Nisem 100%, vem pa da na Koni je pri 2% 3.1 do 3.2v na 100% pa 4.16v.prijazen napisal/-a: ↑07 Nov 2022, 12:10 @smuggler007 Si povsem prepričan, da se baterija v Bornu res prazni do tako nizke napetosti?
Sam sem že pred časom testiral e-Golfa, pa ni prišlo pod 3,5V tudi, ko je bil po števcu že čisto prazen (uporabniških 0% oz. na spodnjem bufferju).
Na min. 3,23V je prišla najšibkejša celica, ko sem pri precej prazni bateriji in vožnji v klanec pohodil desno stopalko "do konca".
Težave z baterijo na Born-u 58 kWh
- smuggler007
- EV entuziast
- Prispevkov: 407
- Kraj: Vrhnika
- Avto: KONA
-
426112
Re: Težave z baterijo na Born-u 58 kWh
Re: Težave z baterijo na Born-u 58 kWh
Oj, načeloma pod 3.4v naj se ne prazni to je okoli 10%, ker pod 10% (odvisno od EV) rapidno pade voltaža, lahko si pogledate krivuljo.
Pa na 4.2 tudi ni pametno, to pa zaradi temperaturnih nihanj, ket bat. pr 30 st. ima večjo napetost.
Se pravi zjutraj jo napolnite na 100% pri 10st potlej pa temp. naraste na 30 in imate 4.4v
To pa da je 3.1 v pri 2% pa ni lih OK morale bi biti okoli 3.2 ali več.
LP.
Pa na 4.2 tudi ni pametno, to pa zaradi temperaturnih nihanj, ket bat. pr 30 st. ima večjo napetost.
Se pravi zjutraj jo napolnite na 100% pri 10st potlej pa temp. naraste na 30 in imate 4.4v
To pa da je 3.1 v pri 2% pa ni lih OK morale bi biti okoli 3.2 ali več.
LP.
Re: Težave z baterijo na Born-u 58 kWh
Vsekakor imajo korejci manj bufferja oziroma skoraj nič spodaj zato velike razlike med nemci in tukaj se sploh ne more delat primerjav.
Re: Težave z baterijo na Born-u 58 kWh
Ne še. Modul naj bi bil že zamenjan, sedaj pa že par dni čakajo tesnilo.
Re: Težave z baterijo na Born-u 58 kWh
Sredi prejšnjega tedna sem dobil avto nazaj, kot predvideno je bil menjan 1 modul (od 9ih). Razlika v rangu je očitna, sedaj je med najbolj in najmanj napolnjeno celico razlike le dober 1% oziroma 0,01V, pred popravilom je bilo razlike cca. 15% oziroma 0,16V.
Re: Težave z baterijo na Born-u 58 kWh
160mV ti je pojedlo 20% ali več.
Jaz sem imel malo manjšo delto in se baterija 16kwh postavlja nazaj 10 dni pri 40-60% napolnjenosti. Predvidevam, da BMS dela z upori nekaj W in potrebuje čas, da zbalansira kW.
Malo je mojstrov, ki razumejo te avtomobile.., poklic prihodnosti
Jaz sem imel malo manjšo delto in se baterija 16kwh postavlja nazaj 10 dni pri 40-60% napolnjenosti. Predvidevam, da BMS dela z upori nekaj W in potrebuje čas, da zbalansira kW.
Malo je mojstrov, ki razumejo te avtomobile.., poklic prihodnosti
Re: Težave z baterijo na Born-u 58 kWh
Če sedaj niso aktivni BMS-ji kateri iz ene celice z več A pretakajo v najbolj švoh celico in se še vedno gredo balanciranje z upori pol najboljš da zaprejo vse skupaj.
Če so kitajci sposobni to že nekaj časa delat pol upam, da je tko tudi v EV-ju.
Če so kitajci sposobni to že nekaj časa delat pol upam, da je tko tudi v EV-ju.
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek
-
- 85 Odgovori
- 6916 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a DeCoRawr
-
- 124 Odgovori
- 9173 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a evpolnilnice
-
- 1 Odgovori
- 126 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a Sokol11
-
- 229 Odgovori
- 13445 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a Hanzi
-
- 10 Odgovori
- 4594 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a pirpy