Velja isto za Teslo, Hyundai in Dacio, praktično pa verjetno tudi za vse druge znamke... Do sedaj sem spoznal že vsaj enega ki ne želi več iste znamke kot jo ima sedaj ker ima z vozilom težave.
Nore cene ID.3
Re: Nore cene ID.3
Re: Nore cene ID.3
Obstaja baza prvih registracij in obstaja evidenca registranih vozil ... polletni preseki, 350M.
Bom probu naračunat delež IDjev, ki v druge roke preidejo recimo pred prvim RD ...
Bom probu naračunat delež IDjev, ki v druge roke preidejo recimo pred prvim RD ...
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Nore cene ID.3
Zame je avto delovni stroj in ne nekaj, na kar bi se čustveno navezal. Pa če ima znak VW, KIA al pa T.
Re: Nore cene ID.3
Ja, trojk se kar nekaj prodaja, predvsem zaradi tega, ker gredo lastniki na Y.
Re: Nore cene ID.3
Zgoraj imamo 2 primera ki lahko fejst izkrivita statistiko ki jo warpi obljublja.
Če na hitro pogledamo avto.net vidimo, da se prodajajo 4 ID.4 ki niso novi, vsi prek posrednikov ter 8 TY, od teh pa so 4 od privat oseb, ravno tako rabljeni seveda.
Lahko bi na tej podlagi izkrivljal statistiko in rekel, da se več ljudi skuša znebiti MY kot pa ID.4, ali pa si vsi skupaj priznamo to, kar sem že prej napisal, vsak od ponujenih modelov je brez večjih težav in ni ljudi razen parih posameznikov, ki bi se želelo znebiti svojega nakupa. Bodisi za T ali pa VW.
Namesto da venomer skušate dokazat kako je konkurenca slaba se raje veselite, da je dobra. To pomeni da bo morala tudi vam ljuba znamka povečat kvaliteto če bodo želeli dohitetii/prehiteti konkurenco.
Če na hitro pogledamo avto.net vidimo, da se prodajajo 4 ID.4 ki niso novi, vsi prek posrednikov ter 8 TY, od teh pa so 4 od privat oseb, ravno tako rabljeni seveda.
Lahko bi na tej podlagi izkrivljal statistiko in rekel, da se več ljudi skuša znebiti MY kot pa ID.4, ali pa si vsi skupaj priznamo to, kar sem že prej napisal, vsak od ponujenih modelov je brez večjih težav in ni ljudi razen parih posameznikov, ki bi se želelo znebiti svojega nakupa. Bodisi za T ali pa VW.
Namesto da venomer skušate dokazat kako je konkurenca slaba se raje veselite, da je dobra. To pomeni da bo morala tudi vam ljuba znamka povečat kvaliteto če bodo želeli dohitetii/prehiteti konkurenco.
Re: Nore cene ID.3
Ko si na prvem mestu in prednost pred drugim narašča vse hitreje, si konkurenca le še sam sebi.
Sam se odločaš kateri senzor boš dodal ali odstranil. Sam se odločaš kako in kje boš prodajal svoje avtomobile, sam določaš končno ceno svojih produktov, sam skrbiš za servisiranje svojih vozil, sam skrbiš in odgovarjaš za delovanje aplikacij, sam skrbiš za delovanje polnilnega omrežja, sam skrbiš za obveščanje svojih kupcev Itd. itn.
"Konkurenca" pa se še vedno zanaša da jim bodo drugi odnašali rit in jokca, kako so drugi odgovorni za slabo delovanje njihovih produktov.
Ti pa s svojim denarjem glasuješ, kašno politiko podpiraš. Zaplinjanje opic in podobno ...
Sam se odločaš kateri senzor boš dodal ali odstranil. Sam se odločaš kako in kje boš prodajal svoje avtomobile, sam določaš končno ceno svojih produktov, sam skrbiš za servisiranje svojih vozil, sam skrbiš in odgovarjaš za delovanje aplikacij, sam skrbiš za delovanje polnilnega omrežja, sam skrbiš za obveščanje svojih kupcev Itd. itn.
"Konkurenca" pa se še vedno zanaša da jim bodo drugi odnašali rit in jokca, kako so drugi odgovorni za slabo delovanje njihovih produktov.
Ti pa s svojim denarjem glasuješ, kašno politiko podpiraš. Zaplinjanje opic in podobno ...
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Nore cene ID.3
No, no .. https://www.cnbc.com/2022/11/29/teslas- ... arket.html
P.S. Jaz kupim avto, da se vozim, kar obvadajo tudi ostali. To ne pomeni, da si T ne bom nekoč lastil. Odvisno od momenta .
P.S. Jaz kupim avto, da se vozim, kar obvadajo tudi ostali. To ne pomeni, da si T ne bom nekoč lastil. Odvisno od momenta .
Re: Nore cene ID.3
Živiš v preteklosti prijatelj. to si lahko govoril 5 let nazaj, od takrat pa vedno manj drži. Tukaj pa ne gre več za tvoje/moje/naše mnenje ampak za številke, ki vedno manj v prid govorijo T, in vse bolj v prid drugih. Vsako vodilno podjetje ima svojo eksponentno rast, krivulja zatem začne upočasnjevat rast in sledi odklon navzdol. Zakaj? Zaradi konkurence, ki postaja vedno boljša. Spet, ekonomika 101. Sanjat o konstantni eksponentni rasti je pa... No sej veš kaj.
Re: Nore cene ID.3
Velika vecina, ki prodaja teslo kupuje drugo teslo (vecina gre iz T3 na TY. Dvomim da tisti ki ID3 prodajajo zdaj kupujejo ID3 facelift.
Re: Nore cene ID.3
Mogoče gredo pa na ID.4, ID.5, ID Buzz, Škodo Enyaq, ali pa kakega Audija. Sem na VW ID Facebook grupi videl že nekaj takih objav. So pa seveda tudi taki, ki so šli na Forda, Polestarja, Teslo, itd. Izbire je veliko. Sicer pa dvomim, da v Sloveniji veliko ljudi prodaja EV-je prej kot v dveh letih (vračanje subvencije). To, da so imeli v tujini obdobje samo 6 mesecev, je prav klicalo k zlorabi sistema. Nemci bodo sedaj podaljšali na eno leto (še vedno premali IMHO).
Re: Nore cene ID.3
Ker če prodajajo ID3 ne morejo na ID4 ali 5? Nujno samo facelift istega modela?giotto napisal/-a: ↑27 Dec 2022, 09:36Velika vecina, ki prodaja teslo kupuje drugo teslo (vecina gre iz T3 na TY. Dvomim da tisti ki ID3 prodajajo zdaj kupujejo ID3 facelift.
Kam gredo pa iz TY. Po 9k kilometrih?
Nehajte napihovat in delat problem kjer ga ni. Nekdo kupi avto ki mu ne ugaja in ga proda. Doker ne vidiš poplavo nekega modela na avto.net pomeni da so ljudje večinoma zadovoljni. Bodisi VW ali T.
Re: Nore cene ID.3
Drzi, vecinoma so ljudje zadovoljni, ko se navadijo na EV in z njim naredijo npr. 10.000km.Rubb napisal/-a: ↑27 Dec 2022, 09:50Ker če prodajajo ID3 ne morejo na ID4 ali 5? Nujno samo facelift istega modela?
Kam gredo pa iz TY. Po 9k kilometrih?
Nehajte napihovat in delat problem kjer ga ni. Nekdo kupi avto ki mu ne ugaja in ga proda. Doker ne vidiš poplavo nekega modela na avto.net pomeni da so ljudje večinoma zadovoljni. Bodisi VW ali T.
Meni osebno znamka ne igra vloge, vsak moj avto je bil v preteklosti druge znamke. Trenutno sem pri Hyundaiu, ki mi je glede na to kar zelim in kar ponuja tudi cenovno sprejemljiv.
Kot sem pa omenil, je par fanov VW zelo nezadovoljnih z ID3, so razocarani, ker so pricakovali, da bo njihov nemec vsaj na enako ravni kot konkurenca pa ni (poleg Tesel so tudi azijci pred nemci pri EV). Mocno upam da bodo evropski proizvajalci dohiteli v razvoju druge, a glede kako se obracajo zadnjih 10 let v tej panogi bo se trajalo - zal se je treba sprijaznit, da nemec ni to kar je bil 50 let nazaj in ne tiscat glave v pesek ko se gre za nase.
Re: Nore cene ID.3
Kaj pa vem... nimam občutka, da je VW za azijci. Mislim, da je SW 3.0+ že boljši od tega, kar azijci ponujajo. Hyundai ima zelo varčnega starega Ioniqa in Kono. Na drugi strani ima pa manj varčnega novega Ioniqa, ki se pa hitro polni (800V). Tudi VW bo šel z naslednjo generacijo MEB na 800V.
Pri ID.3 so bili VW fani predvsem razočarani nad uporabljenimi materiali in varčevanju. Pri ID.4 je VW ta problem že odpravil. Prav tako to načrtujejo pri ID.3 facelift.
Pri ID.3 so bili VW fani predvsem razočarani nad uporabljenimi materiali in varčevanju. Pri ID.4 je VW ta problem že odpravil. Prav tako to načrtujejo pri ID.3 facelift.
Re: Nore cene ID.3
uote=giotto post_id=129725 time=1672060681 user_id=236]
[/quote]
drugacnega odgovora od Tesla fana sploh ni za pricakovat......ti jo kar vozi in hvali, meni je skoda besed, da prepricanemu skusam prikazat realnost
Iz tvojega posta razberem, da tesle nisi videl se niti od dalec.sandi3 napisal/-a: ↑26 Dec 2022, 13:22 Prosim nehajte primerjat tesel z VW.....kot prvo, vsi vemo da je pri Tesli cena fiksna, pri VW pa lahko znizas cena za nekaj tisocakov oz. vsaj 5000 eur (3000 avtomatsko financiranje, plus dodatni popusti). Kot drugo, Tesla ima prednost le v softwearju in moci motorja,ostalo dalec dalec zadaj.....pac se vsak odloci, kaj mu najvec pomeni in pac kupi tisto
[/quote]
drugacnega odgovora od Tesla fana sploh ni za pricakovat......ti jo kar vozi in hvali, meni je skoda besed, da prepricanemu skusam prikazat realnost
Re: Nore cene ID.3
>> meni je skoda besed,
In jih vseeno trosiš okrog ... norost ali neumnost?
In jih vseeno trosiš okrog ... norost ali neumnost?
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Nore cene ID.3
Odkrito povedano, nisem še naletel na VW fana ki je pričakoval Teslo.
Pričakovali pa so enako kvaliteto kot pri enakovrednem VW, kar pri 1st edition id3 niso dobili. Slabšo kvaliteto sem jaz osebno opazil že v salonu, so pa to uredili pri ID4 ki je sedaj primerljiv z ostalimi iz grupe vw.
Drugo kar je bilo razočarajoče je bil sw, tudi teh težav z avti dobavljenimi od nekje Maja letos ni bilo več. Vse to so stare zgodbe.
Ko gredo ljudje prvič na EV pa bodo z nekaterimi stvarmi razočarani. Sploh ti ki poslušajo razna pumpanja kako so EV oh in sploh. Pozimi na kratke proge recimo sledi razočaranje. Neglede na znamko. In ti bodo zelo glasni o svoji napačni nabavi. Pod črto pa je tega malo ker so EV še precej butične zadeve petežno za ljudi s hišami.
Re: Nore cene ID.3
Sosed ima ID 3, ni razočaran, pravi da je avto OK, edino kar mu gre na živce, ker se mu je trgovec zalagal glede dosga.Rubb napisal/-a: ↑27 Dec 2022, 11:29Odkrito povedano, nisem še naletel na VW fana ki je pričakoval Teslo.
Pričakovali pa so enako kvaliteto kot pri enakovrednem VW, kar pri 1st edition id3 niso dobili. Slabšo kvaliteto sem jaz osebno opazil že v salonu, so pa to uredili pri ID4 ki je sedaj primerljiv z ostalimi iz grupe vw.
Drugo kar je bilo razočarajoče je bil sw, tudi teh težav z avti dobavljenimi od nekje Maja letos ni bilo več. Vse to so stare zgodbe.
Ko gredo ljudje prvič na EV pa bodo z nekaterimi stvarmi razočarani. Sploh ti ki poslušajo razna pumpanja kako so EV oh in sploh. Pozimi na kratke proge recimo sledi razočaranje. Neglede na znamko. In ti bodo zelo glasni o svoji napačni nabavi. Pod črto pa je tega malo ker so EV še precej butične zadeve petežno za ljudi s hišami.
Vozi se večinoma na AC, zagotovili so mu 350 km, v resnici z enako vožnjo kakor s prejšnim TDI, naredi 200 km v zimskem času in 250 v letnem.
Kar je daleč od oglaševanega 425 km, NATEG na Qbik.....
Re: Nore cene ID.3
Meni so prodajalci rekli, da je 250km v najslabšem primeru… in približno tako je tudi res (to je moj zimski AC doseg). Seveda gre tudi manj v močnem dežju, ali pa če imaš težko nogo. 420km WLTP je tudi možen poleti… ampak ne na avtocesti (razen, če voziš 90). Verjamem pa, da prodajalci marsikje prodajajo meglo.
Re: Nore cene ID.3
Prodajalci se še seznanjajo s temi avtomobili, delno pa bodo vedno napihovali doseg. Vsi, brez izjeme. Si avto sposodiš, testiraš 2 dni in se nato odločiš. Tako smo naredili mi in dobili smo točno to kar sem vedu pričakovat. Če kaj, potem sem bil presenečen nad dosegom poleti/jeseni, kjer mi naredi tudi po 600km na eno polnjenje. 10% ac, drugače mestna in regionalna vožnja.
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek
-
- 106 Odgovori
- 4796 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a Veseljak123
-
- 446 Odgovori
- 11894 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a Odisej
-
- 11 Odgovori
- 1250 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a DeCoRawr