BEV in smučanje na Jahorini
BEV in smučanje na Jahorini
Če komu koristi, sem zapisal nekaj izkušenj z zimskim potovanjem.
Model S 75, s tipično porabo 20-21 kWh/100 km (poletje 130 km/h po AC).
- zima (malo pod 0°C) poveča porabo za kakšnih 15 %
- strešni prtljažnik s smučkami poveča porabo še za kakšnih 15-20 % (zelo odvisno od hitrosti)
Prejšnji teden smo šli smučat na Jahorino.
Hrvaška je kar dobro pokrita s SUC, se je pa dobro založiti pred Bosno, ker jih tam še nimajo.
Po AC sem vozil cca. 100-105 km/h - zaradi smučk na strehi je bilo šumenje vetra že zelo močno slišno.
Poraba je bila okoli 25-26 pri -3 °C in rahlem sneženju, 100 km/h.
Je pa prednost steklene strehe, da se otroci malo zamotijo z gledanjen in poročanjen ali so smučke še z nami ali ne.
V Slavonskem Brodu smo imeli malo daljši postanek/malico - napolnil sem do 95 %.
Potem pa preko Broda (na mejismo čakali 1 h) in po regionalni cesti do Zenice (omejitve 70-80 izven naselij in se jih domačini kar držijo).
Poraba je bila 19-20 pri -3 °C in rahlem sneženju, 75 km/h.
Od Zenice do Sarajeva je zopet AC.
V Sarajevo smo prišli s kakšnimi 70 km dosega in naredili daljši postanek - slabih 2 h za kosilo ter shopping mankajoče opreme.
Medtem se je avto (na polnilnici Bingo centra) napolnil do kakšnih 140 km.
Pri vzponu na Jahorino je temparetura malo padla - končali smo pri -7°C - poraba je bila cca. 35-40.
Tam sem avto parkiral s 75 km dosega. Naslednje jutro je bilo -15 °C, modra snežinka in predviden domet 55 km (porabniki kot je Sentry so bili izključeni).
Avto sem v bližnjem hotelu napolnil do 75% za 15 €, (med smučanjem seveda) in ga parkiral za en teden.
Po enem tednu je bil domet za 2 km nižji (brez Sentrija ipd.).
Pot nazaj je potekala podobno, le da smo tokrat šli na prehod Svilaj: 20 km dlje, ja pa del AC že v Bosni in tudi večji prehod - precej manj čakanja na meji.
Model S 75, s tipično porabo 20-21 kWh/100 km (poletje 130 km/h po AC).
- zima (malo pod 0°C) poveča porabo za kakšnih 15 %
- strešni prtljažnik s smučkami poveča porabo še za kakšnih 15-20 % (zelo odvisno od hitrosti)
Prejšnji teden smo šli smučat na Jahorino.
Hrvaška je kar dobro pokrita s SUC, se je pa dobro založiti pred Bosno, ker jih tam še nimajo.
Po AC sem vozil cca. 100-105 km/h - zaradi smučk na strehi je bilo šumenje vetra že zelo močno slišno.
Poraba je bila okoli 25-26 pri -3 °C in rahlem sneženju, 100 km/h.
Je pa prednost steklene strehe, da se otroci malo zamotijo z gledanjen in poročanjen ali so smučke še z nami ali ne.
V Slavonskem Brodu smo imeli malo daljši postanek/malico - napolnil sem do 95 %.
Potem pa preko Broda (na mejismo čakali 1 h) in po regionalni cesti do Zenice (omejitve 70-80 izven naselij in se jih domačini kar držijo).
Poraba je bila 19-20 pri -3 °C in rahlem sneženju, 75 km/h.
Od Zenice do Sarajeva je zopet AC.
V Sarajevo smo prišli s kakšnimi 70 km dosega in naredili daljši postanek - slabih 2 h za kosilo ter shopping mankajoče opreme.
Medtem se je avto (na polnilnici Bingo centra) napolnil do kakšnih 140 km.
Pri vzponu na Jahorino je temparetura malo padla - končali smo pri -7°C - poraba je bila cca. 35-40.
Tam sem avto parkiral s 75 km dosega. Naslednje jutro je bilo -15 °C, modra snežinka in predviden domet 55 km (porabniki kot je Sentry so bili izključeni).
Avto sem v bližnjem hotelu napolnil do 75% za 15 €, (med smučanjem seveda) in ga parkiral za en teden.
Po enem tednu je bil domet za 2 km nižji (brez Sentrija ipd.).
Pot nazaj je potekala podobno, le da smo tokrat šli na prehod Svilaj: 20 km dlje, ja pa del AC že v Bosni in tudi večji prehod - precej manj čakanja na meji.
- smuggler007
- EV entuziast
- Prispevkov: 407
- Kraj: Vrhnika
- Avto: KONA
-
426112
Re: BEV in smučanje na Jahorini
Oj,
Hvala za izkušnjo, 19.FEB grem na Jahorino Hotel Dva javorja.
KONA 64, brez kovčka bom smučke dal zadaj ker sva dva.
Hvala za izkušnjo, 19.FEB grem na Jahorino Hotel Dva javorja.
KONA 64, brez kovčka bom smučke dal zadaj ker sva dva.
Re: BEV in smučanje na Jahorini
Jaz sem sicer polnil v hotelu Termag - 1,5 €/h, moj avto je zmogel 11 kW, mislim da ima polnilnica max 22 kW.smuggler007 napisal/-a: ↑06 Feb 2023, 12:59 Hvala za izkušnjo, 19.FEB grem na Jahorino Hotel Dva javorja.
Hotel Vučko je dražji, ampak se ne spomnim ali je 40 € ali 40 KM na polnjenje.
Vprašaj v svojem hotelu, če lahko pri njih.
Mimogrede, dobro je imeti 5 polni 3f adapter - veliko javnih polnilnic imajo takšnih.
Re: BEV in smučanje na Jahorini
Sej a nista bl k ne ista, 32A je samo debelejši, se pravi je kompatibilno v vsakem primeru?
https://shop.tesla.com/it_it/product/ad ... ---16a_32a
https://shop.tesla.com/it_it/product/ad ... ---16a_32a
Re: BEV in smučanje na Jahorini
Hvala za poučen prispevek ker je največ neznank z polnjenjem proti jugu in je vse na to temo dobrodošlo. Moja me kuri z pomladanskim dopustom proti Ohridu in res ne vem ali naj reskiram ali grem po lažji varianti na dizel.
Je pa tudi pošten podatek o porabi ker nekateri radi zbijajo številke iz meni neznanih razlogov...
Je pa tudi pošten podatek o porabi ker nekateri radi zbijajo številke iz meni neznanih razlogov...
Re: BEV in smučanje na Jahorini
16A ali 32A nista kompatibilna saj sta različnih velikosti. Sam imam pretvornik iz 32A na 16A zarad miru.m1ha napisal/-a: ↑06 Feb 2023, 15:59 Sej a nista bl k ne ista, 32A je samo debelejši, se pravi je kompatibilno v vsakem primeru?
https://shop.tesla.com/it_it/product/ad ... ---16a_32a
To kar je na linku je pa enofazni CEE, kar tudi ni kompatibilno in jih razen v kampu 16A ne boš veliko videl. 32A sploh ne(modrih).
Poraba je pri vsakem specifična. Bolj kot sliko porabe ne moremo dat. Se pa vsak vozi drugače. Jaz mam specifiko veliko tunelov. Tesla M S je kar požrešna ampak zarad aerodinamike ji višja hitrost ne dela take razlike. Če daš smučke gor je itak druga.
Re: BEV in smučanje na Jahorini
Pozdrav, hvala za napotke , spomladi se odpravljam čez bosno in makedonijo v grčijo..turčijo
Re: BEV in smučanje na Jahorini
Vsem, ki prav tako razmišljate o kašnih malce bolj zanimivih potovanjih, prosim da tudi napišete svoje izkušnje.
Zna biti koristno za marsikoga.
Zna biti koristno za marsikoga.
Re: BEV in smučanje na Jahorini
Kakšne imate izkušnje na severu Srbije? Vojvodina, širša okolica N. Sada? Kot vidim, je nekaj polnilnic na ac, kako je pa z polnenjem v mestih?
FV 9 kw, ioniq 38, kmalu tudi deye z 10kwh hranilnik
-
- EVSVET donator
- Prispevkov: 454
- Avto: Leaf Z.E. 40kWh, Tesla MY LR
-
448658
Re: BEV in smučanje na Jahorini
Bil 2x po nekaj dni lansko leto.
3f vtičnic je precej (hoteli, oštarije...)
Novi Sad ima nekaj AC polnilnic.
Blizu NS so Fruške terme z 6x11kW AC in 2×25kW DC (CCS in ChaDeMo).
3f vtičnic je precej (hoteli, oštarije...)
Novi Sad ima nekaj AC polnilnic.
Blizu NS so Fruške terme z 6x11kW AC in 2×25kW DC (CCS in ChaDeMo).
Re: BEV in smučanje na Jahorini
Pozdravljeni,
nevem če ravno spada v to temo;
Zanima me kako je z omrežjem (tesla premium Connectivity) v srbiji, črni gori, bosni in ostalih južnih državah?
nevem če ravno spada v to temo;
Zanima me kako je z omrežjem (tesla premium Connectivity) v srbiji, črni gori, bosni in ostalih južnih državah?
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek