Težave z baterijo na Born-u 58 kWh

Uporabniški avatar
smuggler007
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 407
Kraj: Vrhnika
Avto: KONA
426
112

Re: Težave z baterijo na Born-u 58 kWh

Odgovor Napisal/-a smuggler007 »

prijazen napisal/-a: 07 Nov 2022, 12:10 @smuggler007 Si povsem prepričan, da se baterija v Bornu res prazni do tako nizke napetosti? :o
Sam sem že pred časom testiral e-Golfa, pa ni prišlo pod 3,5V tudi, ko je bil po števcu že čisto prazen (uporabniških 0% oz. na spodnjem bufferju).
Na min. 3,23V je prišla najšibkejša celica, ko sem pri precej prazni bateriji in vožnji v klanec pohodil desno stopalko "do konca".
Nisem 100%, vem pa da na Koni je pri 2% 3.1 do 3.2v na 100% pa 4.16v.
macek
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 395
Kraj: Ljubljana
Avto: Konči model 2020
232
70

Re: Težave z baterijo na Born-u 58 kWh

Odgovor Napisal/-a macek »

Oj, načeloma pod 3.4v naj se ne prazni to je okoli 10%, ker pod 10% (odvisno od EV) rapidno pade voltaža, lahko si pogledate krivuljo.
Pa na 4.2 tudi ni pametno, to pa zaradi temperaturnih nihanj, ket bat. pr 30 st. ima večjo napetost.
Se pravi zjutraj jo napolnite na 100% pri 10st potlej pa temp. naraste na 30 in imate 4.4v
To pa da je 3.1 v pri 2% pa ni lih OK morale bi biti okoli 3.2 ali več.
LP.
Uporabniški avatar
DeCoRawr
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6659
Avto: Kona 64_2018
3554
604

Re: Težave z baterijo na Born-u 58 kWh

Odgovor Napisal/-a DeCoRawr »

Vsekakor imajo korejci manj bufferja oziroma skoraj nič spodaj zato velike razlike med nemci in tukaj se sploh ne more delat primerjav.
nteam
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 374
Kraj: Ljubljana
Avto: Born 77 kWh
225
267

Re: Težave z baterijo na Born-u 58 kWh

Odgovor Napisal/-a nteam »

@Twista, a si potem že dobil nazaj popravljen avto?
Uporabniški avatar
Twista
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 72
Kraj: KAMNIK
Avto: Cupra Born 58
135
24

Re: Težave z baterijo na Born-u 58 kWh

Odgovor Napisal/-a Twista »

Ne še. Modul naj bi bil že zamenjan, sedaj pa že par dni čakajo tesnilo.
nteam
Uporabniški avatar
Twista
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 72
Kraj: KAMNIK
Avto: Cupra Born 58
135
24

Re: Težave z baterijo na Born-u 58 kWh

Odgovor Napisal/-a Twista »

Sredi prejšnjega tedna sem dobil avto nazaj, kot predvideno je bil menjan 1 modul (od 9ih). Razlika v rangu je očitna, sedaj je med najbolj in najmanj napolnjeno celico razlike le dober 1% oziroma 0,01V, pred popravilom je bilo razlike cca. 15% oziroma 0,16V.
alfy, warpedone, Matej24, Hanzi, SimonZed, nteam, edi-b, mihaz, klemo320, DGJ, mlakar, PogoreucJ, prijazen, urka
matejsss
Prispevkov: 2
Kraj: Loce
Avto: Cupra born

Re: Težave z baterijo na Born-u 58 kWh

Odgovor Napisal/-a matejsss »

Twista napisal/-a: 05 Dec 2022, 19:15 Sredi prejšnjega tedna sem dobil avto nazaj, kot predvideno je bil menjan 1 modul (od 9ih). Razlika v rangu je očitna, sedaj je med najbolj in najmanj napolnjeno celico razlike le dober 1% oziroma 0,01V, pred popravilom je bilo razlike cca. 15% oziroma 0,16V.
ODLIČNO, samo da si uredil in da bo sedaj OK.
redamp
Prispevkov: 7
2
0

Re: Težave z baterijo na Born-u 58 kWh

Odgovor Napisal/-a redamp »

160mV ti je pojedlo 20% ali več.
Jaz sem imel malo manjšo delto in se baterija 16kwh postavlja nazaj 10 dni pri 40-60% napolnjenosti. Predvidevam, da BMS dela z upori nekaj W in potrebuje čas, da zbalansira kW.
Malo je mojstrov, ki razumejo te avtomobile.., poklic prihodnosti :)
Uporabniški avatar
DeCoRawr
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6659
Avto: Kona 64_2018
3554
604

Re: Težave z baterijo na Born-u 58 kWh

Odgovor Napisal/-a DeCoRawr »

Če sedaj niso aktivni BMS-ji kateri iz ene celice z več A pretakajo v najbolj švoh celico in se še vedno gredo balanciranje z upori pol najboljš da zaprejo vse skupaj.

Če so kitajci sposobni to že nekaj časa delat pol upam, da je tko tudi v EV-ju.
Matevz22
Odgovori
  • Similar Topics
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek

Vrni se na “el-Born”