Avantura je končana. Bjorn opravi 1000km v dobrih 12 urah. V mojem primeru pa je bilo nekoliko drugače.
Pot je potekala skozi Karavanke, Špital, Lienz, Brenner, Innsbruck, Lihtenštajn, Zurich in nazaj skoraj enako.
Od Špitala proti Brennerju ni povsod avtocesta. Za Švico nisem kupil vinjete.
Vreme pol poti dež, nekaj tudi sneg.
Polnilnice sem uporabljal preko Plugsurfing in Maingau app. Vse so bile delujoče, ene trikrat ni hotelo polnit. Ene dvakrat mi je bilo kar vroče, ko sem bil na majhnem SOC. Potem sem raje polnil že pri 40% ali 50% do 80%. Paziti je bilo treba na klance, tiste gor, da sem imel dovolj Soc. Doma sem si naredil plan, da bi bilo ceneje. Cene so v glavnem 0,74€, pa tudi 0,61€, 0,81€/kwh in tudi 0,33€/min in celo 0,28€/min. Zelo uporaben je Ionity, polninica 50kw je 0,49/kwh. Plan je bil delno uporaben, ko je bila kriza, cena ni bila več pomembna.
Skupaj 1359km.
Polnil 13x, napolnil 192kwh, plačal 96€. Poraba plačanih kwh je14/100km. V to je všteto tudi gretje med polnjenjem in enkrat 3ure med spanjem.
Skupaj na poti 38ur, minus spanje 5ur in opravek 1ura je 32ur. Faaaaaaak.
Baterija: 12 modulov, po dva sta imela po polnjenju (in pred polnjenjem) enako temperaturo, najvišja dvakrat 42stC, najnižja 32stC, ostali vmes, sicer pa vedno max 34stC, min 24stC. Baterija se hitro ohladi. Predvsem pa se zelo hitro napolni. Ampak zakaj potem toliko časa...
Torej, Ioniq 28 je top avto, utrujen nisem bil nič, spalo se mi tudi ni, saj sem komaj sproti usklajeval kje bom polnil. Ampak ne za v Švico. Brez problema pa za 350km na dan.