e-Golf: test - mlada družina gre na izlet

Električna izvedba klasičnega golfa
Odgovori
Uporabniški avatar
warpedone
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 8253
Kraj: LJ
Avto: Tesla Model 3 LR 2019, 140k
5356
3482

Re: e-Golf: test - mlada družina gre na izlet

Odgovor Napisal/-a warpedone »

Ste že
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
bvs
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2960
1066
1306

Re: e-Golf: test - mlada družina gre na izlet

Odgovor Napisal/-a bvs »

Tud prov 😏
Uporabniški avatar
FV-EV
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 5250
Kraj: Slovenija
Avto: MY RWD in eKona 64 impression
6105
3992

Re: e-Golf: test - mlada družina gre na izlet

Odgovor Napisal/-a FV-EV »

Vsekakor je dejstvo, da brez Tesle je daljša/tranzitna pot večji stres, kot pa z njo. To je jasno vaskomur, ki mal prebere tale forum ali pa se že kako leto fjaka v EV :geek:

Torej kdor se več kot trikrat letno zapelje kam dlje v tujino naj o tem premisli pred nakupom. Drugi EV so primerni za vsakodnevno uporabo, cela naša država je tako majhna, da tu vsaj tisti z normalnimi baterijami nad 50kWh nebi smeli imeti stresa 8-)

Se slejkoprej vsakdo strinja z Warpijem, ki je okoli tega malo bolj glasen, je pa vprašanje časa kdaj bo to potegnilo tudi ostalim proizvajalcem, ker še vedno držijo figo v žepu, čeprav jih že malo po glavi tolče ta trdoglavost :bang:
kavka, giotto, dunda, Frik25, prgrmr
bvs
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2960
1066
1306

Re: e-Golf: test - mlada družina gre na izlet

Odgovor Napisal/-a bvs »

Tole je mal na pamet. Seveda se v nekaterih tockah strinjamo, tudi ce se na splosno ne. Nekaj pa je kricanje, da je vse druga jajc. Sicer pa se nam fosilci ze smejijo: https://www.reuters.com/article/spain-e ... SL8N2OW4ED
giotto
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1124
866
1084

Re: e-Golf: test - mlada družina gre na izlet

Odgovor Napisal/-a giotto »

Ugotavljam tudi da nekega strašnega smisla pisat tu gor tudi nima več. Neke zdrave, smiselne in konstruktivne debate je le še za vzorec. Da o splošni kulturi in medsebojnem spoštovanju raje ne govorim.
Namesto da bi bili sekta ki med seboj sodeluje, se informira in bodri. Smo kot šankarji ki se vsako nedeljo vedno znova in znova prepirajo o tem ali je tesla najboljši avto na svetu ali ne.

Pa vseeno. Warpedone, da te malo zaposlim. Podkrepi svoje razmisljanje s kaksnim faktom. Izracunom.
Js sem dal za egolfa 19.500. Pri hisi je se Golf TSI. In kot sem omenil. Za tiste 5x na leto ko je potrebno na neko daljso pot ga bomo uporabili in pri tem zapravili cca 200€ na leto več. Za ostalo mi egolf vec kot odgovarja. Trenutno stroskovno stojim bolje in to za kar dolgo naprej kot pa ce bi pred letom in pol kupil T3.
Nakup T3 mi vseeno diši ampak ko/če se bo kaj solidnega rabljenega dobilo za 35k€.
Z obema avtoma skupno narediva 35k km letno. 8k TSI. Ostalo e-golf.
bvs, bojanre, dunda, Apolon, Avrelij, Stromcek, Sebastijan, matija, Airborne, Rubb
bvs
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2960
1066
1306

Re: e-Golf: test - mlada družina gre na izlet

Odgovor Napisal/-a bvs »

Jaz sem za dva nova avtomobila v casu korone dal manj, kot stane ena Tesla M3 long range. Seveda so cene danes drugacne. Ampak, point pri meni ni vec ekonomija. Vse kar morajo drugi narediti je, da uredijo polnilnice tako, da se znebimo kartic in aplikacij.
FV-EV
TeodorOrtl
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 556
Kraj: Laško
Avto: Leaf, Kona, Kangoo, Rifter
208
242

Re: e-Golf: test - mlada družina gre na izlet

Odgovor Napisal/-a TeodorOrtl »

giotto napisal/-a: 22 Avg 2021, 07:46 kako bo pri hotelu s polnjenjem. Polnilnice nimajo. Poreč kot tak pa je za e-avto izredno neugoden. Ena je sicer v centru ena pa na obvoznici (Petrol). Ostalo je bolj "tema". No potem v hotelu "fehtam" za vtičnico. Najprej me cudno gledajo. Kao da "ne". Da je v
Poreč ima več polnilnic (polnil doslej na dveh, plačaš samo parkirnino). Tudi sicer je v Istri kar nekaj polnilnic, večina jih je brezplačnih (tudi hitrih), se zapelješ malo na izlet in napolniš.
DGJ
Apolon
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2293
Avto: Bicikl
784
793

Re: e-Golf: test - mlada družina gre na izlet

Odgovor Napisal/-a Apolon »

giotto napisal/-a: 22 Avg 2021, 11:36 Ugotavljam tudi da nekega strašnega smisla pisat tu gor tudi nima več. Neke zdrave, smiselne in konstruktivne debate je le še za vzorec. Da o splošni kulturi in medsebojnem spoštovanju raje ne govorim.
Namesto da bi bili sekta ki med seboj sodeluje, se informira in bodri. Smo kot šankarji ki se vsako nedeljo vedno znova in znova prepirajo o tem ali je tesla najboljši avto na svetu ali ne.

Pa vseeno. Warpedone, da te malo zaposlim. Podkrepi svoje razmisljanje s kaksnim faktom. Izracunom.
Js sem dal za egolfa 19.500. Pri hisi je se Golf TSI. In kot sem omenil. Za tiste 5x na leto ko je potrebno na neko daljso pot ga bomo uporabili in pri tem zapravili cca 200€ na leto več. Za ostalo mi egolf vec kot odgovarja. Trenutno stroskovno stojim bolje in to za kar dolgo naprej kot pa ce bi pred letom in pol kupil T3.
Nakup T3 mi vseeno diši ampak ko/če se bo kaj solidnega rabljenega dobilo za 35k€.
Z obema avtoma skupno narediva 35k km letno. 8k TSI. Ostalo e-golf.
Imeti teslo T3 danes je Fensi pensi. Tolk da misliš da si nekaj Več. Nov nivo statusnega simbola. Da se tolčeš po prsih kot gorila in iščeš potrditev v družbi. Nič drugega. Pa z avtom nič ni narobe. Avto je super, za razliko od večine lastnikov teh vozil. Žal Tako jaz občutim to.
Rubb
Uporabniški avatar
smuggler007
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 407
Kraj: Vrhnika
Avto: KONA
426
112

Re: e-Golf: test - mlada družina gre na izlet

Odgovor Napisal/-a smuggler007 »

Jaz sem z Kono 64 prevozil že celo HR vse povprek, do zdaj večjih težav nisem imel, res pa je
v kolikor bi imel možnost kupiti avto z večjo baterijo bi ga kupil. Takrat ko sem kupoval EV je bilo long range samo Tesle al pa Kone.
Do zdaj nisem imel stresa glede baterije, ponavadi začnem misliti na ponjenje tam okoli 30%.
Zadnji večji podvig potovanje Vrhnika - Hvar, Kona nalovdana z vso kemp opremo.
Prvo polnjenje na polnilnici ŽIR pred tunelom Sveti Rok imel še 18%, tam so tri hitre, potlej sem se ustavil še enkrat na kavo ker so me noge bolele, pa mi ni bilo treba.
Tudi ko sem šel nazaj ni bilo problema.

Če hočeš imeti kej od EV avta kupi z največjim dometom, Tesla 100, 3 LR, Kona, Niro, ID4 77 ali kaj podobnega,
drugače te bo samo glava bolela.

Ps. Ko sem šel domov sem Kono tiščal večinoma nad 130kmh, poraba je bila 21Kwh polnil dvakrat. ;)
Priponke
Kona .jpg
giotto, macek, edi-b, ambasador, EV+PV entuziast, Nemelk, FV-EV, Sebastijan
Uporabniški avatar
edi-b
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1249
Kraj: Laško
Avto: Hyundai kona EV 64
1241
1672

Re: e-Golf: test - mlada družina gre na izlet

Odgovor Napisal/-a edi-b »

Bistvo je, da kupiš BEV ustrezen lastnim potrebam. Za enega je vrh glave dovolj Twingo, tudi za prvi avto, če je sam ali par, malo km, mestna vožnja...
Če tedensko voziš v Nemčijo sigurno maksimalna izbira T, samo za Y ne bi nikoli dal 60k eur, M3 je zame prenizek...

Sam sem čakal na prvega malega SUV z veliko beterijo, da je sigurno dovolj za po celi sloveniji, sosednje države in mesečno večkrat hrvaška Krk 250 km v eno smer, poraba med 50 in 70% baterije in nikoli enega problema s polnjenjem, v dobrih 2 letih 65k km, na strehi v sezoni stalno 3 nosilci za kolesa in pogosto kolesa.
Za drugi avto pa od letos vrh glave dovolj e corsa, ki bo samo za službo letno 25k km, vendar brez avtoceste, polnjenje na cca 3 dni...
2 od 3 otrok sta že na svojem, drugače bi bila seveda kona premala in bi čakal ID4, enyaka, dovolj že 60 kWh, mogoče celo Y...
Včasih res ni bilo izbire, sedaj že tolikšna, da ni več potrebnih kompromisov za neko optimalno izbiro za vse lastne potrebe, vsak večji kompromis pa lahko hitro vodi v probleme in nezadovoljstvo.

Saj je pri ICE podobno, prej za 5 člansko družino in še starša 12 let imel dizel zafiro s 7 sedeži, pa še prtljažnik in trugo, s pol cenejšo corso verjetno ne bi bil zadovoljen.
EV+PV entuziast, ambasador, giotto, krigl
toplotna že 23 let + MSE 7 let in 2022 na 16 kW + BEV Kona 2019 in Corsa 2021
macek
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 394
Kraj: Ljubljana
Avto: Konči model 2020
232
70

Re: e-Golf: test - mlada družina gre na izlet

Odgovor Napisal/-a macek »

Gioto, golf ni za dolge proge si zmeraj po stresom, tako kot je smugi napisal, al pa sam.
giotto
ambasador
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 52
Kraj: Kranj
Avto: WV ID 3
26
29

Re: e-Golf: test - mlada družina gre na izlet

Odgovor Napisal/-a ambasador »

Smugi, golfa z kono ne moreš primerjat k ma skoraj enkrat večjo bat, res pa je avto ne kupuješ vsak dan še posebej, da nisi zadovoljen in izgubljaš živce že ob mannjši relaciji. :) :)
Tomtom
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 305
Kraj: Divača
Avto: renault zoe 50
169
479

Re: e-Golf: test - mlada družina gre na izlet

Odgovor Napisal/-a Tomtom »

Tudi jaz bom kupil Teslo (enkrat :D )... Do takrat pa z Zoe grem povsod. Ko grem na DOPUST tudi če 5k km daleč pa že v startu ni nobenega stresa.... Lagano... :giggle:
filip
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 229
Kraj: Ljubljana
15
1

Re: e-Golf: test - mlada družina gre na izlet

Odgovor Napisal/-a filip »

Zanimivo da se v Avstriji že vrstijo tožbe glede e-vozil in njihovega dosega
https://www.zurnal24.si/avto/na-strom/v ... lnlarticle
Matej24
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 808
Kraj: Kuca/Posao/Kuca
Avto: Cupra Born
532
479

Re: e-Golf: test - mlada družina gre na izlet

Odgovor Napisal/-a Matej24 »

Iz te moke ne bo veliko kruha po moje, morda kak primer ali dva, ki bosta zaradi prve uspesne tozbe dobila vrnjeno kupnino, to bo pa to. Morda bosta do nje prisla le hitreje in lazje, ker obstaja precendencni primer.

Podobno so se Nemci spravili na VW zaradi "laznega" oglasevanja povecanega dosega pri modelih z TC in kaj se je zgodilo na koncu? VW je enostavno spremenil marketing/reklamo, za 200€ znizal ceno TC in par deset kupcem vrnil 600€ kupnine in je bila zadeva resena. Se do danes nisem slisal primera, da bi kdo zaradi tega vrnil avto in dobil celotno kupnino.
Apolon
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2293
Avto: Bicikl
784
793

Re: e-Golf: test - mlada družina gre na izlet

Odgovor Napisal/-a Apolon »

Matej24 napisal/-a: 20 Maj 2022, 06:28 Iz te moke ne bo veliko kruha po moje, morda kak primer ali dva, ki bosta zaradi prve uspesne tozbe dobila vrnjeno kupnino, to bo pa to. Morda bosta do nje prisla le hitreje in lazje, ker obstaja precendencni primer.

Podobno so se Nemci spravili na VW zaradi "laznega" oglasevanja povecanega dosega pri modelih z TC in kaj se je zgodilo na koncu? VW je enostavno spremenil marketing/reklamo, za 200€ znizal ceno TC in par deset kupcem vrnil 600€ kupnine in je bila zadeva resena. Se do danes nisem slisal primera, da bi kdo zaradi tega vrnil avto in dobil celotno kupnino.
Ma jaz se takoj priključim. Če dam za avto 60 jurjev. Pa ga po 5 letih z 250k km dam nazaj in dobim celo kupnino nazaj. Hmmm. Tako vozilo je vredno kvečjemu 20 jurjev al pa še toliko ne. Da pa dobiš za njega 60 jurjev pa nimaš kaj razmišljat.

So si sami krivi. Naj napišejo doseg od - do. Torej pri koni 64 recimo od 180 km do 400 km. Tak to je.
Uporabniški avatar
warpedone
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 8253
Kraj: LJ
Avto: Tesla Model 3 LR 2019, 140k
5356
3482

Re: e-Golf: test - mlada družina gre na izlet

Odgovor Napisal/-a warpedone »

Vse skup posledica neumnosti - ker folk ni sposobn skapirat, da je poraba zelo spremenljiva reč, si zmišljujemo "tipične" scenarije, da se sčara neka cifra. In neumen folk še vendo ne razume kaj ta cifra pomeni sploh.

Kaj ko bi mi raje povedal nekaj kar bom dejansko doživel v praksi?
Doseg pri konstantni hitrosti 130 po vodoravni avtocesti pri 30 stopinjah na suh dan in klimo na 24?
Pa mogoče še doseg pri 100 po AC v dežju pri 3 stopinjah in gretjem na 24.

In bostva dve cifri, ki ne bosta laž in hkrati tudi direkt uporabni in preverljivi.
Kegelj
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Apolon
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2293
Avto: Bicikl
784
793

Re: e-Golf: test - mlada družina gre na izlet

Odgovor Napisal/-a Apolon »

warpedone napisal/-a: 20 Maj 2022, 08:30 Vse skup posledica neumnosti - ker folk ni sposobn skapirat, da je poraba zelo spremenljiva reč, si zmišljujemo "tipične" scenarije, da se sčara neka cifra. In neumen folk še vendo ne razume kaj ta cifra pomeni sploh.

Kaj ko bi mi raje povedal nekaj kar bom dejansko doživel v praksi?
Doseg pri konstantni hitrosti 130 po vodoravni avtocesti pri 30 stopinjah na suh dan in klimo na 24?
Pa mogoče še doseg pri 100 po AC v dežju pri 3 stopinjah in gretjem na 24.

In bostva dve cifri, ki ne bosta laž in hkrati tudi direkt uporabni in preverljivi.
Odstopanje za 200% od oglaševanega je pač zavajanje. Pa čeprav zaradi popolnoma drugačnih pogojev oz. režima vožnje. Zato je potrebno navajat min. In max.
Uporabniški avatar
warpedone
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 8253
Kraj: LJ
Avto: Tesla Model 3 LR 2019, 140k
5356
3482

Re: e-Golf: test - mlada družina gre na izlet

Odgovor Napisal/-a warpedone »

Min in max sta v splošnem 0 in neskončno.
Kar ne pove nič.

Takoj ko vpelješ neke 'običajne' pogoje si pa v istem dreku kot sedaj.

Na konc folk zanima al bo pršu v hr na morje in nazaj al ne. I.e. kako tadeva stoji na AC.
Al se bom lahk po mestu fijakal dva al tri tedne je čist vseeno
amaterB
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Apolon
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2293
Avto: Bicikl
784
793

Re: e-Golf: test - mlada družina gre na izlet

Odgovor Napisal/-a Apolon »

warpedone napisal/-a: 20 Maj 2022, 17:53 Min in max sta v splošnem 0 in neskončno.
Kar ne pove nič.

Takoj ko vpelješ neke 'običajne' pogoje si pa v istem dreku kot sedaj.

Na konc folk zanima al bo pršu v hr na morje in nazaj al ne. I.e. kako tadeva stoji na AC.
Al se bom lahk po mestu fijakal dva al tri tedne je čist vseeno
Tu pa se ne strinjam. Ne gre samo za prevoženo razdaljo. To je tudi povezano s stroškom. 1/2 manjši domet od oglaševanega pomeni duple stroške za energijo. Ta trenutek se mogoče kakšnemu kratkovidnemu zdi nepomembno, bo pa pomembno čez kako leto dve, ko bo energija vsaj 5 krat dražja.
Odgovori
  • Similar Topics
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek

Vrni se na “e-Golf”