SEAT el-Born
Re: SEAT el-Born
Uveljavljat stvarno napako na avtu, za nikogar ni mačji kašelj. Za stvarno napako odgovarja izključno prodajalec in ko mu je jasno, da mu lahko gre iz njegovega žepa rang 40 jurjev EUR ali še več, je jasno, kaj bo.
Eno je uveljavljat stvarno napako za računalniško miško v spletni trgovini, drugo pa za avto.
Pri uveljavljanju stvarne napake je prodajalec sam. Proizvajalec, oz. krovna firma ne rabi nič narest. Zato je jasno, da bo po defaultu upor. Če govorimo pa o garanciji, je pa druga reč, ker potem stroške nosi proizvajalec in prodajalec ni sam nasoljen v problem. Edina sreča je lahko, če je prodajalec v lasti proizvajalca, ker potem je motivacija, da se reč reši na višjih nivojih. Drugače pa motivacije seveda ni.
Glede bonbončkov je pa tako, da smo pač zahojeni. V nekaterih glavah je isto a prodajaš najcenejšo Škodo ali najdražjega Audija. Vse kao isti koncern, samo pričakovanja kupcev pa popolnoma druga. Isto pač kupci Cupre pač pričakujejo več in bi bilo fino vsaj spoštovati nivo, ki je drugje po EU.
Sicer pa sam, zadnjih 20 let še nisem dobil avta brez tepihov, trikotnika, žarnic. Vse brez doplačila. Toyota, Lexus, Hyundai.
Eno je uveljavljat stvarno napako za računalniško miško v spletni trgovini, drugo pa za avto.
Pri uveljavljanju stvarne napake je prodajalec sam. Proizvajalec, oz. krovna firma ne rabi nič narest. Zato je jasno, da bo po defaultu upor. Če govorimo pa o garanciji, je pa druga reč, ker potem stroške nosi proizvajalec in prodajalec ni sam nasoljen v problem. Edina sreča je lahko, če je prodajalec v lasti proizvajalca, ker potem je motivacija, da se reč reši na višjih nivojih. Drugače pa motivacije seveda ni.
Glede bonbončkov je pa tako, da smo pač zahojeni. V nekaterih glavah je isto a prodajaš najcenejšo Škodo ali najdražjega Audija. Vse kao isti koncern, samo pričakovanja kupcev pa popolnoma druga. Isto pač kupci Cupre pač pričakujejo več in bi bilo fino vsaj spoštovati nivo, ki je drugje po EU.
Sicer pa sam, zadnjih 20 let še nisem dobil avta brez tepihov, trikotnika, žarnic. Vse brez doplačila. Toyota, Lexus, Hyundai.
Re: SEAT el-Born
Tako je. Tudi mene ne kupijo s trikotnikom in tepihi. To je čista osnova. Ko sama prodajam rabljen avto, niti pomislim ne na to, da tega ne bi dala zraven.Ogo napisal/-a: ↑18 Maj 2022, 11:37 Uveljavljat stvarno napako na avtu, za nikogar ni mačji kašelj. Za stvarno napako odgovarja izključno prodajalec in ko mu je jasno, da mu lahko gre iz njegovega žepa rang 40 jurjev EUR ali še več, je jasno, kaj bo.
Eno je uveljavljat stvarno napako za računalniško miško v spletni trgovini, drugo pa za avto.
Pri uveljavljanju stvarne napake je prodajalec sam. Proizvajalec, oz. krovna firma ne rabi nič narest. Zato je jasno, da bo po defaultu upor. Če govorimo pa o garanciji, je pa druga reč, ker potem stroške nosi proizvajalec in prodajalec ni sam nasoljen v problem. Edina sreča je lahko, če je prodajalec v lasti proizvajalca, ker potem je motivacija, da se reč reši na višjih nivojih. Drugače pa motivacije seveda ni.
Glede bonbončkov je pa tako, da smo pač zahojeni. V nekaterih glavah je isto a prodajaš najcenejšo Škodo ali najdražjega Audija. Vse kao isti koncern, samo pričakovanja kupcev pa popolnoma druga. Isto pač kupci Cupre pač pričakujejo več in bi bilo fino vsaj spoštovati nivo, ki je drugje po EU.
Sicer pa sam, zadnjih 20 let še nisem dobil avta brez tepihov, trikotnika, žarnic. Vse brez doplačila. Toyota, Lexus, Hyundai.
Ste izbrali kar pravi izraz... zahojeni. Pa morda ne samo mi, mala državica bogu za petami, z malo kupno močjo. Cel svet ve, kaj vse je VW zafrknil pri ID.3, a se malokdo pritožuje. V SLO pa sem bila menda edina. Si kar ne morem misliti. Na takšen način bomo proizvajalca in prodajalca naučili le to, da nas bodo lahko še bolj okrog prinašali, ko jim podarjamo svoj denar. Oni pa vsako leto z višjimi dobički. Srečni tisti, ki jim ni mar za to.
Re: SEAT el-Born
No, pa je prispel tudi moj. Sedaj uredim vse potrebno in se javim ko ga bom imel v lasti.
Re: SEAT el-Born
Jaz niti pomislil nisem, da je možnost, da ti NE dajo prve pomoči trikotnika in tepihov. Za member box pa do sedaj nisem vedel da obstaja pri Cupri. Mogoče ga je dobilo le prvih 100 ali prvih 1000 kupcev?
APP ponuja vse kar potrebuješ pri takem avtu. Nastavitve glede polnjenja, klimatizacije, odklep/zaklep. Funkcionalno je zelo podobna kot pri egolfu. Design same aplikacije pa je po mojem mnenju še v delu oziroma ga ni. Presodite sami po nekaj screenshotih.
Re: SEAT el-Born
Pa se app zažene v nekem normalnem času, al je kot pri egolfu, ki traja in traja in traja...
Re: SEAT el-Born
Koliko časa potrebuje, da se avto zaklene po pritisku na gumb v appu? Pri e-tronu je bilo ca. 10-15 sekund...
- Robertos664
- EV začetnik
- Prispevkov: 79
- Kraj: Ptuj
- Avto: Cupra Born
-
116108
Re: SEAT el-Born
Pri mojem i3 traja eno minuto, če ne še več
Cupra Born 58kWh, 20" Blizzard Paket M+,Tech L,Dinamica grey,HUD,Beats
Re: SEAT el-Born
Pozdrav
Mogoče sem spregledal, ker nisem šel brati cele teme.
Koliko je predviden servisni interval pri Bornu?
Lp
Bojan
Mogoče sem spregledal, ker nisem šel brati cele teme.
Koliko je predviden servisni interval pri Bornu?
Lp
Bojan
Re: SEAT el-Born
Za nas ne vem, v tujini je pa zelo razlicno. Od avtohise do avtohise drugace, vsaj za DE tako lastniki porocajo. Od tega da avtohise vsiljujejo letne servisne pakete (20€ mesecno) do servisnega intervala na 24 mesecev, kar naj bi pogojevala Cupra.
Re: SEAT el-Born
No pa sem postal lastnik novega Borna. Bom poročal kaj več o vtisih v prihodnjih dneh, ko bo nekaj več časa. Danes sem ga prevzel, vse je potekalo gladko in profesionalno. Dobil sem tudi memberbox in standardne tepihe prvo pomoč in trikotnik.
Avto je poskočen in udoben, po nekaj manjših težavah sem registriral aplikacijo, polnjenje deluje in zaenkrat nimam nobenih pripomb.
Za servisni interval pa je rekel, da po pol leta pridem na brezplačno kontrolo, da je vse ok, kjer samo gredo čez osnovne točke. Redni servis je po dveh letih.
Avto je poskočen in udoben, po nekaj manjših težavah sem registriral aplikacijo, polnjenje deluje in zaenkrat nimam nobenih pripomb.
Za servisni interval pa je rekel, da po pol leta pridem na brezplačno kontrolo, da je vse ok, kjer samo gredo čez osnovne točke. Redni servis je po dveh letih.
Re: SEAT el-Born
Super, čestitam.
Srečno vožnjo želim.
Potem je Cerarju Kamnik uspelo dobaviti prva avta po naročilu pri nas.
Srečno vožnjo želim.
Potem je Cerarju Kamnik uspelo dobaviti prva avta po naročilu pri nas.
- evpolnilnice
- EV specialist
- Prispevkov: 756
- Avto: KIA eNiro 64kWh, citroen e-jumpy, kangoo e-tech
-
575405
- Robertos664
- EV začetnik
- Prispevkov: 79
- Kraj: Ptuj
- Avto: Cupra Born
-
116108
Re: SEAT el-Born
Upam, da bo skoraj tretji, torej moj
Cupra Born 58kWh, 20" Blizzard Paket M+,Tech L,Dinamica grey,HUD,Beats
Re: SEAT el-Born
Ti privoščim, da se res tako zgodi, in to čim prej .
Re: SEAT el-Born
Kot sem že rekel je avto kar zakon. Programska oprema je 3.0, gume so Goodyear efficientgrip, ali nekaj podobnega.
Kar sem opazil od negativnih stvari je, da se na barvi ful poznajo črne pike od mrtvega mrčesa in da priložen brezžični polnilec za mobilnike polni zelo počasi, tako, da gre moj Pixel6pro kljub polnjenju v minus z baterijo .
Kar mi je zelo všeč je vožnja po omejitvah z navigacije, ki jo upošteva speed limiter, ostalo pa enostavno deluje in vožnja z Bornom je goli užitek.
Re: SEAT el-Born
Samo kot Info, ta teden so v Nemčiji dobili dobavljene prve modele eBoost. Sicer vse v izvedbi Pilot M in Tech M, ampak vseeno vzpodbudno za tiste, ki jih zanima dobavljivost eBoost izvedenke.
Padel je tudi rekord v dobavnem roku, 95 dni od naročila do izdobave. Primer iz Nemčije ta teden ravno za eBoost varianto z Pilot M in Tech M opremo, naročilo 18.2.2022 in izdobava ta teden.
Vedno bolj verjamem, da ima datum naročila z izdobavo bolj malo veze, več kot očitno imajo prav tisti, ki omenjajo kontigente, ki so na voljo za določen trg v določenem časovnem obdobju.
Je pa zanimivo, da je pri nas prve avte dobil Cerar v Kamnik in ne Porsche ali Špan, kot bi po velikosti bilo sklepati.
Padel je tudi rekord v dobavnem roku, 95 dni od naročila do izdobave. Primer iz Nemčije ta teden ravno za eBoost varianto z Pilot M in Tech M opremo, naročilo 18.2.2022 in izdobava ta teden.
Vedno bolj verjamem, da ima datum naročila z izdobavo bolj malo veze, več kot očitno imajo prav tisti, ki omenjajo kontigente, ki so na voljo za določen trg v določenem časovnem obdobju.
Je pa zanimivo, da je pri nas prve avte dobil Cerar v Kamnik in ne Porsche ali Špan, kot bi po velikosti bilo sklepati.
Re: SEAT el-Born
Samo en popravek, oziroma dopolnilo. Brezžično polnjenje deluje odlično, samo ne z mojim telefonom. Ker ima Pixel 6pro kar veliko izboklino za kamero, ga sistem za polnjenje zazna pozno, ter ga polni zelo počasi. Telefone ostalih družinskih članov polni povsem normalno, celo dokaj hitro. Sam se bom pa moral najbrž posluževati kabla.
Kar se tiče dobav je pri nas gotovo imel velik vpliv nivo opreme. Cerar se je tukaj držal dokaj konzervativno. Vsi ostali so na primer naročilo boljša platišča, beats audio in podobne bombončke. Takrat so jih očitno razporedili po nekem redu in tako je ostalo. Avto, ki sem ga gledal pri Španu je imel dostavo tri tedne kasneje kot Cerarjev, razlika je bila v opremi.
Kar se tiče dobav je pri nas gotovo imel velik vpliv nivo opreme. Cerar se je tukaj držal dokaj konzervativno. Vsi ostali so na primer naročilo boljša platišča, beats audio in podobne bombončke. Takrat so jih očitno razporedili po nekem redu in tako je ostalo. Avto, ki sem ga gledal pri Španu je imel dostavo tri tedne kasneje kot Cerarjev, razlika je bila v opremi.
Re: SEAT el-Born
Dobre novice tudi iz moje strani. Včeraj me je klical prodajalec iz Porsche Verovškova in mi povedal, da je šel avto v produkcijo, dobava potrjena v 27. tednu, to je začetek julija. Naročil sem ga 3. 2. 2022. Imam pa praktično serijsko opremo, razen barve kvazarno sive, 19 col platišča s celoletnimi pnevmatikami in privacy zatemnjena stekla.