Če odmislimo, da je večina EV u brdima pozimi ob zadostni količini snega neuporabnih.Franci napisal/-a:Ja gile potem pa drugič - itak nas bo preveč
Kegelj - točno k Madroniču smo najavljeni na ribo - nebo prvič in tudi ograjo smo že videli (mislim da 2018)
Kar se pa e-vozil tiče, se pa njihova rentabilnost v primerjavi z ICE najbolj pokaže ravno na hribovitih predelih, kjer z ICE pregrevaš zavore na spustih z EV-jem pa lepo polniš baterijo.
EV in zima/sneg
EV in zima/sneg
Re: e-golf gre prvič malo dlje...
Ni res. Ne zavajaj. Bova šla midva s kono v en navaden 18 procentno asfaltiran breg (regionalna cesta) pozimi pa se bova lahko samo čohala. Pol pa bova probala s Cliom, ki verjetno spada v tistih 95%. Te povabim na izziv.CRF napisal/-a:Tako kot 95% ICE avtomobilov....
Re: e-golf gre prvič malo dlje...
Pojmam nimam o % Sem pa prepričan da velika večina. Je pa res Kona med slabšimi. Zoe je precej boljša. Vsekakor boljša od vseh ICE ki sem jih imel.
Re: e-golf gre prvič malo dlje...
Soul EV gre baje kot tank po snegu. Jaz sam se nisem imel taksnih izkusenj, ima pa izkusnje prijatelh Jernej, ki se je vsak dan cez prelaz Crnivec vozil na siht.
Re: e-golf gre prvič malo dlje...
Up se po makadamu ni nikamor prišel če je bil naklon. Ko si pa obrnil in šel rikvec je sel pa tudi kot tank
Re: e-golf gre prvič malo dlje...
Ma nikamor v zasnežen breg ne gredo ti EV ji pozimi. Tudi soul ne. To je pač slaba lastnost. Nujno je 4wd ali pa zadnji pogon. Sprednji je sranje.
Re: e-golf gre prvič malo dlje...
Predvsem je problem pri EV v snegu in makadanu preveč navora elektro pogona.aob01 napisal/-a:Premalo teže nad pogonskimi kolesi?
Zadnji pogon ali 4x4 za EV je skoraj must have, pa ne mislim samo v snegu.
Verjetno lastniki Kone in ostalih s sprednjim pogonom opažajo porabo prednjih gum, seveda odvisno od načina vožnje.
Re: e-golf gre prvič malo dlje...
Meni je trgovec, ko mi je prodal e-golfa rekel, naj v snegu uporabljam program ECO+, ker ima precej manj navora in tako kolesa ne zavrtijo tako hitro v prazno.
Nisem pa še imel možnosti z njim voziti po večjem snegu, razen kakšna 2 cm. Upam, da bom prišel kam z njim. Verjetno bi morali malo več baterij dati še takoj za prvo osjo, pa bi bila teža spredaj večja in bi s tem avto tudi v sneg šel precej lažje.
Nisem pa še imel možnosti z njim voziti po večjem snegu, razen kakšna 2 cm. Upam, da bom prišel kam z njim. Verjetno bi morali malo več baterij dati še takoj za prvo osjo, pa bi bila teža spredaj večja in bi s tem avto tudi v sneg šel precej lažje.
Re: e-golf gre prvič malo dlje...
>> Meni je trgovec, ko mi je prodal e-golfa rekel, naj v snegu uporabljam program ECO+
In trgovec se spozna na vožnjo v snegu, ker .... hmm, zakaj že?
In trgovec se spozna na vožnjo v snegu, ker .... hmm, zakaj že?
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: EV in zima/sneg
Ja o teh težavah smo že pisali - je pa tudi res, da v zadnjih letih ni bilo omembe vrednega snega. Ampak če preživijo Norvežani, ki imajo res veliko cest gori doli, bomo tudi mi.
Je pa res če moraš pozimi na poti do doma po 20 % klancu je pa za primer, ko cesta ni splužena ali posuta imeti še rezervni scenarij.
Lastniki EV-jev smo pa ja polni rezervnih scenarijev (iznajdljivi, prilagodljivi, ...)
Je pa res če moraš pozimi na poti do doma po 20 % klancu je pa za primer, ko cesta ni splužena ali posuta imeti še rezervni scenarij.
Lastniki EV-jev smo pa ja polni rezervnih scenarijev (iznajdljivi, prilagodljivi, ...)
Re: e-golf gre prvič malo dlje...
Zato ker je mojih let in je nekaj kilometrov tudi že prevozil po snegu.
Glej warpedone. Če ti nimaš izkušenj z vožnjo po snegu, še ne pomeni, da je nimajo tudi ostali.
Cel čas želiš ukrojiti svet okoli sebe po svoji meri. Ne boš verjel, ampak to zna bit za okolico včasih precej utrujajoče.
Glej warpedone. Če ti nimaš izkušenj z vožnjo po snegu, še ne pomeni, da je nimajo tudi ostali.
Cel čas želiš ukrojiti svet okoli sebe po svoji meri. Ne boš verjel, ampak to zna bit za okolico včasih precej utrujajoče.
Re: e-golf gre prvič malo dlje...
>> Ne boš verjel, ampak to zna bit za okolico včasih precej utrujajoče.
Utrujajoječe je ponavljanje očitnih neumnosti.
Že mogoče da ECO+ pomaga. Če maš železno nogo, avto pa ne zna samodejno omejit navora ob zdrsavanju koles.
Oboje je sramota, prvo za voznika, drugo za VW.
Utrujajoječe je ponavljanje očitnih neumnosti.
Že mogoče da ECO+ pomaga. Če maš železno nogo, avto pa ne zna samodejno omejit navora ob zdrsavanju koles.
Oboje je sramota, prvo za voznika, drugo za VW.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: e-golf gre prvič malo dlje...
Pomojem malo pretiravas. Saj traktor ima tudi reduktor za v breg. Pa to ne pomeni da so vsi kmetje z zelezno nogo. Pac uporabis kar ti je na voljo in je za dano situacijo najbolje.warpedone napisal/-a:>> Ne boš verjel, ampak to zna bit za okolico včasih precej utrujajoče.
Utrujajoječe je ponavljanje očitnih neumnosti.
Že mogoče da ECO+ pomaga. Če maš železno nogo, avto pa ne zna samodejno omejit navora ob zdrsavanju koles.
Oboje je sramota, prvo za voznika, drugo za VW.
Re: e-golf gre prvič malo dlje...
Jst še vedno pravim da mam doma VW T3 z zadnjim pogonom in zadej motorjem in kar rad zdrsne pa je večino teže na zadnjih kolesih tko da nevem od kje vam da je RWD tako dobra zadeva tudi če je obtežitev kul. Kaj šele po snegu dela ...
Re: e-golf gre prvič malo dlje...
VW Crafter z zadnjim pogonom gre po snegu odlično.DeCoRawr napisal/-a:Jst še vedno pravim da mam doma VW T3 z zadnjim pogonom in zadej motorjem in kar rad zdrsne pa je večino teže na zadnjih kolesih tko da nevem od kje vam da je RWD tako dobra zadeva tudi če je obtežitev kul. Kaj šele po snegu dela ...
i3 me je tudi presenetil pozitivno na snegu, res da so ozke gume.
Re: e-golf gre prvič malo dlje...
Klanec + sneg = BMW parkiran ob cesti. Sprednji pogon je sigurno boljši. Problem, da avti ne grejo v klanec (npr.: Kona in podobni) so 18" platišča in 225 široke pnevmatike.
Klikni in naroči svojo Teslo. https://www.tesla.com/referral/gaper58022
Re: e-golf gre prvič malo dlje...
spredni pogon in baterija pod prednjo havbo = win
spredni pogon in baterija zadaj = big fail
spredni pogon in centralna baterija = fail
zadnji pogon in centralna batrija = big win
ampak centralna baterija paše le v namensko razvite šasije. če je bila ta primarno razvita za ice, bo balans kr neki in te bojo ice clioti šišali v klanec.... ti boš pa razkagal kako da ma ev preveč navora...
spredni pogon in baterija zadaj = big fail
spredni pogon in centralna baterija = fail
zadnji pogon in centralna batrija = big win
ampak centralna baterija paše le v namensko razvite šasije. če je bila ta primarno razvita za ice, bo balans kr neki in te bojo ice clioti šišali v klanec.... ti boš pa razkagal kako da ma ev preveč navora...
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi