e-golf gre prvič malo dlje...

Električna izvedba klasičnega golfa
gile
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 376
Kraj: Bela krajina
Avto: e-golf
336
86

Re: e-golf gre prvič malo dlje...

Odgovor Napisal/-a gile »

Franci, malo nižje ob kolpi bo treba, 30km čez črnomelj, ali pa 50 ob kolpi. Je pa lepa relacija fara - prelesje za kolo. In dobre ribe....
Kegelj
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 740
Kraj: Dolenjska
Avto: e-golf
548
497

Re: e-golf gre prvič malo dlje...

Odgovor Napisal/-a Kegelj »

Ja, obisk Madroniča je pa v teh koncih skoraj obvezen. Tako dobre ribe kot tu, pa težko še kje dobiš.
Narava pa čudovita za kolesarjenje. Edino panelna ograja jo sedaj močno kazi. Lepi konci za dopust.
Sicer pa, ko je že tema o e-golfu. Po dolini Kolpe je poraba izredno majhna, se pa poveča ko greš proti Starem trgu, da ne govorim v Strmo reber na drugem koncu doline.
gile
Uporabniški avatar
Franci
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1228
Kraj: LESCE
Avto: KONA EV & Renault Megane,
1180
418

Re: e-golf gre prvič malo dlje...

Odgovor Napisal/-a Franci »

Ja gile potem pa drugič - itak nas bo preveč
Kegelj - točno k Madroniču smo najavljeni na ribo - nebo prvič in tudi ograjo smo že videli (mislim da 2018)
Kar se pa e-vozil tiče, se pa njihova rentabilnost v primerjavi z ICE najbolj pokaže ravno na hribovitih predelih, kjer z ICE pregrevaš zavore na spustih z EV-jem pa lepo polniš baterijo.

EDIT: Nekateri prispevki prestavljeni v temo: EV in zima/sneg

viewtopic.php?f=6&t=3353

EDIT: Nekateri prispevki prestavljeni v drugo temo:

viewtopic.php?f=54&t=3429&p=69163#p69100
gile
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 376
Kraj: Bela krajina
Avto: e-golf
336
86

Re: e-golf gre prvič malo dlje...

Odgovor Napisal/-a gile »

Part 2:
Končno smo se, predvsem časovno, organizirali za en izletek na morje...

Uvod:
Zadnjih nekaj let dopustujemo v okolici Zadra, za pot do tam pa ponavadi izberemo smer Bosiljevo - Rijeka in nato po jadranki, domov pa po AC. Glede na trenutno situacijo, preden se vsi vžgete: Hrvatje so kakršni so, a obalo, sploh če se zapelješ po jadranki, imajo čudovito. In jo tržijo kakor jo pač tržijo. Sej na Bledu je tudi vse za plačat... OK, back on topic. Po jadranki pot traja vsaj 4-5 ur brez postankov. Toda, ko zagledamo morje, se hočeta tamala dva takoj skopat, mami kavico, ati pivico... V nadaljevanju se ustavimo, kjer nam paše oziroma nam je všeč. Tu kopanje, tam kavica, tam pica in pivo, spet malo naprej šetnjica in sladoled, pa spet mrzla pivica... do cilja pridemo ponavadi v trdni temi. Dopust se zame pač ne začne na končni destinaciji, ampak že z odhodom iz domačega dvorišča, sama pot pa je lahko sila zanimiva in polna dogodivščin. Ne vidim razloga zakaj bi bilo z e-golfom kaj drugače?" Ko sem to vprašal družino, sem dobil porcijo. Sin: Kaaaj, golf ima premalo dosega, ne bomo sploh prišli do morja!. Hči: jaz grem na morje samo če gremo z octavijo. Gospa: pa dobro a si ti sploh normalen... Še danes ne vem kakšne politične spretnosti sem uporabil, ampak uspelo mi je vse prepričat, da smo šli na pot z e-golfom.

Načrtovanje poti:
Po fiasku s Celjem ,se je bilo tokrat potrebno bolje pripraviti. Za načrtovanje sem uporabil vsa možna orožja: plugshare, ABRP, google maps, navigacijo v avtu, verjetno še kaj. Enostavno ni bilo prostora za napakice, če ne bi vse teklo gladko, ali če bi celo kje ostali brez štroma, bi to pomenilo konec potovanj ne samo z e-golfom, ampak tudi s katerimkoli EVjem v prihodnosti. Načrt je bil tako sledeči: od doma z baterijo na 100% na AC Bosiljevo - proti Rijeki, kjer bi na odmorištu Lepenica na DC ponovno napolnil na 100%. (93km, ABRP je tukaj kazal prihod z zgolj 15%). Nato nadaljevanje po jadranki proti Novi vinodolski, (nadaljnjih 63km), kjer bi med malico in kopanjem dopolnili na AC kolikor bi bilo možno. To bi moralo zadostovati za zadnjih 155km do cilja, to je Posedarje. Skupaj 311km. Za back up, če ne bi bilo dovolj, še en postanek v Starigrad na AC polnilnici. Ker v Posedarjuu ni polnilnic (čeprav sem upal da bom našel kakšno skrito), lesena hiška, v kateri smo prespali pa ima elektro instalacije "vprašljive kakovosti", sem se odločil, da bomo polnili na eni od številnih polnilnic v Zadru, kamor gremo ponavadi na večerjo ali vsaj sladoled. Za pot domov pa po AC, kjer bi polnili na DC Zir in po potrebi DC Brinje.

Gremo na pot:
Štart ob 10.00, čez mejo BP, hitro smo prišli do AC, na tem odseku je omejitev hitrosti 110 kmh, toliko smo tudi vozili. Prišli smo do odseka na AC, ki sem se ga najbolj bal: cca 30 km rahlega vzpona od odcepa Bosiljevo do Ravne gore. KM na GOMu so padali hitreje, kot sem jih lahko spremljal, stanje baterije pa tudi. Ko je nekje na polovici vzpona gospa vprašala, če bomo sploh prišli do Lepenice, sem bil še bolj prestrašen . No, do Lepenice smo prišli z 46%, čas polnjenja naj bi bil 35min. OK, čas za WC in kavo. Po 30 min. sem šel do avta in videl možakarja v letih in verjetno njegovo hči, ki sta si z zanimanjem ogledovala e-golfa. Mimo je zarohnel zelen lamborghini, še sam sem ga pogledal, onadva pa nista niti trznila. Ko sem se povsem približal, sem avto odklenil, ko sta bila sklonjena proti kablu v "tanku" avta. Skočila sta pokonci in se opravičevala, da sta samo gledala. Rečem ni panike, hrvata je očitno res zanimalo. Odgovorim na nekaj vprašanj, med drugim: "A kamo idete?" V zadar, odgovorim na videz samozavestno (v resnici pa še vedno precej skeptičen, kako bomo prišli do cilja). Svaka čast, odgovori mož in se mi zahvali. Mi pa ponovno na 100% nadaljujemo proti Novi vinodolski. V bistvu več ali manj rahel spust proti morju, v NV baterija na več kot 90%, GOM pa kaže 270km. OK, preskočimo NV, pičimo proti Starigradu, bomo pa tam na AC malce dopolnili in pomalicali. Vmes še nekaj kratkih postankov, sicer pa normalna potovalna hitrost, med 80 in 100kmh.
Starigrad: baterija na cca 40%, rečem, da postanek ni nujen, do posedarja samo še 20km, baterije še dovolj. Ker vsi hočejo v posadarje, preskočimo tudi Starigrad. V posedarju se nekaj vozikamo gor dol, zvečer v Zadar, baterija še ravno na modrem. Do zadra 25km, pred zadrom gre na eko mode, ga povozim in parkiramo na DC Konzum. Polnilnica zahteva prijavo na neko
aplikacijo. OK, nek simpl APP, se registriram, polni pa le švoh 10kw. V konzumu dobre pol ure, nekaj je le nafilalo. Rečem, dejmo nafilat na ful na DC pri Kauflandu, tam pa kampira en taxist. Ko gledam kable, mi reče, da ne morem polnit na DC, če je že njegov priklopljen, lahko pa počakam, bo zaključil čez 15 min. Ne da se mi čakat, itak gremo na pivo in sladoled. Pri obzidju k sreči obe AC proste, potegnem svoj kabel in GENI kartico: dela. Po dobri uri se vrnemo, baterija na cca 60%, gremo še enkrat do Kauflanda. Če je fraj, mamo rešeno polnjenje za pot domov. Polnilnica fraj, po cca 15 min je na blizu 90%, zaključimo dokaj lep dan.
Naslednji dan ob odhodu v Posedarju opazim belega Ioniqa, MB registracije, škoda da ga nisem videl prej, bi ob mrzli pivi rekla kakšno "električno"...

Pot domov:
Štart z cca 80% in spet vzpon po AC proti Svetemu roku. Spet prestrašen gledam stanje baterije, GOM, v glavi računam doseg... Hitrost ponovno 110 kmh kljub manjšim omejitvam, iščem žrtev za zavetrje: ali vsi drvijo mimo mene, ali pa se cijazijo 80 ali manj. Nadaljujemo solo. Do odmorišta Zir pridemo z 33%, predviden čas: spet 35 min. Si mislim OK, verjetno bo nekoliko več, gospa pa ob tem predlaga, dejmo izkoristit polnjenje za malico. Lepo, da nekdo razmišlja . Hrana za menzo še kar okusna in dokaj poceni, porcije pa ogromne. Ko po cca pol ure pojemo, pogledam na we connect: baterija praktično polna! Odrinemo z vrtoglavih 130 kmh in počasi ujamemo forda s kolesi na strehi. Povprečna poraba občutno pada, pred DC Brinje imam po GOM do doma 20km v dobrem. Nočem se preveč igrat z usodo, napolnim za okoli 20% za še zadnji odsek do bele krajine. Domov smo prišli z cca 30%, torej polnjenje na DC Brinje ni bilo potrebno, a raje sem šel bolj na ziher, ne bi rad z družino ostal na cesti s prazno baterijo.

Zaključna misel:
Skupaj prevoženih 610 km v dveh dneh. Polnjenja "na suho", ko smo zgolj čakali v avtu: 2x15 min, sicer so se nam polnjenja kar lepo izšla na neki "končni lokaciji". Rapidgate nisem občutil, kljub temperaturam okoli 30%. Hitrosz po omejitvah ali malo čez, AC always on. Hitrosti in udobja ne želim žrtvovat za nekaj km več dosega. Vožnja z EV je itak milina, na daljši relaciji pa sploh. Se mi zdi, da sem prevozil relacijo bistveno manj utrujen kot ponavadi. Polnjenja na DC so res hitra, tudi v počasnem e-golfu, ki je pokazal, da mu tudi takšna pot ne predstavlja večje težave, res pa je, da je pot potrebno malce splanirati. Kljub temu pa sem še vedno mnenja, da je 200 km dosega za redno izletkanje na morje ali kam dlje, enostavno premalo. Ali pa smo zgolj tako navajeni ICE dosega in brezskrbnega tankanja. Z EV je pred vsako polnilnico vprašanje: ali dela, ali je prosta, je res tako hitra kot piše... Z več dosega bi bilo teh vprašanj pač manj, ali pa bi lahko polnil na cilju. Pa še ena malenkost: vajeni enoprostorcev in karavanov, smo hitro ugotovili, kako majhen prtljažnik je v golfu. Sicer smo dol tovorili še nekaj dodatnih stvari, pa vendar. Naslednji, družinski EV bo moral biti večji...
V avgustu gremo proti Makarski. Gospa že računa na to, da gremo z e-golfom. Kar se mene tiče, je bil ta izlet mission accomplished.

PS:
Kar nekako prehitro je šla pot in nisem uspel ustrezno zadokumentirati vsega, ostala mi je le ena fotka iz odmorišta Zir:
zir.jpg
PS2
Stroški za gorivo: 0€
Moni, EV+PV entuziast, Kegelj, sluk, bvs, alfy, CRF, Simon, bojanre, prgrmr, giotto, Matej, DeCoRawr, lovec1990, ixi, DGJ, Febo, EVH, Sebastijan, Tavelk, backslash, domina, Nemelk, matija, prijazen, FV-EV, Spikster
Uporabniški avatar
DeCoRawr
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6661
Avto: Kona 64_2018
3557
605

Re: e-golf gre prvič malo dlje...

Odgovor Napisal/-a DeCoRawr »

Se pomoje lahk strinjaš da de GOM čist preveč paničen oz bi lahk mal več km vzel za računanje. Drugače pa svaka čast. Tele ELEN hitre so pa itak zakon
Uporabniški avatar
DGJ
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3015
Kraj: Kamnik
Avto: TESLA Y LR
3803
6420

Re: e-golf gre prvič malo dlje...

Odgovor Napisal/-a DGJ »

Ob branju sem se spominjal časov pred 3 leti, ko sem bil jaz začetnik. Zelo podobno.
Odličen zapis in upam, da naredite še veliko brezskrbnih kilometrov z EV.
matija
lovroh
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 422
Avto: eGolf
456
26

Re: e-golf gre prvič malo dlje...

Odgovor Napisal/-a lovroh »

Zdaj ko imaš izkušnje ti priporočam, da na DC čim bolj redko polniš na 100%.
1. Ni ravno zdravo za baterijo,
2. Od 90% do 100% pada moč polnjenja v idealnih pogojih iz cca 25kW (pri 90%) na cca 10kW (pri 100%). Poraba časa bo manjša, če se boš še enkrat več ustavil in polnili iz cca 20%-30% ko je hitrost (moč) polnjenja cca 40kW. Na dolgih poteh je postanke/polnjenje najbolje računati na cca 80%.
Za pomoč tale graf polnjenja:
1087-FastchargeCurve.png
P.S.: Ali lahko objaviš sliko platišč in napišeš katera so?
Kegelj, domina
gile
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 376
Kraj: Bela krajina
Avto: e-golf
336
86

Re: e-golf gre prvič malo dlje...

Odgovor Napisal/-a gile »

Hvala lovroh, je pa baje vsake toliko dobro, zaradi kalibracije, polnit na 100%, sem pač tukaj izkoristil priložnost.
Feltne so pa spodaj, brezplačna dostava na dom.

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id ... 2%20Akcija
GM
lovroh
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 422
Avto: eGolf
456
26

Re: e-golf gre prvič malo dlje...

Odgovor Napisal/-a lovroh »

Hvala za link.
Kalibracijo na 100% pa raje izvajaj na AC in ne DC.
P.S.: Baterije niso "rade" dolgo na 100%, tako, da po kalibraciji/polnjenju na 100% naredi kakšen krog da pade SOC na 95%
gile
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 376
Kraj: Bela krajina
Avto: e-golf
336
86

Re: e-golf gre prvič malo dlje...

Odgovor Napisal/-a gile »

bvs
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3033
1083
1328

Re: e-golf gre prvič malo dlje...

Odgovor Napisal/-a bvs »

gile napisal/-a: Feltne so pa spodaj, brezplačna dostava na dom.

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id ... 2%20Akcija
Če boš barval zavorne diske in vse ostalo so lepe. Rja bo sekala slej k prej.
lovroh
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 422
Avto: eGolf
456
26

Re: e-golf gre prvič malo dlje...

Odgovor Napisal/-a lovroh »

Nisem spraševal za eGolfa...
bvs
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3033
1083
1328

Re: e-golf gre prvič malo dlje...

Odgovor Napisal/-a bvs »

lovroh napisal/-a:Nisem spraševal za eGolfa...
Ni važna znamka!
Odgovori
  • Similar Topics
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek

Vrni se na “e-Golf”