Na koni se skoraj nikoli ne prižge ventilator ker ima cc 5L hladilne tekočine in večji hladilnik kot ID 4 ter lafa samo pumpa.
Pri ID 4 lafa ventilato skoraj vedno in ima porabo 400w, ima cc 4L tekočine in manjši hladilnik.
Na koni se skoraj nikoli ne prižge ventilator ker ima cc 5L hladilne tekočine in večji hladilnik kot ID 4 ter lafa samo pumpa.
To je napaka, ki jo imajo ID 4, Enyaq in Audi 45,55. V kolikor imaš garažo v hiši te bo motilo !!!
Mal hecno. 72kWh "kao" neto in 82kWh bruto. To je 14% za buffer pri že tako veliki bateriji.
Jajca švabska. Bo treba kupt, ko gre serija ven, kot e-golfa. E-golf dela k singerca.You2me napisal/-a: ↑08 Okt 2022, 23:00To je napaka, ki jo imajo ID 4, Enyaq in Audi 45,55. V kolikor imaš garažo v hiši te bo motilo !!!
10% sem napisal "pavšalno". Lahko, da je 8%. 6% so pa zelo nizke izgube. Nekje na forumu je link, kjer so merili izgube pri različnih znamkah.
Evo, pa smo dobili manjkajočega pol kw. Kalkulacija z 9% izgubami je potem pri meni pravilna in pridemo na 77kWh zdravo baterijo.mikrohard napisal/-a: ↑09 Okt 2022, 11:16 Edit: link do meritev (ID.3 ima 9% izgub... verjetno je pri ID.4 podobno). https://www.adac.de/rund-ums-fahrzeug/e ... to-studie/
OBDeleven sem že gledal edino mi ni jasno ali moram kaj plačat za prilagoditve. Tiste tahitre ki jih oni ponujajo vem da so plačljive, kaj pa tisto kar sam preko modulov rihtaš? Pa koliko vozil lahko z enim dongle-om rihtaš mi ravmo tako ni jasno. Mamo 3 avte pri hiši pa bi blo fajn če lahko vse priklopim.
Vam bodo povrnili stroške goriva? Sklepam, da imate SE in en kup viškov, ki jih ne boste mogli porabit do konca leta ker je vozilo na servisu, plačujete pa gorivo. Fino ane?
@urka, a ti imaš podobno težavo in tudi avto na popravilu kot @Twista?