Poročila o poteh
Re: Poročila o poteh
Še malo vtisov po Švici in poti domov.
Precej lidlov je, ki imajo polnilnice, so pa ponekod, predvsem mestih, parkirišča plačljiva. Niso z ničemer limitirana, so dobro vzdrževana in v glavnem prosta.
Za plačljive polnilnice sem imel kartico chargemap in maingau. Cena okrog 0.8€ kwh. Polnilnic je res veliko, strateško postavljene, da človek zapravi včasih še za kaj, kar ni blo v planu. Je pa veliko EV jev. Prevladujejo Tesle, ostalo pa po malo. Ioniq a sem videl 2, mogoče 3.
Vračal sem se iz Züricha na München, Avstrija, Ljubljana. Po poti sem filal 4 x po cca 30 minut. 3 x sem dobil Lidl, enkrat pa na Kelag.
Avstrijski Lidli imajo časovno omejeno polnenje na 20 minut (nemški so brez omejitev). So pa eni kot drugi kar oblegani.
Še polnilnica Kelag. Ker se mi ni dalo zezat z app, aktiviram z kartico chargemap, napolnem, čez par minut pa na mail dobim obvestilo od chargemap, kje, kdaj in koliko sem polnil z priloženim računom, ki pa znaša z tax 00,00 €.
Še ioniq. Povprečna poraba je bila 12.4 kwh/100km. Na poti Zh - lj sem naredil 760 km v 11 urah, s tem, da smo padli v zastoj na Ac, najprej v Zürichu, potem pa še malo pred Luksemburgom. Cca 2 ure.
Velika večina AC, tempomat na 115, po potrebi več, oziroma po omejitvah. Vseskozi pa lepo, sončno vreme.
Precej lidlov je, ki imajo polnilnice, so pa ponekod, predvsem mestih, parkirišča plačljiva. Niso z ničemer limitirana, so dobro vzdrževana in v glavnem prosta.
Za plačljive polnilnice sem imel kartico chargemap in maingau. Cena okrog 0.8€ kwh. Polnilnic je res veliko, strateško postavljene, da človek zapravi včasih še za kaj, kar ni blo v planu. Je pa veliko EV jev. Prevladujejo Tesle, ostalo pa po malo. Ioniq a sem videl 2, mogoče 3.
Vračal sem se iz Züricha na München, Avstrija, Ljubljana. Po poti sem filal 4 x po cca 30 minut. 3 x sem dobil Lidl, enkrat pa na Kelag.
Avstrijski Lidli imajo časovno omejeno polnenje na 20 minut (nemški so brez omejitev). So pa eni kot drugi kar oblegani.
Še polnilnica Kelag. Ker se mi ni dalo zezat z app, aktiviram z kartico chargemap, napolnem, čez par minut pa na mail dobim obvestilo od chargemap, kje, kdaj in koliko sem polnil z priloženim računom, ki pa znaša z tax 00,00 €.
Še ioniq. Povprečna poraba je bila 12.4 kwh/100km. Na poti Zh - lj sem naredil 760 km v 11 urah, s tem, da smo padli v zastoj na Ac, najprej v Zürichu, potem pa še malo pred Luksemburgom. Cca 2 ure.
Velika večina AC, tempomat na 115, po potrebi več, oziroma po omejitvah. Vseskozi pa lepo, sončno vreme.
FV 9 kw, ioniq 38, kmalu tudi deye z 10kwh hranilnik
Re: Poročila o poteh
Mestna lidl parkirišča verjetno mišljeno, da greš nekaj kupit not in imaš free parking?
Re: Poročila o poteh
Ne, nimaš povsod free parkinga, tud če zapraviš premoženje recimo. Ob odhodu boš še vedno plačal parkirnino. In imajo to vsi. Denner, Lidl, Ikea.... Po mestih. Na podeželju in manjših krajih, pa dobiš tudi zastonjska.
FV 9 kw, ioniq 38, kmalu tudi deye z 10kwh hranilnik
Re: Poročila o poteh
Pot: Osnabruck -> Bled, Tesla M3 SR+ LFP
1020km, 16,7 povprecna poraba, cca 11 ur.
3x SC. Strošek elektrike 91€. To je cca 9€ na 100km. Pa s 100% sem startartal...
Imajo pa nemci po novem raznicne tarife ob razlicnih urah. Po 16:00 je na nekaterih polnilnicah drazje polnjenje. Ponoci spet ceneje.
Se zanimivost: allianz areno sem prvic "videl" v temi, nemci varcujejo z elektriko
1020km, 16,7 povprecna poraba, cca 11 ur.
3x SC. Strošek elektrike 91€. To je cca 9€ na 100km. Pa s 100% sem startartal...
Imajo pa nemci po novem raznicne tarife ob razlicnih urah. Po 16:00 je na nekaterih polnilnicah drazje polnjenje. Ponoci spet ceneje.
Se zanimivost: allianz areno sem prvic "videl" v temi, nemci varcujejo z elektriko
Re: Poročila o poteh
Pa ti si pršu prej k moji sosedi iz Kolna z ICE, ki se ustavijo samo za malo potrebo.
Re: Poročila o poteh
Čestitke za nakup. Allianz arena je pa dostikrat v temi, nima nič varčevanje s tem
Re: Poročila o poteh
Še jaz svoj lonček pristavim: prejšnji teden iz Lj v Bruselj in nazaj (skupaj nekaj več kot 2500 km). Tja grede sem moral spati, ker sem pozno krenil iz Ljubljane, čakal na Karavankah in potem spet čakal še zaradi dveh nesreč na poti, nazaj (na nedeljo) pa sem z lahkoto prišel v 14 urah. Polnil sem 4-krat v vsako smer in obakrat štartal s približno 80 %. Moram reči, da je Teslina infrastruktura polnilnic po Nemčiji naravnost spektakularna. Jih je toliko, da lahko prav zares izbiraš, na katero se ti sprdne iti, in povsod, kjer sem bil, jih je bilo vsaj pet praznih (nekje celo 25!!). Žal konkurenca ni niti blizu s pokritostjo: npr. tu, kjer je bilo 30 Teslinih 250 kW, je bilo 8 neteslinih, povsod drugod pa bistveno manj (običajno po dve polnilnici, torej za 4 avte). In moram reči, da še nikdar nisem tako sproščen prišel na cilj, pa sem že z mnogo različnimi avti na tej poti in drugih do Nizozemske in Francije potoval v zadnjih 20 letih, mnogimi precej dražjimi od 3-ke (a še nikoli z BEV). Z veseljem torej tudi iz lastne izkušnje potrdim, kot že mnogi na tem forumu, da so današnji BEV-i povsem kos tako dolgim potem.
Re: Poročila o poteh
Tocno tako. Js prej z egolfom sem vedno imel plan b in c. Kar pomeni da sem na polnilnice hodil z 20%. Zdaj s teslo dejansko prides z zadnjim procentom in si brez skrbi.
Re: Poročila o poteh
Pozablate sam to da medtem ko se vozite po avtocesti in vas pelje na vaško polnilnico od tesle, je tam resda manjše število drugih polnilnic. Ampak medtem ste se pa peljali mimo veliko polnilnic katere so direkt na avtocestnih počivališčih. Če sešteješ vse skupaj jih je približno enako in so bolj razpršene, je pa res da je hitrost verjetno bolj porazna.
Re: Poročila o poteh
To imaš res, ampak koliko takih polnilnic, pa je toliko izven AC, da izvoz porabi bistveno časa?
Ps, razen v LJ
Ps, razen v LJ
Re: Poročila o poteh
Nisem sploh govoril o sloveniji. Tukaj je govora o tujini, nemčija, avstrija, nizozemska ...
Re: Poročila o poteh
sori, za hec sem dal v ABRP pot do Berlina, in vsak SuC je "takoj" ob AC...
Mislim..to je še ena prednost Teslinih postaj, da niso izključno na AC, kaj pa tisti ki se ne vozimo po AC...
Mislim..to je še ena prednost Teslinih postaj, da niso izključno na AC, kaj pa tisti ki se ne vozimo po AC...
Re: Poročila o poteh
Svašta, kje se pa voziš po tujini ?
A maš sploh slovensko vinjeto?
To je pa next level
A maš sploh slovensko vinjeto?
To je pa next level
Re: Poročila o poteh
Pot je važna, ne cilj. Tako tudi marsikaj več vidiš, kot če drviš po AC.
Edino, če se ti mudi, ampak komu se mudi na izletu?
Edino, če se ti mudi, ampak komu se mudi na izletu?
Re: Poročila o poteh
Ne pozabljamo: na "mojih" 2500 km so bile vse na avtocestnih počivališčih, razen ene v Muenchnu, ker sem nekaj zašel, in je bila potem ravno sproti v nekem predmestju v podzemni parkirni garaži (kjer pa je bilo tudi 20 Teslinih in 3 netesline, pa še te 11 kW).DeCoRawr napisal/-a: ↑22 Nov 2022, 13:23 Pozablate sam to da medtem ko se vozite po avtocesti in vas pelje na vaško polnilnico od tesle, je tam resda manjše število drugih polnilnic. Ampak medtem ste se pa peljali mimo veliko polnilnic katere so direkt na avtocestnih počivališčih. Če sešteješ vse skupaj jih je približno enako in so bolj razpršene, je pa res da je hitrost verjetno bolj porazna.
Re: Poročila o poteh
Pred nekaj dnevi sva iz firbca, zbrala vse račune za polnenja letos, ki sva jih opravila. Naredila sva cca 22 k km, 1 x sva bila v Švici čez Avstrijo, 1x v Italiji do Gardskega jezera in 7 x v Zadru. Ostalo po slo. Vsa polnenja v tranzitu so me koštala 127 eur, pol manj, kot cestnine in vinjete in mostnine in tunelnine, al kako se že imenuje.
FV 9 kw, ioniq 38, kmalu tudi deye z 10kwh hranilnik
Re: Poročila o poteh
Usedu v avto, odpeljal, prispel v zagreb, parkiral, par krogov po kingcrosu, usedu v avto, odpeljal, prispel domov.
240 km, 3 stopinje, dež 100% poti... just another day.
240 km, 3 stopinje, dež 100% poti... just another day.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi