Verjetno res. Temperature pri moji vožnji so bile čez 30 stopinj.Simon napisal/-a:Če bi šel ponoči, ko so nižje temperature, bi bilo verjetno za vse boljše?
So pa temperature poleti tudi ponoči čez 20 stopinj.
Verjetno res. Temperature pri moji vožnji so bile čez 30 stopinj.Simon napisal/-a:Če bi šel ponoči, ko so nižje temperature, bi bilo verjetno za vse boljše?
Relacija, hitrost in zunanja temperatura pri tvojih vožnjah?Upup napisal/-a:Ta teden naredil 1000km v kosu, ni bilo zaznati da bi počasneje polnil. V 6 dneh je padlo 4000km z golfekom
Velikokrat jih na polno hladi, tudi če se nobeno vozilo ne polno, tako, da se strinjamwarpedone napisal/-a:Pregrevajo se lahko tudi polnilnice.
Samo kot hint, da ne bojo prehitro premočni zaključki.
Za mano je prišel lastnik Tesle S, kateri je polnil z 41kW. Tako, da je bil problem v mojem golfu.Upup napisal/-a:Velikokrat jih na polno hladi, tudi če se nobeno vozilo ne polno, tako, da se strinjamwarpedone napisal/-a:Pregrevajo se lahko tudi polnilnice.
Samo kot hint, da ne bojo prehitro premočni zaključki.
Seveda, avto je bil zunaj.DeCoRawr napisal/-a:GM kaj si mel cel teden parkiran avto na soncu? Si lahko kaj spremljal temperature baterije?
Verjetno BMS omejil moč elektromotorju in pa ni polnil z polno močjo. Sicer pa res da se eGolf pregreje hitreje kot kaka Kona ali tesla ampak po prebranem je njegov BMS boljši kot Leafovprijazen napisal/-a:Ravno to sem hotel vprašati: si pregrevanje baterije "videl" z OBD-jem ali je to samo predvidevanje?
Si morda pomeril s kakšnim (poceni) laserskim termometrom?
Ali pa vsaj z roko pod zaščito, da je bila res nadpovprečno topla...
Imam digitalni števec. Vozil sem 110, saj itak nisem imel kaj profitirat , če bi vozil hitreje.DeCoRawr napisal/-a:Čeprav če bi bla pregreta bi moralo tudi omejiti moč praznjenja pač ta PWR kazalec oziroma drugače če maš digitalno.
Odvisno kako voziš ampak če bi ga pritisnil bi moral to zaznati.