Rabljena vozila
Re: Rabljena vozila
Med temi trojčki ne bi smelo bit razlike v bateriji. i-MiEV ima drugačno notranjost.
Ne vem pa zakaj se pojavljajo razlike v sami zmogljivosti motorja, tudi v prometnem dovoljenju.
Baterije so bile po letu 2012 80 celične, prej pa 88 celične. Novejše veljajo za boljše, saj imajo manjšo degradacijo, starejši tip se veliko slabše stara.
Pozimi, z minimalnim gretjem (rosenje stekel) je moj naredil največ cca 60km (Šk.Loka - Nove Jarše - Šk. Loka), spomladi pa max 130kmh.
Za sam občutek, v ugodnih razmerah ga jaz uporabljam za potovanja do 60km, kar je več grem z ICE. Se najde kak obvoz, pa še kak opravek. Je pa tale mala šuko polnilnica praktična, če grem do poznanih ljudi, ga tam vštekam, pa pustim kak evro.
Ne vem pa zakaj se pojavljajo razlike v sami zmogljivosti motorja, tudi v prometnem dovoljenju.
Baterije so bile po letu 2012 80 celične, prej pa 88 celične. Novejše veljajo za boljše, saj imajo manjšo degradacijo, starejši tip se veliko slabše stara.
Pozimi, z minimalnim gretjem (rosenje stekel) je moj naredil največ cca 60km (Šk.Loka - Nove Jarše - Šk. Loka), spomladi pa max 130kmh.
Za sam občutek, v ugodnih razmerah ga jaz uporabljam za potovanja do 60km, kar je več grem z ICE. Se najde kak obvoz, pa še kak opravek. Je pa tale mala šuko polnilnica praktična, če grem do poznanih ljudi, ga tam vštekam, pa pustim kak evro.
Re: Rabljena vozila
https://ev-database.org/car/1029/Mitsubishi-i-MiEV
https://ev-database.org/car/1094/Citroen-C-Zero
Zgleda enako.
Sem pa malo brskal po spletu, pa je objavljenih veliko nasprotujičih si podatkov, vprašanje kaj je zdaj res, sploh kjer je nekje vključen buffer, nekje pa ne. Tudi C-zero in iOn imata 16kWh baterijo, uporabnih pa je 14,5kWh. Meni je mojEV svetoval novejšega, zaradi tipa celic.
Tudi podatki o navoru so različni, pa, ne vem če imajo tile trojčki različen motor ali regulator.
Re: Rabljena vozila
16kWh so bili starejsi packi z Yuasa 50Ah celicami, kasneje so prisli 14.5kWh packi z boljsimi celicami, manj kapacitete a nekaj izboljsavami, tako je bil domet vozil z manjso baterijo enak. Razlik med trojcki ni, vse je izdeloval Mitsubishi. Le par kozmeticnih in par neumnih (npr. Francozi so namenoma s plastiko zalili pokrovcek, da ni bilo mozno izbrati nacina voznje B).
Ogromno o teh trojckih pa je napisanega tule, tudi npr. "predelava" regeneracije: viewtopic.php?f=2&t=456
Ogromno o teh trojckih pa je napisanega tule, tudi npr. "predelava" regeneracije: viewtopic.php?f=2&t=456
Re: Rabljena vozila
Na norveskem berem da naj bi od 2017 dalje ineli 5 letbo splošno garancijo proizvajalca.
Pri nas tega nisem zasledil
Pri nas tega nisem zasledil
Re: Rabljena vozila
Končno bolj normalnejša cena za e-Golfa, ja je letnik 2017 ampak vselej.
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id ... gen%20Golf
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id ... gen%20Golf
-
- EV specialist
- Prispevkov: 579
- Kraj: Laško
- Avto: Leaf, Kona, Kangoo, Rifter
-
230255
Re: Rabljena vozila
Spremljam eGolfe, če prodam Leafa, kupim eGolfa Za službeno vozilo bo odličen.DeCoRawr napisal/-a: ↑12 Apr 2023, 12:37 Končno bolj normalnejša cena za e-Golfa, ja je letnik 2017 ampak vselej.
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id ... gen%20Golf
letnik 2017 da ima toliko kilometrov, je čisto realna cena. Tudi iz uvoza ni nič ceneje.
Če pa je letnik 2020, ima precej višjo ceno. Tale je po moje ugoden ta hip
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id ... gen%20Golf
Re: Rabljena vozila
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id ... Kia%20Soul
Tile avti / letniki imajo še težave z baterijami?
Leafa pa Zoe se malo bojim zaradi serijskih težav.
Pod 15k je sploh kaj okoli 30kWh, lahko tudi iz uvoza?
Tile avti / letniki imajo še težave z baterijami?
Leafa pa Zoe se malo bojim zaradi serijskih težav.
Pod 15k je sploh kaj okoli 30kWh, lahko tudi iz uvoza?
Re: Rabljena vozila
Kupi 40kWh, ti prodam za 19k . Pri svojem redno gledam odstopanja in so okoli 0,05V, če je bil avto normalno vožen (beri brez divjanja po AC, polnenja, divjanja naprej) ne bi smelo biti težav.
-
- EV specialist
- Prispevkov: 579
- Kraj: Laško
- Avto: Leaf, Kona, Kangoo, Rifter
-
230255
Re: Rabljena vozila
Dosedaj imeli štiri Leafe pa nobenih problemov (letnik 2018 in 2020).casual9 napisal/-a: ↑26 Apr 2023, 12:18 https://www.avto.net/Ads/details.asp?id ... Kia%20Soul
Tile avti / letniki imajo še težave z baterijami?
Leafa pa Zoe se malo bojim zaradi serijskih težav.
Pod 15k je sploh kaj okoli 30kWh, lahko tudi iz uvoza?
Re: Rabljena vozila
Smo imeli C-Zero 3 leta 2015 letnik, prodal z 100k km. Vse špilalo ok, kratke relacije sem pa tja, moja vesela ker je bil mali in ga je lahk sparkirala kamorkoli. Minus je bil prevsem pozimi, manjši domet, ter slabše gretje ko je baterija padla po cca 40km, to je bil tudi razlog za menjavo, in visoke cene :P
Sedaj imamo Seat Mii electric 2020 letnik, VW Up kopija, in odlična zamenjava Mali avtek z nekaj opreme ter veliko baterijo...
Sedaj imamo Seat Mii electric 2020 letnik, VW Up kopija, in odlična zamenjava Mali avtek z nekaj opreme ter veliko baterijo...
Re: Rabljena vozila
Ja, to, da so tele male avtke iz VAG elektro štalce opustili, je en tak velik fail.
Re: Rabljena vozila
Hyundai Ioniq klasični z 28kWh baterijo bo boljša izbira kot leaf/zoe/soul z večjo baterijo.casual9 napisal/-a: ↑26 Apr 2023, 12:18 https://www.avto.net/Ads/details.asp?id ... Kia%20Soul
Tile avti / letniki imajo še težave z baterijami?
Leafa pa Zoe se malo bojim zaradi serijskih težav.
Pod 15k je sploh kaj okoli 30kWh, lahko tudi iz uvoza?
Re: Rabljena vozila
Jaz ti prodam našega LEAFA, letnik 2017, ima že 30 kW baterijocasual9 napisal/-a: ↑26 Apr 2023, 12:18 https://www.avto.net/Ads/details.asp?id ... Kia%20Soul
Tile avti / letniki imajo še težave z baterijami?
Leafa pa Zoe se malo bojim zaradi serijskih težav.
Pod 15k je sploh kaj okoli 30kWh, lahko tudi iz uvoza?
Avto nima napak, doseg realen od 130 km do 180 km, 13.900 €
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id ... san%20Leaf
Če pa imaš firmo, je možen poračun DDV, torej avto dobiš za
11.400 €
peter
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek