Težave z baterijo na Born-u 58 kWh
Re: Težave z baterijo na Born-u 58 kWh
Se zavedam, javil sem le da se celice niso zbalansirale, niti malo. Namen teme je predvsem potrditev mojega razmišljanja, da je potrebna menjava enega modula baterije. Ter opozorilo ostalim lastnikom Bornov in IDjev da so pozorni na take napake in bodo pravočasno zahtevali popravilo.
-
- Prispevkov: 1
- Kraj: Dob
- Avto: Cupra Bron
Re: Težave z baterijo na Born-u 58 kWh
Hej, hej pozdravljen,
vidim, da imava oba identične izzive. Cupro Born sem pri avtohiši Cerar prevzel konec meseca februrarja in z njo naredil okoli 20.000 kilometrov v dobre pol leta. Reklamacij pa ogromno. Ampak tokrat o tem nima pomena. Ker je moja največja skrb trenutno baterija vozila. Sicer se nisem spuščal v diagnostiko, sem pa mislil naročiti aviloo.com (tui certifikat - upoštevajo meritev pri tesli) tester iz Avstrije, ki zadevo "podrobno" analizira med praznjenjem baterije. Tudi zato da vidim nivo degradacije v teh kliometrih. Avtomobil je 3/4 polnjen na domači polnilnici 11 kw ... ostalo na službenih poteh na hitrih polnilnicah. Opazil sem enega ali dva "sindroma", ki mi načeloma nista všeč. Bom pa podrobno zadeve preveril ta vikedn, ko ima nekaj "daljših" poti. Sem pa preveril Ionty in ugotovil, da več kot 45 kWh nisem točil še nikoli. Pa mislim, da sem imel v tistem primeru charge state okoli 13% ...
hej, bi se midva povezala. Delam na toemo neke spletne vsebine - moj prvi električni avto in ... bi zgodba znala biti zanimiva. LP, jan
jan.macarol@citymagazine.si
vidim, da imava oba identične izzive. Cupro Born sem pri avtohiši Cerar prevzel konec meseca februrarja in z njo naredil okoli 20.000 kilometrov v dobre pol leta. Reklamacij pa ogromno. Ampak tokrat o tem nima pomena. Ker je moja največja skrb trenutno baterija vozila. Sicer se nisem spuščal v diagnostiko, sem pa mislil naročiti aviloo.com (tui certifikat - upoštevajo meritev pri tesli) tester iz Avstrije, ki zadevo "podrobno" analizira med praznjenjem baterije. Tudi zato da vidim nivo degradacije v teh kliometrih. Avtomobil je 3/4 polnjen na domači polnilnici 11 kw ... ostalo na službenih poteh na hitrih polnilnicah. Opazil sem enega ali dva "sindroma", ki mi načeloma nista všeč. Bom pa podrobno zadeve preveril ta vikedn, ko ima nekaj "daljših" poti. Sem pa preveril Ionty in ugotovil, da več kot 45 kWh nisem točil še nikoli. Pa mislim, da sem imel v tistem primeru charge state okoli 13% ...
hej, bi se midva povezala. Delam na toemo neke spletne vsebine - moj prvi električni avto in ... bi zgodba znala biti zanimiva. LP, jan
jan.macarol@citymagazine.si
Twista napisal/-a: ↑29 Sep 2022, 19:14 Pozdravljeni forumaši,
Cupro imam dobre 4 mesece in razen laggy infotainment-a sem z njim zadovoljen, vendar, po cca enem ali dveh mesecih uporabe sem zaznal da pa range ni tako bistveno večji od egolfa kot sem pričakoval. Na začetku sem ga redno polnil le med približno 30% in 70% in tega niti nisem opazil, ko pa sem ga nekajkrat napolnil na 100% je bil range prenizek in prav tako vsota pretečenih kw bistveno prenizka za 58 kWh baterijo. Ko sem začel sumiti sem zabeležil 2 polnjenja, 1x na domači polnilnici (11kW), 1x na GNE (11kW).
1. 10%-100% pretočeno le 41,6 kW
2. 9%-100% pretočeno le 42,92 kW
Ko sem naredil osnovno matematiko brez da bi dodal še kakšne izgube pri polnjenju sem seveda ugotovil da je odstopanja preveč in najprej pomislil da so mi vgradili 45kWh baterijo.
Long story short, čez poletje je bil avto dvakrat pri Cerarju in so potrdili da je baterija prava 58 vendar se strinjajo da nekaj ni vredu. Žal pa do danes ne znajo povedati drugega kot "čakamo odgovor iz Ljubljane (Porsche)" in pa "novi software update konec leta bo to sigurno odpravil". Včeraj sem si končno vzel kakšno uro z obd eleven in pregledal tudi napetost celic. Prilagam ugotovitve
Test pri 34% napolnjenosti:
test34.jpg
Drugi test pri 90% napolnjenosti:
test90.jpg
Včeraj sem jim te ugotovitve poslal na email, danes bil tam in ponovno ista zgodba bomo poslali naprej tehnični službi v LJ. Prosil sem jih če lahko avto pregleda nekdo, ki ve kaj dela in nisem dobil nobenega pametnega odgovora. Zdaj pa me zanima a imam prav ali ne da je glede na stanje celice 31 nujna menjava vsaj tega baterijskega sklopa? Vseh ostalih 107 celic ima minimalna (zanemarljiva) odstopanja. Celica 31 vedno odstopa kar konkretno. Avto je star dobre 4 mesce in ima 6600km.
Re: Težave z baterijo na Born-u 58 kWh
Bi me res zanimalo katere so bile te reklamacije. Imaš v načrtu tudi video o tem? Ali pa jih lahko vsaj na hitro napišeš semle?janmacarol napisal/-a: ↑07 Okt 2022, 07:58Reklamacij pa ogromno.sem pa mislil naročiti aviloo.com (tui certifikat - upoštevajo meritev pri tesli) tester iz Avstrije, ki zadevo "podrobno" analizira med praznjenjem baterije.
Glede testa baterije je to idejo imel tudi Chris (Battery life YT) za njegov ID.3 1st edition in bi me zanimalo videt tudi tvoj video na to temo. Upoštevaj samo, da je uporabna kapaciteta baterije malenkost nižja od navedene. Še link do BL videa.
https://youtu.be/Uw-7wmPOlro
Re: Težave z baterijo na Born-u 58 kWh
Fajn bi bilo, da res napišeš tu, da vidimo še drugi, ali gre za napake SW, ki so jih veliko že odpravili z novejšo verzijo, ali pa mogoče za kakšne mehanske oziroma "elektro" težave. Hvala.
Re: Težave z baterijo na Born-u 58 kWh
Zdravo Jan,janmacarol napisal/-a: ↑07 Okt 2022, 07:58 Hej, hej pozdravljen,
vidim, da imava oba identične izzive. Cupro Born sem pri avtohiši Cerar prevzel konec meseca februrarja in z njo naredil okoli 20.000 kilometrov v dobre pol leta. Reklamacij pa ogromno. Ampak tokrat o tem nima pomena. Ker je moja največja skrb trenutno baterija vozila. Sicer se nisem spuščal v diagnostiko, sem pa mislil naročiti aviloo.com (tui certifikat - upoštevajo meritev pri tesli) tester iz Avstrije, ki zadevo "podrobno" analizira med praznjenjem baterije. Tudi zato da vidim nivo degradacije v teh kliometrih. Avtomobil je 3/4 polnjen na domači polnilnici 11 kw ... ostalo na službenih poteh na hitrih polnilnicah. Opazil sem enega ali dva "sindroma", ki mi načeloma nista všeč. Bom pa podrobno zadeve preveril ta vikedn, ko ima nekaj "daljših" poti. Sem pa preveril Ionty in ugotovil, da več kot 45 kWh nisem točil še nikoli. Pa mislim, da sem imel v tistem primeru charge state okoli 13% ...
hej, bi se midva povezala. Delam na toemo neke spletne vsebine - moj prvi električni avto in ... bi zgodba znala biti zanimiva. LP, jan
jan.macarol@citymagazine.si
seveda, lahko se poveževa. Najprej lahko preveriva če je pri tebi enaka napaka - nižja napetost ene ali večih celic. Ti pošljem email.
lp
Re: Težave z baterijo na Born-u 58 kWh
Tukaj 100% ni kriv software ampak kar en modul na bateriji… sam se trenutko enako pogajam in interposche pravi “tak pač je”. Drugi teden gre na servis za 2 dni, če nič ne rešijo grem v avstrijo na servis. Še računali bi radi test baterije ne rabim omenjat da sem “malo” pissed off
Re: Težave z baterijo na Born-u 58 kWh
Po vsem prebranem v tej temi sem se odloču za naredit en test na našem. Sicer je ID.4 pa vendar, osnova je ista.
Včeraj sem prvič od kar ga imamo spraznil baterijo na 1% (1km) dosega (vendar je 15 minut kasneje kazal rang 15km) ter ga zvečer ob 22h prikopil na polnjenje in nafilal na 100%. Čez noč je po števcu hiše bilo porabljenih 79,5 kw. V hiši je šibal samo hladilnik in 2h televizije. Torej rečmo da je 1kw porabla hiša. Avto je potem pocuknil 78,5 minus izgube pri polnjenju... Zgleda ok. Mnenja?
Včeraj sem prvič od kar ga imamo spraznil baterijo na 1% (1km) dosega (vendar je 15 minut kasneje kazal rang 15km) ter ga zvečer ob 22h prikopil na polnjenje in nafilal na 100%. Čez noč je po števcu hiše bilo porabljenih 79,5 kw. V hiši je šibal samo hladilnik in 2h televizije. Torej rečmo da je 1kw porabla hiša. Avto je potem pocuknil 78,5 minus izgube pri polnjenju... Zgleda ok. Mnenja?
Re: Težave z baterijo na Born-u 58 kWh
Torej 78kW minus 10-15% izgub
Rabim še več povedat?
Ali VAG skriva rezerve baterije (več od bruto/neto) ali pa majo konkretne težave
Rabim še več povedat?
Ali VAG skriva rezerve baterije (več od bruto/neto) ali pa majo konkretne težave
Re: Težave z baterijo na Born-u 58 kWh
En nasvet. Če ga sprazniš do 1% pol je fajn da takoj začneš filat tud če počasnejše. To da si ga pustil na 1% X ur ni lih kul. Ni pa problematično sam res nočeš da se ti zabricka za brezveze
Re: Težave z baterijo na Born-u 58 kWh
Brez skrbi. Na 1% je bil samo cca 20min. Toliko da je zapadlo polnjenje v nizko tarifo.
A je res toliko izgub pri polnjenju? Nimam občutka koliko bi jih moralo biti...
Re: Težave z baterijo na Born-u 58 kWh
Neto ima 77kWh, če si imel 1% je to 0,77kWh na lagru. Natočil si 78kWh. Meni se zdi odlično. Res pa nisem nikol delal takega testa in se nikol zanimal kako se buffer prikazuje.
Re: Težave z baterijo na Born-u 58 kWh
77kWh je reklamirana neto kapaciteta... ampak neodvisni testi (https://shop.aviloo.com/shop-en.html) kažejo, da je v večji VW bateriji realno na voljo 72kWh. Pri srednji bateriji, ki "naj bi bila" neto 58kWh, je realna neto 54kWh. Pure pa dejansko dosega reklamiranih 45kWh, ker ima tako velik buffer.
Če vzamemo rezultate od Rubb-a... 78.5kWh za 99% baterije je 79.3kWh za 100% baterije. Če upoštevamo približno 10% izgube pri 11kW polnjenju, potem pridemo na 72.1kWh neto kapaciteto... kar je točno toliko, kot aviloo pravi, da je kapaciteta 100% zdrave baterije. Zakaj pa to VW reklamira kot 77kWh neto vedo pa samo oni.
Jaz tudi pri vseh svojih izračunih (glede na porabo, prevožene kilometre, porabljene procente, nafilane kWh) vedno pridem na izračunano kapaciteto med 54 in 55kWh. Preko OBD mi pravi, da ima baterija na voljo dobrih 54kWh kapacitete.
Če vzamemo rezultate od Rubb-a... 78.5kWh za 99% baterije je 79.3kWh za 100% baterije. Če upoštevamo približno 10% izgube pri 11kW polnjenju, potem pridemo na 72.1kWh neto kapaciteto... kar je točno toliko, kot aviloo pravi, da je kapaciteta 100% zdrave baterije. Zakaj pa to VW reklamira kot 77kWh neto vedo pa samo oni.
Jaz tudi pri vseh svojih izračunih (glede na porabo, prevožene kilometre, porabljene procente, nafilane kWh) vedno pridem na izračunano kapaciteto med 54 in 55kWh. Preko OBD mi pravi, da ima baterija na voljo dobrih 54kWh kapacitete.
Zadnjič spremenil mikrohard, dne 08 Okt 2022, 16:58, skupaj popravljeno 3 krat.
Re: Težave z baterijo na Born-u 58 kWh
Bom naslednič ponovil test ter napolnil na DC od moona. Toliko da vidim koliko mi sporoča moonova polnilnica da je spustila noter.
Je pa glede bufferja nekako tako. Ko kaže avto 0% in 0km ranga ima v sebi še približno 16km dosega pri 100kmh (test edmunds) + crawl nekaj kilometrov z omejeno hitrostjo. Torej bi si upal trditi da je par % baterije skritih tam. Recimo 3kw za lažje računanje. Avto mi je, ko sem ga parkiral kazal 1% in 1km ranga ampak se je po 15 minutah premislil in kazal 2% ter 15km dosega. Ni še bil priklopljen na polnjenje. GOM pač.
Povzetek, 72kw realno natočenga v avto, 2% baterije je bilo pred točenjem, smo na 73.5kw + 3kw rezerve, in smo na 76,5kw... Zadovoljivo.
Pa me prosim kar popravite če sem si kje kaj narobe razložil...
Je pa glede bufferja nekako tako. Ko kaže avto 0% in 0km ranga ima v sebi še približno 16km dosega pri 100kmh (test edmunds) + crawl nekaj kilometrov z omejeno hitrostjo. Torej bi si upal trditi da je par % baterije skritih tam. Recimo 3kw za lažje računanje. Avto mi je, ko sem ga parkiral kazal 1% in 1km ranga ampak se je po 15 minutah premislil in kazal 2% ter 15km dosega. Ni še bil priklopljen na polnjenje. GOM pač.
Povzetek, 72kw realno natočenga v avto, 2% baterije je bilo pred točenjem, smo na 73.5kw + 3kw rezerve, in smo na 76,5kw... Zadovoljivo.
Pa me prosim kar popravite če sem si kje kaj narobe razložil...
Re: Težave z baterijo na Born-u 58 kWh
Kako 72kWh, če pa reklamirajo neto 77kWh . To je cca. 7% razlike. Jih bodo spet tožili, pa do konca propadejo. Malo je hecno to.
Re: Težave z baterijo na Born-u 58 kWh
Mogoče je res tako, kot ugiba @Rubb, da preostanek skrivajo pod 0%. Sicer pa ja... tudi meni je čudno.
Re: Težave z baterijo na Born-u 58 kWh
Eh sej tožijo jih itak. Tko kot vse ostale, predvsem večje firme. Če bi ne skrivali nekaj % pod 0, bi jih tožili pa zato ker nimajo avti nič "rezerve". Ne zmagaš.
Re: Težave z baterijo na Born-u 58 kWh
Ni to nek bajen ostanek ko na koncu potegneš črto. V mojem primeru manjka cca 3%. Ne grem pa zdej probavat praznt pod 0%. Nekako je že tisto včeraj bilo kar stresno. Sploh ko ti piše 20km ranga, maš pa 15km do doma...
Re: Težave z baterijo na Born-u 58 kWh
Moja Kona ima na 11kw temp 20 st. točno 6% izgub, kako, da ima ID 4 toliko izgub ??
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek
-
- 85 Odgovori
- 6894 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a DeCoRawr
-
- 124 Odgovori
- 9149 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a evpolnilnice
-
- 229 Odgovori
- 13408 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a Hanzi
-
- 10 Odgovori
- 4583 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a pirpy
-
- 14 Odgovori
- 551 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a rodney