ŠKODA ENIAQ iV COUPE
ŠKODA ENIAQ iV COUPE
Predstavljena je bila nova škoda ENIAQ COUPE iV. A nekega zanimanja tu ni ravno videti, verjetno ste vsi na Teslah in WV-jih
Meni osebno vizualno super avto, že prejšnja varianta je po Bjornu imela zelo soliden doseg za tako težko stvar (455 km pri 90 km/h in 9 stopinjah). Ta pa ima še boljši koeficient zračnega upora, tako da še kak km več. Škoda le, da nima tako kot "mala" TESLA (kitajskih) LFP baterij. Potem ne bi dosti razmišljal. Tako pa mi je trenutno najbolj verjetna izbira T3 SR+60 prav zaradi teh baterij. Malo pa me bega vzmetenje, Tesle še nobene nisem vozil, ali je res tako "trdo in grobo" na grbinah? Nemški komentator bi kar preprojektiral vzmetenje . Al pa je to sam nemška foušija?
https://www.skoda.si/aktualno/novice/24 ... q-coupe-iv
Meni osebno vizualno super avto, že prejšnja varianta je po Bjornu imela zelo soliden doseg za tako težko stvar (455 km pri 90 km/h in 9 stopinjah). Ta pa ima še boljši koeficient zračnega upora, tako da še kak km več. Škoda le, da nima tako kot "mala" TESLA (kitajskih) LFP baterij. Potem ne bi dosti razmišljal. Tako pa mi je trenutno najbolj verjetna izbira T3 SR+60 prav zaradi teh baterij. Malo pa me bega vzmetenje, Tesle še nobene nisem vozil, ali je res tako "trdo in grobo" na grbinah? Nemški komentator bi kar preprojektiral vzmetenje . Al pa je to sam nemška foušija?
https://www.skoda.si/aktualno/novice/24 ... q-coupe-iv
Re: ŠKODA ENIAQ iV COUPE
Vsekakor je za pohvalit vse kar znižuje zračni upor in kupejevska oblika definitivno ga. Je pa to kar so storili še vedno premalo.
Re: ŠKODA ENIAQ iV COUPE
Enyaq in ne Eniaq, ID.5. To je to, zguba časa, gremo naprej. Pa še drag je. Ok, slednje niti ni pomembno, skratka, nič pretresljivega.
Re: ŠKODA ENIAQ iV COUPE
Osebna izkušnja: trdota je nekje med Laguna 2 in Laguna 3 Coupe.Tesle še nobene nisem vozil, ali je res tako "trdo in grobo" na grbinah? Nemški komentator bi kar preprojektiral vzmetenje . Al pa je to sam nemška foušija?
Avto ne plava toliko kot druga laguna in ne buta tolk kot 3 Coupe.
Trik je da mora podvozje bit doraslo moči. Z avtom se dogaja marsikaj ko se ena os od ceste odriva s +300 konji.
Komot je bluzit o udobnem vzmetenju v več kot pol šibkejših avtih.
Al pa podobno močnih al bol mehkih, kjer pa je kak losov test bolje pozabit.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: ŠKODA ENIAQ iV COUPE
Udoben relativno močan BEV: https://www.youtube.com/watch?v=2PTOBc883zg
Kaj ti pomaga mehko udobno podvozje, če pa se avto ob malo zahtevnejšem manevru podela v hlače?
Kaj ti pomaga mehko udobno podvozje, če pa se avto ob malo zahtevnejšem manevru podela v hlače?
Re: ŠKODA ENIAQ iV COUPE
Me zanima koliko forumasev zna take in podobne manevre v RL delat in kolikokrat jih dozivi..
Ce jih ze dozivi potem je z vso silo po bremzi pa zamizat veliko verjetnejse obnasanje v RL
Ce jih ze dozivi potem je z vso silo po bremzi pa zamizat veliko verjetnejse obnasanje v RL
Re: ŠKODA ENIAQ iV COUPE
Praktično noben, na in izven foruma.Me zanima koliko forumasev zna take in podobne manevre v RL delat in kolikokrat jih dozivi..
Ce jih ze dozivi potem je z vso silo po bremzi pa zamizat veliko verjetnejse obnasanje v RL
Ko ti srna skoči pred avto, refleks cukne volan. Ko se bo avto postavil počez, kontra refeks cukne volan v drugo stran.
Le od stabilnosti avta je odvisno ali se zopet pelješ naravnost po cesti naprej al pa si že odletel naravnost dol iz ceste.
Kako MachE odleti ni niti smešno. Pa še na visoko hitrost se ne da zgovarjat.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek
-
- 5 Odgovori
- 337 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a technic