e-Golf: test - mlada družina gre na izlet

Električna izvedba klasičnega golfa
Odgovori
giotto
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1124
866
1084

e-Golf: test - mlada družina gre na izlet

Odgovor Napisal/-a giotto »

Na test sem dobil e-golfa zato se odločimo, da se iz Bleda odpeljemo na izlet proti morju. 4 članska družina, sin je star 3 leta, hčerka pa 1 leto. Že na začetku mi je jasno, da bo pot močno odvisna od tega kakšne volje se bosta zjutraj zbudila otroka. Jutro poteka dokaj normalno. Ko naša pedena tamaledva se lotim nakladanja avta. Še preden se lotim nakladanja skušam priklopiti predgretje. Avta ne poznam, spomnim pa se iz Bjornovega testa, da ga je enostavno prižgal, pustil v P in šel ven, ter da je avto grel naprej. Kot sem že pisal. Ko je bil avto na kablu je ventilacija delala vendar je skoznjo pihal mrzel zrak. Malo skačem okoli, gruntam kaj bi lahko bilo, umes napišen vprašanje na forum. Odklopim avto, se zapeljem po dvorišču, ga parkiram nazaj in pustim prižganega. Gretje deluje. Kabel ni priklopljen. Ko se k avtu vrnem s poganjalcem v roki vidim, da se je vseskupaj ugasnilo. Malo se že mudi saj ostale člane družine že opazim v veži… Nič, bomo šli pa z mrzlim in priključim kabel nazaj. Prostorsko avto pozitivno preseneti. Oz. naju niti ne saj imava v lasti podobnega Golfa TSI, le da najin nima dvojnega dna. V prtljažnik naložimo voziček (tip marela), poganjavček, veliko vrečo z kramo in 2 manjša nahrbnika. V kabino vržem še par igrač, knjigice, previjalno torbo in 2 večji odeji. Pripneva in pokrijeva otroka, v prtljažnik vžem še šuko polnilec – “bolje drži ga, nego lovi ga” in gremo. Z mrzlim.

Avto kaže 100%, oz. tam nekje najbrš. Podatka o % namreč ta avto nima. Domet 270km. Prižgem gretje, pade na 200km. Uf … ah saj smo vsi oblečeni. Odločim se da ugasnem gretje, dokler se baterija ne zgreje in toplotna črpalka postane učinkovita. V avtu razložim svoje nenavadno početje. Razumejo. Nikogar ne zebe. Zaenkrat.

Pridemo na AC, tempomat nastavim na 110 kph. Po par kilometrih vožnje konzole na avtu tudi kažejo, da lahko dobim več regeneracije. Sklepam, da je baterija toplejša zato prižgem gretje. Ker sta otroka lepo pokrita, midva pa še v jaknah nastavim na 19 stopinj.

Hčerka pljune dudo in začne tečnarit. Naša jo najde in ji jo vtakne nazaj. Pljune drugič. Dobi piškotek. Poje piškotek in se spet začne oglašat. Dobi nazaj dudo. Nekaj časa mir. Pljune dudo. Naša spet “skače” po avtu in išče dudo. Dude ne najde. O joj… “v previjalni je rezervna, da ji tisto”. Dobi drugo dudo. Mir. Sin se igra z igračo. Hvala bogu. Čutim, da ženski del ekipe ni povsem zadovoljen s tiho in mirno vožnjo. Naši uide “a zej se bomo pa tkole vozil?!”. Hitim razlagat, da je tako bolj učinkovito. Da je -2 stopinje. Da je zrak gost. Da sem peljal z i3 140 in da mi je baterijo do Kranja scuzalo kot za šalo. Našo gost zrak ne prepriča. “Ja, ja … otroka imaš v avtu. A zej bo celo pot tkole. A viš da tamala tečnari…”. Odgovarjam “Ej, to je EV, to je drgač izkušna, mrbit clo do dol pridemo če bom po pamet vozu…”. Ona modro “Ja itak se bomo mogl ustavt, če bosta še naprej tečna, pa slečt se mormo…”. Sprejmem njeno zahtevo. Po tunelu pri peračici pojačam na 135kph. Izkoristim vsako priložnost, da malo goljufam in znižam vsaj na 120kph brez, da naša opazi. Sicer ideja ni slaba si rečem. Se pa ustavimo na eni hitri in preizkusimo kako to deluje. Prejšnji dan sem se že pripravil na različne scenarije in ta je bil eden izmed njih. Kljub vsemu me malo skrbi, s tem avtom se nisem še vozil tako hitro. Vem da je Ioniq tudi pri taki hitrosti zadovoljiv. Leaf pa baje kar požrešen. Sklepam, da je tale bolj podoben Leafu. Odločim se, da gremo poiskusit kar na bližnjo MOL Logatec (pa še zastonj je). Če bo zasedena gremo naprej in bomo “tankali” na Ravbarkomandi – tista bo sigurno prosta, si rečem. Petrol kartico za e-mobilnost pa tudi imam. Medtem otroka oba zaspita. Pogledam našo “a vidš, zej pa spita... k se bomo na polnilnc ustavl se bota pa spet zbudila, tko bi pa spala…” Ona zgolj zavije z očmi. Tišina v avtu. Uživam v vožnji in ob gledanju podatkov, ki mi jih nudijo prikazovalniki. Jao, ta % me vseeno zelo moti, da ga nikjer ni. Je pa zanimivo, avto kaže nadmorsko višino. Za EV se mi to zdi uporaben podatek.

Ustavim na MOL Logatec. Polnilnica je prosta. Sin se zbudi in začne “piskat”. Kar se da hitro skočim ven iz avta. Ga odpnem in potegnem ven, da slučajno nebi zbudil še tamale. Tamala že mežika… Medtem, ko greva midva po kartico za polnenje, naša gunca avto in tamalo obdrži v snu. Bravo ona. Pokažem Mol klub kartico in prijazna uslužbenka nama zažene polnilnico. Oddide z kartico zato se ekran na polnilnici ugasne. K sreči še pred tem razberem podatke. Prišli smo z 50%. Sploh ni slabo glede na to, da je bila vožnja hitra in da se do Logatca na koncu precej vzpenja. Na hitro zračunam, da bi bilo smiselno, da smo tu nekje 15 do 20 min in bo do Kopra sigurno dovolj. Čas zelo hitro mine: wc, kava, sinu malo razkazujem polnilnico in zunanjost avta… Na koncu se nehote zamudimo celo dlje: Čas polnenja: 26:17. Pretok energije: 15,70 kwh. Baterija 89%. Zadovoljni se odpeljemo naprej. Tempomat ponovno na 135kph – kjer je pač opcija. Umes je bil sicer 2x umirjen promet zaradi del na cesti. Tovornjakarji se prehtevajo, spet gremo počasi, pa zožanje zaradi starih cestninskih postaj… Na koncu ugotavljam, da se tistih 135kph sploh ne voziš veliko.

Odločimo se da prvi postanek naredimo v Kopru saj plugshare kaže precej možnosti. Kljub zelo slabi oceni na plugshare se vseeno odločim za polnilnico pri Intersparu. Destinacija je priročna saj je center odprt, pomeni, da nam je WC in previjalnica na voljo takoj ob prihodu. S pomočjo slik na appu hitro najdemo polnilnico. Opozorim naj ostanejo v avtu, saj je ocena polnilnice zelo slaba in obstaja velika verjetnost da kaj ne dela. Polnilnica je tipa plug and change. Na eni strani se polni ZOE, na drugo se priklopimo mi. Polni par sekund potem vse skupaj ugasne. Ups… “o fa... zej sm pa še unga zaj…” (če je kdo od tu, se mu opravičujem, res nisem vedel…). Hitr. Pejmo! Odpeljem do polnilnice, ki se nahaja pri želežniški postaji. Isto, plug and charge. Priklopim. Dela. “A vidš, ko je to enostavn, se že zaston polne…” se hvalim moji avtohtoni gorenjki. Zraven se je sicer že polnil poštarski Kangoo. Prenešene energije je imel 28kwh. Kar precej, si mislim… Avto mi sporoči, da se bo polnil nekaj čez 3 ure (ne spomnim se več točno). Sporočim ekipi kdaj je fino da smo nazaj. Nihče se ne pritožuje saj nas čaka še Portorož. Gremo na kosilo in na sprehod. Vrnemo se ravno čez cca 3 ure. Poštar še vedo priklopljen. Prenešene energije pa tudi še vedno 28kwh. Grrr… Mi smo našega napolnili skoraj do konca. Mislim da je ostalo še za cca 30min polnenja, ko smo odrinili naprej. Aja še to. V Plugshare piše, da je pri tej polnilnici plačilo parkirnine 1 eur na dan. Vendar temu ni tako. Vsi parkirni prostori so modri (plačljivi) medtem ko je polnilniški prostor označen z belo. Kar naj bi pomenilo “brez plačila”. Oz. vsaj js sem si tako razlagal.

Oddidemo proti Petrolovi AC polnilnici, ki se nahaja v centru. Prosti obe mesti. Ves zadovoljen, saj to pomeni da bomo odšli s 100%. Priklopim. Avto javi da bo poln čez 35min. Nastavim “budilko” in naši javim, da bom šel čez pol ure nazaj, da prestavim avto. “Zakaj pa to!?” se začudi. “Ja avto bo že napolnjen…” ji odvrnem. Pa se gorenjka ne da.”Ja pust ga tm, pa še zaston parking maš…”. Ji razložim, da se tam polni, in na kratko kar se pogovarjamo že tu. Na koncu se strinja, ampak pripomni:”ja vidš, bi mogl z bl prazno baterijo pridt” Oh, preusmerim pozornost in vse skupaj povabim na cuker v Cacao. No evo, lep primer kako nepoznavalci gledajo na situacijo. Ni čudno, da so polnilnice ponekod okupirane. Ko se krog uporabnikov razširi bo pa tega problema še več. Kljub temu, da je bilo res super polniti zastonj je edina rešitev, da se tudi AC začne zaračunavat. Cena polnenja mora biti seveda zmerna in privlačna, ko je pa avto poln se pa “parkiranje na kablu” zaračunava na bogato! Pridem, čez pol ure nazaj in premaknem avto na bližnje parkirno mesto. Ker je mrtva sezona je tudi tam parkiranje brezplačno. Povem naši in spet sva zaljubljena.

Za pot do Portoroža smo iz Bleda porabili 37kwh energije. Povprečna poraba na avtu je kazala 20kwh/100km. Se pravi bi teoretično tudi s hitro vožnjo prišli do polnilnice v Kopru.

Za povratek izberemo uro, ko otroka sicer hodita spat. Odločitev se izkaže za briljantno saj oba zaspita po 5 min vožnje. Ker je v avtu mir mi tudi draga dovoli, da vozim po svoje. Vem da bo pot nazaj precej bolj zahtevna saj gre pot konstantno na gor. Cilj je Kranj saj imava tam še manjši opravek. Natančnejši cilj MOL Kranj. Odločim se za AC vožnjo 110 kph (ostalo po omejitvah seveda). Ko peljemo mimo Kopra se začne vspenjati. Klanec mi domet požira pred očmi. Si mislim, jao, pa a bomo prišli sploh do Kranja… opazim da mi sledijo nekoliko širše luči… u, avtobus, ki hitro vozi. Ga spustim mimo. BIH – Transport Međugorje. Evo ga, naš rešitelj. Avtobus brez tahograma. Nalimam se mu za rit in tako s konstantno hitrostjo 110 kph peljemo vse do Ljubljane kjer se naša pot loči. Požmigam v zahvalo in slovo. Na kratko pohupa nazaj, upam da je razumel. Domet kaže ~70km, do Kranja pa mislim da je kazalo 30 ali 35km. Kjer se da peljem med 120 in 130kph. Otroka spita. Njo spustim iz avta in se s spečima odpeljem proti MOL-u. Potiho zapustim avto in grem prosit, da mi priklopijo polnilnico. Ko se čez minutko priletim nazaj k avtu se tamala že dere. Pšššš, pššš, pa duda, pa flaška… “joooj, sam ne mi zbudit tamalga”. Medtem ko se ukvarjam z otrokom mi polnilnico že štartajo. Ravno dovolj zgodaj še skočim, da na ekranu ujamem, da je imela baterija ob prihodu 18%. Tamala tečnari. Skačem po avtu in ga skušam guncati, kot je to uspevalo moji. Ne pomaga. Zbudi se še sin. V trenutku se dereta oba. Eee jaooo. Umes me kliče še naša. “oj, jah zbudla sta se oba, dej prid čim-prej”. Poskušam z dudo, s tekočino, s slano hrano, s sladko hrano, z normalno hrano… zunaj -4 stopinje. Glih ven jih nebi dajal, razmišljam. U, prižgem radijo nazaj. Deluje. Najprej zaspi sin, kmalu za tem še tamala. Svaka mi čast!

No, mislim, da če bi iz Ljubljane nadaljeval s 100kph bi najverjetneje prilezli do doma. Ampak, bil sem pa skoraj 100km vožnje trdo za avtobusom. Hipermiling. Portorož - Ljubljana je računalnik kazal nizkih 16,5kwh/100km. Do Kranja je zaradi hitrejše vožnje in manjka zaveterja narasla na 18,5kwh/100km.

Js sem užival. Ostali mogoče nekoliko manj. Bila je pa super izkušnja in doživetje. Imeli smo tudi veliko srečo z delovanjem in razpoložljivostjo polnilnic. Se da če se hoče. Poleti bi imeli z porabo oz dometom manj težav, bi pa imeli najbrš več težav z zasedenostjo polnilnic.

Avto imam še v nedeljo. Izrazim idejo “ej, a gremo jutr pa v Maribor?” Ona utrujeno: “dej nehej, dejmo jutr bl na izi”. No in tako sem pol nedelje razvažal in navduševal sosede…
FV-EV, robertto, SimonZed, drejc12, kt57, instrukcije, Denis_, matija, Stromcek, Luka, context, DCT, talker2, DGJ, energija, prijazen, Vodokotlic, mitjap, SamCam, peion, pirpy, Kaktus, JP, amaterB, evid, ixi, FSP, Robie, BogyX, Sebastijan, crunchy, Desty, CRF, Nejccc, mkonci, edi-b, skicEV, EVH, davrog10, LAjCi, Andy
Uporabniški avatar
FV-EV
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 5250
Kraj: Slovenija
Avto: MY RWD in eKona 64 impression
6105
3992

Re: e-Golf: test - mlada družina gre na izlet

Odgovor Napisal/-a FV-EV »

Lep zapis, zaradi humorja prebral do konca
DGJ, giotto, mkonci
drejc12
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 278
205
204

Re: e-Golf: test - mlada družina gre na izlet

Odgovor Napisal/-a drejc12 »

Tudi js, lepo da zapišeš kakšne misli grejo po glavi tistim, ki še ne poznajo EV sveta(pa ne forum ).
DGJ, giotto
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 4581
Kraj: Slovenia
Avto: Tesla MY | VW eGolf
5861
7867

Re: e-Golf: test - mlada družina gre na izlet

Odgovor Napisal/-a matija »

Ha ha, mega napisano in zelo realno.
DGJ, giotto
Denis_
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 277
Kraj: Sežana
Avto: Citigo eIV
194
276

Re: e-Golf: test - mlada družina gre na izlet

Odgovor Napisal/-a Denis_ »

Ampak če nebi bilo otrok bi bila vožnja čisto dolgočasna

Če bi šli mi na tako pot bi bila situacija čisto identična predvsem z "piskanjem" . . . . Zato za enkrat za kako daljšo vožnjo ki je zero ne naredi v enem zamahu ne reskiramo.n
DGJ, giotto, mkonci
Uporabniški avatar
DGJ
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3000
Kraj: Kamnik
Avto: TESLA Y LR
3779
6402

Re: e-Golf: test - mlada družina gre na izlet

Odgovor Napisal/-a DGJ »

Odličen zapis. Pohvale za dramatiko in predvsem humor.
Mislim da imamo novega EV "pripravnika"
giotto, Kaktus
giotto
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1124
866
1084

Re: e-Golf: test - mlada družina gre na izlet

Odgovor Napisal/-a giotto »

Hvala za pozitiven odziv

Se strinjam, Denis_, brez otrok bi bilo precej drugače
V kratkem času sem sedaj preizkusil i3, Ioniqa in Golfa. Žal samo Golfa tako intenzivno. Kljub vsemu, če bi šel po avto danes bi vzel Ioniqa.

Sem pa navdušil tudi par sosedov. Smo se po večini kar strinjali: stvar je že dovolj daleč da, če sta pri hiši 2 avta in če finance "štimajo" je zelo smiselno, da je en avto EV. Pa majhni otroci gor ali dol, itak je potem lahko drugi avto karavan ali pa enoprostorec.
timo, Denis_, matija
Uporabniški avatar
FV-EV
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 5250
Kraj: Slovenija
Avto: MY RWD in eKona 64 impression
6105
3992

Re: e-Golf: test - mlada družina gre na izlet

Odgovor Napisal/-a FV-EV »

Pri meni bo pa sedaj Kona prvi avto v družini, drugi je pa 10. let star in ga bo žena uporabljala, ker se na nove stvari težko privaja Pa otroci bodo začeli delat izpite, naj kar na smrdljivcu vadijo
DGJ, giotto, mkonci
Uporabniški avatar
DGJ
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3000
Kraj: Kamnik
Avto: TESLA Y LR
3779
6402

Re: e-Golf: test - mlada družina gre na izlet

Odgovor Napisal/-a DGJ »

FV-EV napisal/-a:.... Pa otroci bodo začeli delat izpite, naj kar na smrdljivcu vadijo
No, ravno danes je hči naredila izpit in prva vožnja po izpitni z IONIQ EV peljala celo družino na zasluženo kosilo za nagrado.
Jaz pravim naj kar vadi(jo) na EV. To je prihodnost.
giotto, Matej, matija, Robie, Nejccc
Pier
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 283
Kraj: Okolica Ljubljane
178
3

Re: e-Golf: test - mlada družina gre na izlet

Odgovor Napisal/-a Pier »

giotto napisal/-a:Priklopim. Dela. “A vidš, ko je to enostavn, se že zaston polne…” se hvalim moji avtohtoni gorenjki.
Tale pa res zmaga....avtohtoni gorenjki rečt, da se avto polne zastonj.....
giotto, matija, Denis_, DGJ, Stromar, CRF, Nejccc, mkonci
Uporabniški avatar
Matej
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1877
Avto: V vsakem primeru EV
1771
1659

Re: e-Golf: test - mlada družina gre na izlet

Odgovor Napisal/-a Matej »

Super zapis. Tisto "Povem naši in spet sva zaljubljena" me je res
ixi, DGJ, giotto
crunchy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2257
Kraj: Cerklje na Gorenjskem
Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
1668
2197

Re: e-Golf: test - mlada družina gre na izlet

Odgovor Napisal/-a crunchy »

DGJ napisal/-a:
FV-EV napisal/-a:.... Pa otroci bodo začeli delat izpite, naj kar na smrdljivcu vadijo
No, ravno danes je hči naredila izpit in prva vožnja po izpitni z IONIQ EV peljala celo družino na zasluženo kosilo za nagrado.
Jaz pravim naj kar vadi(jo) na EV. To je prihodnost.
Ja, tudi moj mladoletni sin pelje Leafa. Naj se kar navadi na EV (pred izpitom bo imel še nekaj dodatnih ur vožnje z inštruktorjem ter kakšen teden ali dva furanja z našim dizlom). Po izpitu pa bo skoraj izključno peljal EV.

Če dobro premislim je cena avtošole še kar nizka, če za to dobiš kar dobrega avtopilota (še boljšega od ProPilot-a).
Nejccc
Uporabniški avatar
pirpy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3562
Kraj: Topolšica
Avto: ZOE 38 i,leaf 35,e-imt 24,PW 21+15+8 kWh
3094
1613

Re: e-Golf: test - mlada družina gre na izlet

Odgovor Napisal/-a pirpy »

Problem je, da za razliko od avtopilota ta tvoj nebo zmeraj na voljo
Od začetka malo več potem pa čedalje manj.
crunchy, DGJ, talker2
Uporabniški avatar
robertto
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1294
Kraj: Gornji Grad
Avto: KIA Soul EV+ZOE Z.E.50LIFE
1253
1157

Re: e-Golf: test - mlada družina gre na izlet

Odgovor Napisal/-a robertto »

In avtopilot bo hotel imeti svoj avto
crunchy
Uporabniški avatar
Stromcek
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 953
Kraj: Ljubljana
Avto: Tesla S 100D
2689
1162

Re: e-Golf: test - mlada družina gre na izlet

Odgovor Napisal/-a Stromcek »

Pa ne samo to...
Avtopilot bo vklopil funkcijo "Gremo mi po svoje" in že boš kot nekoč na "pešhondi"
giotto, crunchy, Nejccc, mkonci
Uporabniški avatar
mkonci
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 595
Kraj: dolenjska
Avto: E-golf 2017 + Passat
733
749

Re: e-Golf: test - mlada družina gre na izlet

Odgovor Napisal/-a mkonci »

Super si napisal, skor k bi sam svoj post bral (no moj bi bil slabse napisan). Razdaljo do morja imava priblizno enako smo jo prevozil ze nekajkrat, imam tud dva škrata 1 in 7 let, sam za razliko od tebe mam jst za zeno dolenjko . Verjetn je tuki razlika man nikol ne tezi ce vozm 100-110 , al pa je po letu in 1/2 ze navajena...
giotto, matija, DGJ
giotto
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1124
866
1084

Re: e-Golf: test - mlada družina gre na izlet

Odgovor Napisal/-a giotto »

Ste vi uspeli brez polnjenja v eno smer? Poleti najbrš sploh ni problem.

Haha, ja našo bo potrebno še malo navadit otroke sem pa že, pravi danes zjutraj tamal z njegovim najljubšim terencem v roki: "brm brm, ta je električen, poglej kako je tih" Edino tisti "brm brm" mi mora še pojasnit. Da ni imel on kakšnega hibrida v mislih
matija, DGJ, Nejccc
Uporabniški avatar
mkonci
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 595
Kraj: dolenjska
Avto: E-golf 2017 + Passat
733
749

Re: e-Golf: test - mlada družina gre na izlet

Odgovor Napisal/-a mkonci »

Jaz imam do kopra 175km in ja nam je uspelo v enem kosu, je pa res da to poleti in z vožnjo max 110km/h, drugače z eGolfom nimaš šans na taki razdalji po AC.
giotto
rgornik
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 992
Kraj: Dragomelj
Avto: pešhonda
712
275

Re: e-Golf: test - mlada družina gre na izlet

Odgovor Napisal/-a rgornik »

mkonci napisal/-a:Super si napisal, skor k bi sam svoj post bral (no moj bi bil slabse napisan). Razdaljo do morja imava priblizno enako smo jo prevozil ze nekajkrat, imam tud dva škrata 1 in 7 let, sam za razliko od tebe mam jst za zeno dolenjko . Verjetn je tuki razlika man nikol ne tezi ce vozm 100-110 , al pa je po letu in 1/2 ze navajena...
Moja je tut dolenjka, pa me vseeno kdaj "spomni" na hitrost
mkonci
OVE, OVE, OVE
giotto
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1124
866
1084

Re: e-Golf: test - mlada družina gre na izlet

Odgovor Napisal/-a giotto »

Ko sem pred natanko enim letom spisal tale "test" si tudi slučajno nisem mislil, da bo prav eGolf naš prvi električni avto. No, pa je. Danes sem ga končno prevzel in se odpeljal Tamaledva se že veselita, da bosta zdaj pozimi (če temu lahko rečemo zima) zjutraj sedla v topel avto

Pohvala Darijanu iz AH Slak za ažurnost in zelo izčrpen pristop pri prevzemu VW je dejansko zelo slabo obveščal in v trenutku, ko je informacija prišla do njega me je o njej takoj tudi obvestil
EVH, Stromcek, context, DGJ, GM, crunchy, technic, Kegelj, prijazen, talker2, Matej, matija, CRF, Airborne, FV-EV, kt57, LAjCi, Dzun Tao
Odgovori
  • Similar Topics
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek

Vrni se na “e-Golf”