Zagotovo se nisi vozil z WRC majstrom. Lahko pa da si se cjazil z WRC 2 ali WRC 3 majstrom kar predstavlja R5 razred. Tko med nama to so tista mala brenčava jajca. Nekaj dirk za WRC je vozil Jereb ampak nič kaj obetavnega ni blo.Toliko na hitrco.
E-golf sprednje gume
Re: E-golf sprednje gume
Re: E-golf sprednje gume
. Ne poznaš te scene, ni samo Jereb vozil, ampak ni važno. Glavno, da ti veš, da se nisem z WRC voznikom peljal .
Re: E-golf sprednje gume
Sem včeraj gledal profil na gumah pri mojem avtu, ni bilo razlike med prednjimi in zadnjimi, kar me je na vse tu napisano zelo začudilo, pa se mi kar dogaja, da začutim, ko avto zakoplje pri pospeševanju ...
Re: E-golf sprednje gume
Obraba se dogaja ob drsenju skozi ovinke, ko se sploh ne zavedaš da drsiš in zato dovoliš da traja in traja in radira in radira.
Trenutki, ko zdrs zaznaš, tipično niso problem, ker običajno urgiraš i.e. spustiš gas al pa upočasniš.
P.S. Čisto vsaka vožnja v ovinek pomeni obrabo robov gume saj mora ta drseti, sicer avto ne zavije.
Trenutki, ko zdrs zaznaš, tipično niso problem, ker običajno urgiraš i.e. spustiš gas al pa upočasniš.
P.S. Čisto vsaka vožnja v ovinek pomeni obrabo robov gume saj mora ta drseti, sicer avto ne zavije.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: E-golf sprednje gume
Katera dimenzija gume najbolj vpliva na porabo energije? Širina ali premer?
Re: E-golf sprednje gume
Samo površina stika s podlago. Se pravi širina. Ker premer imaš tovarniško določen, če prav vem. Če si pa mislil presek, pa ta nima pomena.
Re: E-golf sprednje gume
Ko guma zavrti si zgubil trakcijo in s tem pospešek. Izguba časa. Sam svoje gume dobro poznam, opazujem tudi na kakšnem asfaltu se nahajam in ali je le ta umazan... upoštevam tudi temperaturo zraka in predvidevanje o tem koliko so gume že ogrete (koliko časa sem se prej že vozil in pod kakšnimi pogoji). Upoštevaje vsega tega potem vedno speljujem/pospešujem po občutku, da avto ne "zakoplje". Gume ostanejo v boljšem stanju pa še hitrejši sem.
Brezglavo nabijanje pedalke zna vsak. Zgornje pač ne, zato mi je to v izziv.
Brezglavo nabijanje pedalke zna vsak. Zgornje pač ne, zato mi je to v izziv.
Re: E-golf sprednje gume
Ali kaj premer (velikost) platišča vpliva na porabo energije? 18, 19, 20 palcev?
Re: E-golf sprednje gume
Tako kot zaviranje pri motociklu. Če boš stisnil kot konj se boš ustavljal dlje časa, kot če bi stisnil toliko, da je guma na meji zdrsagiotto napisal/-a: ↑14 Apr 2021, 08:09 Ko guma zavrti si zgubil trakcijo in s tem pospešek. Izguba časa. Sam svoje gume dobro poznam, opazujem tudi na kakšnem asfaltu se nahajam in ali je le ta umazan... upoštevam tudi temperaturo zraka in predvidevanje o tem koliko so gume že ogrete (koliko časa sem se prej že vozil in pod kakšnimi pogoji). Upoštevaje vsega tega potem vedno speljujem/pospešujem po občutku, da avto ne "zakoplje". Gume ostanejo v boljšem stanju pa še hitrejši sem.
Brezglavo nabijanje pedalke zna vsak. Zgornje pač ne, zato mi je to v izziv.
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek
-
- 157 Odgovori
- 5267 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a Blacksmith
-
- 1 Odgovori
- 2221 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a tomi123
-
- 0 Odgovori
- 130 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a SasoK
-
- 9 Odgovori
- 419 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a Zlatolist
-
- 0 Odgovori
- 70 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a matjazxx