Do tega spoznanja sem že davno prišel, ampak kakšne hude ponudbe primernih služb ni. Vsekakor pa upam, da bodo samovozeči avtomobili prihodnosti bolj dostopni kot 50k, saj bodo le tako lahko pripomogli k občutno večji varnosti na cesti.bvs napisal/-a:Z leti prides do spoznanja, da bi bilo bolje, da bi bil doma blizje sluzbi. Se avtomobila ne bi potreboval, sploh pa ne avtomobila za 50k€+, prisparal bi denar in cas, ki bi ga lahko posvetil npr. otrokom, zeni, hobiju itd... . Ti pa oprostim, ker sem tudi jaz razmisljal podobno kot ti .
Avtonomna vožnja
Re: Avtonomna vožnja
Re: Avtonomna vožnja
Nehajte z nebulozami in ne enačite tel. Pogovora s površinskim poslušanjem radia, ker se smešite.
Re: Avtonomna vožnja
Za vsakega, ki trdi, da ni za avtonomno vožnjo ali vsaj pomoč/asistenco pri vožnji si mislim, da je za časom ali se pač ne želi sprijazniti z napredkom. Prvič, ko vas bo tak sistem rešil pred nesrečo, si boste premislili.
Drugače pa tudi za vas obstaja rešitev - pač ne kupiš oziroma izključiš. Problem rešen.
Drugače pa tudi za vas obstaja rešitev - pač ne kupiš oziroma izključiš. Problem rešen.
Re: Avtonomna vožnja
Tehnološko sem zelo napreden. Verjetno nadpovprečno. Bajta avtomatizirana ni da ni,..... Tako da trditev ne drži oz. je to zelo naivno razmišljanje. Sistem je nastavljen, da lupi ljudi in zato se nam ta balast prodaja. Jaz občasno uporabljam ta klinčev Lane assistant pa me je Že nekajkrat skoraj zapeljal s ceste. Tako da.DGJ napisal/-a:Za vsakega, ki trdi, da ni za avtonomno vožnjo ali vsaj pomoč/asistenco pri vožnji si mislim, da je za časom ali se pač ne želi sprijazniti z napredkom. Prvič, ko vas bo tak sistem rešil pred nesrečo, si boste premislili.
Drugače pa tudi za vas obstaja rešitev - pač ne kupiš oziroma izključiš. Problem rešen.
Razmišljam pa tako. Če ne uživam v vožnji, zakaj bi dal 50k € za vozilo in vsako leto še 1k € za zavarovanje, da me vozi vozilo okrog? Ali ne bi bilo bolj pametno dat vsak dan 6€ za bus Ali pa vlak in me to letno stane le nekaj Več kot zavarovanje in sem v 40 letih prišparal vsaj 200 k€. Penzija aleluja. A ni smešno kolk ljudje jamramo, da smo bogi pol pa denar stran mečemo? Vsakemu svoje.
Re: Avtonomna vožnja
[youtube]http://youtu.be/1YPeWuJLc9Y[/youtube]Full Self Driving Beta in full action here! This felt pretty magical behind the wheel. It wasn't quite intervention free, I did have to hurry the car through a yellow to avoid being rear ended by the tailgating non-AI driver. Still seriously impressive stuff. Let me know what you want to see!
Za bolj realen občutek hitrosti, nastavite hitrost predvajanja na polovico al pa četrtino.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: FSD je zunaj
Tole sem jaz predlagal in je bilo seveda brisano od tistega z večjim batom. Nimam nobenih težav s samodejno vožnjo, v kolikor izpitna komisija pravi, da je OK. Seveda bi bilo to potrebno testirati malo več časa kot šoferja npr. slabo vreme (veter, dež, sneg, poledica, ..). Ljudje kot ljudje, se bodo na pot odpravili v takšnih pogojih, kot se sicer ne bi, ker pač imajo FSD in potem lahko nastane problem, ker FSD pomeni tudi avtomatično manj drila na cesti in s tem sposobnosti vožnje pri vseh starostnih skupinah ljudi. Problem opažam pri sebi. Včasih sem naredil na motorju tudi 20kkm/leto. Danes veliko manj, opažam, da nisem več tako spreten na motorju.warpedone napisal/-a: Zadnjič sem prebral zelo pragmatično pripombo: Od FSD bi morali enostavno zahtevat opravljanje (praktičnega dela) vozniškega izpita i.e. vožnja s komisijo. Če to zadostuje za nas ljudi, bi moralo tudi za avtomatiko.
Človek potrebuje drilanje, kar lahko pridobi samo z vadbo.
Re: FSD je zunaj
>> Seveda bi bilo to potrebno testirati malo več časa kot šoferja npr. slabo vreme (veter, dež, sneg, poledica, ..).
U bistvu bo tole osvetlilo problem pomankljivega treninga ljudi ... čez prst polovica vseh izpitov je podeljenih brez ene minute vožnje v snegu. Družba se mirno dela, da "bo že nekak OK". Sedaj pa od avtomatike zahtevamo, da v naprej dokaže 100% obvladovanje čisto vsega kar se nam uspe zmislit.
Nujna posledica bo, da bodo zahteve za podeljevanje izpita judem tudi šle gor ... zakaj točno ljudem nebi bilo potrebno dokazovat da obvladajo enake situacije enako dobro kot avtomatika? Sploh potem ko bo že nekaj statističnih podatkov kazalo, da so ljudje 10x bolj nevarni na cesti.
U bistvu bo tole osvetlilo problem pomankljivega treninga ljudi ... čez prst polovica vseh izpitov je podeljenih brez ene minute vožnje v snegu. Družba se mirno dela, da "bo že nekak OK". Sedaj pa od avtomatike zahtevamo, da v naprej dokaže 100% obvladovanje čisto vsega kar se nam uspe zmislit.
Nujna posledica bo, da bodo zahteve za podeljevanje izpita judem tudi šle gor ... zakaj točno ljudem nebi bilo potrebno dokazovat da obvladajo enake situacije enako dobro kot avtomatika? Sploh potem ko bo že nekaj statističnih podatkov kazalo, da so ljudje 10x bolj nevarni na cesti.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: FSD je zunaj
Izpit bi morali v manjsi obliki obnavljati na 5 let, oziroma vsaj CPP.
Vecina starejsih ki je sedaj na cesti se nikoli ni naucila pravilnega obnasanja v kroznih voziscih. Rezultate lahko v zivo spremljamo dnevno, tole je bilo samo vceraj:
- na notranjem pasu se ustavi, ker mu ni uspelo it ven, namesto da bi odpeljal se en krog, krozisce je zabito v naslednjih 10 sekundah
- iz notranjega pasu gre direktno ven, izsili mene na zunanjem ter mi nato se maha in trobi (in ja, ni imel izvozne crte, ki bi definirala da lahko direktno ven zavije)
- ob vkljucevanju uporabijo smernik, ceprav potem ne gredo ven na prvem izvozu
FSD stvari ne bo pozabljal, ne bo zaspan in ne bo se mu mudilo. Cez cas se bodo stvari temu primerno prilagajale, eden prvih ukrepov ki ga bomo doziveli, bo prepoved rocne voznje na avtocestah. To si je zamislil tudi reziser filma Minority Report pred ~20 leti. Kogar zanima, naj vpise v youtube "minority report highway".
Vecina starejsih ki je sedaj na cesti se nikoli ni naucila pravilnega obnasanja v kroznih voziscih. Rezultate lahko v zivo spremljamo dnevno, tole je bilo samo vceraj:
- na notranjem pasu se ustavi, ker mu ni uspelo it ven, namesto da bi odpeljal se en krog, krozisce je zabito v naslednjih 10 sekundah
- iz notranjega pasu gre direktno ven, izsili mene na zunanjem ter mi nato se maha in trobi (in ja, ni imel izvozne crte, ki bi definirala da lahko direktno ven zavije)
- ob vkljucevanju uporabijo smernik, ceprav potem ne gredo ven na prvem izvozu
FSD stvari ne bo pozabljal, ne bo zaspan in ne bo se mu mudilo. Cez cas se bodo stvari temu primerno prilagajale, eden prvih ukrepov ki ga bomo doziveli, bo prepoved rocne voznje na avtocestah. To si je zamislil tudi reziser filma Minority Report pred ~20 leti. Kogar zanima, naj vpise v youtube "minority report highway".
Re: FSD je zunaj
Tako pač ne gre. Prikazuješ FSD kot nekaj, kar je 100%, pa vidimo da ni. Ljudje kot ljudje oz. manjšina, bodo razmišljali podobno in se na pot odpravili v vremenskih razmerah v katerih se danes ne bi, ker poznajo svoje zmožnosti. Ker imajo FSD bodo mislili, da so vsemogoči in ker ne bodo imeli več treningov (ne bodo znali voziti) bo FSD prej problem kot pomoč v kolikor ne bo deloval 100%. Delovanje takega sistema, ki ni 100%, je smrtno nevarno, posledica bodo tožbe.warpedone napisal/-a:>> Seveda bi bilo to potrebno testirati malo več časa kot šoferja npr. slabo vreme (veter, dež, sneg, poledica, ..).
U bistvu bo tole osvetlilo problem pomankljivega treninga ljudi ... čez prst polovica vseh izpitov je podeljenih brez ene minute vožnje v snegu. Družba se mirno dela, da "bo že nekak OK". Sedaj pa od avtomatike zahtevamo, da v naprej dokaže 100% obvladovanje čisto vsega kar se nam uspe zmislit.
Nujna posledica bo, da bodo zahteve za podeljevanje izpita judem tudi šle gor ... zakaj točno ljudem nebi bilo potrebno dokazovat da obvladajo enake situacije enako dobro kot avtomatika? Sploh potem ko bo že nekaj statističnih podatkov kazalo, da so ljudje 10x bolj nevarni na cesti.
Re: FSD je zunaj
Tudi sistem imenovan človek voznik ne deluje 100%, pa je urejeno tako, da ni kakšnega velikega števila tožb. Posledice pomanjklivosti tega sistema pa se odražajo v statistiki prometnih nesreč.
Re: FSD je zunaj
Zadevo ni možno tako posploševati. Načeloma ljudje ne pospešujejo, ko vidijo, da bo šlo nekaj narobe. Avtomatika nima čustev in lahko v tem primeru tudi pospeši, kar povzroči težjo nesrečo. Se pa seveda v primeru neumnosti ljudi, lahko zadeva konča na sodišču, kar je odvisno predvsem od teže nesreče. Za nesrečo v vsakem primeru nekdo odgovarja in ravno zato mora biti stroj v tem primeru FSD 100% oz boljši od človeka.grnac94 napisal/-a:Tudi sistem imenovan človek voznik ne deluje 100%, pa je urejeno tako, da ni kakšnega velikega števila tožb. Posledice pomanjklivosti tega sistema pa se odražajo v statistiki prometnih nesreč.
Re: FSD je zunaj
Zato pa je zavarovanje. In če je zavarovalnica pripravljena zavaroti FSD avto potem se pač tudi zaveže da bo krila posledice nesreč. Bo pa to verjetno za zavarovalnice zelo mamljivo, saj bodo statistično gledano FSD avtomobili povzročali manj nesreč, kar pomeni mnaj izplačil zavarovalnic.
Re: FSD je zunaj
Ja, samo če bo FSD boljši od najboljšega človeka. Če bo vozil kot pijanec, potem pač ni boljši oz. boljše, da ga ni.grnac94 napisal/-a:Zato pa je zavarovanje. In če je zavarovalnica pripravljena zavaroti FSD avto potem se pač tudi zaveže da bo krila posledice nesreč. Bo pa to verjetno za zavarovalnice zelo mamljivo, saj bodo statistično gledano FSD avtomobili povzročali manj nesreč, kar pomeni mnaj izplačil zavarovalnic.
Glede zavarovanja Tesle v ZDA so izkušnje sledeče. Prijatelja sem včeraj klical v Kalifornijo. Kupuje avto, na izbiro ima tudi Teslo, vendar je rekel, da odpade zaradi predragega zavarovanja. Najverjetnje bo vzel Audi SQ5.
Re: FSD je zunaj
Seveda ne da vozi kot pijanec. Ampak v teoriji če vozi kot nadpovprečen voznik je že ok. Ker gre za računalnik in bodo čustva voznikov glede tega zelo močna je potrebno določiti neko višjo stopnjo. Recimo da vozi 100x bolje kot povprečen voznik. To bi moralo zadostovati. Bojim pa se, da bo v osnovi zahteva da vozi 1000000x bolje od povprečnega voznika, kar se meni ne zdi razumna zahteva, sploh ker se bo sistem s pridobivanjem ''izkušenj'' še izboljševal. Tako kot mlad voznik Mogoče bi se dalo zahteve omiliti če imaš zadaj na avtu zeleno magnetno oznako s napisom FSD da opozoriš ostale udeležencebvs napisal/-a:Ja, samo če bo FSD boljši od najboljšega človeka. Če bo vozil kot pijanec, potem pač ni boljši oz. boljše, da ga ni.grnac94 napisal/-a:Zato pa je zavarovanje. In če je zavarovalnica pripravljena zavaroti FSD avto potem se pač tudi zaveže da bo krila posledice nesreč. Bo pa to verjetno za zavarovalnice zelo mamljivo, saj bodo statistično gledano FSD avtomobili povzročali manj nesreč, kar pomeni mnaj izplačil zavarovalnic.
Glede zavarovanja Tesle v ZDA so izkušnje sledeče. Prijatelja sem včeraj klical v Kalifornijo. Kupuje avto, na izbiro ima tudi Teslo, vendar je rekel, da odpade zaradi predragega zavarovanja. Najverjetnje bo vzel Audi SQ5.
Re: FSD je zunaj
Je kdo že kje kdaj videl kakšen kos softvera, kjer prvi verziji ni sledila izboljšana verzija?
In nato še dodatno izboljšana?
Le če je avtor/firma propadla.
Danes na FSD gledat kot na 'konstantno kvaliteten' produkt, je zato ponavljanje stare mantre kako bo tesla bankrotirala. FSD že danes ne vozi kot pijanec. Kakršen-koli X-krat bolje od ljudi bo s časom le rastel.
Prepoved vožnje ljudem je neizbežna.
Tudi vam, ki imate izpit do 85-leta, zavarovanje vaše neodgovornosti bo postalo absurdno drago.
In nato še dodatno izboljšana?
Le če je avtor/firma propadla.
Danes na FSD gledat kot na 'konstantno kvaliteten' produkt, je zato ponavljanje stare mantre kako bo tesla bankrotirala. FSD že danes ne vozi kot pijanec. Kakršen-koli X-krat bolje od ljudi bo s časom le rastel.
Prepoved vožnje ljudem je neizbežna.
Tudi vam, ki imate izpit do 85-leta, zavarovanje vaše neodgovornosti bo postalo absurdno drago.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: FSD je zunaj
Prepoved ni napredek, žal, hvala lepa za FSD, ampak ne hvala.warpedone napisal/-a: Prepoved vožnje ljudem je neizbežna.
Tudi vam, ki imate izpit do 85-leta, zavarovanje vaše neodgovornosti bo postalo absurdno drago.
Re: FSD je zunaj
Prepovedi verjetno res ne bo, bo pa skoraj zagotovo zavarovanje res dražje za tiste, ki vozijo sami. Bo pa zagotovo še mnogo bolje, ko bo na trgu več različnih sistemov za avtonomno vožnjo in bodo med seboj tekmovali v izboljšavah.
Re: Avtonomna vožnja
Vidim samo to, da te s to napravo prehitevajo po levi in desni, celo šleperji
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek
-
- 1 Odgovori
- 204 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a Andy