Poročila o poteh
Re: Poročila o poteh
Usedu v avto z 95%, odpeljal, prispel na cilj, parkiral in dal polnit.
365km, start 3°C 400nmv, cilj 2°C 820nmv, vmes pa od -2 do 5 stopinj. Cesta mokra večino časa razen nekje v slo... just another day oziroma, tko kot vsakič dozdej to pot prispel brez polnjenja po poti.
365km, start 3°C 400nmv, cilj 2°C 820nmv, vmes pa od -2 do 5 stopinj. Cesta mokra večino časa razen nekje v slo... just another day oziroma, tko kot vsakič dozdej to pot prispel brez polnjenja po poti.
Re: Poročila o poteh
lep pozdrav iz SC Kalwang, AT.
prispel z 24% in fasal 255kW začetnih.
.
prispel z 24% in fasal 255kW začetnih.
.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Poročila o poteh
Haha. Tu sem bil jaz pred cca 3 urami. A to si bil ti z belo trojko jaz sem prišel za tabo in odšel pred tabo z rdečo…. Sva pa bla edina na lokaciji.
Re: Poročila o poteh
Tudi sam sem malo danes testiral pravo zimsko vožnjo, da vidim kje sem.
Zjutraj sem napolnil na 100% in šel direkt na pot proti Tolminu. Od Šempetra do Logatca po AC in nato po Keltiki do Tolmina. Proti dol močan dež 3 stopinje poraba nekje 19,5 in 180 km. Nazaj dež malo nad nič, pred Trojanami začne močan sneg in ga je bilo že kar nekaj na cesti tako, da vožnja bolj okoli 90, temperatura že -1, nazaj 167 km in podobna poraba. Ko sem zapeljal v garažo sem imel še 6% baterije. Tako, da sedaj vem kaj si lahko pozimi privoščimo..
Zjutraj sem napolnil na 100% in šel direkt na pot proti Tolminu. Od Šempetra do Logatca po AC in nato po Keltiki do Tolmina. Proti dol močan dež 3 stopinje poraba nekje 19,5 in 180 km. Nazaj dež malo nad nič, pred Trojanami začne močan sneg in ga je bilo že kar nekaj na cesti tako, da vožnja bolj okoli 90, temperatura že -1, nazaj 167 km in podobna poraba. Ko sem zapeljal v garažo sem imel še 6% baterije. Tako, da sedaj vem kaj si lahko pozimi privoščimo..
Re: Poročila o poteh
E-golf. Danes od 10h zjutraj do sedaj. Trije kr dolgi postanki, avto zunaj in hladen, prevoženih 150km, povprečna poraba 16kWh/100km.
Re: Poročila o poteh
No pa da opišem še mojo pot nazaj včeraj.
Štart 820nmv, -2°C, 96% SOC.
Močan sneg in zasneženo po cesti, sem si reku če bo tko bomo ziher morali kje filat če sploh nebomo obupali pa šli v kak hotel No po cca 20km se moja spomni, da je pozabila neke obleke katere mora vrnit tko da smo se obrnili in šli še nazaj iskat zadeve kar mi ni blo lih kul ker se je videlo, da se meja sneženja spušča.
No potem krenemo proti karavankam, celo Slovenijo sneg pada pa na gorenskem se ni moglo lih odločit kaj bi blo. Sm reku napolnim mal pri radovlici da spijem vsaj poceni kafe in priklopim ter napolnim 7,2kWh ker pol ko sem prišel nazaj sem videl da polni z 22kW in se mi je zdelo brezveze sploh zgubljat čas ker sem mislil, da bom itak polnil še nekje v AT po poti vsaj v takih razmerah kot je kazalo.
No po karavankah je blo sploh ne spluženo smo kar meli divje, cca 20km po Beljaku pa se je cesta zrihtala in proti sredini AT je celo ratala suha. Ko sem šel mimo Eisentratten se mi je zdelo da sploh nebom rabil nič več polnit in res je bilo tako. Cesta je bila potem ok.
Po poti je blo od -7°C na 1340nmv, do 0°C v Slo, na koncu pa ravno tako -2°C.
Prispel na cilj z 5%, torej če rečemo da sem nafilal 11% je za to skupno pot porabilo 102%.
Skratka kar impresivno glede na razmere. Ja povprečna je bla kar švoh, ampak če bi videli kje smo se na začetku klatili, bi vam blo vse jasno Me preseneča ta kona vedno znova, razen z hitrostjo polnjenja, a o tem se razpišem kje drugje.
Uglavnem, če se nebi obrnili bi šlo tudi brez polnjenja po poti.
Štart 820nmv, -2°C, 96% SOC.
Močan sneg in zasneženo po cesti, sem si reku če bo tko bomo ziher morali kje filat če sploh nebomo obupali pa šli v kak hotel No po cca 20km se moja spomni, da je pozabila neke obleke katere mora vrnit tko da smo se obrnili in šli še nazaj iskat zadeve kar mi ni blo lih kul ker se je videlo, da se meja sneženja spušča.
No potem krenemo proti karavankam, celo Slovenijo sneg pada pa na gorenskem se ni moglo lih odločit kaj bi blo. Sm reku napolnim mal pri radovlici da spijem vsaj poceni kafe in priklopim ter napolnim 7,2kWh ker pol ko sem prišel nazaj sem videl da polni z 22kW in se mi je zdelo brezveze sploh zgubljat čas ker sem mislil, da bom itak polnil še nekje v AT po poti vsaj v takih razmerah kot je kazalo.
No po karavankah je blo sploh ne spluženo smo kar meli divje, cca 20km po Beljaku pa se je cesta zrihtala in proti sredini AT je celo ratala suha. Ko sem šel mimo Eisentratten se mi je zdelo da sploh nebom rabil nič več polnit in res je bilo tako. Cesta je bila potem ok.
Po poti je blo od -7°C na 1340nmv, do 0°C v Slo, na koncu pa ravno tako -2°C.
Prispel na cilj z 5%, torej če rečemo da sem nafilal 11% je za to skupno pot porabilo 102%.
Skratka kar impresivno glede na razmere. Ja povprečna je bla kar švoh, ampak če bi videli kje smo se na začetku klatili, bi vam blo vse jasno Me preseneča ta kona vedno znova, razen z hitrostjo polnjenja, a o tem se razpišem kje drugje.
Uglavnem, če se nebi obrnili bi šlo tudi brez polnjenja po poti.
Re: Poročila o poteh
No, mi pa takole, v Kačjak (Katschberg) zadnjih šest km je bil kar sneg po cesti, ampak je kar šlo, tam ene tri ure po eni kar lepo osvetljeni in okrašeni poti, kar mrzlo pa veter, ob sedmih planiran odhod nazaj. Malo se je zavleklo, glih toliko, da se je narisal eden in je rekel, brez verig ne smete dol, spodaj so policaji, kazen bo huda.
Ah, bomo dali pa verige gor. Aja, jih nimamo s sabo. Kaj pa pol? Jih bo pa eden iz LJ pripeljal. No, namesto ob 9h zvečer smo bili nazaj ob 2h zjutraj. Aaaaaaaaaaaaaaaaa!!!
Aja, je bilo z busom, pravzaprav dva, 130 ljudi.
Gerčar Mengeš, da se ne bo še kdo nasral.
Ah, bomo dali pa verige gor. Aja, jih nimamo s sabo. Kaj pa pol? Jih bo pa eden iz LJ pripeljal. No, namesto ob 9h zvečer smo bili nazaj ob 2h zjutraj. Aaaaaaaaaaaaaaaaa!!!
Aja, je bilo z busom, pravzaprav dva, 130 ljudi.
Gerčar Mengeš, da se ne bo še kdo nasral.
Re: Poročila o poteh
Hvala za poučno zgodbo. Ker grem v nedeljo globoko v alpe mislim, da si bom ene verige kupil čeprav vem, da jih ne bom nikoli gor dajal. Jih v življenju nisem in sem vedno prav splaniral z dobrimi zimskimi gumami. Ampak ja, če drug ne te pa v avstrijec cepi..EVH napisal/-a: ↑12 Dec 2022, 13:37 No, mi pa takole, v Kačjak (Katschberg) zadnjih šest km je bil kar sneg po cesti, ampak je kar šlo, tam ene tri ure po eni kar lepo osvetljeni in okrašeni poti, kar mrzlo pa veter, ob sedmih planiran odhod nazaj. Malo se je zavleklo, glih toliko, da se je narisal eden in je rekel, brez verig ne smete dol, spodaj so policaji, kazen bo huda.
Ah, bomo dali pa verige gor. Aja, jih nimamo s sabo. Kaj pa pol? Jih bo pa eden iz LJ pripeljal. No, namesto ob 9h zvečer smo bili nazaj ob 2h zjutraj. Aaaaaaaaaaaaaaaaa!!!
Aja, je bilo z busom, pravzaprav dva, 130 ljudi.
Gerčar Mengeš, da se ne bo še kdo nasral.
Re: Poročila o poteh
Dol s Katschberga po zasneženi cesti bolje da ne brez verig, vseeno v katero smer. Raje 5 ur kasneje prihod domov in vseh 130.
Re: Poročila o poteh
Ja, samo to mi ni jasno kako lahko avtobus vozi pozimi, brez verig v prtljažniku. Ali pa imajo samo dvoje za vso floto.
Re: Poročila o poteh
Če imaš BEV, ne rabiš hotelov ali avtodomov. Ponoči smo bili taksisti mladostnikom. Do LJ 100km in 25% baterije, nato 4 ure kampiranja in spanja na AC polnilnici Petrol, napolnilo se je 25% baterije ali cca 16kWh nazaj na 90%, račun je bil za 23 kWh ali 6,67eur. Polnjenje 1f 7kW in po 80% seveda počasneje.
Torej je za ogrevanje na 21 stopinj s toplotno in izgube pri polnjenju med 23. in 03. uro porabilo cca 7 kWh, zunaj med -1 in -3 stopinj. Spanje na podrtih sedežih kar udobno, za daljše moram nabaviti nadvzmetnico...
Torej je za ogrevanje na 21 stopinj s toplotno in izgube pri polnjenju med 23. in 03. uro porabilo cca 7 kWh, zunaj med -1 in -3 stopinj. Spanje na podrtih sedežih kar udobno, za daljše moram nabaviti nadvzmetnico...
toplotna že 23 let + MSE 7 let in 2022 na 16 kW + BEV Kona 2019 in Corsa 2021
Re: Poročila o poteh
Egolf na odisejadi
Kranj-Les deux Alpes+Lyon(FR)
7dni, 2500km, 45e paket pri enelu.
Povprecna hitrost skupaj s postanki med polnenji (prizgan je bil kontakt zaradi klimatizacije) 67km/h, povprecna poraba 13,9kWh. V Franciji je bil zakupljen paket pri Eborn za 47e 250kWh, ker zadnja polnilnica na tripu ni delovala so povrnili celoten strosek paketa, ceprav je bilo porabljenih ze preko 100kWh.
V vsako smer 7DC polnenj, povprecna moc okoli 38kW. Zraven je sel se bencinar katerega strosek goriva je bil 220e, (~80c/l), cas voznje 3ure krajsi. Italija in Francija sta s hitrimi polnilnicami svetlobna leta pred Slovenijo, sploh pred Avstrijo. Niso postavljene v kot, ampak ze kar na mestih kjer je nekoc stala rocka za nafto. Zanimiv obcutek ko polnis, medtem ko zraven tebe tankajo nafto za 2,40e
Kranj-Les deux Alpes+Lyon(FR)
7dni, 2500km, 45e paket pri enelu.
Povprecna hitrost skupaj s postanki med polnenji (prizgan je bil kontakt zaradi klimatizacije) 67km/h, povprecna poraba 13,9kWh. V Franciji je bil zakupljen paket pri Eborn za 47e 250kWh, ker zadnja polnilnica na tripu ni delovala so povrnili celoten strosek paketa, ceprav je bilo porabljenih ze preko 100kWh.
V vsako smer 7DC polnenj, povprecna moc okoli 38kW. Zraven je sel se bencinar katerega strosek goriva je bil 220e, (~80c/l), cas voznje 3ure krajsi. Italija in Francija sta s hitrimi polnilnicami svetlobna leta pred Slovenijo, sploh pred Avstrijo. Niso postavljene v kot, ampak ze kar na mestih kjer je nekoc stala rocka za nafto. Zanimiv obcutek ko polnis, medtem ko zraven tebe tankajo nafto za 2,40e
Re: Poročila o poteh
O, bravo. Les deux Alpes so moja redna poletna destinacija. A mogoče veš, koliko ur ste egolf team porabili do Chamonixa in s kakšno hitrostjo ste se v glavnem peljali čez Italijo?
Re: Poročila o poteh
Po AC je slo vecinoma 110, slo se je po juzni poti in cez prelaze. Smo Gorenjci pa je 60e prevec za predor do Lyona se je slo pa le do letalisca
Re: Poročila o poteh
Tesla Model 3+ (LFP60) 100% (422km)
Bled - Trst - Bled
313km pot (ostalo 32km oz 8%)
Poraba 15,9kwh/100km
Temperatura 11 stopinj. Suho.
Voznja v Trst 135kph. Voznja nazaj 130 oz skupaj s prometom. Nekih 30% ni slo cez 110kph.
Bled - Trst - Bled
313km pot (ostalo 32km oz 8%)
Poraba 15,9kwh/100km
Temperatura 11 stopinj. Suho.
Voznja v Trst 135kph. Voznja nazaj 130 oz skupaj s prometom. Nekih 30% ni slo cez 110kph.
Re: Poročila o poteh
Laško - CE - LJ - Sežana - Lipica - Trst - KP in nazaj po avtocesti 422km, kar veliko dežja in vetra, hitrost 120 km/h, nekaj tudi več in manj s prometom, med 6-15 stopinj, start s 100%, v KP 46%, dopolnil na 70%, cilj ostalo 14%, poraba 17,2 kWh/100km, skupaj cca 110% baterije. V lepem vremenu bi v KP in nazaj slabih 400km šlo brez polnjenja...
toplotna že 23 let + MSE 7 let in 2022 na 16 kW + BEV Kona 2019 in Corsa 2021
Re: Poročila o poteh
Evo, se ena fura za nami, Y RWD
Zasavje, radovljica, jezersko, zelezna kapla, pliberk, slovenj gradec, zasavje.
Temperatura od jutrranjih 8? Do opoldanskih 22, brez dezja
3/4 v avtu, do Radovljice "mal hitrej" (prvih 25% je slo v cca 70km ) potem pa "nedeljsko" naprej.
280 km, ostalo je 30%.
Ce bi peljal prvih 70 km tako kot naslednjih 210 bi ostalo najbrz 35%-40%
Ajd zaokrozimo na 33 ali 2/3.
Ce smo naredil 280 km z 2/3, bi s celoto naredil 420.
Regeneracija popušča tudi po "2x70lm voznji na Jezersko.
Sicer mal kasneje kot ce je baterija mrzla in temperatur pod 10C, ampak....
Ob nedeljskem režimu voznie se pa da jezersko kljub temu zvoziti brez noge na zavori (je pa dobro vedeti kje je, ker ce si prehiter, potem jo je treba uporabit, in sem tudi jo)..
Zasavje, radovljica, jezersko, zelezna kapla, pliberk, slovenj gradec, zasavje.
Temperatura od jutrranjih 8? Do opoldanskih 22, brez dezja
3/4 v avtu, do Radovljice "mal hitrej" (prvih 25% je slo v cca 70km ) potem pa "nedeljsko" naprej.
280 km, ostalo je 30%.
Ce bi peljal prvih 70 km tako kot naslednjih 210 bi ostalo najbrz 35%-40%
Ajd zaokrozimo na 33 ali 2/3.
Ce smo naredil 280 km z 2/3, bi s celoto naredil 420.
Regeneracija popušča tudi po "2x70lm voznji na Jezersko.
Sicer mal kasneje kot ce je baterija mrzla in temperatur pod 10C, ampak....
Ob nedeljskem režimu voznie se pa da jezersko kljub temu zvoziti brez noge na zavori (je pa dobro vedeti kje je, ker ce si prehiter, potem jo je treba uporabit, in sem tudi jo)..
Re: Poročila o poteh
Hvala ker si dopolnil najbolj pomemben podatek.
Ja, vcasih smo ob nedeljskem kosilu pri goveji zupi poslušali "Cestitike in pozdravi" sedaj pa tole v casu "demokracije in svobode" .
Ja, vcasih smo ob nedeljskem kosilu pri goveji zupi poslušali "Cestitike in pozdravi" sedaj pa tole v casu "demokracije in svobode" .