Grossglockner
Grossglockner
Včeraj smo se odpravili na izlet do Grossglocknerja. Nazadnje sem bil tam pred precej leti s Hyundai Getzom, in v spominu mi je najbolj ostal po tem da sem na skoraj čisto novem avtu takoj konkretno zažgal zavore in zaradi visoke temeprature skrivil diske. In to kljub vožnji z nizkimi prestavami.
No, tokrat teh težav ni bilo
Peljali smo se čez Ljubelj in potem po avtocesti in prispeli do ledenika s 44% SOC. Tam so trije Tesla destination chargerji, ki začuda niso delali. Čeprav je gorela zelena lučka. Avto je celo javil DC charging error . No, zraven je še en 2x3.6kW kelagov Type2, tako da smo med ogledom ledenika tam za silo dopolnili 16% SOC. [/center] [/center]
EVji imajo sicer 10€ popsta pri cestnini, in vse polnilnice na gorski cesti so brezplačne. Smo srečali, zerota, Zoe, Ioniqa, Model 3 in zraven nasj je polnil nek plugin. Ostalo pa superglasni motoristi in Porscheji, pa tudi kar nekaj kolesarjev in e-kolesarjev.
Od tam smo nadaljevali še do najvišje točke, kar se da pripeljat z avtom, potem pa enaka pot domov. [/center]
Štartali smo z 52% SOC in kar nekaj potencialne energije, tako da kakšne skrbi da nebi prišli ni bilo. [/center] [/center]
In res smo domov prispeli s 24% SOC in hudo porabo 7.3kWh/100km, kar pomeni da bi tudi bez polnjenja imeli še kar lepo rezervo. [/center] [/center]
Priporočam izlet, še posebej z EV!
Re: Grossglockner
Res lep izlet na Veliki Klek.
Si morda opazil, koliko % SOC ste nabrali dolgrede?
A niso Teslini destination chargerji AC (tisti mali srebrni)? So tudi DC (če je avto javil napako z DC polnilcem)?
Si morda opazil, koliko % SOC ste nabrali dolgrede?
A niso Teslini destination chargerji AC (tisti mali srebrni)? So tudi DC (če je avto javil napako z DC polnilcem)?
Zadnjič spremenil SimonZed, dne 16 Sep 2019, 07:37, skupaj popravljeno 2 krat.
Re: Grossglockner
Ja, so ja Zato pa še toliko bolj čudna napaka. Sta dva rdeča in en bel.
Je kasneje poskusil polnit še Model 3, pa tudi ni šlo.
Je kasneje poskusil polnit še Model 3, pa tudi ni šlo.
Re: Grossglockner
Ja, takšna je cena. Ampak so hoteli 36.5€. Sem moral vztrajat da je RES električenSimonZed napisal/-a:Vstopnina za EV pa je 36,5 eur - 10 eur = 26,5 eur?
Ali je na licu mesta dražje?
Re: Grossglockner
Kako pa sploh zgleda vstop na cesto? A parkiraš in greš do blagajne ali je blagajna ob cesti, da vidijo avto?
Re: Grossglockner
Blagajna ob cesti, kot vse cestnine.
Mogoče kakšno Teslo še prepoznajo, Kone pa seveda ne.
Mogoče kakšno Teslo še prepoznajo, Kone pa seveda ne.
Re: Grossglockner
Najbrž je poslušala, če kaj brniCRF napisal/-a:Skoraj ja. Ženska se je sklanjala iz kabine in gledala... ne vem kaj...
Re: Grossglockner
Hvala za super idejo za EV izlet, CRF.
Pot je šla takole: Kranjska Gora, Korensko sedlo, Beljak, Špital ob Dravi, Sveta Kri (Heiligenblut), visoka alpska cesta (spet malce pregovarjanja na cestninski postaji ali je kona povsem električni avto, četudi ni tesla; ko sem ponudil homologacijo, je sicer prijazna inkasantka le popustila), Cesarja Franca Jožefa vrh (2.369 mnm) in tam polnjenje s 3,4 kW na Kelag polnilnici (brezplačnih 14 % v 3 urah). Od tam pa nato še do meje med Koroško in Solnograško (Hochtour) in skozi dva tunela do Edelweiss Spitze, kjer je bila najviška točka izleta (2.571 mnm). Nazaj po enaki poti do Kranjske Gore. Vožnja samo po avstrijskih zveznih cestah, po zgornjih omejitvah. Temperatura med 8 in 14°C. Pot v vsako smer je trajala 2 uri in 45 minut, ostalo je vožnja po alpski cesti med razglednimi točkami.
Rezultat:
Pot je šla takole: Kranjska Gora, Korensko sedlo, Beljak, Špital ob Dravi, Sveta Kri (Heiligenblut), visoka alpska cesta (spet malce pregovarjanja na cestninski postaji ali je kona povsem električni avto, četudi ni tesla; ko sem ponudil homologacijo, je sicer prijazna inkasantka le popustila), Cesarja Franca Jožefa vrh (2.369 mnm) in tam polnjenje s 3,4 kW na Kelag polnilnici (brezplačnih 14 % v 3 urah). Od tam pa nato še do meje med Koroško in Solnograško (Hochtour) in skozi dva tunela do Edelweiss Spitze, kjer je bila najviška točka izleta (2.571 mnm). Nazaj po enaki poti do Kranjske Gore. Vožnja samo po avstrijskih zveznih cestah, po zgornjih omejitvah. Temperatura med 8 in 14°C. Pot v vsako smer je trajala 2 uri in 45 minut, ostalo je vožnja po alpski cesti med razglednimi točkami.
Rezultat:
Re: Grossglockner
Zdravo,
Še bolj eko bi bila, da bi imel s sabo kolesa in iz Heiligenblut na Edelweiss Spitze skočil. Pa še cestnina ostane za pico potem
Been there, done that.
Še bolj eko bi bila, da bi imel s sabo kolesa in iz Heiligenblut na Edelweiss Spitze skočil. Pa še cestnina ostane za pico potem
Been there, done that.
Re: Grossglockner
Ali pa vzet s sabo prikolico in gor naložiti kakšnega ICE za pot v dolinoUpup napisal/-a:Drugic pa na vrhu napolnit prtljaznik s kamenjem/vodo in odpeljat z vrha v dolino
Re: Grossglockner
Za vzpon iz Heiligenbluta do Cesarja Franca Jožefa vrha je avto porabil 12 % SOC, od tam do Hochtourja pa še 2 % SOC. Če bi šel iz doline neposredno do Hochtourja, bi tako najbrž porabil 13-14 % SOC. Med spustom s Hochtourja do Heiligenbluta je avto pridelal 6 % SOC, torej skoraj polovico porabljenega za vzpon.