Urnik polnjenja
Urnik polnjenja
Se opravičujem za še eno temo.
Tudi glede urnika polnjenja me zanima. Ali koga ID.3 uboga in dejansko polni med 22.00 in 6.00, če tako nastavite?
Tudi glede urnika polnjenja me zanima. Ali koga ID.3 uboga in dejansko polni med 22.00 in 6.00, če tako nastavite?
Re: Urnik polnjenja
Urnik polnjenja v ID.3 ne deluje (oz. bolj natančno... včasih deluje, včasih ne).
Je pa napovedan popravek za to (bo potreben obisk servisa):
https://www.youtube.com/watch?v=IKr63pc5c9w
Je pa napovedan popravek za to (bo potreben obisk servisa):
https://www.youtube.com/watch?v=IKr63pc5c9w
-
- EV entuziast
- Prispevkov: 138
- Kraj: Celje
- Avto: E-golf
-
7115
Re: Urnik polnjenja
Pri egolfu je to delalo, pa se mi zdi, da se je nekaj spremenilo kar samo od sebe. Je morda se kdo opazil? Ko sem prej nastavil na polnenje npr do 70% v casu cenejsega toka med 22h in 6h, je pac s polnjenjem pocakalo vsaj do 22h. Zdaj pa kar takoj zacne. Posodobitev pri egolfu na daljavo naj ne bi bilo, tako da se mi zdi malo cudno.
Re: Urnik polnjenja
Imaš še eno nastavitev katera napolni vedno do nek %, tudi če imaš nastavljen urnik.
Re: Urnik polnjenja
100x hvala za ta odgovor, sem že malo podvomila v svoje sposobnosti razumevanja nekaterih nastavitev avtomobila. Očitno ta novica do SLO serviserjev še ni prišla. Edino ni mi jasno, kako je ta posodobitev mišljena za starejša vozila. Moj je star 3 mesece in ob nakupu so mi zagotovili, da ima nameščene vse namestitve. S tem, da se že več kot 2 meseca naganjam z njimi glede ogledala in urnika.mikrohard napisal/-a: ↑22 Nov 2021, 12:03 Urnik polnjenja v ID.3 ne deluje (oz. bolj natančno... včasih deluje, včasih ne).
Je pa napovedan popravek za to (bo potreben obisk servisa):
https://www.youtube.com/watch?v=IKr63pc5c9w
Še eno razočaranje nad celotno SLO uvozniško in ponudbeno sceno, saj so me imeli na servisu (na dveh različnih, natančno) za zoprno, morda celo neumno babo, in mi celo grozili, da bom plačevala servisne ure, če bodo morali njihovi mehaniki naštudirati moj urnik polnjenja, ki "kao" ne deluje. Zbiram nasvete, ali naj začnem hoditi na servise z varnostnikom, ki je po možnosti tudi avtomehanik, ali raje z odvetnikom.
Re: Urnik polnjenja
Urnik pri MEB vozilih ne deluje, tudi pri mojem Enyaqu je neuporabno. Nastavljeno mam polnjenje do 90%, včasih pride do 83, včasih 70, polno enkrat z 2kW, drugič 10kW.
Edino kar deluje je ogrevanje kabine ob določeni uri.
Maš že nameščen SW 2.3 ki je prišel OTA?
Edino kar deluje je ogrevanje kabine ob določeni uri.
Maš že nameščen SW 2.3 ki je prišel OTA?
Re: Urnik polnjenja
Njen avto je bil verjetno že dobavljen z 2.3 SW-jem. Bo pač treba počakat na popravek... kolikor vem, ga zaenkrat še ni.
Re: Urnik polnjenja
Men sam to ni jasno, kako lahk grejo tolk nazaj:
Torej več kot leto po tem ko je avto prišel ven ima še vedno nedelujoč urnik polnjenjenja, aplikacijo katera ponuja manj opcij kot predhodnik e-Golf ter slabšo porabo, še posebi pozimi, pa še kaj bi se lahk najdlo. Ma pa večjo baterijo in cenejš polnjenje na Ionity.
Torej več kot leto po tem ko je avto prišel ven ima še vedno nedelujoč urnik polnjenjenja, aplikacijo katera ponuja manj opcij kot predhodnik e-Golf ter slabšo porabo, še posebi pozimi, pa še kaj bi se lahk najdlo. Ma pa večjo baterijo in cenejš polnjenje na Ionity.
Re: Urnik polnjenja
To se vsi sprašujejo... Forumi im FB skupine so polne tega. Dejansko je prvi konkreten popravek SW 3.0 kateri bo Q2/22.
Vozniki ID.3 bodo tako dve zimi z visoko porabo
Vozniki ID.3 bodo tako dve zimi z visoko porabo
Re: Urnik polnjenja
Zakaj so šli nazaj? Porabe med njima ne moreš primerjati, saj je že razlika v teži (večja baterija) in večja moč.DeCoRawr napisal/-a: ↑22 Nov 2021, 13:36 Men sam to ni jasno, kako lahk grejo tolk nazaj:
Torej več kot leto po tem ko je avto prišel ven ima še vedno nedelujoč urnik polnjenjenja, aplikacijo katera ponuja manj opcij kot predhodnik e-Golf ter slabšo porabo, še posebi pozimi, pa še kaj bi se lahk najdlo. Ma pa večjo baterijo in cenejš polnjenje na Ionity.
Med avtoma je razlika kot dan in noč:
- polnjenje (ključnega pomena, ki se pogosto uporablja AC in DC)
- podvozje (prenos moči na cesto, lega...)
- hlajenje/gretje baterije (za daljšo življenjsko dobo)
- software, ki omogoča posodobitve, nadgraditve... (app, we charge app, spotify app....)
ostale stvari so lepotne oz. uporabniške želje (platišča, notranjost, design...).
Kar se pa tiče urnika polnjenja pa osebno mislim, da bo potrebno izbrati/določiti moč polnjenja, da bo urnik točno deloval. Problem se bo ponovil pri dinamičnih polnilnicah, ki bo spreminjala tok in posledično spreminjala čas polnjenja.
Re: Urnik polnjenja
Pač ja sej maš prav v nekaterih primerih:
- polnjenje (ključnega pomena, ki se pogosto uporablja AC in DC) ampak ali te bo zjutraj ob 7 pričakal poln in topel avto?
- podvozje (prenos moči na cesto, lega...) bi se dalo debatirat če nimaš ACC (več teže prinese druge probleme in všji avto ne pomaga)
- hlajenje/gretje baterije (za daljšo življenjsko dobo) super če bojo popravili da nebo porabilo ogromno elektrike za se malo fjačkat okol.
Poglej odgovor pred tabo:
Sej stvar okusa čist vse skupaj ampak dokler ne zrihtajo par zadev je res slabo vse skupaj in posodobitev na katero čakaš 1 leto in še ni tukaj, pol je bolš da tega nimam in pač vem kaj sem dobil ob nakupu in je to to.
Pač sam mal razočaran sem nad večino proizvajalcev ker delajo vedno bolj potratne avte ter izumljajo stvari na novo katere so delovale čist kul.
- polnjenje (ključnega pomena, ki se pogosto uporablja AC in DC) ampak ali te bo zjutraj ob 7 pričakal poln in topel avto?
- podvozje (prenos moči na cesto, lega...) bi se dalo debatirat če nimaš ACC (več teže prinese druge probleme in všji avto ne pomaga)
- hlajenje/gretje baterije (za daljšo življenjsko dobo) super če bojo popravili da nebo porabilo ogromno elektrike za se malo fjačkat okol.
Poglej odgovor pred tabo:
... software, ki omogoča posodobitve, nadgraditve.Vozniki ID.3 bodo tako dve zimi z visoko porabo
Sej stvar okusa čist vse skupaj ampak dokler ne zrihtajo par zadev je res slabo vse skupaj in posodobitev na katero čakaš 1 leto in še ni tukaj, pol je bolš da tega nimam in pač vem kaj sem dobil ob nakupu in je to to.
Pač sam mal razočaran sem nad večino proizvajalcev ker delajo vedno bolj potratne avte ter izumljajo stvari na novo katere so delovale čist kul.
Re: Urnik polnjenja
To se pač prodaja. Drugo gre v pozabo.
Je treba volit z denarnicami. Ampak trenutno rezultati dotičnih volitev kažejo v smer kravizacije in butalizacije.
Re: Urnik polnjenja
Jaz pa sem po 20k km z ID. 3 zadovoljen. Avto je res ok. Res je, da je VW pri ID liniji pozabil vse, kar se je naučil pri ICE (tu mislim software). Ampak tudi to bodo uredili.
Za polnjenje uporabljam prenosno polnilnico na kateri lahko določim čas polnjenja in deluje v povezavi z avtom zelo dobro. Tudi za predgretje avtomobila se zna z ID-je zmenit in jemlje štrom iz vtičnice. Pozimi vedno uporabljam predgretje avtomobila in zato nimam velike porabe.
Za polnjenje uporabljam prenosno polnilnico na kateri lahko določim čas polnjenja in deluje v povezavi z avtom zelo dobro. Tudi za predgretje avtomobila se zna z ID-je zmenit in jemlje štrom iz vtičnice. Pozimi vedno uporabljam predgretje avtomobila in zato nimam velike porabe.
Re: Urnik polnjenja
Super da ste z avtom zadovoljni, tudi jaz bi bil. Še posebi prehod z ICE je čist druga dimenzija. Moraš pa vedet da bi mene prehod motil pri kašnih zadevah (ne pa pri vseh), ker sem se razvadil z e-Golfom da nekatere stvari delajo drugače.
Ja prenosne polnilnice z zamikom so super zadeva.
Uglavem ne uzet kot slabo sam mal se pritožujem nad izbiro
Ja prenosne polnilnice z zamikom so super zadeva.
Uglavem ne uzet kot slabo sam mal se pritožujem nad izbiro
Re: Urnik polnjenja
Id.3 je bil res dobavljen kot z beta verzijo SW, enako kot Golf 8, saj so se pri VW odločili za nov sistem. Seveda se napake odpravljajo oz. izboljšujejo z povratnimi informacijami uporabnikov.
Sam osebno zamika polnjenja ne rabim, saj se ponoči polni z močjo 5,5kW do nastavljenih 80% (cca.10%/h). Gretje/hlajenje kabine deluje brez težav glede na timer.
Gretje baterije ima pa določene prednosti kot slabosti, ki se bodo z povratnimi informacijami uporabnikov izkazale kaj je boljše. Če avto voziš na kratke relacije je gretje kabine/baterije brez pomena (9kW+), saj se ravno segreje in že ugasneš. Na daljših potem pa je udobje in optimalno delovanje baterije ter možnost hitrejšega polnjenja na DC v kolikor to rabiš (še ni opcija).
Poraba zelo varirara glede na temp. garažiranja vozila, v kolikor imaš v garaži 15C ali zunaj in z baterijo tališ led na steklih...
Sam osebno zamika polnjenja ne rabim, saj se ponoči polni z močjo 5,5kW do nastavljenih 80% (cca.10%/h). Gretje/hlajenje kabine deluje brez težav glede na timer.
Gretje baterije ima pa določene prednosti kot slabosti, ki se bodo z povratnimi informacijami uporabnikov izkazale kaj je boljše. Če avto voziš na kratke relacije je gretje kabine/baterije brez pomena (9kW+), saj se ravno segreje in že ugasneš. Na daljših potem pa je udobje in optimalno delovanje baterije ter možnost hitrejšega polnjenja na DC v kolikor to rabiš (še ni opcija).
Poraba zelo varirara glede na temp. garažiranja vozila, v kolikor imaš v garaži 15C ali zunaj in z baterijo tališ led na steklih...
Re: Urnik polnjenja
Mene je urnik polnjenja pri ID3 ubogal samo ko sem polnil s avtu priloženo šuko polnilnico, ko sem imel vklopljen samo en urnik polnjenja in to prvi od možna tri in ko sem vse skup nastavil in priklopil pred nastavljenim časom za polnjenje. Če sem vklopil med nastavljenim časom za polnjenje zadeva mi ni delovala.
Glede nastavljanja poljubnih procentov polnjenja pri ID3 so dve nastavitvi. Prva nastavitev je s katero nastavite do koliko procentov avto mora biti takoj napolnjen ne glede na urnik. Jaz sem nastavil 10%. To pomeni, da se bo avto začel polnit ne glede na urnik takoj samo v primeru če je napolnjenost baterije manjša od 10% in se bo napolnil do 10%. Z drugo nastavitvijo nastavljate do koliko procentov želite da se avto napolni v obdobju nastavljenega časa za polnjenje. Jaz imam do 80%. Toda, če je obdobje nastavljenega časa prekratko ali če je moč polnilnice omejena se avto seveda ne bo napolnil do nastavljenega procenta napolnjenosti. Zato si vedno morate malo preračunati ali se avto v nastavljenem času lahko sploh napolni do nastavljenega procenta. In če ne ali vam bo dovolj tisto s koliko se bo napolnil v nastavljenem času. Najlažje si to izračunamo če je polnilnica klasična z vnaprej nastavljeno močjo polnjenja. Pri pametnih polnilnicah katere spreminjajo moč med polnjenjem glede na porabo v domu je pa seveda težje izračunati koliko se avto res bo napolnil v nastavljenem času.
Glede nastavljanja poljubnih procentov polnjenja pri ID3 so dve nastavitvi. Prva nastavitev je s katero nastavite do koliko procentov avto mora biti takoj napolnjen ne glede na urnik. Jaz sem nastavil 10%. To pomeni, da se bo avto začel polnit ne glede na urnik takoj samo v primeru če je napolnjenost baterije manjša od 10% in se bo napolnil do 10%. Z drugo nastavitvijo nastavljate do koliko procentov želite da se avto napolni v obdobju nastavljenega časa za polnjenje. Jaz imam do 80%. Toda, če je obdobje nastavljenega časa prekratko ali če je moč polnilnice omejena se avto seveda ne bo napolnil do nastavljenega procenta napolnjenosti. Zato si vedno morate malo preračunati ali se avto v nastavljenem času lahko sploh napolni do nastavljenega procenta. In če ne ali vam bo dovolj tisto s koliko se bo napolnil v nastavljenem času. Najlažje si to izračunamo če je polnilnica klasična z vnaprej nastavljeno močjo polnjenja. Pri pametnih polnilnicah katere spreminjajo moč med polnjenjem glede na porabo v domu je pa seveda težje izračunati koliko se avto res bo napolnil v nastavljenem času.
Re: Urnik polnjenja
11kW polnilnica in vseeno ne napolni na nastavljen %, časa je več kot dovolj. Še z 5kW če bi polnil bi blo dovolj.
Saj so spoznali da to ni ok in bi naj z 3.0 blo to popravljeno. Tudi predgretje baterije ob navigaciji na DC polnilnico bi naj delovalo.
Tu je super da poslušajo, ampak so zelo pozni z takimi pomembnimi updati, glede na to da so ID.3 first narejeni bli že 2020
Saj so spoznali da to ni ok in bi naj z 3.0 blo to popravljeno. Tudi predgretje baterije ob navigaciji na DC polnilnico bi naj delovalo.
Tu je super da poslušajo, ampak so zelo pozni z takimi pomembnimi updati, glede na to da so ID.3 first narejeni bli že 2020
Re: Urnik polnjenja
Meni 11kW ali 5.5kW (če zmanjšam moč) vedno napolni na nastavljen %.
Kdaj zaključi pa si lahko sam izračunaš cca. 11kW =19%/h in 5.5kW= 10%/h oz. ti sam napiše. Ne deluje pa timer, npr. da želiš ob 7.00 da je 80% ker ne zna pravi čas vklopiti oz. tudi ce bi ne ve kakšna je polnilna moč in koliko časa bo rabil. Kot sem ze povedal bo težava pri dinamičnih polnilnicah, saj je moč prilagaja.
Kdaj zaključi pa si lahko sam izračunaš cca. 11kW =19%/h in 5.5kW= 10%/h oz. ti sam napiše. Ne deluje pa timer, npr. da želiš ob 7.00 da je 80% ker ne zna pravi čas vklopiti oz. tudi ce bi ne ve kakšna je polnilna moč in koliko časa bo rabil. Kot sem ze povedal bo težava pri dinamičnih polnilnicah, saj je moč prilagaja.
Re: Urnik polnjenja
Dinamika je pač nemogoče.
Avto bi moral ko priklopiš polnit kako minuto, si zapolnit moč in pol zračunat da mora sred noči se lotit polnit s tako hitrostjo kot jo je mel prej. Če je moč večja si lahko sam manj vzame
Avto bi moral ko priklopiš polnit kako minuto, si zapolnit moč in pol zračunat da mora sred noči se lotit polnit s tako hitrostjo kot jo je mel prej. Če je moč večja si lahko sam manj vzame