

Najboljš se skup dobit.. Mal pokritiziramo drug drugemu in gremo vsi zadovoljni na en pir
Jaz imamo podobno pri ID. 3 po dveh letih.Matej24 napisal/-a: ↑03 Feb 2023, 21:02 Malo sem se poigral s številkami...in tole so rezultati:
Kapaciteta baterije od 0%-100% je dejansko 54 kWh. Računano na dejstvu da z 60% baterije (SOC 80%->20%) s porabo 18 kWh/100km naredim točno 180km. Vožnja čez drn in strn, razmere torej daleč od idealnih (ne-raven teren, ne-konstantna hitrost z pospeševanji).
Izguba pri polnjenju doma z 13A (8 kW) je 8.7%. Računano na podlagi podatka, da je za polnjenje od 20%-80% v avto bilo poslanih 35,5 kWh (podatek na prenosni polnilni postaji), dejansko pa je avto to pretvoril v 32,4 kWh kar porabim dnevno v 180km.
A je to dvoje možno, ali sem povsem brcnil mimo, ali so rezultati takšni kot so normalni (po moje niso)?
Zakaj warpi? S čim primerjaš kar je bistveno bolje pri višjih hitrostih na AC pozimi?
Smo že pozabl super-sposobno Toyoto?Saj so razlike med avti istega velikostnega razreda... ampak to niso razlike +-30%... temveč +-10%.
Mater. Zdej že vsi vozite cele dneve po Avstriji
Tudi jaz sem po računanju prišel na nekih 54-55kwh od 0 do 100%.Matej24 napisal/-a: ↑03 Feb 2023, 21:02 Malo sem se poigral s številkami...in tole so rezultati:
Kapaciteta baterije od 0%-100% je dejansko 54 kWh. Računano na dejstvu da z 60% baterije (SOC 80%->20%) s porabo 18 kWh/100km naredim točno 180km. Vožnja čez drn in strn, razmere torej daleč od idealnih (ne-raven teren, ne-konstantna hitrost z pospeševanji).
Izguba pri polnjenju doma z 13A (8 kW) je 8.7%. Računano na podlagi podatka, da je za polnjenje od 20%-80% v avto bilo poslanih 35,5 kWh (podatek na prenosni polnilni postaji), dejansko pa je avto to pretvoril v 32,4 kWh kar porabim dnevno v 180km.
A je to dvoje možno, ali sem povsem brcnil mimo, ali so rezultati takšni kot so normalni (po moje niso)?