Doseg EV po avtocesti
Re: Doseg EV po avtocesti
Jaz tudi zelo pogrešam 10 let starega dizla, na katerega sem dal premoženje za servise in gorivo, 7 litrov na 100km, z novim BEV, dizla šenkal hčerki in po še 3 letih se dobesedno raspada.
S splošno garancijo 5 let in 200.000km ali 8 let na ostalo me niti ne skrbi, po 10 letih ga itak zopet šenkam ali tudi če gre v prešo, razen baterije.
S splošno garancijo 5 let in 200.000km ali 8 let na ostalo me niti ne skrbi, po 10 letih ga itak zopet šenkam ali tudi če gre v prešo, razen baterije.
toplotna že 23 let + MSE 7 let in 2022 na 16 kW + BEV Kona 2019 in Corsa 2021
Re: Doseg EV po avtocesti
jaz enostavno na 3-4 leta menjam avto, kupim pa vedno rabljenega.
si ne predstavljam, da bi zdržal v enem avtu 10 let...mogoče v EQC
si ne predstavljam, da bi zdržal v enem avtu 10 let...mogoče v EQC
-
- EV specialist
- Prispevkov: 556
- Kraj: Laško
- Avto: Leaf, Kona, Kangoo, Rifter
-
208242
Re: Doseg EV po avtocesti
Bom pa avto pripeljal k mojem štromarju, ki mi popravlja motherboarde laptopov Jaz sem optimist glede tega. Tudi baterije bodo čez 10 let poceni...
rodney napisal/-a: ↑18 Jan 2022, 14:25Odvisno kaj se pokvari
Načeloma, servisi imajo več izkušenj s popravilom ICE vozil, rezervni deli so bolj dostopni, cenejši in itd..
EV je eksotika.. zaenrkat vecina servisev "glumi" da delajo servises tem da kao nekaj priklopijo tablico s katero "prekontrolirajo", dokler res se nekaj na avtu ne zacne dogajati... potem je pa tema... ker enostavno nimajo dovolj znanja, informacij, izkusenj...
Pa popravila na EV so bistveno drazja ko se kaj pokvari izven garancije, ker enostavno ne mores kupiti neki after market rezerni del ali pa rabljen, kot je to pri ICE.. in to je poanta...
Re: Doseg EV po avtocesti
Poceni ne bodo tudi čez 10 let. Bodo pa cene definitivno ugodnejše, kot so danes.
Samo pri 10 let starem avtu, je tudi zamenjava baterije za 10 jurjev namesto 20 jurjev, ponavadi ekonomska totalka, če gledamo po današnji logiki cen rabljenih avtov.
Recimo pri letalski industriji je normalno, da body letala živi tudi 40 let. Motorji, avionika, notranja oprema, so pa vmes lahko že nekajkrat zamenjani.
A bomo stopili na podobno pot tudi pri avtih, je pa vprašanje. Zaenkrat so potrošna roba. 10 let star EV s slabo baterijo gre v prešo. 10 let star avijon s slabimi motorji, gre pa v zamenjavo slednjih.
Samo pri 10 let starem avtu, je tudi zamenjava baterije za 10 jurjev namesto 20 jurjev, ponavadi ekonomska totalka, če gledamo po današnji logiki cen rabljenih avtov.
Recimo pri letalski industriji je normalno, da body letala živi tudi 40 let. Motorji, avionika, notranja oprema, so pa vmes lahko že nekajkrat zamenjani.
A bomo stopili na podobno pot tudi pri avtih, je pa vprašanje. Zaenkrat so potrošna roba. 10 let star EV s slabo baterijo gre v prešo. 10 let star avijon s slabimi motorji, gre pa v zamenjavo slednjih.
Re: Doseg EV po avtocesti
To je najbolj racionalno z vidika vpliva na okolje.Ogo napisal/-a: ↑18 Jan 2022, 18:29 Poceni ne bodo tudi čez 10 let. Bodo pa cene definitivno ugodnejše, kot so danes.
Samo pri 10 let starem avtu, je tudi zamenjava baterije za 10 jurjev namesto 20 jurjev, ponavadi ekonomska totalka, če gledamo po današnji logiki cen rabljenih avtov.
Recimo pri letalski industriji je normalno, da body letala živi tudi 40 let. Motorji, avionika, notranja oprema, so pa vmes lahko že nekajkrat zamenjani.
A bomo stopili na podobno pot tudi pri avtih, je pa vprašanje. Zaenkrat so potrošna roba. 10 let star EV s slabo baterijo gre v prešo. 10 let star avijon s slabimi motorji, gre pa v zamenjavo slednjih.
Re: Doseg EV po avtocesti
10 let star Leaf se lahko zamenja baterija z celo večjo, Model S tudi. Problem so novi EV-ji ki te opcije za zdaj še nimajo. Cena ni tolk velika saj ti tastaro odkupijo.
Re: Doseg EV po avtocesti
Kje pa ti nafilas 50kwh stroma za dober evro? Na obcinski schiko polnilnici ki je zastonj
Samo bo noc prekratka da se ti bo nafilal za 200km
Re: Doseg EV po avtocesti
E3 napredni paket v nočni tarifi verjetno.
Re: Doseg EV po avtocesti
Pa ogrevanje na plin industrijski plin. Res zeleno Eni se grejmo tudi čez dan, pa kuhamo tudi čez dan, pa likamo tudi čez dan, pa TV gledamo tudi čez dan, pa PC gonimo tudi cez dan, pa umijemo se tudi pred 22h zvečer. Eni začuda vse to naredijo preko noči, so pa pršparal 2.5c/kWh .
Meni ta računica ne znese. SE se splača, že iz razloga ECB tiskalnika, ki bo neumorno tiskal do bridkega konca.
Re: Doseg EV po avtocesti
Ja sej, če boš vsaj 80% tistega kar boš pridelal na SE tudi sam že takoj porabil, pol si s SE zmagal.bvs napisal/-a: ↑19 Jan 2022, 07:55Pa ogrevanje na plin industrijski plin. Res zeleno Eni se grejmo tudi čez dan, pa kuhamo tudi čez dan, pa likamo tudi čez dan, pa TV gledamo tudi čez dan, pa PC gonimo tudi cez dan, pa umijemo se tudi pred 22h zvečer. Eni začuda vse to naredijo preko noči, so pa pršparal 2.5c/kWh .
Meni ta računica ne znese. SE se splača, že iz razloga ECB tiskalnika, ki bo neumorno tiskal do bridkega konca.
Re: Doseg EV po avtocesti
Meni je vseeno. Raje SE kot sedaj delnice ali denar na banki.Simon napisal/-a: ↑19 Jan 2022, 08:34Ja sej, če boš vsaj 80% tistega kar boš pridelal na SE tudi sam že takoj porabil, pol si s SE zmagal.bvs napisal/-a: ↑19 Jan 2022, 07:55Pa ogrevanje na plin industrijski plin. Res zeleno Eni se grejmo tudi čez dan, pa kuhamo tudi čez dan, pa likamo tudi čez dan, pa TV gledamo tudi čez dan, pa PC gonimo tudi cez dan, pa umijemo se tudi pred 22h zvečer. Eni začuda vse to naredijo preko noči, so pa pršparal 2.5c/kWh .
Meni ta računica ne znese. SE se splača, že iz razloga ECB tiskalnika, ki bo neumorno tiskal do bridkega konca.
Re: Doseg EV po avtocesti
Precej so ze povedali
Ce hoces mirne živce, udobno voznjo za 4 , pa da ne boste baterije unicili predcasno z uporabo "0-100"% potem novega avta za 30 jurjev za vas se ni.
Vam ce boste vozili se vam najbrz fucka kako se sedi zadaj.
Mene pa vem (ajd poskodbe noge iz preteklosti in dolocene omejitve) da moti dvignjena tla v drugi vrsti.
Skratka ce sedis samo na riti in stegna niso naslonjena na sedez ker imas predolge noge (oziroma previsok poden v avtu), se jaz prav dolgo ne bi vozil zadaj.
Spredaj lahko nastavljas sedeze v vse mogoce polozaje, celo z elektriko v bogatejsih opremah, zadaj pa....
Ce bos zelela primerljivo udobje sedanjemu 508 in mirne zivce glede dosega, bo treba najbrz 50+ jurjev dati za EV.
Kako pa se v Zoe, Koni in podobnih "cliotih" vozijo 4 osebe vsaj dan pa....probaj
Zoe lahko v ljubljani najames pri avant2go za 32/42€ (41/52kwh) za cel dan in se en popoldan z njim vrnete domov, drug dan pa nazaj v sluzbo. Narocis mesto, uro prevzema in polno baterijo in gasa domov. Doma pa lahko se moza mal zapeljes "okol hise"
Bolje dati nekaj 10 evrov za test, kot kupiti napacen avto.
Seveda spremljaj porabi baterije.
Aja se to.
Polnjenje obvezno 3F. Sicer ga boste preko noci tezko nafilal doma.
Ce hoces mirne živce, udobno voznjo za 4 , pa da ne boste baterije unicili predcasno z uporabo "0-100"% potem novega avta za 30 jurjev za vas se ni.
Vam ce boste vozili se vam najbrz fucka kako se sedi zadaj.
Mene pa vem (ajd poskodbe noge iz preteklosti in dolocene omejitve) da moti dvignjena tla v drugi vrsti.
Skratka ce sedis samo na riti in stegna niso naslonjena na sedez ker imas predolge noge (oziroma previsok poden v avtu), se jaz prav dolgo ne bi vozil zadaj.
Spredaj lahko nastavljas sedeze v vse mogoce polozaje, celo z elektriko v bogatejsih opremah, zadaj pa....
Ce bos zelela primerljivo udobje sedanjemu 508 in mirne zivce glede dosega, bo treba najbrz 50+ jurjev dati za EV.
Kako pa se v Zoe, Koni in podobnih "cliotih" vozijo 4 osebe vsaj dan pa....probaj
Zoe lahko v ljubljani najames pri avant2go za 32/42€ (41/52kwh) za cel dan in se en popoldan z njim vrnete domov, drug dan pa nazaj v sluzbo. Narocis mesto, uro prevzema in polno baterijo in gasa domov. Doma pa lahko se moza mal zapeljes "okol hise"
Bolje dati nekaj 10 evrov za test, kot kupiti napacen avto.
Seveda spremljaj porabi baterije.
Aja se to.
Polnjenje obvezno 3F. Sicer ga boste preko noci tezko nafilal doma.
-
- EV entuziast
- Prispevkov: 171
- Kraj: Celje
- Avto: MFE 20 kWp in T MY LR AWD
-
72109
Re: Doseg EV po avtocesti
Hanzi napisal/-a: ↑19 Jan 2022, 09:03 Precej so ze povedali
Ce hoces mirne živce, udobno voznjo za 4 , pa da ne boste baterije unicili predcasno z uporabo "0-100"% potem novega avta za 30 jurjev za vas se ni.
Vam ce boste vozili se vam najbrz fucka kako se sedi zadaj.
Mene pa vem (ajd poskodbe noge iz preteklosti in dolocene omejitve) da moti dvignjena tla v drugi vrsti.
Skratka ce sedis samo na riti in stegna niso naslonjena na sedez ker imas predolge noge (oziroma previsok poden v avtu), se jaz prav dolgo ne bi vozil zadaj.
Spredaj lahko nastavljas sedeze v vse mogoce polozaje, celo z elektriko v bogatejsih opremah, zadaj pa....
Ce bos zelela primerljivo udobje sedanjemu 508 in mirne zivce glede dosega, bo treba najbrz 50+ jurjev dati za EV.
Kako pa se v Zoe, Koni in podobnih "cliotih" vozijo 4 osebe vsaj dan pa....probaj
Zoe lahko v ljubljani najames pri avant2go za 32/42€ (41/52kwh) za cel dan in se en popoldan z njim vrnete domov, drug dan pa nazaj v sluzbo. Narocis mesto, uro prevzema in polno baterijo in gasa domov. Doma pa lahko se moza mal zapeljes "okol hise"
Bolje dati nekaj 10 evrov za test, kot kupiti napacen avto.
Seveda spremljaj porabi baterije.
Aja se to.
Polnjenje obvezno 3F. Sicer ga boste preko noci tezko nafilal doma.
Res je; koliko je denarja pri nakupu približno toliko je tudi muzike po nakupu...
P 508 pa tudi ni niti majhen niti neudoben avto.
Če ne bi imel električarja, bi najverjetneje imel P 5008 2,0 HDi GT z 8 stopenjskim EAT8 menjalnikom. Meni zelo všečen, prostoren, pregleden, zmogljiv in udoben avto za "normalno" ceno.
Fajnih stvari se človek hitro navadi....
Re: Doseg EV po avtocesti
Kaj pa leaf z 62 kWh veliko baterijo? Ta bi z lahkoto opravil pot, pa še pod 30k€ je po odbiti subvenciji.
Težava je pa, ker polni samo po 1 fazi in bi moral doma prilagoditi štrom na način, da bi imel 1 fazo bolj ali manj samo za polnilnico. Sicer ti ga ne bo uspelo napolniti za naslednji dan za 200 km v nizki tarifi.
Težava je pa, ker polni samo po 1 fazi in bi moral doma prilagoditi štrom na način, da bi imel 1 fazo bolj ali manj samo za polnilnico. Sicer ti ga ne bo uspelo napolniti za naslednji dan za 200 km v nizki tarifi.
Re: Doseg EV po avtocesti
Z takimi km na dan se ti ziher splača EV, vidiš pa da so mnenja različna. Vsekakor glej v smeri učinkovitosti katera žal vedno bolj izginja v EV svetu, še posebi če hočeš še udobje za ljudi odzadaj.
Glede hitrosti 120km/h -130km/h na štajerki pa srečno(no saj sama ve)
Kono lahk tud sprobaš, vsaj sedenje odzadaj. Pelji se do skoraj vsakega lidla v Lj in lahk tam vprašaš taksista če te zapelje eno vožnjo.
Če se še malo bolj pošalim, vsekakor 2x preveliko baterijo ali pa 3x, da ti slučajno nebo treba nikol ustavit za DC polnjenje, tudi enkrat na leto ko se boš odpravila malo dalje ker to je pa res prekletstvo
Glede hitrosti 120km/h -130km/h na štajerki pa srečno(no saj sama ve)
Kono lahk tud sprobaš, vsaj sedenje odzadaj. Pelji se do skoraj vsakega lidla v Lj in lahk tam vprašaš taksista če te zapelje eno vožnjo.
Če se še malo bolj pošalim, vsekakor 2x preveliko baterijo ali pa 3x, da ti slučajno nebo treba nikol ustavit za DC polnjenje, tudi enkrat na leto ko se boš odpravila malo dalje ker to je pa res prekletstvo
Re: Doseg EV po avtocesti
Glede vožnje po avtocesti med Celjem in Ljubljano je treba tudi upoštevati da še dolgo ne bo možno voziti hitrejše kot 100 km/h skozi Trojane zato ker DARS načrtuje junija postaviti sektorski radar v obe smeri.
Re: Doseg EV po avtocesti
Damn, good point. Preko istih kamere bodo verjetno beležili?
Bolano no, na AC kjer sploh niso problem prometne nesreče...
Bolano no, na AC kjer sploh niso problem prometne nesreče...
Re: Doseg EV po avtocesti
Za EV svet je to čisto OK, da se vozi po omejitvah, drugače si zgrešil z elektromobilnostjo