zanimive novice
Re: zanimive novice
Ehh, že desetletja ista reč. Leta 1992 sem v Življenje in tehnika prebiral isto, motorji na kolesih, đojstik namesto volana ipd ...
Pa še zmeraj je volan, pa motrjev ni na kolesih. Aja, pa vodik, je samo še 10 let stran.
Pa še zmeraj je volan, pa motrjev ni na kolesih. Aja, pa vodik, je samo še 10 let stran.
Re: zanimive novice
Nissan leaf?
Surprised much?
Namen obstoja Leaf je demonstracija in dokaz, da električni pogon ni primeren za avto.
Surprised much?
Namen obstoja Leaf je demonstracija in dokaz, da električni pogon ni primeren za avto.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: zanimive novice
>> Pojdi raje na pivo.
Še en, ki vse design felerje Leafa pripisuje nesposobnosti inženirjev?
Js jih pripisujem strategiji podjetja.
Še en, ki vse design felerje Leafa pripisuje nesposobnosti inženirjev?
Js jih pripisujem strategiji podjetja.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: zanimive novice
Js jih pripisujem napačni strategiji podjetja - policije. Očitno tle nekdo ni opravil domače naloge o tem, koliko je dosega in koliko ga policija potrebuje. Leaf ni tle nič kriv.
PS: je bla pa verjetno najgloblja kuverta od nissana...
PS: je bla pa verjetno najgloblja kuverta od nissana...
Re: zanimive novice
Nekoč je bil Nissan preprosto najcenejša možnost elektrifikacije. Na državnih razpisih se ponavadi zmaga z najnižjo ceno.
Kaka bo degradacija ipd po nekaj letih, pa ni nihče dajal v razpisne pogoje, ker se je pač redko kdo tega problema z Nissani zavedal.
Kot sem že nekoč napisal. Ni novodobne revolucije elektrifikacije začela Tesla. Nissan je bil prvi, ki je masovno in relativno poceni začel proizvajat in prodajat električarje.
Dobil si Nissanovega električarja tudi pod 25 jurjev EUR, ko je bila še najcenejša Tesla nad 100 jurjev EUR.
Na državnih razpisih, tudi Britanskih, pa zmaga tisti, ki je najcenejši. V razpisu je verjetno bil kriterij elektrika in cena, potem se je končalo.
Seveda se pa nihče ni zavedal kompromisa s hudičem - degradacijo, ki ga je Nissan sklenil, da je dobil nizko ceno. Tudi nihče se še ni zavedal tega problema.
Policajske avte se pa jasno nonstop goni. Se ne čudim, da imajo po parih letih že konkretno degradacijo in so postali posledično že neuporabni. Formalno pa avto dela in ni pokvarjen. Samo zmore samo še 80 policajskih kilometrov namesto pričakovanih 200.
-
- EVSVET donator
- Prispevkov: 454
- Avto: Leaf Z.E. 40kWh, Tesla MY LR
-
448656
Re: zanimive novice
Kitajci bodo v roku parih let preplavili svet z električarji. To je mogoče omejiti samo z politično blokado. Pa še to bo težko, ker imajo prevlado pri produkciji baterij in tehnologij zanje, da kot odgovor na morebitno blokado, samo zapro pipo za slednje, pa gre tudi Tesla cugrund.
Re: zanimive novice
Ne bi bil tako prepričan:
Tole bo dovolj za 24mio avtomobilov letno v EU. Pa projekti rastejo kot po dežju.
Tole bo dovolj za 24mio avtomobilov letno v EU. Pa projekti rastejo kot po dežju.
OVE, OVE, OVE
Re: zanimive novice
Kitajci bodo imeli vse na res zeleno elektriko in baterije, ko bodo vsi ostali še 30 let kurli premog, nafto in plin, vse dvakrat ceneje in maksimalno kvaliteto, tako nekako so zastavili vse skupaj
toplotna že 23 let + MSE 7 let in 2022 na 16 kW + BEV Kona 2019 in Corsa 2021
Re: zanimive novice
Težka bo glede na tempo odpiranja novih termonukleark pri njih. Treba je gledati celotno sliko kaj delajo. Njihov trg je tako velik, da ne glede na rekordne investicije v OVE, zraven podobno rekordno investirajo tudi v konvencionalne vire. Sem zadnjič gledal neko statistiko, ampak je žal nimam več pri sebi.
OVE, OVE, OVE
Re: zanimive novice
To je res, ker nimajo Merklove, da bi zaprla vse JE, 2/3 nemške industrije odvisne od ruskega plina, in podobne harakirije, cene elektrike, plina in dizla do neba...
Kitajska gradi na 1000 JE, ogromnih SE, VE, HE, baterije za drobiž in ode premog in nafta, no to bodo drago prodajali celemu svetu, s tem pa ogromna prednost pred ostalimi.
Džinping se je na zadnji okoljevarstveni konferenci samo smejal ostalim nakladačem in njihovim obljubam
Kitajska gradi na 1000 JE, ogromnih SE, VE, HE, baterije za drobiž in ode premog in nafta, no to bodo drago prodajali celemu svetu, s tem pa ogromna prednost pred ostalimi.
Džinping se je na zadnji okoljevarstveni konferenci samo smejal ostalim nakladačem in njihovim obljubam
toplotna že 23 let + MSE 7 let in 2022 na 16 kW + BEV Kona 2019 in Corsa 2021
Re: zanimive novice
Na temo litija in na temu baziranih baterij, so vsi drugi v podrejenem položaju. Kitajska drži večino produkcije v svojih rokah. Od surovin, pa do samih baterij.
Evropa ima pa najboljše dize za dizlarje.
Evropa ima pa najboljše dize za dizlarje.
Re: zanimive novice
Monopol nad nečim ne pomeni da imaš potem glavno besedo na trgu...
tu imamo tudi v sosednji vasi micko ki edina šiva domače nogavice, pa zaradi tega ne diktira ona šparu kako in kaj (primer.)