Poročila o poteh
Poročila o poteh
Ena poletna na vršič.
Štart Lj dolgi most, cilj Vršič, razdalja 100km poraba 18,7kWh/100km torej 18,7kWh. Po avtocesti tempomat 110km/h drugače pač kolker je šlo, za gor med rajdami celo prehitel poršeja Poprečna 66km/h.
Štart Vršič cilj lj razdalja 100km poraba 8,4kWh/100km torej 8,4kWh, računalnik je rekel da še mimo jesenic sem nucal regeneriran štrom za dol. Za nazaj klima na 24 in tempomat na 120km/h. Povprečna 68km/h.
Vse skupaj 200km za 27,1kWh če seštejem. Nisem štartal s 100% tako da nemorem rečt kolk je ostalo ampak ta bi ziher šla čez.
Štart Lj dolgi most, cilj Vršič, razdalja 100km poraba 18,7kWh/100km torej 18,7kWh. Po avtocesti tempomat 110km/h drugače pač kolker je šlo, za gor med rajdami celo prehitel poršeja Poprečna 66km/h.
Štart Vršič cilj lj razdalja 100km poraba 8,4kWh/100km torej 8,4kWh, računalnik je rekel da še mimo jesenic sem nucal regeneriran štrom za dol. Za nazaj klima na 24 in tempomat na 120km/h. Povprečna 68km/h.
Vse skupaj 200km za 27,1kWh če seštejem. Nisem štartal s 100% tako da nemorem rečt kolk je ostalo ampak ta bi ziher šla čez.
Re: e-Golf za dnevno 160km
torej 13,55 kWh/100km ni slabo in k sreči to rundo ni bilo želveDeCoRawr napisal/-a:Ena poletna na vršič.
Štart Lj dolgi most, cilj Vršič, razdalja 100km poraba 18,7kWh/100km torej 18,7kWh. Po avtocesti tempomat 110km/h drugače pač kolker je šlo, za gor med rajdami celo prehitel poršeja Poprečna 66km/h.
Štart Vršič cilj lj razdalja 100km poraba 8,4kWh/100km torej 8,4kWh, računalnik je rekel da še mimo jesenic sem nucal regeneriran štrom za dol. Za nazaj klima na 24 in tempomat na 120km/h. Povprečna 68km/h.
Vse skupaj 200km za 27,1kWh če seštejem. Nisem štartal s 100% tako da nemorem rečt kolk je ostalo ampak ta bi ziher šla čez.
Every lie we tell incurs a debt to the truth. Sooner or later, that debt is paid
Re: e-Golf za dnevno 160km
Vcerej Kranj-Grossglockner, 270km, 15.8kWh, nazaj grede 295km, 8,8kWh z enim polnjenjem, od tega vsaj 130km AC, klima stalno na 21°C, strešne prečke, 17col
Re: e-Golf za dnevno 160km
Mja želve ratajo samo če moram it nepričakovano do staršev in pol mal reskiram ampak poznam pot tko dobro da mam še vedno rezervo. Zdej tazadnič sem pa zanalašč šel v želvo ker me je res zanimalo če dela ok v Dlovec1990 napisal/-a: torej 13,55 kWh/100km ni slabo in k sreči to rundo ni bilo želve
Re: Subvencija 2020
Zanima me če ima kdo izkušnjo s subvencijo za električni moped z omejitvijo 25 km/h. Prodajalec mi ni ponudil kaj dosti informacij razen tega, da ga je za pridobitev subvencije potrebno registrirati. Tovarniško je imel blokado na 45 km/h, sedaj pa mi je uvoznik nastavil na 25 km/h. Ali za takšno vozilo lahko dobim subvencijo eko sklada v višini 500€ ali ne. Saj bom v ponedeljek kontaktiral tudi eko sklad ampak če mi lahko kdo tukaj pove kaj pričakovati bi bil zelo hvaležen.
Re: Subvencija 2020
Sicer ne vem, vendar je to dejansko zdaj enako, kot električni skiro. Jaz nebi pričakoval subvencije.
Re: e-Golf za dnevno 160km
Kje si za gor grede polnil vmes?Upup napisal/-a:Vcerej Kranj-Grossglockner, 270km, 15.8kWh, nazaj grede 295km, 8,8kWh z enim polnjenjem, od tega vsaj 130km AC, klima stalno na 21°C, strešne prečke, 17col
Re: e-Golf za dnevno 160km
Kotschach-Mauthen, 60-99%, 19€ plačaš polnenje, ne glede na to koliko časa polniš. Bi šlo pa tudi brez tega polnjenjagiotto napisal/-a:Kje si za gor grede polnil vmes?Upup napisal/-a:Vcerej Kranj-Grossglockner, 270km, 15.8kWh, nazaj grede 295km, 8,8kWh z enim polnjenjem, od tega vsaj 130km AC, klima stalno na 21°C, strešne prečke, 17col
- instrukcije
- EV entuziast
- Prispevkov: 209
- Kraj: Ladja
- Avto: KIA Soul EV
-
275560
Re: e-Golf za dnevno 160km
Uf, napakaUpup napisal/-a:Kotschach-Mauthen, 60-99%, 19€ plačaš polnenje, ne glede na to koliko časa polniš. Bi šlo pa tudi brez tega polnjenjagiotto napisal/-a:Kje si za gor grede polnil vmes?Upup napisal/-a:Vcerej Kranj-Grossglockner, 270km, 15.8kWh, nazaj grede 295km, 8,8kWh z enim polnjenjem, od tega vsaj 130km AC, klima stalno na 21°C, strešne prečke, 17col
Tam se splača polnit v Flattachu na Kelag50kW polnilnici. Z Eins E-mobil je, 0,3225€/kWh.
Znanje je denar
Re: e-Golf za dnevno 160km
No, če se že gremo kaj je najcenejše, pol brezplačna od lebensland v Lienzu zmaga, samo njihovo kartico moraš imeti...instrukcije napisal/-a:Uf, napakaUpup napisal/-a:Kotschach-Mauthen, 60-99%, 19€ plačaš polnenje, ne glede na to koliko časa polniš. Bi šlo pa tudi brez tega polnjenjaUpup napisal/-a:Vcerej Kranj-Grossglockner, 270km, 15.8kWh, nazaj grede 295km, 8,8kWh z enim polnjenjem, od tega vsaj 130km AC, klima stalno na 21°C, strešne prečke, 17col
Tam se splača polnit v Flattachu na Kelag50kW polnilnici. Z Eins E-mobil je, 0,3225€/kWh.
Re: Poročila o poteh
Imamo lebensleand, a sem se premalo pozanimal. Cene pa ne izveš dokler ne prislonil kartice, pregnano Sem na cestnini prisparal, tako da se nekako pogliha
- instrukcije
- EV entuziast
- Prispevkov: 209
- Kraj: Ladja
- Avto: KIA Soul EV
-
275560
Re: e-Golf za dnevno 160km
Uf, napakaSimon napisal/-a:Kotschach-Mauthen, 60-99%, 19€ plačaš polnenje, ne glede na to koliko časa polniš. Bi šlo pa tudi brez tega polnjenjainstrukcije napisal/-a:Vcerej Kranj-Grossglockner, 270km, 15.8kWh, nazaj grede 295km, 8,8kWh z enim polnjenjem, od tega vsaj 130km AC, klima stalno na 21°C, strešne prečke, 17col
Tam se splača polnit v Flattachu na Kelag50kW polnilnici. Z Eins E-mobil je, 0,3225€/kWh.[/quote]
No, če se že gremo kaj je najcenejše, pol brezplačna od lebensland v Lienzu zmaga, samo njihovo kartico moraš imeti...[/quote]
Ne samo da je tista samo 22kW AC, še zasedena je dostikrat (njihov Carsharing) z ZOE, ki napolnjeni visijo gor ...
Brezplačnih skoraj ni več , si pa z izmenjavo izkušenj lahko pomagamo do cenejših
Znanje je denar
Re: Poročila o poteh
Če koga zanima, če se spuščaš po rebernicah s 100km/h naregeneriraš za 0,72kWh štroma.
Re: Poročila o poteh
GOM nič ne pomeni, vsaj pri golfu ne. Enkrat sem štartal na vrhu rebernic s 67km spodaj sem mel 130km
Re: Poročila o poteh
Meni z Rogle za 50 km.Argo napisal/-a:Men je zadnjič iz Vršiča zgeneriralo za 24km.
Re: Poročila o poteh
Povprečna poraba junij-julij, večino ac tempomat na 110-120 če pride kdo za mano itak pospešim da ne glumim. Par tudi izletov po magistralah. Je blo do mal pred slikanjem 13,0kWh/100km ampak pol je bil dež Če sm natančen je to od 28 maja do 3 avgusta no Dolgoročna poraba se pa resetira ko je 100 ur vožnje tko da zdej sem se navadil kdaj slikat Prejšna koronska je blo 15,3 se mi zdi.
Re: Poročila o poteh
Evo, tole je pa poraba mojega e-golfa za prvih 5.000 km. Praktično enako obdobje kot pri DeCoRawr, 29. maj do 5. avgust. Precej avtoceste, bi rekla, da vsaj dve tretjini. Večinoma sicer dnevna relacija Kranj - center Ljubljane, nekaj daljših izletov (Piran, Postojnska jama ipd.), nekaj vožnje za dušo in spoznavanje avta po lokalnih cestah ter konec julija tudi 200 km dolga pot na morje s kufrom na strehi.
Na daljših relacijah je bil večinoma za volanom v.d. mož, ki mu je v izziv čim nižja poraba, vedno vozi z radarskim tempomatom do največ 120 km/h in v Eco mode. Jaz pa na dnevnih relacijah nisem tako prizanesljiva, radarski tempomat me živcira in na AC sploh ne maram Eco mode, običajno se vozim med 120-130 km/h, z aktivnim prehitevanjem, če me kdo spravi ob živce Imava pa oba praviloma vedno nastavljeno rekuperacijo B.
Na daljših relacijah je bil večinoma za volanom v.d. mož, ki mu je v izziv čim nižja poraba, vedno vozi z radarskim tempomatom do največ 120 km/h in v Eco mode. Jaz pa na dnevnih relacijah nisem tako prizanesljiva, radarski tempomat me živcira in na AC sploh ne maram Eco mode, običajno se vozim med 120-130 km/h, z aktivnim prehitevanjem, če me kdo spravi ob živce Imava pa oba praviloma vedno nastavljeno rekuperacijo B.