e-Golf - težave

Električna izvedba klasičnega golfa
Odgovori
schwarzer
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 21
5
0

e-Golf - težave

Odgovor Napisal/-a schwarzer »

Pozdravljeni.

Ker nas je na forumu kar nekaj lastnikov e-Golfov ter je z njimi prevoženih že precej kilometrov ter posledično veliko izkušenj, lahko v tej temi delimo težave/opazke, ki se pojavljajo.

Opazil sem, da če se čisto počasi vozim vzvratno (R), se ustavim in nato prestavim ročico menjalnika v P, se pojavi nek čuden tresljaj, kot da bi menjalnik "ruknil". Vedno se popolnoma ustavim predno manipulira s prestavno ročico. Ko je vozilo parkirano, je vedno aktivirana ročna zavora in ni samo v prestavi P.
To opažanje sem omenil na 1. rednem servisu, vendar seveda niso nič opazili.
Po pogovoru s kolegom, ki je tudi lastnik e-Golfa, tudi on opaža to dogajanje, da menjalnik "rukne" pri prestavljanju ročice menjalnika.

Zanima me, ali se še komu dogaja podobno in ali je to normalno? Kaj bi lahko vzrok za to dogajanje?

Hvala.

Lp
aob01
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2064
Kraj: Metlika
Avto: C3
739
2

Re: e-Golf - težave

Odgovor Napisal/-a aob01 »

uP! je imel isto, pri Leafu je isto. To zagrabijo zavore, zato se to zgodi.
schwarzer
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 21
5
0

Re: e-Golf - težave

Odgovor Napisal/-a schwarzer »

aob01 napisal/-a: 20 Nov 2022, 12:26 uP! je imel isto, pri Leafu je isto. To zagrabijo zavore, zato se to zgodi.

Kako misliš, da zagrabijo zavore?
Avto je čisto ustavljen in pri preklop iz R v P rukne oz. zatrese.
Uporabniški avatar
DeCoRawr
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6556
Avto: Kona 64_2018
3493
595

Re: e-Golf - težave

Odgovor Napisal/-a DeCoRawr »

V diferenciali maš "zobnik" kateri namen je da prepreči da bi se vozilo premikalo tudi če nimaš aktivirane ročne in je avto v P. To izvira še iz avtomatskih menjalnikov in je dodatni varnostni mehanizem, kateri preprečuje da bi se vozilo premaknilo ko je le to parkirano ali pa samo v P.

Verjetno je narejen mehanizem da se samodejno zatakne če avto je bil prej v D, če je pa bil v R se mora potem malenkostno premaknit da se mehanizem zatakne. Zato tudi rukne in zatrese.

V e-Golfu je ta mehanizem dejansko še direktno mehansko povezan z diferencialom. Iz prestavne ročice gre zajla katera se aktivira ko prestaviš v P.

Nimajo pa vsi EVji tega ("khm tesla") in nekateri se zanašajo samo na parkirni mehanizem na zavorah.

S tem ko imaš ta mehanizem imaš dejansko ustavljena prva in druga kolesa.

Pa še to, vedno ko boš prestavljal v P bodi prepričan da si se dejansko ustavil, drugače boš štel zobe "zobnika". Vem iz izkušen ko sem šel na eno intervencijo in se mi je mudilo :)
matija
bojanre
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 56
Kraj: Smlednik
Avto: E-golf
54
192

Re: e-Golf - težave

Odgovor Napisal/-a bojanre »

Tudi jaz sem to opazil. Se pa zgodi precej poredko.

Lp
Bojan
aob01
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2064
Kraj: Metlika
Avto: C3
739
2

Re: e-Golf - težave

Odgovor Napisal/-a aob01 »

@DeCoRawr hvala za dodatno pojasnilo, meni se je zdelo, da so zavore, čeprav princip je podoben.
schwarzer
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 21
5
0

Re: e-Golf - težave

Odgovor Napisal/-a schwarzer »

DeCoRawr napisal/-a: 20 Nov 2022, 13:17 V diferenciali maš "zobnik" kateri namen je da prepreči da bi se vozilo premikalo tudi če nimaš aktivirane ročne in je avto v P. To izvira še iz avtomatskih menjalnikov in je dodatni varnostni mehanizem, kateri preprečuje da bi se vozilo premaknilo ko je le to parkirano ali pa samo v P.

Verjetno je narejen mehanizem da se samodejno zatakne če avto je bil prej v D, če je pa bil v R se mora potem malenkostno premaknit da se mehanizem zatakne. Zato tudi rukne in zatrese.

V e-Golfu je ta mehanizem dejansko še direktno mehansko povezan z diferencialom. Iz prestavne ročice gre zajla katera se aktivira ko prestaviš v P.

Nimajo pa vsi EVji tega ("khm tesla") in nekateri se zanašajo samo na parkirni mehanizem na zavorah.

S tem ko imaš ta mehanizem imaš dejansko ustavljena prva in druga kolesa.

Pa še to, vedno ko boš prestavljal v P bodi prepričan da si se dejansko ustavil, drugače boš štel zobe "zobnika". Vem iz izkušen ko sem šel na eno intervencijo in se mi je mudilo :)
Hvala za obrazložitev.
Kolikor sem raziskoval, se mi je zdelo, da je povezano s tem mehanizmom, ki je podoben kot v klasičnih avtomatskih menjalniki in je dodatna varovalka pred premikanjem vozila, ko je prestavna ročica v položaju P.

Drugače pa pazim, da je avto res zaustavljen pred premikom prestavne ročice.

Torej naj bi bilo to normalno, da vsake toliko malo rukne, ko se omenjeni mehanizem aktivira.

Hvala.
Lp
Kegelj
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 728
Kraj: Dolenjska
Avto: e-golf
539
486

Re: e-Golf - težave

Odgovor Napisal/-a Kegelj »

Občasno se to zgodi tudi meni. Večinoma pa ne.
Sebastijan
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 451
Kraj: Slovenska bistrica
Avto: Renault ZOE
193
1712

Re: e-Golf - težave

Odgovor Napisal/-a Sebastijan »

Odvisno je tudi kje stoji avto. Na kakšnem klancu se avto lahko premakne za kak mm, s tem pa ta zatič gre težje iz luknje, nato se pa še avto malo premakne spet.
Odgovori
  • Similar Topics
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek

Vrni se na “e-Golf”