Škoda Enyaq - cene Slovenija
Re: Škoda Enyaq - cene Slovenija
Sploh ne gre v lidl ampak bere časopis na volanu in čaka da zazvoni telefon...
Re: Škoda Enyaq - cene Slovenija
A to, da bi pa polnil doma ni pa nihče pomislil? Z polno baterijo ima za celo službo dovolj kilometrov za taxiranje po Ljubljani.
Re: Škoda Enyaq - cene Slovenija
FV-EV napisal/-a: ↑09 Dec 2021, 08:51 Elektro distributerji se nimajo kaj ukvarjat s prodajo električne energije - tudi po zakonodaji jim je to prepovedano. S prodajo električne energije se ukvarjajo trgovci in Petrol je trgovsko podjetje, žal pa je njegov fokus še vedno in še dolgo bo nafta. Polnilnice pa koštajo in začetek je vedno težak, ker je potrebno investirat nekaj, kar ti bo nekaj let delalo minus, zato ni velikega interesa. Naloga države je, da pomaga s spodbudami na začetku, da se nekaj infrastrukture vzpostavi, nato pa se mora država umaknit iz teh subvencij (ko bo npr. 20% ev proti 80% ICE na cestah) in prepustit trgu, da naredi svoje.
Pa sej v tem je problem, da ni zakonodaja regulirana v redu.
Prav normalno je da elektro distributer se ukvarja s prodajo električne energije, in da na svojo obstoječo infrastrukturo katero ima, postavlja polnilnice, ker tudi lahko ponudi potem neke normalne pakete. Če se pa začnejo ukvarjati s postavljanjem polnilnic razni MOL, Petrol, ki so prodajalci naftnih derivatov ,niso pa sami distributerji električne energije in ni nimajo svoje infrastrukture, potem zadeva izgleda kot je...
Niso polnilnice več drage, ampak je problem mesečna omrežnina in zakupljena moč...
Tudi da jutri tebi ali meni nekdo na EU sredstva kupi polnilnico in je investicija 100% pokrita kot so se delile v raznoraznih projektih, kjer je tudi MOL bil in Petrol, problem je potem mesečni zakup moči in omrežnina :P
Kar se pa tiče raznoraznih ŠkodaPass, MoonCharge, vse je to že vkalkulirano v ceno novega vozila, in če kupcem ne bi ponudili teh "ugodnih" polnjenj, potem noben ne bi kupoval teh novih vozil....
Re: Škoda Enyaq - cene Slovenija
Distributer je javna služba in javna služba se ne sme ukvarjat s komercialnimi dejavnostmi, ker s tem izkrivlja trg. Njegova naloga je, da poskrbi za kable in kvaliteto ustrezne moči na priključnih mestih.
Zakonodaja je pa poglavje zase. Lahko se pogovarjamo o napačni politiki na tem področju, o neustreznih cenah omrežnine, priključnine,....ne pa o tem, da bi javni službi dovolil mešanje in sesipanje trga. Če misliš, da bi distributer ponudil nižjo ceno, ki je tebi ni treba plačat je iluzorno, ker če njega ne plačaš s pretočenimi kWh na polnilnici, ga boš pa plačal preko domače položnice,....kar bo povsem netransparetno iz nekega skupnega žaklja.
Se pa strinjam, da bi lahko politika prek ministrstev spremenila cene priključnin in omrežnin v korist trgovcem, ki bi tam ponujali ustreznejše cene energije za EV. Žal pri zakonodaji najbolj lobirajo distributerji in veliki proizvajalci energije, ki si uspejo preko nje zrihtat bonitete, izpademo pa odjemalci in pa mali proizvajalci.
Zakonodaja je pa poglavje zase. Lahko se pogovarjamo o napačni politiki na tem področju, o neustreznih cenah omrežnine, priključnine,....ne pa o tem, da bi javni službi dovolil mešanje in sesipanje trga. Če misliš, da bi distributer ponudil nižjo ceno, ki je tebi ni treba plačat je iluzorno, ker če njega ne plačaš s pretočenimi kWh na polnilnici, ga boš pa plačal preko domače položnice,....kar bo povsem netransparetno iz nekega skupnega žaklja.
Se pa strinjam, da bi lahko politika prek ministrstev spremenila cene priključnin in omrežnin v korist trgovcem, ki bi tam ponujali ustreznejše cene energije za EV. Žal pri zakonodaji najbolj lobirajo distributerji in veliki proizvajalci energije, ki si uspejo preko nje zrihtat bonitete, izpademo pa odjemalci in pa mali proizvajalci.
Re: Škoda Enyaq - cene Slovenija
Vse je po pravilih - distributerji že nekaj časa niso prodajalci el. energije, ampak so vsi naredili hčerinske firme za to dejavnost.
Re: Škoda Enyaq - cene Slovenija
Taka razdelitev je narejena, ker po večini EU infrastrukturne konkurence pri fizični dobavi elektrike ni mogoče zagotoviti. V principu je tako po celotnem svetu. Drugače bi vsak dobavitelj moral imet svoje kable od vsake elektrarne, pa do vsakega doma ali bajte. To je pa praktično nemogoče.
Re: Škoda Enyaq - cene Slovenija
Ja nič se ne prodaja in nižajo
Kolk ma to sploh dometa 250 znese, ker je kar velika škatla...
Kolk ma to sploh dometa 250 znese, ker je kar velika škatla...
Re: Škoda Enyaq - cene Slovenija
Imel na testno 82 KW (bruto) in naredil dobrih 280 Km... Avtocesta (110-130).
Bil razocaran...
Bil razocaran...
-
- EV ambasador
- Prispevkov: 2257
- Kraj: Cerklje na Gorenjskem
- Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
-
16682197
Re: Škoda Enyaq - cene Slovenija
To je pa šok! Električne Škode so bile, po mojem mnenju, vedno precenjene. Trenutna ponudba pa se mi zdi zelo ugodna. Predvidevam, da ni vezana na kakšno posebno financiranje?
Prav zanimivo je na Avo Net-u videti 3 leta stare s precej višjo ceno od nove brez upoštevane subvencije.
Prav zanimivo je na Avo Net-u videti 3 leta stare s precej višjo ceno od nove brez upoštevane subvencije.
Zadnjič spremenil crunchy, dne 20 Feb 2024, 10:16, skupaj popravljeno 1 krat.
Re: Škoda Enyaq - cene Slovenija
A si ga imel iz 100% do 0%? Al je 280km bilo iz 80% do 20%? Ker se mi tole zdi izredno malo za to kapaciteto. Dvomim da Enyaq naredi toliko manj kot naš ID4...
Re: Škoda Enyaq - cene Slovenija
Pomoje škoda akcija, podobne cene iz različnih avtohiš prihajajo na avto.net.
Treba pogruntat kolk je to oskubljeno
Treba pogruntat kolk je to oskubljeno
Re: Škoda Enyaq - cene Slovenija
Greš v avtosalon in potipaš. Tudi to, da ne skrivajo ceno za odbito subvencijo, kot je bila navada.
-
- EV specialist
- Prispevkov: 556
- Kraj: Laško
- Avto: Leaf, Kona, Kangoo, Rifter
-
208242
Re: Škoda Enyaq - cene Slovenija
Poraba je bila med 24 in 27... kar se mi je zdelo prevec...
Re: Škoda Enyaq - cene Slovenija
Enyaq ima načeloma manjši čelni upor, kot Kona (0.257 proti 0.27), a je večji avto in se to pozna, pa dodaj še slabši izkoristek ...
Re: Škoda Enyaq - cene Slovenija
Re: Škoda Enyaq - cene Slovenija
sem se malo pozanimal:
je samo 10 ali 20 kosov na voljo, cena je res 35k€ potem gre subvencija doli. Je pa fanj frišna novica, eni trdijo da jo rabi čakat drugi da je v prihodu. Je dokaj oskubljen, ni TČ, ni tempomata radijskega, ni kamer,.....
Jaz sem ravno skenslal Borna zaradi novice o prihodu drugega otroka (sem si zaželel večji avto da gre voziček komot noter), imam pa že kredit odobren in sem ta moment v iskanju alternative in ko sem to videl sem se ogrel na 100 stopinj...
je samo 10 ali 20 kosov na voljo, cena je res 35k€ potem gre subvencija doli. Je pa fanj frišna novica, eni trdijo da jo rabi čakat drugi da je v prihodu. Je dokaj oskubljen, ni TČ, ni tempomata radijskega, ni kamer,.....
Jaz sem ravno skenslal Borna zaradi novice o prihodu drugega otroka (sem si zaželel večji avto da gre voziček komot noter), imam pa že kredit odobren in sem ta moment v iskanju alternative in ko sem to videl sem se ogrel na 100 stopinj...
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek
-
- 5 Odgovori
- 337 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a technic
-
- 106 Odgovori
- 4796 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a Veseljak123
-
- 446 Odgovori
- 11894 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a Odisej
-
- 11 Odgovori
- 1250 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a DeCoRawr