Lane assist

Odgovori
sandi3
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 93
Kraj: Petrovce
Avto: e golf, ID 4
148
58

Lane assist

Odgovor Napisal/-a sandi3 »

Brihtil, se v celoti strinjam z napisano primerjavi in je realna, le nekje si napisal narobe: asistenca Lane asist (ti sicer govoriš o side asist, kar je zgolj asistenca za mrtvi kot) je pri e golfu veliko boljša.... imamo namreč pol leta starega e golfa z asistencnim paketom in ko sem sedaj dva dni vozil id 3 First editon max, je zadeva sledeca: e golf cca 20 sekund drži sredino prometnega pasu povsem samostojno, docim je pri id 3 Lane asist nastavljen tako, da dejansko odbija od črte (videz vinjenega voznika), pa se zelo na črto zapelje, docim pa e golf prej popravi in ne gre povsem na črto.... če ne erjames, pridi do mene in bova probala v praksi.... Sam sem sicer z id 3 kot je že omenil zadovoljen z vsem, razen z dvema stvarema: slabi materiali v notranjosti in delovanje Lane asist.. je pa res, da pa sta radarski tempomat, ki je prediktivni na podlagi podatkov iz navigacije ter side asist z večjo lučko v stranskem ogledalu, v id 3 boljša. in primerjava med egolf in id3 v splosnem: ja, id 3 je boljši avto od egolfa, docim pa je razmerje cena:kvaliteta boljše pri e golfu
bojanre, Brihtol
Blindek
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 298
Kraj: Ljutomer
Avto: Enyaq iV
118
186

Re: ID.3 vs e-Golf

Odgovor Napisal/-a Blindek »

Da nekaj razčistim, ID.3 ima 2 načina Lane assista. Lane assist je vedno vključen, če hočete da vas drži na sredini kot eGolf rabite Travel Assist, kateri deluje v kombinaciji z adaptivnim tempomatom. Ima tudi kapacitivni volan kateri zazna če volan držite in ne kot pri eGolfu preko premika volana.
Travel Assist se vključi z ločeno tipko na volanu
Brihtol
aob01
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2064
Kraj: Metlika
Avto: C3
739
2

Re: ID.3 vs e-Golf

Odgovor Napisal/-a aob01 »

Meni je delalo le odbijanje, držanje sredine ceste nisem znal vklopiti očitno.
Kegelj
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 728
Kraj: Dolenjska
Avto: e-golf
539
486

Re: ID.3 vs e-Golf

Odgovor Napisal/-a Kegelj »

Moj egolf zelo lepo drži sredino pasu. Prav nič se ne odbija od ene do druge črte. Se pa strinjam z večino ostalih ugotovitev, ki so podane zgoraj.
Kaj več bom pa povedal, ko bom dejansko vozil ID3.
sandi3
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 93
Kraj: Petrovce
Avto: e golf, ID 4
148
58

Re: ID.3 vs e-Golf

Odgovor Napisal/-a sandi3 »

Blindek napisal/-a:Da nekaj razčistim, ID.3 ima 2 načina Lane assista. Lane assist je vedno vključen, če hočete da vas drži na sredini kot eGolf rabite Travel Assist, kateri deluje v kombinaciji z adaptivnim tempomatom. Ima tudi kapacitivni volan kateri zazna če volan držite in ne kot pri eGolfu preko premika volana.
Travel Assist se vključi z ločeno tipko na volanu
Spoštovani, drži da lahko nastaviš Lane asist.... ampak kot sem že napisal, pri ID 3 odbija od črte do črte.... vozil dva dni ID 3 s pravilno nastavljenim Lane asist ,pa slabše Oz. ne sploh ne drži avta na sredini pasu! In še dalje, id 3 nima kapcativnega aktivnega volana... kapcativne so le tipke na volanu in torej zgolj dotik usnjenega dela volana ne pomaga.... morda pomaga, če imaš roke vseskozi na tipkah, ampak tega res nisem testiral
Brihtol
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 171
319
218

Re: ID.3 vs e-Golf

Odgovor Napisal/-a Brihtol »

sandi3 napisal/-a:
Blindek napisal/-a:Da nekaj razčistim, ID.3 ima 2 načina Lane assista. Lane assist je vedno vključen, če hočete da vas drži na sredini kot eGolf rabite Travel Assist, kateri deluje v kombinaciji z adaptivnim tempomatom. Ima tudi kapacitivni volan kateri zazna če volan držite in ne kot pri eGolfu preko premika volana.
Travel Assist se vključi z ločeno tipko na volanu
Spoštovani, drži da lahko nastaviš Lane asist.... ampak kot sem že napisal, pri ID 3 odbija od črte do črte.... vozil dva dni ID 3 s pravilno nastavljenim Lane asist ,pa slabše Oz. ne sploh ne drži avta na sredini pasu! In še dalje, id 3 nima kapcativnega aktivnega volana... kapcativne so le tipke na volanu in torej zgolj dotik usnjenega dela volana ne pomaga.... morda pomaga, če imaš roke vseskozi na tipkah, ampak tega res nisem testiral
Side assist in lane assist stanje je potrebno preveriti v menuju. Morda gre za kakšnega software škrata. In še nekaj... lane assist pri mojem ne deluje v naseljih, torej le izven naselj, če so na voljo ustrezne oznake na cesti. Sprane sredinske črte prav tako ne pomagajo.
Brihtol
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 171
319
218

Re: ID.3 vs e-Golf

Odgovor Napisal/-a Brihtol »

sandi3 napisal/-a:Brihtil, se v celoti strinjam z napisano primerjavi in je realna, le nekje si napisal narobe: asistenca Lane asist (ti sicer govoriš o side asist, kar je zgolj asistenca za mrtvi kot) je pri e golfu veliko boljša.... imamo namreč pol leta starega e golfa z asistencnim paketom in ko sem sedaj dva dni vozil id 3 First editon max, je zadeva sledeca: e golf cca 20 sekund drži sredino prometnega pasu povsem samostojno, docim je pri id 3 Lane asist nastavljen tako, da dejansko odbija od črte (videz vinjenega voznika), pa se zelo na črto zapelje, docim pa e golf prej popravi in ne gre povsem na črto.... če ne erjames, pridi do mene in bova probala v praksi.... Sam sem sicer z id 3 kot je že omenil zadovoljen z vsem, razen z dvema stvarema: slabi materiali v notranjosti in delovanje Lane asist.. je pa res, da pa sta radarski tempomat, ki je prediktivni na podlagi podatkov iz navigacije ter side asist z večjo lučko v stranskem ogledalu, v id 3 boljša. in primerjava med egolf in id3 v splosnem: ja, id 3 je boljši avto od egolfa, docim pa je razmerje cena:kvaliteta boljše pri e golfu
Bova enkrat po končani Corona histeriji res pregledala menuje, me zanima to. Možno je tudi, da jaz v e-Golfu takrat nisem vklopil lane assist in sem od side assist pričakoval enak rezultat.
sandi3
Blindek
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 298
Kraj: Ljutomer
Avto: Enyaq iV
118
186

Re: ID.3 vs e-Golf

Odgovor Napisal/-a Blindek »

Navaden lane assist odbija levo desno, Travel Assist ki se vključi z ločeno tipko na volanu pa drži na sredini ceste, volan je kapacitiven, tako kot sedaj pri Škodi, od lani že pri Passatu, tudi v Golfu 8, ampak samo z Traven Assist opremo!

ID.3 Max bi moral met Travel Assist, ostali tega nimajo. Navaden Lane Assist je samo to, pomoč ohranjanja vozila v voznem pasu in ne držanje na sredini. Pri eGolfu oz. starih sistemih si lahko nastavil "odbijanje" in dinamični lane assist, to sedaj opdade zaradi Travel Assist.
sandi3, Brihtol
Maybe
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 730
515
76

Re: ID.3 vs e-Golf

Odgovor Napisal/-a Maybe »

Zakaj bi potem človek imel ta lane assist?
alfy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2425
Kraj: Koper
Avto: i3 94 rex in Tesla🤦
1341
990

Re: ID.3 vs e-Golf

Odgovor Napisal/-a alfy »

Maybe napisal/-a:Zakaj bi potem človek imel ta lane assist?
Večinoma je neupraben in moteč, razen na avtocesti.
Sam ga avtomatsko ob zagonu izklopim vedno.
bvs
Odgovori
  • Similar Topics
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek

Vrni se na “ID.3”