Tudi tebi ni potrebno drugim kot dejstvo polagat, da je nekaj enostavneje, če ti meniš, da je enostavneje.warpedone napisal/-a: ↑20 Avg 2021, 13:12 Marsikdo ne vidi niti prednosti EV niti avtomobila ... your point?
Zadeve ne pretvarjaš ampak enkrat pretvoriš in ker je stvar enostavna, tudi zapomneš.
No, če v zadevi ne vidiš smisla, je še manj smisla o tem študirat in še manj smisla drugim razlagat da v tem ne vidiš smisla.
The lady doth protests too much.
Rabljena vozila
Re: Rabljena vozila
Re: Rabljena vozila
Če si tole namenil meni? Nisem užaljen, vsaj v teh letih ne več, ker vem, da ljudje različno razumemo in doživljamo. Le želim pojasniti, da ne morem takega pojasnila dati nekomu, ki me vpraša kako hitro bo lahko polnil svoj avto doma, ker ne poznam kaj omogoča njegov EV, njegova napeljava, polnilnica, ter kakšne vožnje bo imel naslednji dan.....preveč neznank. Lahko pa ti to poveš za svoj primer (moj ni tak), če se vsak dan pelješ v službo po isti poti na isto lokacijo....
Re: Rabljena vozila
Absolutno, detajli grizejo neizogibno.
Še vedno si bo pa z 20 km/h vsaj nekaj predstavljal in tudi ne čisto falil. Mogoče bo on na 18 al pa 22. Ballpark drži.
Z 11kW si nima kaj pomagat...
Še vedno si bo pa z 20 km/h vsaj nekaj predstavljal in tudi ne čisto falil. Mogoče bo on na 18 al pa 22. Ballpark drži.
Z 11kW si nima kaj pomagat...
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Rabljena vozila
Za nekoga, ki nima EV in izbira je edino pomembno (poleg tega, da mu je avto všeč seveda), da ima doseg, ki zadovolji njegove max dnevne zahteve in da se napolni čez noč. Vsi ostali izračuni so bv. Sploh ne maram avta zarad katerega se bom moral še z matematiko ukvarjat.
Re: Rabljena vozila
Ja valda, cena pa sploh ni važna, a ne? No, mogoče za večino elitnih članov na tem forumu ne.
Sem pa ravno prebral na siol.net, kako je cena e-avtov zaradi kao zahtevenjših kupcev v Evropi šla v zadnjem desetletju za tretjino gor, na Kitajskem pa za polovico dol. Nas cuzajo na vsakem koraku in namesto, da bi šle cene EVjev dol, gredo cene ICEjev gor, tako da bodo na koncu rekli, da so končno izenačene in se zdaj res splača kupit EV za 40k€ minimalno. Aja pa hitro, drugo leto bo še dražje.
Sem pa ravno prebral na siol.net, kako je cena e-avtov zaradi kao zahtevenjših kupcev v Evropi šla v zadnjem desetletju za tretjino gor, na Kitajskem pa za polovico dol. Nas cuzajo na vsakem koraku in namesto, da bi šle cene EVjev dol, gredo cene ICEjev gor, tako da bodo na koncu rekli, da so končno izenačene in se zdaj res splača kupit EV za 40k€ minimalno. Aja pa hitro, drugo leto bo še dražje.
Re: Rabljena vozila
Medtem ko je v Evropi predvsem vse več električnih avtomobilov višjega cenovnega razreda, so se Kitajci usmerili na mestne električne avtomobile. Ti predstavljajo 40 odstotkov trga električnih vozil, njihova povprečna cena pa znaša le 6.700 evrov
Hm... pa kdo komu brani, da si kupi tako rumeno kitajsko jajčko, ki jih je tudi v Ljubljani že kar nekaj kao za neki car sharing... in so nevarno podobni Snaginim 600L kontejnerjem za embalažo
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id ... hidou%20D1
Kitajska je v marsičem vodilna... a pri elektromobilnosti si ne želim, da bi mi prišli na njihovo povprečno ceno in s tem kakovost, varnost in udobje elektro vozil, ki jih omenjajo v tem omenjenem članku
Re: Rabljena vozila
A se nihče ne spomne, kakšne so bile cene teh mestnih malčkov pred parimi leti? Še egolf je bil pod 20k€. Danes so primerljivi avti egolfu okrog 30k oz. jih sploh ni, ker prodajajo samo še neke ladje na 20 colah.
Re: Rabljena vozila
Za vse se palica najde. Bodo pa Kitajci začeli uletavat noter.
Tako, kot so noter na veliko uleteli Korejci 30 let nazaj, ko so vsi samo navijali cene avtov.
Tako, kot so noter na veliko uleteli Korejci 30 let nazaj, ko so vsi samo navijali cene avtov.
Re: Rabljena vozila
E-golf je bila izredna akcija, na to ne računaj. Polna cena tega avtomobila je bila 20k€x2. Sploh sedaj, ko vsi ustavljajo proizvodnjo zaradi verjetno umetnega primanjkovanja čipov. Bo treba proizvodnjo preselit nazaj, drgač nas bodo raztrgal.
Re: Rabljena vozila
za mojega recimo tudi ni uradne podpore, a je nekdo izdelal app ki se preko obd-2 konekta in izvede gretje/hlajenje.
[/quote]
Aplikacija je uporabna za še kakšen drugi model, ali samo za Volta?
[/quote]
Aplikacija je uporabna za še kakšen drugi model, ali samo za Volta?
Re: Rabljena vozila
Am...skoraj odločen sem že bil za ampera-e, potem pa naletim na bjorna: https://www.youtube.com/watch?v=LFmiqbVXs-o
road trip ampera-e vs ioniq 1000km v eno smer, pot tja in nazaj.
In ioniq zmaga.
Ni mi jasno, kako.
OK, ioniq je mojster nizke porabe, ampak ampera-e ima 60kwh baterijo, ioniq samo 27kwh, pomeni da bi morala ampera-e porabljat dvakratne kilowate med vožnjo, kot ioniq. To pa tudi ni možno, ker ima tam bjorn en drug video, kjer ima ampera pri 120kmh porabo 20kwh, saj ioniq nima pri 120kmh porabe 10kwh, ampak baje 15kwh...
Edino opcijo, ki vidim, zakaj je ioniq bil hitrejši, ker se je vedno lahko polnil na max hitrost na DC in je tako prehitel ampero, ampk tudi to dvomim da je razlog. Tudi vreme ni bilo videt zimsko, kjer bi pač ampera najebala, ker ima samo električni grelec...
Torej meni nič jasno, me kdo razsvetli?
road trip ampera-e vs ioniq 1000km v eno smer, pot tja in nazaj.
In ioniq zmaga.
Ni mi jasno, kako.
OK, ioniq je mojster nizke porabe, ampak ampera-e ima 60kwh baterijo, ioniq samo 27kwh, pomeni da bi morala ampera-e porabljat dvakratne kilowate med vožnjo, kot ioniq. To pa tudi ni možno, ker ima tam bjorn en drug video, kjer ima ampera pri 120kmh porabo 20kwh, saj ioniq nima pri 120kmh porabe 10kwh, ampak baje 15kwh...
Edino opcijo, ki vidim, zakaj je ioniq bil hitrejši, ker se je vedno lahko polnil na max hitrost na DC in je tako prehitel ampero, ampk tudi to dvomim da je razlog. Tudi vreme ni bilo videt zimsko, kjer bi pač ampera najebala, ker ima samo električni grelec...
Torej meni nič jasno, me kdo razsvetli?
Re: Rabljena vozila
Čas prešivet na polnilnici je eden najpomembnejših faktorjev v tranzitu, zato tle zmagujejo Tesle in pa tisti šparovčki, ki imajo močan DC charger.
Re: Rabljena vozila
očitno je to to ja, ampera je dobila prednost na začetku, potem pa zaradi prepočasnega polnjenje, jo dobiti in prehiti ioniq.
Pomeni za res dolge poti, je ioniq kar killer, ampak recimo za lijepo našo, je pa ampera boljša, ker začetni charge dlje zdrži. Pa tudi cenejša verjetno, saj se ni potrebno posluževati DC, medtem ko pri ioniqu skoraj sigurno napolniš nekje na DC...Ioniq bi recimo že imel težave na relaciji MB - obrala, medtem ko ampera naredi to brez problema.
Pomeni za res dolge poti, je ioniq kar killer, ampak recimo za lijepo našo, je pa ampera boljša, ker začetni charge dlje zdrži. Pa tudi cenejša verjetno, saj se ni potrebno posluževati DC, medtem ko pri ioniqu skoraj sigurno napolniš nekje na DC...Ioniq bi recimo že imel težave na relaciji MB - obrala, medtem ko ampera naredi to brez problema.
Re: Rabljena vozila
Odvisno kaj potrebuješ v svojih 90% poti, temu primerno izberi avto price/performance. Tudi dva voznika nimata enakih potreb in zato poslušaj druge kakšne izkušnje imajo, potem pa izberi glede na svoje potrebe.
Glede na tvoje pisanje tu na forumu imaš verjetno kar prav, da bi zate ustrezal cenejši avto z večjim dometom, DC charger ti ni bistven, ker rad uporabljaš AC kjerkoli ga najdeš
Glede na tvoje pisanje tu na forumu imaš verjetno kar prav, da bi zate ustrezal cenejši avto z večjim dometom, DC charger ti ni bistven, ker rad uporabljaš AC kjerkoli ga najdeš
Re: Rabljena vozila
Res je ja, ampak mi že gre to na živce, poleg tega pa vedno "šparam" in vozim (pre)počasi, da dosežem cilj. Dnevno ponavadi delam 100km, ampak polnim povsod, kjer stojim
Trenutno je moj DC pač REX v avtu
Trenutno je moj DC pač REX v avtu
Re: Rabljena vozila
To je bila tudi moja dilema pri nakupu EVKkone64, če je res smiselno dati toliko za tako veliko baterijo, saj se lahko vmes polniš na polnilnicah. Danes sem vesel, da ni manjša baterija, ker ta čas namesto na polnilnicah izkoristim doma, saj se v 99% polnim vedno doma, tudi če delam relacijo LJ-MS-LJ. Se po narejenih veliko EVkm, čedalje bolj strinjam, da je dovoljšna baterija osnovni faktor pri nakupu EV za voznikove potrebe. Saj v tistih par primerov, ko rabiš nekaj več je dogodiščina super, samo ne pa vsak dan, sploh če si veliko na cesti, začne presedat podobno kot hodit z ICE na pumpo dvakrat tedensko.
Dobro premisli, kaj boš potreboval/želel v prihodnje in ne kako si preživel doslej:)
Dobro premisli, kaj boš potreboval/želel v prihodnje in ne kako si preživel doslej:)
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek