uporabniška izkušnja z e-208
uporabniška izkušnja z e-208
En lep pozdrav!
Ker imam od avgusta e-208 gt-line, bom poizkušal podati kakšno opažanje in izkušnjo. Če bo koga prepričalo v eno ali drugo smer, vsekakor pa, če ima kdo kako vprašanje, naj vpraša in bom poizkušal odgovorit ... LPJ
Ker imam od avgusta e-208 gt-line, bom poizkušal podati kakšno opažanje in izkušnjo. Če bo koga prepričalo v eno ali drugo smer, vsekakor pa, če ima kdo kako vprašanje, naj vpraša in bom poizkušal odgovorit ... LPJ
Re: uporabniška izkušnja z e-208
Oprema Gt-line (po prospektu), dodatno pa še nadzor mrtvega kota, panoramska streha in brezžično polnjenje.
Odločitev za e-208 nekako v vrstnem redu:
1. doseg, ki praviloma pokrije moje dnevne potrebe (vsekakor se zimske gume in/ali nizke temperature poznajo zelo občutno)
2. velikost: ne rabim večjega ker se 95% vozim sam (za občasno vožnjo niso problem tudi 2 otroka in žena;)) pri hiši pa je ostal tudi dobri stari TDI.
3. izgled: mogoče bi bila bolj racionalna odločitev Zoe, ki ima že precej izkušenj ... v primerjavi z Peugeotom za kogar je to prvi "velikoserijski" električni model.
Odločitev za e-208 nekako v vrstnem redu:
1. doseg, ki praviloma pokrije moje dnevne potrebe (vsekakor se zimske gume in/ali nizke temperature poznajo zelo občutno)
2. velikost: ne rabim večjega ker se 95% vozim sam (za občasno vožnjo niso problem tudi 2 otroka in žena;)) pri hiši pa je ostal tudi dobri stari TDI.
3. izgled: mogoče bi bila bolj racionalna odločitev Zoe, ki ima že precej izkušenj ... v primerjavi z Peugeotom za kogar je to prvi "velikoserijski" električni model.
Re: uporabniška izkušnja z e-208
Povprečna poraba:
Avto ima trenutno 9000 km. Do 8000 sem imel letne gume in bilo je razmeroma toplo. Relacije imam 60% po regionalnih/lokalnih cestah, 40% po avtocesti.
Povprečna poraba do menjave gum je bila 17,5 kWh/100km.
Pri vožnji samo po regionalki, tekoč promet med 100km/h in 0 kmh pride poraba tudi do 14 kWh/100km. Tako da mi je pri eni vožnji uspelo doseči obljubljenih 340km. Drugače pa je bolj realno med 200 in 250km.
Po menjavi gum in istočasno precejšnji ohladitvi pa sem doživel hladen tuš ... ampak verjetno je to običajno pri vseh?:) Povprečna poraba je okrog 20 kWh/100km. Pri AC še malo čez, pri regionalki okrog 19 kWh/100km.
AC pomeni tempomat med 110 in 120 km/h
Avto ima trenutno 9000 km. Do 8000 sem imel letne gume in bilo je razmeroma toplo. Relacije imam 60% po regionalnih/lokalnih cestah, 40% po avtocesti.
Povprečna poraba do menjave gum je bila 17,5 kWh/100km.
Pri vožnji samo po regionalki, tekoč promet med 100km/h in 0 kmh pride poraba tudi do 14 kWh/100km. Tako da mi je pri eni vožnji uspelo doseči obljubljenih 340km. Drugače pa je bolj realno med 200 in 250km.
Po menjavi gum in istočasno precejšnji ohladitvi pa sem doživel hladen tuš ... ampak verjetno je to običajno pri vseh?:) Povprečna poraba je okrog 20 kWh/100km. Pri AC še malo čez, pri regionalki okrog 19 kWh/100km.
AC pomeni tempomat med 110 in 120 km/h
Re: uporabniška izkušnja z e-208
Ja za tak mali avto je to kar visoka poraba še posebi ker maš veliko regionalnih cest. Ampak boš videl poleti, oziroma kdaj si ga dobil?
Re: uporabniška izkušnja z e-208
Ja tudi meni se zdi dokaj visoka poraba - jaz s KONO imam povprečno kar nekaj nižjo, pa imam veliko AC.
Je pa res, da zimske temperature na vsakem EV - porabo dvignejo za več kot 20 %.
Če je zelo hladno, lahko samo za ogrevanje potniške kabine potrošiš več kot 20% energije.
Je pa res, da zimske temperature na vsakem EV - porabo dvignejo za več kot 20 %.
Če je zelo hladno, lahko samo za ogrevanje potniške kabine potrošiš več kot 20% energije.
Re: uporabniška izkušnja z e-208
Imam ga od avgusta. Poleti je bilo čisto po pričakovanjih..15-16 s temperaturami navzdol je pa šlo navzgor. Tudi regionalka /lokalka je najprej v hrib in ko še ni možna rekuperacija navzdol, tako da še tam malo višja kakor samo po ravnini... saj pravim, po ravnem gre tudi okrog 14.DeCoRawr napisal/-a:Ja za tak mali avto je to kar visoka poraba še posebi ker maš veliko regionalnih cest. Ampak boš videl poleti, oziroma kdaj si ga dobil?
Re: uporabniška izkušnja z e-208
Samo malo za primerjavo. Od menjave gum na letne, do menjave na zimske gume, je imel letos moj Soul EV (model 2018) povprecno porabo 13,8kWh/100km. Vozi pa se 80% po lokalnih cestah in 20% po AC. Glede na to, da je Soul en cegu, ima tvoj e-208 kar visoko porabo. Res pa je da imas 20% vec vozenj po AC kot jaz.
Re: uporabniška izkušnja z e-208
Primer od včeraj avto ohlajen na 1°C. S gretjem na 20 stopinj in vožnjo od Viča do BTC po obvoznici(110-120) ter nato sem bil tam cca 1,5ure tko da se je avto še enkrat ohladil. In nazaj, povprečna poraba 18kWh/100km.Jose napisal/-a: Imam ga od avgusta. Poleti je bilo čisto po pričakovanjih..15-16 s temperaturami navzdol je pa šlo navzgor. Tudi regionalka /lokalka je najprej v hrib in ko še ni možna rekuperacija navzdol, tako da še tam malo višja kakor samo po ravnini... saj pravim, po ravnem gre tudi okrog 14.
Ali polniš avto vedno do 100% da nimaš možne rekuperacije, je to potrebno zarad km katere delaš?
Re: uporabniška izkušnja z e-208
Ja to bo verjetno zgodba za kdaj drugič ... ampak trenutno lahko polnim samo 100%, razen če bi odklapljal polnilnik, za kar pa nimam niti časa niti volje. Je pa tako, da pri trenutni porabi rabim 100%, da se mi ni treba pazit in pridem brez skrbi v službo in nazaj.DeCoRawr napisal/-a:Primer od včeraj avto ohlajen na 1°C. S gretjem na 20 stopinj in vožnjo od Viča do BTC po obvoznici(110-120) ter nato sem bil tam cca 1,5ure tko da se je avto še enkrat ohladil. In nazaj, povprečna poraba 18kWh/100km.Jose napisal/-a: Imam ga od avgusta. Poleti je bilo čisto po pričakovanjih..15-16 s temperaturami navzdol je pa šlo navzgor. Tudi regionalka /lokalka je najprej v hrib in ko še ni možna rekuperacija navzdol, tako da še tam malo višja kakor samo po ravnini... saj pravim, po ravnem gre tudi okrog 14.
Ali polniš avto vedno do 100% da nimaš možne rekuperacije, je to potrebno zarad km katere delaš?
- Vodokotlic
- EV ambasador
- Prispevkov: 2163
- Kraj: Ljubljana/Vipava
- Avto: Model 3 LR AWD
-
12581045
Re: uporabniška izkušnja z e-208
Jaz sem danes Vipava-LJ. Zjutraj je bilo -2. Dal sem gretje za 10min + gretje sedežev. V LJ sem prišel z 19,8kWh/100km. Vozil ene 110km/h. Včasih malo več in malo manj.
Live long and prosper TESLA popust koda: https://ts.la/dejan44094
Re: uporabniška izkušnja z e-208
Predvidevam, da se to ne vozite z e-208 vsi. Dajte prosim zraven samo dopisati za kateri avto pišete, ker novejši uporabniki ne bodo točno vedeli. Tema je Peugeot, e-208.
Re: uporabniška izkušnja z e-208
Novo oglašanje. Z zimskimi gumami R17, 4200km, povprečna hitrost 66km/h, poraba 20,5kWh/100.
Opravil tudi prvi servis na 12000km. Razen tega da so mi pri prevzemu obljubili menjavo olja in filtra , nič posebnega. Očitno niso naredili tudi nič drugega kot odstranili opozorilo za servisni interval, cena 32€.
Vmes sem imel tudi eno epizodo z PR gospo od uvoznika. Naivno sem pričakoval, da bo aplikacija omogočala načrtovano polnjenje, in predgretje vozila, kot to piše v slovenskem izvodu kataloga. Pa mi je gospa razložila, da v katalogu piše samo kaj vse je mogoče (za očitno razviti svet), v Sloveniji pa to (še) ni mogoče. Katalog ni pravno zavezujoč, predvsem služi kot reklama očitno. Zavezujoča je pogodba, kjer si seveda sestaviš avto po svojih željah, čeprav ti nihče ne zna povedat kaj točno sestavljaš, ker še niso dobili svojega testnega vozila kjer bi se učili o teh stvareh. Seveda me je podučila tudi to da sem se strinjal z nekimi pogoji v aplikaciji, ki niso stvar uvoznika ampak družbe AUTOMOBILES PEUGEOT, ki ima svoj sedež družbe na 2-10 boulevard de l'Europe, 78300 Poissy, France. Oh čudovita odgovornost Skrakta, gospa je obljubila, da bo sporočila naprej, da tudi kupce Peugeota v Sloveniji zanimajo top end funkcije ki jih preostali svet že uporablja.
Skratka za vse sotrpine. Načrtovano polnjenje (to pomeni - nastavitev časa ko se avto začne polniti, ne nastavitev časa kdaj želiš imet avto poln) in načrtovano ogrevane kabine, je uradno možno samo preko sredinskega 10 inčnega zaslona. Če imate zaslon manjši (beri, brez navigacije), to ni možno. Obstaja pa tudi druga pot. V aplikaciji moj Peugeot za državo ne izbereš Slovenije, ampak kaj drugega. Jaz sem izbral UK (predvsem zaradi jezika), in potem preko njihove strani lahko upravljaš s polnjenjem in ogrevanjem. Stvar je sicer počasna in potrebuje kar nekaj živcev, ko pa si enkrat nastaviš urnike za ogrevanje pa nekako deluje.
Srečno veliko eliktričnih kilometrov v 2021
Opravil tudi prvi servis na 12000km. Razen tega da so mi pri prevzemu obljubili menjavo olja in filtra , nič posebnega. Očitno niso naredili tudi nič drugega kot odstranili opozorilo za servisni interval, cena 32€.
Vmes sem imel tudi eno epizodo z PR gospo od uvoznika. Naivno sem pričakoval, da bo aplikacija omogočala načrtovano polnjenje, in predgretje vozila, kot to piše v slovenskem izvodu kataloga. Pa mi je gospa razložila, da v katalogu piše samo kaj vse je mogoče (za očitno razviti svet), v Sloveniji pa to (še) ni mogoče. Katalog ni pravno zavezujoč, predvsem služi kot reklama očitno. Zavezujoča je pogodba, kjer si seveda sestaviš avto po svojih željah, čeprav ti nihče ne zna povedat kaj točno sestavljaš, ker še niso dobili svojega testnega vozila kjer bi se učili o teh stvareh. Seveda me je podučila tudi to da sem se strinjal z nekimi pogoji v aplikaciji, ki niso stvar uvoznika ampak družbe AUTOMOBILES PEUGEOT, ki ima svoj sedež družbe na 2-10 boulevard de l'Europe, 78300 Poissy, France. Oh čudovita odgovornost Skrakta, gospa je obljubila, da bo sporočila naprej, da tudi kupce Peugeota v Sloveniji zanimajo top end funkcije ki jih preostali svet že uporablja.
Skratka za vse sotrpine. Načrtovano polnjenje (to pomeni - nastavitev časa ko se avto začne polniti, ne nastavitev časa kdaj želiš imet avto poln) in načrtovano ogrevane kabine, je uradno možno samo preko sredinskega 10 inčnega zaslona. Če imate zaslon manjši (beri, brez navigacije), to ni možno. Obstaja pa tudi druga pot. V aplikaciji moj Peugeot za državo ne izbereš Slovenije, ampak kaj drugega. Jaz sem izbral UK (predvsem zaradi jezika), in potem preko njihove strani lahko upravljaš s polnjenjem in ogrevanjem. Stvar je sicer počasna in potrebuje kar nekaj živcev, ko pa si enkrat nastaviš urnike za ogrevanje pa nekako deluje.
Srečno veliko eliktričnih kilometrov v 2021
Re: uporabniška izkušnja z e-208
Jaz sem prav danes uvozniku pisal glede tega kdaj dobimo te funkcionalnosti. Bomo videli kaj odgovorijo, če sploh.
Glede te druge možnosti upravljanja... Kako ti je uspelo v aplikaciji priti do upravljanja teh dveh stvari? Meni namreč tudi, če spremenim državo, še vedno ni mogoče zaključiti procesa registracije. Mi namreč ne sprejme telefonske številke, javi napako.
Glede te druge možnosti upravljanja... Kako ti je uspelo v aplikaciji priti do upravljanja teh dveh stvari? Meni namreč tudi, če spremenim državo, še vedno ni mogoče zaključiti procesa registracije. Mi namreč ne sprejme telefonske številke, javi napako.
Re: uporabniška izkušnja z e-208
Čim več prošenj, pa jih mogoče premaknemo v digitalno dobo.Bogeyman napisal/-a:Jaz sem prav danes uvozniku pisal glede tega kdaj dobimo te funkcionalnosti. Bomo videli kaj odgovorijo, če sploh.
Glede te druge možnosti upravljanja... Kako ti je uspelo v aplikaciji priti do upravljanja teh dveh stvari? Meni namreč tudi, če spremenim državo, še vedno ni mogoče zaključiti procesa registracije. Mi namreč ne sprejme telefonske številke, javi napako.
Ne spomnim se, da bi imel težave s telefonsko številko. Vsekakor uporabi mednarodno kodo 386........., potem mislim da moraš še v aplikaciji aktivirati - kupiti remote control, kar je zastonj za 10 let, mislim da je potem povezovanje z avtom, potem pa še hoče da narediš nekaj voženj, da preveri da si resna stranka . Pobere nekaj časa in živcev, se je pa prijetno zjutraj v topel avto vsedit.
Re: uporabniška izkušnja z e-208
Jutri še jaz pišem, vec nas pa itak skoraj ni v SlovenijiJose napisal/-a:Jaz sem prav danes uvozniku pisal glede tega kdaj dobimo te funkcionalnosti. Bomo videli kaj odgovorijo, če sploh.
In to bi naj delalo tudi z manjsimi ekrani/brez navigacije?Bogeyman napisal/-a: Pobere nekaj časa in živcev, se je pa prijetno zjutraj v topel avto vsedit.
Re: uporabniška izkušnja z e-208
Pri meni dela ... brez navigacije, 7,5 inch.LAjCi napisal/-a:In to bi naj delalo tudi z manjsimi ekrani/brez navigacije?Jose napisal/-a: Pobere nekaj časa in živcev, se je pa prijetno zjutraj v topel avto vsedit.
Re: uporabniška izkušnja z e-208
Hvala za ta trik/nasvet. Dela.Jose napisal/-a:Pri meni dela ... brez navigacije, 7,5 inch.
Re: uporabniška izkušnja z e-208
Meni tudi sedaj dela. Se je zgleda med postopkom aktivacije nekje zataknilo. Ne vem pa kaj je pomagalo k razrešitvi, samo malo potrpežljivosti ali to, da sem pisal na Peugeot.
Vklop klimatizacije kabine deluje ok. Avto se zbudi tudi, ko ni priključen na polnjenje. Mi pa ga ne uspe zbuditi, če želim preveriti napolnjenost baterije (ko ni na polnjenju). Vedno kaže zadnje stanje, od takrat ko sem zapustil avto. A kateremu od vas to deluje ali je tako by design?
Vklop klimatizacije kabine deluje ok. Avto se zbudi tudi, ko ni priključen na polnjenje. Mi pa ga ne uspe zbuditi, če želim preveriti napolnjenost baterije (ko ni na polnjenju). Vedno kaže zadnje stanje, od takrat ko sem zapustil avto. A kateremu od vas to deluje ali je tako by design?
Re: uporabniška izkušnja z e-208
Pri meni je enako.Bogeyman napisal/-a:Mi pa ga ne uspe zbuditi, če želim preveriti napolnjenost baterije (ko ni na polnjenju). Vedno kaže zadnje stanje, od takrat ko sem zapustil avto.