100%-15%
Zgoraj je itak buffer, tako da tudi ko nafilam 100% je v bistvu "90%" in zdej ko je mraz pa mogoče, da me zjutraj počaka eno uro na 100%, sploh ni nobenega problema za baterijo...
100%-15%
Če ti je ta avto všeč, potem ti bo čisto zadovoljil tvoje potrebe. V tem segmentu bi lahko še gledala Cupro, Megane, Zoe bi tudi šel zkozi, pa tako kot so že nekateri napisali Leaf ali z malo več denarja Kona/Niro. Če pa se ti hudo ne mudi, pride kmalu v Nemčiji ven Ora Good Cat, ki je meni osebno zelo všečen avto z dobro tehnologijo. Če te ne moti kitajsko poreklo.
Še premalo si rekel, ker dizel 2.0 ne pije samo 5,2l/100km...je res, da si ljudje ne znajo skalkulirat, potem pa se rajši držijo tistega kar poznajo, čeprav je slabše.
+ Ko bodo EV začel crkovat bo veselica. Sodelavcu je že, račun pa katastrofalnih 7k€ za nek kos, ki ni vreden nč. K sreči garancija. Vsi kr računate, da bo EV delal brez servisov in napak + da bodo servisi napol zastonj (ne vem kdo bo šravfal, če ne bo zaslužka), mehankarji pa sam okol hodijo in se čudijo tehniki, menjat znajo sam cele kose, brez da bi kdo kaj znal popravit .
Menim, da bodo šle trošarine na fosilna goriva še gor, skladno z upadanjem ICE vozil. Podobna zgodba kot pri cigaretih.
ID.3 z baterijo 58kWh bo po odšteti subvenciji bližje 35 kot 30. Po avtocesti na tej relaciji že pri temperaturi pod +10° ne boš imela kaj dosti rezerve. In to pri zelo varčni vožnji. Če pravilno gledam na zemljevidu, imaš skoraj 80km avtoceste v eno smer. Kadar se ti bo mudilo in boš morala vozit 130km/h, bognedaj več, pozimi ne bo dovolj za nazaj. Polnit pa boš morala vedno na 90-100%.