e-Golf by prijazen :-)

Električna izvedba klasičnega golfa
Uporabniški avatar
prijazen
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 692
Kraj: Gorenjska
Avto: KonaE 2021
702
1888

Re: e-Golf by prijazen :-)

Odgovor Napisal/-a prijazen »

Danes je naš e-Golf dobil novo voznico. Gospodična je prehitela celo gospo...
Skupni stroški so se povečali za:
-22,60€, kolikor sta znašali tarifi za vpis spremljevalca v evidenčni karton (mladega) voznika
-104€, kolikor je znašalo zavarovanje mladega voznika (zavarovana je oseba, zato lahko vozi katerokoli vozilo ustrezne kategorije)
-10€, kolikor je znašala kupnina za zeleno odsevno magnetno L nalepko

Nasmeh na obrazu je zgovoren, zadovoljstvo pa veliko: še pred naslednjim zaprtjem "vsega" je hčerka uspela odvoziti 20 ur (začela je oktobra), na koncu pa smo uspeli pravočasno urediti še vse potrebno za vožnjo s spremljevalcem.
EV-L1.jpg
Po dobrih 80 km prijetne vožnje, kjer je občutek povsem drugačen in odsotnost prestav prav imenitna, je bil čas tudi za poglavje o točenju elektronov na javni polnilnici...
EV-L2.jpg

Citat novopečene e-voznice ob koncu današnje vožnje: "Na tole se pa človek z lahkoto in hitro navadi..."
Spremljevalec dodaja: "Itak, ker za razliko od šolskega tale ne crkuje, ne cuka, ne ropota,..., pa še nov je!"

Vsekakor bo občasno pametno dobiti (ne)kaj s prestavami, da se ne bi v enem letu, kolikor je še do prvega možnega izpitnega roka, kandidatka preveč odvadila ali pa celo razvadila...
sluk, lovec1990, timo, Nemelk, Kegelj, Simon, EVH, matija, LAjCi, talker2, domina, matejmohar, noucamp90, Moni, backslash, DGJ, Stromcek, Frik25, Franci, ixi, Brihtol, bvs, context, giotto, skicEV, Ogo, pelaks
Uporabniški avatar
prijazen
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 692
Kraj: Gorenjska
Avto: KonaE 2021
702
1888

Re: e-Golf by prijazen :-)

Odgovor Napisal/-a prijazen »

Do zdaj sem s pomočjo vmesnika OBD11 spremenil naslednje nastavitve na vozilu:

- stalno vklopljene zadnje luči
- zadnje stanje vklopa/izklopa opozorilnega zvoka pri nizkih hitrostih
- stalen prikaz hitrosti ventilatorja klime (tudi, kadar je na "avto")
EV-ventilator-avto.jpg
EV-ventilator-avto.jpg (188.18 KiB) Pogledano 5244 krat

- vklop menija "off-road"
EV-Off-road.jpg
EV-Off-road.jpg (267.23 KiB) Pogledano 5244 krat
- kalibriranje merilnikov na armaturi ob vklopu (samo za analogne)
EV-kalibracija.jpg
EV-kalibracija.jpg (277.62 KiB) Pogledano 5244 krat

- vklop štoparice na ekranu med merilniki
EV-sto1.jpg
EV-sto1.jpg (295.78 KiB) Pogledano 5244 krat
EV-sto2.jpg
EV-sto2.jpg (411.54 KiB) Pogledano 5244 krat
EV-sto3.jpg
EV-sto3.jpg (421.87 KiB) Pogledano 5244 krat
- pikčast izgled zaslona spodaj (namesto tistega svetlega "fleka" na sredini)
EV-dot-screen.jpg
EV-dot-screen.jpg (246.05 KiB) Pogledano 5244 krat
- "zadnja posodobitev" je vklop menija "avto-šola" (ampak ta je res zelo specifičen )
Na sredinskem zaslonu so poleg ostalega še dodatne informacije o trenutni hitrosti ter stanju (oz. utripanju) smernikov... Da je spremljevalec na tekočem z vsem...
EV-avtosola.jpg
EV-avtosola.jpg (235.35 KiB) Pogledano 5244 krat
prgrmr, bojanre, bvs, Moni, mukwai, DGJ, Nemelk, Franci, Kegelj, giotto, crunchy
Uporabniški avatar
prijazen
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 692
Kraj: Gorenjska
Avto: KonaE 2021
702
1888

Re: e-Golf by prijazen :-)

Odgovor Napisal/-a prijazen »

V temi e-Golf doseg (prikaz oz. številka na zaslonu je očitno samo nek zelo "čez prst" izračun na podlagi vožnje v zadnjih x minutah) se krešejo različna mnenja.

Samo kot zanimivost, kako zelo temperatura vpliva na (uporabno) kapaciteto baterije:
spodaj so zaslonski posnetki meritve kapacitete (aplikacija OBD11) istega e-Golfa pri 80% napolnjenosti in različnih temperaturah.

Hitri izraču pokaže, da se uporabna kapaciteta baterije pri samo 13stC razlike (pri prvi sliki sta temperaturna podatka zamenjana) manjša za cca 8%.
Potem je tu še dodatna poraba z ogrevanjem, zimskimi gumami, gostejšim zrakom,..., in negativni odstotki postanejo neusmiljeni...
EV-eG-OBD11-batt-capacity.jpg
alfy, DGJ, domina, giotto
Uporabniški avatar
prijazen
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 692
Kraj: Gorenjska
Avto: KonaE 2021
702
1888

Re: e-Golf by prijazen :-)

Odgovor Napisal/-a prijazen »

Baterija v e-Golf-u mi nekako ni dala mira... ;)
Marsikaj se lahko prebere že tudi na tem forumu.

Iz drugih virov pa sem največ našel tule (splošno):
https://batteryuniversity.com/
in še posebej tule:
https://batteryuniversity.com/learn/art ... ithium_ion

Podatki o bateriji so naslednji:
- celotna kapaciteta baterije: 35,8 kWh
- uporabna kapaciteta baterije: 32 kWh (89 %)
- teža baterije: 349 kg
- energijska gostota baterije: 103 Wh/kg
- število celic: 264 (88s3p)
- kemična sestava: NCM 333 (poznana tudi kot NCM 111)
Litij-nikelj-mangan-kobalt-dioksidna (LiNiMnCoO2); številka 333 pomeni razmerje: v bateriji je enaka količina niklja, kobalta in mangana
- Proizvajalec: Samsung SDI
- TMS: pasivno zračno hlajenje

Skozi vse branje sem se dokopal do podatka, da so po številnih testih ugotovili, da je najbolj idealno stanje za dolgoživost litijevih baterij takrat, ko je napetost posamezne celice 3,92V. Več ni več tako dobro, manj pa tudi ne...
(vir: https://batteryuniversity.com/index.php ... ion_to_die)
Z OBD11 sem odčital napetosti in ugotovil, da je v tem času tako stanje točno takrat, ko v avtu omejim polnjenje na 80% :tup:

EV-001.jpg
EV-002.jpg
Ko je baterija toplejša, je ta napetost malenkost večja (nekaj mV).

Tudi, ko baterijo napolnim na 100% (podatek odčitan na Gateway-u), napetost nikoli ne preseže 4,15V (in to v poletnem času!), trenutno pa ne presega 4,10V, kar pomeni, da je baterija res solidno zavarovana in ni bojazni, da bi si s polnjenjem na maksimum delali kakšno večjo škodo.

EV-003.jpg

Pri najbolj globokem praznjenju do 0% (podatek odčitan na Gateway-u) pade napetost na celicah na okrog 3,5V.

EV-004.jpg
Odločil sem se, da bom (kadar bo to izvedljivo brez "večjih žrtev") polnil na 80% in praznil do nekje 25%. V kolikor bom že vnaprej vedel, da potrebujem več energije, bom raje polnil maksimalno, kot praznil maksimalno... Verjamem pa, da niti občasna uporaba celotne uporabniku dosegljive kapacitete baterije ni kritična. Takrat se pač celice nadpovprečno dobro napetostno uravnotežijo... ;)

PS
Podatki o SoC baterije, odčitani na Gateway modulu, so vedno neto!
100% neto = cca. 95-96% bruto
0% neto - nimam (še) izmerjeno, verjetno pa okrog 5% bruto
Frik25, sluk, mher, Kegelj, Simon, bvs, gile, kt57, domina, bojanre, FV-EV, SnakeEye, Moni, SimonZed, m3, elbic, DeCoRawr, giotto, CRF, Ogo, lovec1990, krigl, EV+PV entuziast, Damijan, Tavelk, DCT, andynandy
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6390
Avto: Kona in Zoe
4910
5974

Re: e-Golf by prijazen :-)

Odgovor Napisal/-a CRF »

Bravo. Huda analiza!
Uporabniški avatar
FV-EV
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 5309
Kraj: Slovenija
Avto: MY RWD in eKona 64 impression
6170
4038

Re: e-Golf by prijazen :-)

Odgovor Napisal/-a FV-EV »

Iz tega sledi, da je bolje polniti na malo več kot pa preveč sprazniti. Idealno je vsakodnevno med 50-80%, kadar pa rabiš več, pa se ne preveč sekirat in uporabiš kar ti je na voljo.
prijazen, Ogo
Uporabniški avatar
prijazen
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 692
Kraj: Gorenjska
Avto: KonaE 2021
702
1888

Re: e-Golf by prijazen :-)

Odgovor Napisal/-a prijazen »

Po odzivih sodeč se zdi tema o baterijah kar zanimiva... :tup: :clap:

Tudi na tem forumu se je večkrat pisalo, da je samodejno omejevanje moči, ko je baterija že precej prazna, v čisto vsaki situaciji - nepotrebno oz. uporabniku neprijazno.

(Hipotetičen) primer: do doma imam še 5km, v bateriji je energije še za 35km, pa je preklopilo na Eco+ način, kar pomeni: vožnja z največjo možno hitrostjo 95km/h ter popoln izklop ogrevanja oz. hlajenja.
Vprašanje, ki me "razjeda od znotraj" :think: :
"Zakaj ne morem ročno "nadvladati" teh nastavitev, itak bo do doma povsem dovolj energije ???"

Razlog je spet v kar najboljši možni zaščiti baterije. Baterijske celice na litijevi osnovi za svojo dolgoživost ne marajo (pre)nizkih napetosti. EV (konkretno e-Golf 2020) pokaže prazno baterijo (0%) in se ustavi, ko napetosti celic padejo na cca 3,5V.
OBD11-prazna-baterija-0%.jpg
OBD11-prazna-baterija-0%.jpg (186.82 KiB) Pogledano 4143 krat


Kratkotrajno sicer lahko padejo še nekoliko nižje (max. pospeševanje), drugače pa to v principu ni zaželjeno.
Kljub za uporabnika popolni izpraznjenosti naj bi v bateriji ostalo cca 2,5kWh energije.

Na včerajšnjem praktičnem testu sem dosegel naslednje "rezultate" - razvidno iz zaslonskih posnetkov:
OBD11-test-max-lowV.jpg

Napolnjenost baterije je bila blizu 35%, napetosti posameznih celic pa med 3,56V in 3,59V. Trenutna moč ob takem stanju je bila cca 16,5kW, kar se da izračunati (315,25V * 52,5A = 16,55 kW), vožnja z 90km/h+ v rahel klanec.

Ob pritisku desne stopalke "do dna" se je moč dvignila na maksimum (303,3V * 332A = 100,7kW).
Istočasno je napetost najšibkejše celice padla na samo cca 3,323V !!! :hot:

Zaradi vsega zgoraj opisanega so pri nizkih odstotkih napolnjenosti baterije "vkomponirane" določene močnostne omejitve, pri zelo nizkih pa še želve... ;)
Vse za zdravje in še za mnoga leta (glavne oz. visokonapetostne baterije)!!! :nod: :tup:
SimonZed, gile, DeCoRawr, Kegelj, Moni, Sebastijan, prgrmr, domina
Uporabniški avatar
warpedone
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 8338
Kraj: LJ
Avto: Tesla Model 3 LR 2019, 140k
5397
3530

Re: e-Golf by prijazen :-)

Odgovor Napisal/-a warpedone »

Omejevanje moči ... najprej se vprašajte kolikšno moč lahko oddaja povsem prazna baterija.

Ko boste imeli jasen odgovor na to abusrdno vprašanje, bo mogoče mal bol jasno kako se baterija obnaša ko je v njej le 'drobec' razpoložljive energije in kaj se spremeni, ko "dodaš" še en tak drobec, al pa dva, al pa 1000 vse do max napolnjenosti.

Tle ne gre za omejevanje ampak enmostavnost nesposobnost - bol napolnjena baterija lahko oddaja večjo moč in obratno, bol izpraznjena lahko oddaja manj moči.
alfy
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Uporabniški avatar
prijazen
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 692
Kraj: Gorenjska
Avto: KonaE 2021
702
1888

Re: e-Golf by prijazen :-)

Odgovor Napisal/-a prijazen »

@warpedone
Ne želim biti neprijazen, ampak tvoj odgovor kaže na to, da:
a) slabo bereš ali
b) slabo razumeš.

Nihče ni pisal o povsem prazni bateriji!

Oz. še bolj plastičen primer:
ko potovalni računalnik izračuna, da je dometa samo še 50km, avtomatsko preklopi na EKO način vožnje (max. hitrost 120km/h), omejeno gretje,...
Pri zadnjih 23-28km pa potem preklopi še v EKO+ način vožnje (max. hitrost 95km/h), izklopljeno gretje,...
Ima pa e-golf očitno tudi tu enega programskega "hroščka", ki sem ga prvič opazil včeraj zvečer:
Če je tempomat (pravočasno) nastavljen na višjo hitrost (v mojem primeru je bilo to 120km/h), bo šlo tako hitro tudi zadnje kilometre. Ko sem zavil z AC, je kazalo samo še 7km dometa! :o
Kar je sicer (precej?) slabo za baterijo, je pa vsekakor možno! Baterija zmore! :nod: (Pa čeprav skoraj povsem prazna!)
aob01
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2089
Kraj: Metlika
Avto: C3
744
2

Re: e-Golf by prijazen :-)

Odgovor Napisal/-a aob01 »

Baterija res zmore, ampak vprašanje, kaj se zgodi z njo. Tudi bencinski motor nekaj časa deluje brez olja.
Uporabniški avatar
DeCoRawr
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6670
Avto: Kona 64_2018
3563
606

Re: e-Golf by prijazen :-)

Odgovor Napisal/-a DeCoRawr »

Ko imaš še 50km dometa lahko spremeniš spet v normal mode do 12,5% baterije ko je pa lahko samo še v Eco mode
Upup
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 700
Kraj: Kranj
Avto: E-up
341
28

Re: e-Golf by prijazen :-)

Odgovor Napisal/-a Upup »

Kick down tudi deluje, verjetno pa za baterijo ni najbolj zdravo tako permanentno pocetje
Uporabniški avatar
warpedone
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 8338
Kraj: LJ
Avto: Tesla Model 3 LR 2019, 140k
5397
3530

Re: e-Golf by prijazen :-)

Odgovor Napisal/-a warpedone »

>> Kar je sicer (precej?) slabo za baterijo, je pa vsekakor možno! Baterija zmore! :nod: (Pa čeprav skoraj povsem prazna!)

Baterija zmore ja... kaj točno?
Konstantnih 120km/h po AC vleče kakih 25 kW. Ja, to zmore tudi skoraj prazna baterija kapacitete več kot 25kWh.

Niso pa "omejitve" naštimane za brezveze. So pa naštimane precej slabo, kot sam ugotavlaš ...
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Uporabniški avatar
prijazen
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 692
Kraj: Gorenjska
Avto: KonaE 2021
702
1888

Re: e-Golf by prijazen :-)

Odgovor Napisal/-a prijazen »

Še nekaj dni in leto bo naokoli.
Z EV smo naredili cca. 22kkm - kar je zelo veliko - sploh glede na to, da veliko časa ni bilo nobenega razvoza otrok (=glavna naloga tega vozila).
S prejšnjim (ICE) smo delali cca. 25-20kkm letno.

Celoletni stroški energenta (GEN-i kartica, Petrol kartica, polnjenja v tujini, polnjenje na domači vtičnici) je blizu 40€.

Najbolj pozitivno sem presenečen nad stanjem pogonske baterije. :D
Nekaj dni nazaj sem šel v Nemčijo in zato baterijo napolnil na 100%.
Po sliki oz. rezultatu sodeč skorajda ni degradacije.
Tudi napetostna uravnoteženost je odlična - max. razlika je 10mV.

EG-CU-Gateway.jpg
EG-CU-battery-energy-module.jpg
Je pa res, da sem s pogonsko baterijo izjemno prijazen. :angel: :D

Zdaj pa na počitnice... :D :sun: :beer: 8-) :tup:

PS
Vesel bom odziva oz. podatkov o stanju baterije od še kakšnega lastnika e-Golfa. Da malo primerjamo in dobimo verodostojen podatek, če se je vredno truditi glede tega (teorija pravi "DA") ali je v praksi to povsem vseeno oz. zanemarljivo.
dunda, SimonZed, elbic
Uporabniški avatar
FV-EV
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 5309
Kraj: Slovenija
Avto: MY RWD in eKona 64 impression
6170
4038

Re: e-Golf by prijazen :-)

Odgovor Napisal/-a FV-EV »

Ne vem zakaj se tako bojite degradacije baterije?! Pri teh km degradacije praktično ni, oziroma, če jo opaziš je kvečjemu nekaj narobe s konkretno tvojo, saj degradacije pri taki bateriji ne sme biti vsaj 100 ali 200kkm. Mal si je treba zračunat koliko ciklov lahko naredi kakšna baterija in potem hitro ugotoviš, da je strah pred degradacije do polovice vseh ciklov nepotreben, če seveda elektronika opravlja svoje delo in ustrezno skrbi za njeno zdravje.
Frik25
macek
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 395
Kraj: Ljubljana
Avto: Konči model 2020
232
70

Re: e-Golf by prijazen :-)

Odgovor Napisal/-a macek »

Iz spodnjega grafa je razvidno, koliko % še ostane pod 3,7v kolikor je spodnji prag za lIpoly, zgornji pa 4.0v.
Se pravi uporaba naj bo med 3.7v do 4.0v to znaša z upoštevanjem bufferja, pr KONI od 15% pa do 85%, 70% uporabnosti, brez poškodb celic. V kolikor je baterija narejena po pravilih 622, naj bi zdražala cc 3500 ciklov. To znaša pr koni, normalne vožnje okoli 1 milijon km. No pa odbijemo staranje vsako leto cc 1,5%. narediš še zmeraj 700k.
To so izračuni na podlagi testiranj, Izvedel jih je Panassonic na lipoli celicah
Tako najbolj pereč problem se je pokazal pri polnjenju s suprchargerji, ker se baterija segreje in takrat najbolj trpi !!!

Pri golfu pa deli z % velikostjo baterije in boš dobil km.

LP...
Priponke
Lipoly.jpg
prijazen
Uporabniški avatar
prijazen
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 692
Kraj: Gorenjska
Avto: KonaE 2021
702
1888

Re: e-Golf by prijazen :-)

Odgovor Napisal/-a prijazen »

Po dolgem času spet prispevek v tej temi...
Avto se uporablja, načeloma vse deluje... :tup:
Zelo občasno (letos 3x) se zgodi, da pri vzvratni prestavi na zaslonu ne preklopi na sliko od zadnje kamere. (Žal ali pa na srečo) zadeve ni možno ponoviti, zato ga tudi ne peljem na servis.
Druga stvar pa je "misterij" glede ogrevanja ob zagonu: včasih začne pihati toplo že po nekaj sekundah (kar je edino smiselno, saj gre za uporovni grelec), drugič traja precej dlje (2 minuti in več), da se začuti topel zrak. Tu ne uspem najti nobenih oprijemljivih parametrov - kdaj in zakaj...

Ker je baterija še vedno daleč najdražji kos (ali pa del) vozila, je temu primerno tudi najbolj "opazovana!"... ;)
Danes sem prebral tale članek: Trg rabljenih: kako dobra je še baterija “električarja”?
https://siol.net/avtomoto/zgodbe/tabu-t ... tev-594059

O podjetju Aviloo sem sam prvi(č) pisal na tem forumu cca. 15 mesecev nazaj (viewtopic.php?p=97081#p97081).
Me pa presenečajo navedeni podatki, ker se precej razlikujejo od tistih, ki sem jih dobil in "obdelal" nekaj časa nazaj:
viewtopic.php?p=84077#p84077 (prvi dve povezavi).

Samo dve zame najbolj presenetljivi navedbi:
* Naš avtomobil je v povprečju namreč parkiran več kot 20 ur na dan. Pri tem ni dobro, da ima medtem baterija od 80-100% napolnjenost. Za baterijo je bolj zdravo, če avtomobil pakiramo s 40 ali 50 odstotki energije.
* Če ni nujno, baterije tudi naj ne bi polnili čez 60 ali 70 odstotkov napolnjenosti.

Potem pa bodi pameten... :o, ko se niti strokovnjaki ne uspejo vsaj približno poenotiti... :nope:
Saj ne, da bi želel komplicirati... Če pa že imam možnost kontrole in nastavitev ter zelo vnaprej predvidljive vožnje, se pa zdi nespametno tega ne upoštevati in izkoristiti.
Uporabniški avatar
DeCoRawr
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6670
Avto: Kona 64_2018
3563
606

Re: e-Golf by prijazen :-)

Odgovor Napisal/-a DeCoRawr »

Uporovni grelec pri e-Golfu greje vodo v sistemu in ne greje zraka direkt kot pri nekaterih EVjih. Zato lahko e-Golf uporabi odvečno toploto od polnjenja in tudi motorja med vožnjo. Če si avto polnil pred tem ko se začneš vozit je sistem že ogret.

Če pa ga štartaš mrzlega potem rabi nekaj časa da segreje vodo, mogoče se pa ne zapre ventil in porabi nekaj časa saj mora segret še inverter in ali polnilec. Tolk ti lahk povem o gretju kabine. Če pa ima avto brez TČ drugačen sistem se pa oproščam ampak nebi imelo smisla.
prijazen, darjan
Uporabniški avatar
prijazen
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 692
Kraj: Gorenjska
Avto: KonaE 2021
702
1888

Re: e-Golf by prijazen :-)

Odgovor Napisal/-a prijazen »

Še moj zadnji prispevek o tem e-Golf-u.
Včeraj sem na avto.net-u oddal oglas in danes je zadeva prodana.
Očitno je bila cena ravno prava... :angel:

Ker sem bil pri zadnjem pranju avta nekoliko "premočen", je bilo potrebno še delno poliranje.
Vse deluje popolnoma brezhibno - tudi zunanjost solidno ohranjena.
Je pa res, da sem še kar nekaj stvari dodal zraven (tekstilne verige, dashcam, 11kW 3f polnilnica,...).
Kupca (prijeten par srednjih let iz LJ) sta bila zelo zadovoljna...
Naj jima še dolgo in dobro služi! :tup:

Prodal sem izključno zaradi nakupa EV z večjo avtonomijo - naslednja bo Kona64. V kratkem se obetajo daljše poti...

V treh letih smo z njim naredili skoraj 70.000 km.

Z nobenim avtom do zdaj še nismo imeli tako ekstremno malo stroškov in nič težav (razen nakajkrat s polnjenjem - ampak še takrat so bile napake na polnilni infrastrukturi).

Na uradni servis sem vozil, dokler je bil v garanciji (1x).
Filter kabine (z aktivnim ogljem) sem menjal vsake pol leta (10-12€) sam.

Imel sem dva seta koles (zimski, letni), menjal oz. previjačil sem v lastni režiji... ;)
Pa dva "gumidefekta" - prej pa v 15 letih nič! :o

V treh letih ni bilo potrebe po montaži hišne polnilnice - vse sem napolnil na šuko, dvakrat - ko se je "mudilo", pa sem šel na javno...
V vseh treh letih je bil avto morda največ 20-krat na hitri polnilnici, še to kar nekajkrat na Elevat-ovih, ki niso dali od sebe več kot 15-20kW moči.

Slava mu! :D 8-) :tup: :tup: :tup:
mukwai, mlakar, edi-b, TeodorOrtl, EVH, Veseljak123, Spikster, Sebastijan, FrediZ, DeCoRawr, DGJ, Franci, Robie, giotto
d14u
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 142
Avto: štirikolesnik
76
2

Re: e-Golf by prijazen :-)

Odgovor Napisal/-a d14u »

Sem videl včeraj oglas za 16.990 pa si nisem mislil, da bo tako hitro šel v promet.

Srečno s Kono.
prijazen
Odgovori
  • Similar Topics
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek

Vrni se na “e-Golf”