V Glasgow in nazaj
V Glasgow in nazaj
Mogoče bo komu zanimiv moj zadnji prispevek na blogu: COP26 - Bruselj in Glasgow
Na kratko lahko opišem, za kaj se je šlo. S kolegom Stanislavom sva šla kot predstavnika Slovenije na pot v Glasgow z električnim avtomobilom. Pridružila sva se drugim voznikom združenja GEVA (Global Electric Vehicle Alliance) in sva naredila 3. najdaljšo pot.
Od najdlje so se pripeljali iz Portugalske, druga najdlje iz Švedske, nato pa že midva s 4999,5 prevoženimi kilometri.
Največja zanimivost? Velika večina je bilo Tesel - pravzaprav sva naredila najdaljšo pot z ne-Teslo
Članek bom sproti še popravljal in dopolnjeval, ko dobim še vse podatke (nekaj info o polnjenjih mi še manjka ipd.). To je tudi en od razlogov, zakaj nisem copy/paste članka naredil sem not. Tu namreč ne morem več popravljati prispevka + lažje je imeti samo na enem mestu
Če ima kdo kakšna vprašanja, komentarje - z veseljem odgovorim!
Na kratko lahko opišem, za kaj se je šlo. S kolegom Stanislavom sva šla kot predstavnika Slovenije na pot v Glasgow z električnim avtomobilom. Pridružila sva se drugim voznikom združenja GEVA (Global Electric Vehicle Alliance) in sva naredila 3. najdaljšo pot.
Od najdlje so se pripeljali iz Portugalske, druga najdlje iz Švedske, nato pa že midva s 4999,5 prevoženimi kilometri.
Največja zanimivost? Velika večina je bilo Tesel - pravzaprav sva naredila najdaljšo pot z ne-Teslo
Članek bom sproti še popravljal in dopolnjeval, ko dobim še vse podatke (nekaj info o polnjenjih mi še manjka ipd.). To je tudi en od razlogov, zakaj nisem copy/paste članka naredil sem not. Tu namreč ne morem več popravljati prispevka + lažje je imeti samo na enem mestu
Če ima kdo kakšna vprašanja, komentarje - z veseljem odgovorim!
Re: V Glasgow in nazaj
Nejccc hvala za izkušnje, morda bi se pridružil, če bi vedel za tole akcijo. Verjamem pa da je naporno preživet cel teden za volanom in pol še v tujih posteljah.
Re: V Glasgow in nazaj
Saj ko sem prišel nazaj, sem šel v četrtek in petek pa na intenzivno šolanje v Italijo
Še danes malce čutim posledice ne-spanja
Še danes malce čutim posledice ne-spanja
- MIRANRR
- EV ambasador
- Prispevkov: 1138
- Kraj: MB okolica
- Avto: Nissan je preživel 5. svečko, ter opravil 189 kkor
-
10461422
Re: V Glasgow in nazaj
Takšni zapisi nam dajo prav, ko smo se odločili za EV:
Lahko se veliko naučimo iz takšnih zapisov. Nikoli nisi dovolj pameten, ko sedeš in se zapelješ dalje od "moči tvoje baterije". Vsak napotek, ti olajša naslednje potovanje.
Hvala vsem pionirjem E-avtomobilizma!
Lahko se veliko naučimo iz takšnih zapisov. Nikoli nisi dovolj pameten, ko sedeš in se zapelješ dalje od "moči tvoje baterije". Vsak napotek, ti olajša naslednje potovanje.
Hvala vsem pionirjem E-avtomobilizma!
Vedno za:
VESNO zeleno stranko!
VESNO zeleno stranko!
Re: V Glasgow in nazaj
Za tole moras pa imeti zivce, pa google obvladat.
Pa se nekaj volje imeti da na koncu vse spravis v tipkovnico.
No, nekaj zanimanja moramo pokazati tudi mi bralci, ki smo vse prebrali
Pa se nekaj volje imeti da na koncu vse spravis v tipkovnico.
No, nekaj zanimanja moramo pokazati tudi mi bralci, ki smo vse prebrali
Re: V Glasgow in nazaj
Lahko bi sovoznik iz nemcije (ali tistega konca) kak ravljen ev pripeljal pa bi se nekaj zaslužila
Re: V Glasgow in nazaj
Bravo - res super pot - primerna tudi za turistično potovanje. Z ženo že nekaj časa načrtujeva kolesarjenje po Škotski - sicer bi tako iz ekonomskega kot časovnega vidika bila bolj upravičena pot po zraku in tam rentanje kolesa, a če se slučajno res odločiva za pot s KONO, bo ta blog zelo uporaben.
Ko bosta imela zaključeno finančno konstrukcijo z vključenim stroškom cene za prevoz na otok - sta lahko ujela termin po ceni 85 Eur, ali so to bolj nemogoče ure in je cena bližje 300 EUR. (saj je bila to glavnina stroška, ki ga je KIA porabila na poti. Sicer je polnjen na poti veliko in suma tudi nekaj nanese, a vidim, da se je dalo najti tudi dokaj ugodna polnjenja. Bravo še enkrat
Ko bosta imela zaključeno finančno konstrukcijo z vključenim stroškom cene za prevoz na otok - sta lahko ujela termin po ceni 85 Eur, ali so to bolj nemogoče ure in je cena bližje 300 EUR. (saj je bila to glavnina stroška, ki ga je KIA porabila na poti. Sicer je polnjen na poti veliko in suma tudi nekaj nanese, a vidim, da se je dalo najti tudi dokaj ugodna polnjenja. Bravo še enkrat
Re: V Glasgow in nazaj
Računi za polnjenje pa prihajajo iz tujine tudi z dvomesečno zamudo. Ravno danes dobil račun iz Nemčije od 6.10.. Me je kar mal presenetilo, sem računal na zastonj AC polnjenje ponoči na ulici v mestu, pa je kar 0,39€/min. Je pa tako čuden račun, polnil sem namreč 15h, obračunali pa so mi le 59min?!
Re: V Glasgow in nazaj
15 ur bi te kostalo 350 evrov!
Mogoce si dobil samo za prvi dan, za drugi dan je se na poti.
Kje je pa solidarnost da avto umaknes ko je nafilan?
Al si na schuko polnil
Mogoce si dobil samo za prvi dan, za drugi dan je se na poti.
Kje je pa solidarnost da avto umaknes ko je nafilan?
Al si na schuko polnil
Re: V Glasgow in nazaj
Na polnilnici je pisalo, da ponoči (oziroma 12h) ni omejitve, čez dan pa dve ali tri ali celo štiri ure (sem že pozabil) in tega sem se držal in nisem prekoračil, tudi imel nastavljeno parkirno uro in kontrola je hodila okrog. Je pa šlo le enofazno 3,5kW in se niti v teh 15h avto še ni napolnil. Po mojih izračunih bi mi morali obračunati vsaj 3h, če je bilo ponoči 12h brezplačno, vendar so mi v obeh dnevih skupaj le za 59min (račun je v minutah in ne kWh), kar mi nekak ne pije vode