e-Golf: test - mlada družina gre na izlet
Re: e-Golf: test - mlada družina gre na izlet
To še ni tolk hudo, kar naj ga pogledajo na 30k km pa 2 leti. Lupijo bolj Hyundai in drugi ko majo na 15k...
Re: e-Golf: test - mlada družina gre na izlet
meni je enako senzor nagajal in so mi v okviru tistega brezplačnega preventivnega pregleda dodatno pritrdili robove okvirja tablice in od takrat naprej je ok...
Re: e-Golf: test - mlada družina gre na izlet
Mene lupijo na vsakih 15.000 oziroma trikrat letno pri Hyundai-u zaradi garancije. Ko ta poteče me bodo videli velikoooo redkeje. Če bi bilo na vsaki dve leti bi to bilo vsakih 90.000km, kar se mi zdi pri EV še sprejemljivo, da se malo zavore in podvozje pogleda....
Re: e-Golf: test - mlada družina gre na izlet
EU ima ureditev, ki omogoča servisiranje izven originalne servisne mreže posameznih znamk, torej vsak sam odloča komu plačati servise in mu morajo vseeno priznati garancijo. Ni vrag, da potem ne najdeš cenejšega on njihovih servisov. So se pa proizvajalci temu prilagodili in postavili tehnične parametre servisiranja, ki jih ni mogoče kar tako zaobiti ker imajo intelektualno lastnino nad posameznimi rešitvami in produkti. Garancije za barvo so ena od takih in tudi zato so tako dolgoletne in vpisane v informacijsko mrežo servisiranja, da te lahko "privežejo" nase. Tudi "dragocene" hladilne tekočine, ipd so posledica tega. Vsak proizvajalec ima svojo politiko kako pobrati denar za razvoj, produkcijo in prodajno mrežo. Eni naračunajo svoj dobiček v nakupno ceno, drugi v ceno servisiranja - to lahko vodi v visoko ceno in redkejše obiske ali nižjo ceno in pogosteje obiske , tretji s programirano kvaliteto delov. Precej izvirnosti kažejo vsi skupaj, v bistvu pa je vedno tako, da zastonj kosila ni, lahko pa izbereš kaj boš jedel. Vse se vrti v začaranem krogu zaslužka.
Se pa vseeno da poceniti servisiranje, če ima kdo interes. Dokaz je kup rabljenih vozil iz tujine, ki so večinoma bila del flote nekih večjih firm. Ta vozila servisirajo tam, kjer dobijo najbolj ugodne pogoje, tako da ni nič čudnega če imajo servisne knjige poštempljane od servisov, ki delajo ravno za znamko ki je hud konkurent znamki izdelave.
Se pa vseeno da poceniti servisiranje, če ima kdo interes. Dokaz je kup rabljenih vozil iz tujine, ki so večinoma bila del flote nekih večjih firm. Ta vozila servisirajo tam, kjer dobijo najbolj ugodne pogoje, tako da ni nič čudnega če imajo servisne knjige poštempljane od servisov, ki delajo ravno za znamko ki je hud konkurent znamki izdelave.
Re: e-Golf: test - mlada družina gre na izlet
Ma pri Hyundaiu ni ravno problem visoka cena servisa, kot pa servisni interval na 15.000km in posledišno ga moram vsake 4 mesece peljati na servis.
Pri drugih je pa kaj drugega.
Pri drugih je pa kaj drugega.
Re: e-Golf: test - mlada družina gre na izlet
Ta je res bosa ja, čudno da še tole ni kdo dal na sodišče...
Re: e-Golf: test - mlada družina gre na izlet
Prvo leto me je imelo, da bi se šel kaj takega, pa enostavno nimam ne časa ne volje. Če pa se kdo najde, mu dam svoj podpis poleg
Re: e-Golf: test - mlada družina gre na izlet
Kaj bi bla osnova za tožbo?
Sodišče presoja kršitev zakonodaje ali neizpolnjevanje pogodbe.
Servisni interval je bil znan, ko ste kupl avto. Torej?
Sodišče presoja kršitev zakonodaje ali neizpolnjevanje pogodbe.
Servisni interval je bil znan, ko ste kupl avto. Torej?
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: e-Golf: test - mlada družina gre na izlet
Ni res, lahko tudi ocenjuje "nefer prakso", "zavajanje", "nepotrebno lupljenje folka", ipd.
Re: e-Golf: test - mlada družina gre na izlet
Lahko, če najde(š) kak zakon, ki to regulira.
Bi reku, da še nikomur ni uspelo najt česa takega in zato takšne tožbe ni bilo.
Lahko pa poskusiš in poročaš.
Bi reku, da še nikomur ni uspelo najt česa takega in zato takšne tožbe ni bilo.
Lahko pa poskusiš in poročaš.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: e-Golf: test - mlada družina gre na izlet
1. Ni ravno tako. Sodišče lahko presoja tudi situacijo ki (še) ni opisana v zakonu. Konkretno v tem primeru bi lahko presojalo ali je
pogostost servisiranja upravičena ali lažna. Slednje bi lahko pomenilo kršenje pravic kupca kar je nedovoljeno.
2. Razlog, da ni postopkov v tej smeri vidim bolj v tem da je precej dolgotrajno in drago to dokazovati, tudi uspeh je v nekem obdobju vprašljiv (s časom to ni več nujno), česar se proizvajalci zavedajo in v kalkulirajo ta rizik v dobiček.
3. Nisi konstruktiven
Re: e-Golf: test - mlada družina gre na izlet
Konstruktivnost zgleda takole:
Pametovanje tule pomaga točno nič in nikomur, servisni interval in cena ostajata kakršna sta.Lahko pa poskusiš in poročaš.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: e-Golf: test - mlada družina gre na izlet
Še vedno se lahko zadevo prijavi na tržni inšpektorat in se naj oni poglobijo po "uradni dolžnosti".
Re: e-Golf: test - mlada družina gre na izlet
Ja to s tržnim inšpektoratom res morda ni slaba ideja, tudi sam dam takoj podpis - če se nas bi več zagrelo, lahko poskusim tudi pripraviti kakšno vlogo, a žal bom naslednjih 14 dni bolj odsoten.
Verjamem, da bi bilo vse skupaj bolj pesek v oči, a servisi na 4 do 5 mesec tudi meni najedajo. Morda za nas ne bomo nič uspeli, a bodo proizvajalci vsaj vedeli, da nam ni prav in če ne drugega, bo to slaba reklama za znamko.
Je pa res, da bi kot skrbni kupci to morali vedeti.
(smo pa malo zašli s temo)
Verjamem, da bi bilo vse skupaj bolj pesek v oči, a servisi na 4 do 5 mesec tudi meni najedajo. Morda za nas ne bomo nič uspeli, a bodo proizvajalci vsaj vedeli, da nam ni prav in če ne drugega, bo to slaba reklama za znamko.
Je pa res, da bi kot skrbni kupci to morali vedeti.
(smo pa malo zašli s temo)
Re: e-Golf: test - mlada družina gre na izlet
Jao kolk blodenj. A boste tožili hjundaj? Če je tovarna predpisala servisiranje na 1 km se lahko slikate s tožbami.
Re: e-Golf: test - mlada družina gre na izlet
Vedno bolj se nagibam k dejstvu da za "dolge" poti e-avta ne bom vec uporabljal. Pretekli teden sem sel iz Bleda v Poreč z 2 kolesoma na strehi. Vozil sem 110kph in se pačil za zavetrji... pa sem komaj do Kozine prilezel. Potem sem tam za 6€ napolnil (cca 16kwh) in brezskrbno nadaljeval do cilja. Je ostalo dovolj. Bi lahko napolnil tudi nekaj manj vendar nisem zelel tvegat prevec ker nisem vedel kako bo pri hotelu s polnjenjem. Polnilnice nimajo. Poreč kot tak pa je za e-avto izredno neugoden. Ena je sicer v centru ena pa na obvoznici (Petrol). Ostalo je bolj "tema". No potem v hotelu "fehtam" za vtičnico. Najprej me cudno gledajo. Kao da "ne". Da je v centru polnilnica. Js pravim da se mi ne ljubi zdaj tja vozit. Da je moj cilj da avto tu pustim stat 5 dni in se vozim s kolesom okoli. Ze tako so bile skozi Porec glomazne kolone... na koncu (po cca pol dneva) se le sestavijo in mi posljejo hisnika da mi odpre skladišče iz katerega sem lahko potegnil kabel. Če nebi imel svojega podalška (50m) nebi šlo niti to... sem napolnil do 70% in potem zadnji dan spet iskal hisnika da sem se do 100%. Ampak zadnji dan ni bil vec problem. So ze znali
Skratka. Ceu kup ene je** zato da sem prišparal tistih... hm... pot do dol me je prišla cca 2€ domač štrom in cca 6€ petrol. Če bi šel z bencincem ki sicer kuri 6,5, s kolesi gor bi najbrš 8 to pomeni da bi me pot do dol prišla cca 21€. No. Prišparal sem 13€. Pa pot za nazaj to je skupno cca 26€ prihranka. Glede na ves ostali denar ki sem ga dol pustil je tole pljunek in bi si bilo najbrs res smiselneje prihranit tale stres s potjo
Je pa seveda odvisno kako gledas na situacijo. Po drugi strani je bilo pa zanimivo. Ker sva bila prvic brez otrok ni bilo ravno prevec stresa kljub vsemu pa me je ves cas stvar malo glodala. In namesto da bi si celo pot govorila kako se ljubiva in sva si vsec je bil dobrsen del poti debata o bateriji, porabi, temperaturi baterije, zracnem uporu, smeri vetra, pa spet porabi, zavetrju... js sem sledil avtom pred sabo. Ona avtom ki so prihajali od zadaj. Vsak avto je ocenila glede na velikost in hitrost voznje in me tako pripravila na morebiten priklop v zavetrje...
Kakorkoli. S kolesi na strehi sem sel zadnjic tako "daleč".
Skratka. Ceu kup ene je** zato da sem prišparal tistih... hm... pot do dol me je prišla cca 2€ domač štrom in cca 6€ petrol. Če bi šel z bencincem ki sicer kuri 6,5, s kolesi gor bi najbrš 8 to pomeni da bi me pot do dol prišla cca 21€. No. Prišparal sem 13€. Pa pot za nazaj to je skupno cca 26€ prihranka. Glede na ves ostali denar ki sem ga dol pustil je tole pljunek in bi si bilo najbrs res smiselneje prihranit tale stres s potjo
Je pa seveda odvisno kako gledas na situacijo. Po drugi strani je bilo pa zanimivo. Ker sva bila prvic brez otrok ni bilo ravno prevec stresa kljub vsemu pa me je ves cas stvar malo glodala. In namesto da bi si celo pot govorila kako se ljubiva in sva si vsec je bil dobrsen del poti debata o bateriji, porabi, temperaturi baterije, zracnem uporu, smeri vetra, pa spet porabi, zavetrju... js sem sledil avtom pred sabo. Ona avtom ki so prihajali od zadaj. Vsak avto je ocenila glede na velikost in hitrost voznje in me tako pripravila na morebiten priklop v zavetrje...
Kakorkoli. S kolesi na strehi sem sel zadnjic tako "daleč".
Re: e-Golf: test - mlada družina gre na izlet
Žal dolge poti omogoča samo Tesla in iz tega zornega kota upam, da jim uspe, ker drugače bo EV scena ugasnila. Sem letos gledal na Jadranu, kaj od tujih tablic je bilo prisotno z EV. Skoraj samo novi Yugo oz. Tesla M3. Zgleda, da ostali proizvajalci delajo s figo v žepu. Največja težava so polnilnice, ki potrebujejo al svojo kartico ali pa aplikacijo in potem še ta možnost, da ne deluje. Tako stvar ne more zaživeti. Branje EVsveta, da greš lahko kam dlje pa tudi ni užitek.
P.S. na morje sem šel z ICE. Naslednji EV bo verjetno Tesla (ne morem verjet, da sem to zapisal).
P.S. na morje sem šel z ICE. Naslednji EV bo verjetno Tesla (ne morem verjet, da sem to zapisal).
Re: e-Golf: test - mlada družina gre na izlet
Zelo podobno razmisljam. Naslednji, ce bodo finance omogocale, bo T3. Sem se nagibal k ID4 vendar sem se po pretekli izkusnji z ID3 premislil. Ce nebo denarja pa ostajam na tem kar imam e-golf + ice-golfbvs napisal/-a: ↑22 Avg 2021, 08:13 Žal dolge poti omogoča samo Tesla in iz tega zornega kota upam, da jim uspe, ker drugače bo EV scena ugasnila. Sem letos gledal na Jadranu, kaj od tujih tablic je bilo prisotno z EV. Skoraj samo novi Yugo oz. Tesla M3. Zgleda, da ostali proizvajalci delajo s figo v žepu. Največja težava so polnilnice, ki potrebujejo al svojo kartico ali pa aplikacijo in potem še ta možnost, da ne deluje. Tako stvar ne more zaživeti. Branje EVsveta, da greš lahko kam dlje pa tudi ni užitek.
P.S. na morje sem šel z ICE. Naslednji EV bo verjetno Tesla (ne morem verjet, da sem to zapisal).
Re: e-Golf: test - mlada družina gre na izlet
Nekateri takij kupijo T, drugi za šolanje plačajo mal več...
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek