Urnik polnjenja
Re: Urnik polnjenja
Tako bi mogli narediti ampak bodo spet odstopanja kdor bo imel nastavljen timer za gretje/hlajenje kabine, saj spet ne bo podatka koliko energije bo porabil (odvisno od zunaj. temp čez x časa).
Mislim da so prevec zakompliciral timer oz. ni tako preprosto kot si mislimo.
Mislim da so prevec zakompliciral timer oz. ni tako preprosto kot si mislimo.
Re: Urnik polnjenja
Imam enake nastavitve, vmes pa sem poskusila še mnogo drugih, da bi le enkrat delalo, kot mora. Škoda truda. Tudi danes ponoči mi spet ni napolnil niti do 50%. Vedno znova dovolim, da me pusti na cedilu. Naj že enkrat to popravijo.McDuck napisal/-a: ↑23 Nov 2021, 02:29 Mene je urnik polnjenja pri ID3 ubogal samo ko sem polnil s avtu priloženo šuko polnilnico, ko sem imel vklopljen samo en urnik polnjenja in to prvi od možna tri in ko sem vse skup nastavil in priklopil pred nastavljenim časom za polnjenje. Če sem vklopil med nastavljenim časom za polnjenje zadeva mi ni delovala.
Glede nastavljanja poljubnih procentov polnjenja pri ID3 so dve nastavitvi. ...
Re: Urnik polnjenja
Zaenkrat se na to funkcijo pač ne moreš zanašat in jo je bolje izklopiti. Če imaš možnost, si urnik nastavi na polnilnici. Če uporabljaš priloženo šuko polnilnico, si pa kupi eno vtičnico s timerjem, kjer lahko nastaviš, kdaj je vklopljena/izklopljena.
Re: Urnik polnjenja
Če mam nastavljeno polnjenje med 22 in 6 uro, poln naj bo ob 5h, lahko ob 22h začne na polno polniti in potem zmanjša moč. Ni tak hudo komplicirano, saj majo drugi proizvajalci tudi to funkcijo
Re: Urnik polnjenja
Polnjenje prek priložene šuko polnilnice več ne uporabljam, uporabljal sem ga mogoče štiri krat na začetku.
Tudi urnik polnjenja ne uporabljam več, ker na domači AC 11 kW polnilnici ni zanesljiv.
Po 22:00 uri grem do avta in ga priklopim.
Večino polnjenj opravljam na AC polnilnicah različnih moči in si čas polnjenja v grobem vedno sam zračunam po sistemu AC 11 kW polnilnica 20%/h (pač to velja za ID3 58 kWh baterija, vsak si mora za svoj avto sam zračunati). Tudi si pogledam kaj bo avto napisal, koliko pač časa bo potreboval da se napolni do nastavljenega procenta napolnjenosti in pač prištejem še kakih 15 do 30 minut. In ob tem času mi je avto vedno bil poln do nastavljenega procenta. Tako polnim ID3 že osem mesec brez težav.
Preverite še enkrat v nastavitvah ali mogoče imate nastavljeno v avtu zmanjšano moč polnjenja?
Mogoče vam zaradi tega za 8 ur ne napolni baterije.
Morate se zavedati, da tudi avto čas polnjenja v bistvu ves čas med polnjenjem spreminja glede na to koliko moči res gre v baterijo, koliko pa za hlajenje ali ogrevanje baterije. Če je poletje po dnevi avto bo polnil bolj počasi ker je toplo, po noči mal hitrejše ker je temperatura okolice manjša in manj energije bo porabil za hlajenje baterije, več energije bo šlo v baterijo. Po zimi je pa obratno, če je dan sončen hitrejše bo polnil baterijo ker manj energije bo šlo za ogrevanje baterije, po noči pa bo bolj pogosto ogreval baterijo in manj moči bo šlo v baterijo. Pač napisal sem za primer če je avto zunaj, ker v garaži so spet lahko drugačni pogoji.
Tudi urnik polnjenja ne uporabljam več, ker na domači AC 11 kW polnilnici ni zanesljiv.
Po 22:00 uri grem do avta in ga priklopim.
Večino polnjenj opravljam na AC polnilnicah različnih moči in si čas polnjenja v grobem vedno sam zračunam po sistemu AC 11 kW polnilnica 20%/h (pač to velja za ID3 58 kWh baterija, vsak si mora za svoj avto sam zračunati). Tudi si pogledam kaj bo avto napisal, koliko pač časa bo potreboval da se napolni do nastavljenega procenta napolnjenosti in pač prištejem še kakih 15 do 30 minut. In ob tem času mi je avto vedno bil poln do nastavljenega procenta. Tako polnim ID3 že osem mesec brez težav.
Preverite še enkrat v nastavitvah ali mogoče imate nastavljeno v avtu zmanjšano moč polnjenja?
Mogoče vam zaradi tega za 8 ur ne napolni baterije.
Morate se zavedati, da tudi avto čas polnjenja v bistvu ves čas med polnjenjem spreminja glede na to koliko moči res gre v baterijo, koliko pa za hlajenje ali ogrevanje baterije. Če je poletje po dnevi avto bo polnil bolj počasi ker je toplo, po noči mal hitrejše ker je temperatura okolice manjša in manj energije bo porabil za hlajenje baterije, več energije bo šlo v baterijo. Po zimi je pa obratno, če je dan sončen hitrejše bo polnil baterijo ker manj energije bo šlo za ogrevanje baterije, po noči pa bo bolj pogosto ogreval baterijo in manj moči bo šlo v baterijo. Pač napisal sem za primer če je avto zunaj, ker v garaži so spet lahko drugačni pogoji.
Zadnjič spremenil McDuck, dne 23 Nov 2021, 13:24, skupaj popravljeno 1 krat.
Re: Urnik polnjenja
Saj bodo poštimal. Samo malo bomo morali potrpeti. V teh časih je to zares čudna krepost, potrpljenje namreč, lol.
Re: Urnik polnjenja
To pač nima smisla, saj ob 22:00 uri ko bi naj avto preveril koliko je moči za polnjenje se v gospodinjstvu vklapljajo tudi druge električne naprave (pomivalni stroj, pralni stroj, sušilni stroj, likalnik, sušilec za lase) in bi zelo malo ostalo za avto. Tako da je najboljše če imaš dinamično polnilnico da avto priklopiš in naj začne polnit takoj ob 22:00, v začetku bo polnjenje počasneje, kasneje bo hitrejše ko ostale naprave v gospodinjstvu zaključijo in zjutraj tako boš imel največ v bateriji. Zjutraj se lahko vklopi toplotna črpalka da dogreje sanitarno vodo ali prostore in spet zmanjša moč polnjenja avtu in se tista računica v avtu hitro poruši.
Re: Urnik polnjenja
AC/DC pretvornik ima 97% + izkoristek kar pri 11kW znese slabih 300W toplote, ki jo treba še distribuirati v kabino.
Nekaj je ni pa dovolj za ogrevanje sploh pozimi.
Re: Urnik polnjenja
Vsi kateri imajo vodno bazirano ogrevanje, torej je v avtu grelec vode in ne zraka ali pa ima avto TČ.
Zanimivo ravno tvoja tesla nima tako to narejeno.
Tesle imajo to samo novejše katere imajo TČ.
Re: Urnik polnjenja
McDuck napisal/-a: ↑23 Nov 2021, 13:35 To pač nima smisla, saj ob 22:00 uri ko bi naj avto preveril koliko je moči za polnjenje se v gospodinjstvu vklapljajo tudi druge električne naprave (pomivalni stroj, pralni stroj, sušilni stroj, likalnik, sušilec za lase) in bi zelo malo ostalo za avto. Tako da je najboljše če imaš dinamično polnilnico da avto priklopiš in naj začne polnit takoj ob 22:00, v začetku bo polnjenje počasneje, kasneje bo hitrejše ko ostale naprave v gospodinjstvu zaključijo in zjutraj tako boš imel največ v bateriji. Zjutraj se lahko vklopi toplotna črpalka da dogreje sanitarno vodo ali prostore in spet zmanjša moč polnjenja avtu in se tista računica v avtu hitro poruši.
Sej sem napisal da dinamika je pač nemogoče tako predvidet.
Re: Urnik polnjenja
Slabo poznaš stvari.Zanimivo ravno tvoja tesla nima tako to narejeno.
Tesle imajo to samo novejše katere imajo TČ.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Urnik polnjenja
Noben AC/DC pretvornik nima 97% izkoristka, lahko si pogledaš sosedno temo glede učinkovitost polnjenja in boš vidu da so kar večje razlike med Neto baterijo in koliko je porablo štroma.
Je pa res da se tudi nekaj toplote izgubi v prenosu.
Re: Urnik polnjenja
Če maš dinamično AC polnilnico tako nastaviš čas polnjenja na njen in ne rabiš glupega sistema od VW...
Sam mam zaenkrat samo Škodino 11kW prenosno polnilnico, ki deluje bp, le timer ne...
Sam mam zaenkrat samo Škodino 11kW prenosno polnilnico, ki deluje bp, le timer ne...