SEAT el-Born
Re: SEAT el-Born
Najboljš se skup dobit.. Mal pokritiziramo drug drugemu in gremo vsi zadovoljni na en pir
Re: SEAT el-Born
Malo sem se poigral s številkami...in tole so rezultati:
Kapaciteta baterije od 0%-100% je dejansko 54 kWh. Računano na dejstvu da z 60% baterije (SOC 80%->20%) s porabo 18 kWh/100km naredim točno 180km. Vožnja čez drn in strn, razmere torej daleč od idealnih (ne-raven teren, ne-konstantna hitrost z pospeševanji).
Izguba pri polnjenju doma z 13A (8 kW) je 8.7%. Računano na podlagi podatka, da je za polnjenje od 20%-80% v avto bilo poslanih 35,5 kWh (podatek na prenosni polnilni postaji), dejansko pa je avto to pretvoril v 32,4 kWh kar porabim dnevno v 180km.
A je to dvoje možno, ali sem povsem brcnil mimo, ali so rezultati takšni kot so normalni (po moje niso)?
Kapaciteta baterije od 0%-100% je dejansko 54 kWh. Računano na dejstvu da z 60% baterije (SOC 80%->20%) s porabo 18 kWh/100km naredim točno 180km. Vožnja čez drn in strn, razmere torej daleč od idealnih (ne-raven teren, ne-konstantna hitrost z pospeševanji).
Izguba pri polnjenju doma z 13A (8 kW) je 8.7%. Računano na podlagi podatka, da je za polnjenje od 20%-80% v avto bilo poslanih 35,5 kWh (podatek na prenosni polnilni postaji), dejansko pa je avto to pretvoril v 32,4 kWh kar porabim dnevno v 180km.
A je to dvoje možno, ali sem povsem brcnil mimo, ali so rezultati takšni kot so normalni (po moje niso)?
Re: SEAT el-Born
Jaz imamo podobno pri ID. 3 po dveh letih.Matej24 napisal/-a: ↑03 Feb 2023, 21:02 Malo sem se poigral s številkami...in tole so rezultati:
Kapaciteta baterije od 0%-100% je dejansko 54 kWh. Računano na dejstvu da z 60% baterije (SOC 80%->20%) s porabo 18 kWh/100km naredim točno 180km. Vožnja čez drn in strn, razmere torej daleč od idealnih (ne-raven teren, ne-konstantna hitrost z pospeševanji).
Izguba pri polnjenju doma z 13A (8 kW) je 8.7%. Računano na podlagi podatka, da je za polnjenje od 20%-80% v avto bilo poslanih 35,5 kWh (podatek na prenosni polnilni postaji), dejansko pa je avto to pretvoril v 32,4 kWh kar porabim dnevno v 180km.
A je to dvoje možno, ali sem povsem brcnil mimo, ali so rezultati takšni kot so normalni (po moje niso)?
Re: SEAT el-Born
Normalno... nova baterija ima med 0 in 100% poleti na voljo okoli 55kWh, pozimi 54kWh (čeprav jo VW reklamira kot 58kWh neto). Nekateri pravijo, da naj bi se preostanek (3-4kWh) skrival pod 0% (omogočal še vožnjo 20-25km predenj se avto popolnoma ustavi).
Izgube pri 11kW polnjenju so okoli 10%... pri nižjih hitrostih polnjenja bi morale biti izgube še višje.
Izgube pri 11kW polnjenju so okoli 10%... pri nižjih hitrostih polnjenja bi morale biti izgube še višje.
Re: SEAT el-Born
Vožnja čez drm in strm ni tolk daleč od idealne. To je dobra za velik doseg. Avtocesta in velika hitrost ubijata doseg. To pospešavanje in bremzanje z regeneracijo ni tolk slabo kot se govori.
Re: SEAT el-Born
Jaz imam pri kombinaciji zelo kratkih voženj (nekaj km) in voženj po avtocesti za zadnjih 1000 km porabo okoli 23 kWh/100km (brez da bi se trudil voziti varčno). Lahko pa pri ca. 120 km/h po avtocesti komot pod 20 pridem. Not great, not terrible
Re: SEAT el-Born
To je ogromno. Zgleda je born en požeruh. Eni imajo s hyundai kono porabo 16kWh/100. Bolj je mraz manjšo imajo porabo
Re: SEAT el-Born
>> 23 ni slabo. Sploh za AC in v zimskem čas
Za VW mogoče ne ...
Za VW mogoče ne ...
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: SEAT el-Born
Zakaj warpi? S čim primerjaš kar je bistveno bolje pri višjih hitrostih na AC pozimi?
Re: SEAT el-Born
Avtocesta je zelo širok pojem. Saj je napisal, da z vožnjo pri 120km/h pride pod 20kWh/100km. To je za trenutne temperature čisto solidno. Čeprav sedaj niso najslabše možne razmere (ceste so suhe... na svinjskih cestah je takoj višja poraba).
Nekateri na forumu pišejo, da imajo na AC porabo 15-16kW/h na 100km. Potem pa malo povrtaš, se pa s tempomatom vozijo 100km/h.
Saj so razlike med avti istega velikostnega razreda... ampak to niso razlike +-30%... temveč +-10%.
Nekateri na forumu pišejo, da imajo na AC porabo 15-16kW/h na 100km. Potem pa malo povrtaš, se pa s tempomatom vozijo 100km/h.
Saj so razlike med avti istega velikostnega razreda... ampak to niso razlike +-30%... temveč +-10%.
Re: SEAT el-Born
Smo že pozabl super-sposobno Toyoto?Saj so razlike med avti istega velikostnega razreda... ampak to niso razlike +-30%... temveč +-10%.
https://www.carscoops.com/2022/11/disap ... stigating/
Toyota bZ4X: 47% WLTP dosega pri 4C
VW ID.4: 67% WLTP dosega pri 4C
67%/47% => 42% razlike
47%/67% => 30% razlike
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: SEAT el-Born
Če gledamo po ev database so razlike do max 2kwh na 100km med primerljivo velikimi in težkimi vozili. Tudi Bjornovi testi ne kažejo pretiranih razlik, tako da so pripombe o VW proti drugim popolnoma neumestne. Ne vem pa zakaj vlečeš slabšo Toyoto v to temo, vprašalo se te je, kdo je boljši s kakšnimi konkretnimi razlikami. Ne 1kwh/100km razlike torej.
Re: SEAT el-Born
Ma ja vi mate te kratke vožnje kjer gre dosti v gretje baterije in avta. Drugače so kratke razdalje čist ok in je avtocesta največji požeruh.
Bi vas pa rad videl kako s tempomatom vozite 120+ skozi avstriske tunele
Razlike so pa lahk konkretno več kot 2kWh.
Bi vas pa rad videl kako s tempomatom vozite 120+ skozi avstriske tunele
Razlike so pa lahk konkretno več kot 2kWh.
Re: SEAT el-Born
Mater. Zdej že vsi vozite cele dneve po Avstriji kolk delaš letno? 90-100k km?
Zadnjič spremenil PogoreucJ, dne 04 Feb 2023, 10:57, skupaj popravljeno 1 krat.
Re: SEAT el-Born
Tudi jaz sem po računanju prišel na nekih 54-55kwh od 0 do 100%.Matej24 napisal/-a: ↑03 Feb 2023, 21:02 Malo sem se poigral s številkami...in tole so rezultati:
Kapaciteta baterije od 0%-100% je dejansko 54 kWh. Računano na dejstvu da z 60% baterije (SOC 80%->20%) s porabo 18 kWh/100km naredim točno 180km. Vožnja čez drn in strn, razmere torej daleč od idealnih (ne-raven teren, ne-konstantna hitrost z pospeševanji).
Izguba pri polnjenju doma z 13A (8 kW) je 8.7%. Računano na podlagi podatka, da je za polnjenje od 20%-80% v avto bilo poslanih 35,5 kWh (podatek na prenosni polnilni postaji), dejansko pa je avto to pretvoril v 32,4 kWh kar porabim dnevno v 180km.
A je to dvoje možno, ali sem povsem brcnil mimo, ali so rezultati takšni kot so normalni (po moje niso)?
Po eni strani je za "nepozanvalce" to ok, ker se s tem doseže nižja iztrošenost baterije (daljša življenjska doba) + še nekaj ranga pod 0% za rezervo.
Bolj ko bodo EVji v splošni uporabi, večja bo ta rezerva. Vse kar pride na masovni trg bo moralo biti narejeno za nepoznavalce, če se hočejo izognit tožbam in menjavam/popravilu baterij v garancijskih rokih.
Re: SEAT el-Born
Ja tale "rezerva" me je presenetila, čeprav je logično, ampak mi res ni šlo skupaj.
So mi pa izgube pri polnjenju res presneto visoke. Sem pri skoval nižje.
So mi pa izgube pri polnjenju res presneto visoke. Sem pri skoval nižje.
Re: SEAT el-Born
Pač ne bom se vozil z ugasnjeno klimo in se fijakal za tovornjaki... 23 je pač posledica tega.
Če se lokalno vozim, se ne uspe niti segreti, ko se že ustavim in takrat je poraba tudi čez 30... Se moram navadit ob pravem času pred odhodom prižgati gretje, ampak to bo še večja bruto poraba (ki pa je avto ne kaže, ker ni med vožnjo). Si pa mislim, da je pri večini v prvem mesecu 'malce' večja poraba
Btw, ko sem imel m3 performance na testu (tudi v hladnem), ni šlo pod 24 na AC, pa sem šel po omejitvah...
Če se lokalno vozim, se ne uspe niti segreti, ko se že ustavim in takrat je poraba tudi čez 30... Se moram navadit ob pravem času pred odhodom prižgati gretje, ampak to bo še večja bruto poraba (ki pa je avto ne kaže, ker ni med vožnjo). Si pa mislim, da je pri večini v prvem mesecu 'malce' večja poraba
Btw, ko sem imel m3 performance na testu (tudi v hladnem), ni šlo pod 24 na AC, pa sem šel po omejitvah...