Doseg EV po avtocesti
Re: Doseg EV po avtocesti
Kaj z ioniqom bi to šlo?
toplotna že 23 let + MSE 7 let in 2022 na 16 kW + BEV Kona 2019 in Corsa 2021
Re: Doseg EV po avtocesti
hvala za odgovore. Moj proračun je okoli 30 k, sanje pa id 3. Trenutno pa imam dizla Peugeotovega 508 2,00 avt. Ja in vsi mi odsvetujejo EV, jaz pa ni ga tako rada mela
Re: Doseg EV po avtocesti
Saj si v resnici v nadaljevanju sam odgovoril ali je avto s 50kWh baterijo dovolj za takšno pot (če odmislimo, da ima verjetno višjo porabo). Razlika v kapaciteti je 15%, kar znese skoraj toliko, kot ocenjuješ, da je realen doseg pozimi. Pri čemer ne moreš polniti od 0-100 in kapaciteta pada.
Za takšno pot takšna baterija ni dovolj, že z ID nisi ravno "on the safe side".
Re: Doseg EV po avtocesti
Meni so vsi odsvetovali toplotno, MSE in BEV ter še marsikaj, danes bi pa večina to imela..., sploh ob teh cenah energentov.
Ob teh dnevnih km, ni kaj razmišljati, mesečni obrok za id3 mogoče malo večji kot samo strošek goriva dizla
toplotna že 23 let + MSE 7 let in 2022 na 16 kW + BEV Kona 2019 in Corsa 2021
Re: Doseg EV po avtocesti
Ti sam teraj Peugeota 508 dalje. Ce te pa fejst denar tisci pol pa itak ni vec vprasanje kaj bo.
P.S. imam EV, TČ po novem bo se SE.
P.S. imam EV, TČ po novem bo se SE.
Re: Doseg EV po avtocesti
ID3 150 kW 58 kWh, Eko sklad kredit, brez pologa, 5 let, 500 EUR na mesec.
Re: Doseg EV po avtocesti
Sam imam id3 58kWh. Sam ga filam vsak dan do 80% in pozimi znese okrog 230km dosega. Je pa zunaj pod nadstreškom. Pomoje bi s takšno baterijo zmogel tvoje relacije. V mrazu bi ga verjetno bilo treba filati vsaj do 90, če ne celo do 100%. V toplejšem vremenu pa sploh ne bi bil problem. Vseeno pa bi pri taki kilometrini in avtocesti razmišljal o še večji bateriji. Najbolje pa bi bilo, da vzameš testnega in opraviš isto relacijo ter vidiš kako se obnese v praksi. Lp
Re: Doseg EV po avtocesti
Id3 z 58kWh bi bil idealen za tvojo relacijo, ne bo ti žal, če boš zbrala pogum za EV, doma ga pa lepo na polnilnici čez noč napolniš
Re: Doseg EV po avtocesti
Za take relacije 200 km dnevno si niti slučajno ne vzemi avta z manj kot 70 kwh baterijo. No, razen Kona s 64 kwh je recimo ok. V nasprotnem se bos slej kot prej srečala z zapleti, vozilo se vas bo 4 osebe, kot si omenila. Dodatna teža se gotovo nekaj pozna pri porabi. Avtocesta in klanec ravnotako. Ne pozabi zimskih razmer, dežja, kjer je poraba kar nekaj višja.
In še da ne pozabimo na najbolj pomembno za optimalno zivlj.dobo baterije in da ne bodo dosegi kmalu začeli upadati - polnjenje med 20-80 % oz.vsaj med 15-90%. Torej 25-30% baterije / dosega odštej takoj.
Vsem zgoraj omenjenim kriterijem se zadosti, če je baterija kot omenjeno cca vsaj neto 70 kwh +
In še da ne pozabimo na najbolj pomembno za optimalno zivlj.dobo baterije in da ne bodo dosegi kmalu začeli upadati - polnjenje med 20-80 % oz.vsaj med 15-90%. Torej 25-30% baterije / dosega odštej takoj.
Vsem zgoraj omenjenim kriterijem se zadosti, če je baterija kot omenjeno cca vsaj neto 70 kwh +
Re: Doseg EV po avtocesti
Se pridružujem nasvetu.MR101 napisal/-a: ↑17 Jan 2022, 22:18 Za take relacije 200 km dnevno si niti slučajno ne vzemi avta z manj kot 70 kwh baterijo. No, razen Kona s 64 kwh je recimo ok. V nasprotnem se bos slej kot prej srečala z zapleti, vozilo se vas bo 4 osebe, kot si omenila. Dodatna teža se gotovo nekaj pozna pri porabi. Avtocesta in klanec ravnotako. Ne pozabi zimskih razmer, dežja, kjer je poraba kar nekaj višja.
In še da ne pozabimo na najbolj pomembno za optimalno zivlj.dobo baterije in da ne bodo dosegi kmalu začeli upadati - polnjenje med 20-80 % oz.vsaj med 15-90%. Torej 25-30% baterije / dosega odštej takoj.
Vsem zgoraj omenjenim kriterijem se zadosti, če je baterija kot omenjeno cca vsaj neto 70 kwh +
Re: Doseg EV po avtocesti
Jaz še nisem nobenega ID.3 srečal na AC, da bi vozil 130km/h. Ponavadi so za šleperji.
Re: Doseg EV po avtocesti
Jaz delam z Zoe 200km po AC vsak dan, vozim 110km/h in gre v praksi kot tudi po ABRP sedaj pozimi.
Re: Doseg EV po avtocesti
Tudi ioniq 38kwh bo teh 200km naredil brez problema. Ni vse v velikosti baterije, ampak tudi v porabi avta in tukaj je Ioniq najbolj varčen. Seveda ne pri 150kmh.McDuck napisal/-a: ↑17 Jan 2022, 14:26 warpedone,
če želiš biti toliko ziher potem imaš prav samo tudi cena odtehta.
Za 200 km dosega v vseh vremenski vplivih je dovolj avto z dosegom WLTP 400 km.
ID3 (58 kWh, WLTP 420 km) dobiš za 30000 EUR. Tesla 3 LR (WLTP 600 km) pa pride 53000 EUR.
Za razliko v ceni vozila, lahko se včasih za kako minutko ustavi na črpalki i dopolniš v nujnih primerih.
Tudi je res, da je Tesla 3 bolj kakovosten avto kot Volkswagen ID3.
Re: Doseg EV po avtocesti
20-80%?? 10-90%??darjan napisal/-a: ↑18 Jan 2022, 07:37Tudi ioniq 38kwh bo teh 200km naredil brez problema. Ni vse v velikosti baterije, ampak tudi v porabi avta in tukaj je Ioniq najbolj varčen. Seveda ne pri 150kmh.McDuck napisal/-a: ↑17 Jan 2022, 14:26 warpedone,
če želiš biti toliko ziher potem imaš prav samo tudi cena odtehta.
Za 200 km dosega v vseh vremenski vplivih je dovolj avto z dosegom WLTP 400 km.
ID3 (58 kWh, WLTP 420 km) dobiš za 30000 EUR. Tesla 3 LR (WLTP 600 km) pa pride 53000 EUR.
Za razliko v ceni vozila, lahko se včasih za kako minutko ustavi na črpalki i dopolniš v nujnih primerih.
Tudi je res, da je Tesla 3 bolj kakovosten avto kot Volkswagen ID3.
Kaj od Vršiča do Kopra? Kaj pa od Kopra do Vršiča?