e-Golf - težave
e-Golf - težave
Pozdravljeni.
Ker nas je na forumu kar nekaj lastnikov e-Golfov ter je z njimi prevoženih že precej kilometrov ter posledično veliko izkušenj, lahko v tej temi delimo težave/opazke, ki se pojavljajo.
Opazil sem, da če se čisto počasi vozim vzvratno (R), se ustavim in nato prestavim ročico menjalnika v P, se pojavi nek čuden tresljaj, kot da bi menjalnik "ruknil". Vedno se popolnoma ustavim predno manipulira s prestavno ročico. Ko je vozilo parkirano, je vedno aktivirana ročna zavora in ni samo v prestavi P.
To opažanje sem omenil na 1. rednem servisu, vendar seveda niso nič opazili.
Po pogovoru s kolegom, ki je tudi lastnik e-Golfa, tudi on opaža to dogajanje, da menjalnik "rukne" pri prestavljanju ročice menjalnika.
Zanima me, ali se še komu dogaja podobno in ali je to normalno? Kaj bi lahko vzrok za to dogajanje?
Hvala.
Lp
Ker nas je na forumu kar nekaj lastnikov e-Golfov ter je z njimi prevoženih že precej kilometrov ter posledično veliko izkušenj, lahko v tej temi delimo težave/opazke, ki se pojavljajo.
Opazil sem, da če se čisto počasi vozim vzvratno (R), se ustavim in nato prestavim ročico menjalnika v P, se pojavi nek čuden tresljaj, kot da bi menjalnik "ruknil". Vedno se popolnoma ustavim predno manipulira s prestavno ročico. Ko je vozilo parkirano, je vedno aktivirana ročna zavora in ni samo v prestavi P.
To opažanje sem omenil na 1. rednem servisu, vendar seveda niso nič opazili.
Po pogovoru s kolegom, ki je tudi lastnik e-Golfa, tudi on opaža to dogajanje, da menjalnik "rukne" pri prestavljanju ročice menjalnika.
Zanima me, ali se še komu dogaja podobno in ali je to normalno? Kaj bi lahko vzrok za to dogajanje?
Hvala.
Lp
Re: e-Golf - težave
Kako misliš, da zagrabijo zavore?
Avto je čisto ustavljen in pri preklop iz R v P rukne oz. zatrese.
Re: e-Golf - težave
V diferenciali maš "zobnik" kateri namen je da prepreči da bi se vozilo premikalo tudi če nimaš aktivirane ročne in je avto v P. To izvira še iz avtomatskih menjalnikov in je dodatni varnostni mehanizem, kateri preprečuje da bi se vozilo premaknilo ko je le to parkirano ali pa samo v P.
Verjetno je narejen mehanizem da se samodejno zatakne če avto je bil prej v D, če je pa bil v R se mora potem malenkostno premaknit da se mehanizem zatakne. Zato tudi rukne in zatrese.
V e-Golfu je ta mehanizem dejansko še direktno mehansko povezan z diferencialom. Iz prestavne ročice gre zajla katera se aktivira ko prestaviš v P.
Nimajo pa vsi EVji tega ("khm tesla") in nekateri se zanašajo samo na parkirni mehanizem na zavorah.
S tem ko imaš ta mehanizem imaš dejansko ustavljena prva in druga kolesa.
Pa še to, vedno ko boš prestavljal v P bodi prepričan da si se dejansko ustavil, drugače boš štel zobe "zobnika". Vem iz izkušen ko sem šel na eno intervencijo in se mi je mudilo
Verjetno je narejen mehanizem da se samodejno zatakne če avto je bil prej v D, če je pa bil v R se mora potem malenkostno premaknit da se mehanizem zatakne. Zato tudi rukne in zatrese.
V e-Golfu je ta mehanizem dejansko še direktno mehansko povezan z diferencialom. Iz prestavne ročice gre zajla katera se aktivira ko prestaviš v P.
Nimajo pa vsi EVji tega ("khm tesla") in nekateri se zanašajo samo na parkirni mehanizem na zavorah.
S tem ko imaš ta mehanizem imaš dejansko ustavljena prva in druga kolesa.
Pa še to, vedno ko boš prestavljal v P bodi prepričan da si se dejansko ustavil, drugače boš štel zobe "zobnika". Vem iz izkušen ko sem šel na eno intervencijo in se mi je mudilo
Re: e-Golf - težave
@DeCoRawr hvala za dodatno pojasnilo, meni se je zdelo, da so zavore, čeprav princip je podoben.
Re: e-Golf - težave
Hvala za obrazložitev.DeCoRawr napisal/-a: ↑20 Nov 2022, 13:17 V diferenciali maš "zobnik" kateri namen je da prepreči da bi se vozilo premikalo tudi če nimaš aktivirane ročne in je avto v P. To izvira še iz avtomatskih menjalnikov in je dodatni varnostni mehanizem, kateri preprečuje da bi se vozilo premaknilo ko je le to parkirano ali pa samo v P.
Verjetno je narejen mehanizem da se samodejno zatakne če avto je bil prej v D, če je pa bil v R se mora potem malenkostno premaknit da se mehanizem zatakne. Zato tudi rukne in zatrese.
V e-Golfu je ta mehanizem dejansko še direktno mehansko povezan z diferencialom. Iz prestavne ročice gre zajla katera se aktivira ko prestaviš v P.
Nimajo pa vsi EVji tega ("khm tesla") in nekateri se zanašajo samo na parkirni mehanizem na zavorah.
S tem ko imaš ta mehanizem imaš dejansko ustavljena prva in druga kolesa.
Pa še to, vedno ko boš prestavljal v P bodi prepričan da si se dejansko ustavil, drugače boš štel zobe "zobnika". Vem iz izkušen ko sem šel na eno intervencijo in se mi je mudilo
Kolikor sem raziskoval, se mi je zdelo, da je povezano s tem mehanizmom, ki je podoben kot v klasičnih avtomatskih menjalniki in je dodatna varovalka pred premikanjem vozila, ko je prestavna ročica v položaju P.
Drugače pa pazim, da je avto res zaustavljen pred premikom prestavne ročice.
Torej naj bi bilo to normalno, da vsake toliko malo rukne, ko se omenjeni mehanizem aktivira.
Hvala.
Lp
-
- EV entuziast
- Prispevkov: 451
- Kraj: Slovenska bistrica
- Avto: Renault ZOE
-
1931712
Re: e-Golf - težave
Odvisno je tudi kje stoji avto. Na kakšnem klancu se avto lahko premakne za kak mm, s tem pa ta zatič gre težje iz luknje, nato se pa še avto malo premakne spet.
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek