Pnevmatike večji onesnaževalec od izpuhov
Re: Pnevmatike večji onesnaževalec od izpuhov
Onesnaževanje je še večje kot se je predvidevalo
https://www.zurnal24.si/avto/druzba-ima ... lem-387549
https://www.emissionsanalytics.com/news ... sing-tread
https://www.zurnal24.si/avto/druzba-ima ... lem-387549
https://www.emissionsanalytics.com/news ... sing-tread
Re: Pnevmatike večji onesnaževalec od izpuhov
Vsi na kolo, za zdravo telo.
Samo mora tudi kolo imet lesene gume.
Samo mora tudi kolo imet lesene gume.
- pirpy
- EV ambasador
- Prispevkov: 3562
- Kraj: Topolšica
- Avto: ZOE 38 i,leaf 35,e-imt 24,PW 21+15+8 kWh
-
30951614
Re: Pnevmatike večji onesnaževalec od izpuhov
Jaz vseskozi zagovarjam eko vožnjo, 36 miligramov ali 5 g delcev na km.
Re: Pnevmatike večji onesnaževalec od izpuhov
Razmišljanje o zmanjševanju polucij pri obrabi pnevmatik s filtriranjem v odtočnih jaških. Mikroplastiko že na veliko absorbiramo v telo saj so jo našli ekstremno oddaljenih okoljih in pri v dojenčkih.
https://www.rtvslo.si/zabava-in-slog/av ... tri/645715
https://www.rtvslo.si/zabava-in-slog/av ... tri/645715
Re: Pnevmatike večji onesnaževalec od izpuhov
Okoljski standard EURO7 naj bi v bodoče omejeval tudi izpuste pnevmatik in zavor. Pričakujejo da bodo EV vozila imela več tovrstnih izpustov, tako da predlagajo tudi te omejitve. Pri pnevmatikah mi je zaradi teže EV to logično, pri zavorah pa mogoče malo manj, ker je precej navedb uporabnikov EV da upočasnujejo z regeneracijo, zavore pa zaradi nerabe oksidirajo.
Standard predvideva veljavo za osebna vozila od 2025, za težja pa dve leti kasneje.
Standard predvideva veljavo za osebna vozila od 2025, za težja pa dve leti kasneje.
Re: Pnevmatike večji onesnaževalec od izpuhov
Zanimivo, kako pa bodo to preverjali? Nekaj je že na gumah katere so serisko na avtu, kaj pa potem, boš zgubil EURO7 oznako?
Torej bodo tudi težke krave katere majo 2,5tone začele več plačevat kot mi sub 2 toni?
Kolk vam zdržijo gume km?
Torej bodo tudi težke krave katere majo 2,5tone začele več plačevat kot mi sub 2 toni?
Kolk vam zdržijo gume km?
Re: Pnevmatike večji onesnaževalec od izpuhov
En set letnih Michelin PIlot Sport 4S + en set zimskih Kleber Krisalp HP3 => 92k km v trhe letih.Kolk vam zdržijo gume km?
Kakih 32k km na zimskih in 60k km na letnih.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Pnevmatike večji onesnaževalec od izpuhov
KONA bo čez nekaj mesecev stara štiri leta in ima prva seta zimskih in letnih gum.
Letne cca 105 k km,
Zimske cca 48 k km in bodo zdržale še eno zimo.
Letne cca 105 k km,
Zimske cca 48 k km in bodo zdržale še eno zimo.
Re: Pnevmatike večji onesnaževalec od izpuhov
Takšne gume s tolk km so smrtno nevarne. To v mokrem ne drži popolnoma nč.
Re: Pnevmatike večji onesnaževalec od izpuhov
Ti že veš, življenjska doba pnevmatik je odvisna od marsičesa. Sem imel gume ki so bile že skoraj brez profila in so v mokrem prijele bolje kot nove, ki jih imam sedaj na avtu.
Profil ni vse, gumo je treba sporbat in takoj vidiš kje si.
Kako za boga bodo pa za EURO7 kontrolirali obrabo gum? A to so neke babje čenče, ali je kaj bolj oprijemljivega, vir?
Profil ni vse, gumo je treba sporbat in takoj vidiš kje si.
Kako za boga bodo pa za EURO7 kontrolirali obrabo gum? A to so neke babje čenče, ali je kaj bolj oprijemljivega, vir?
Re: Pnevmatike večji onesnaževalec od izpuhov
Še mal pa boš dobil kazen če boš volan motal na mestu. Igrice z volanom na tesli bodo prepovedane brez joystica itd
Skratka hotel sem sam povedat da gume zdržijo veliko časa tudi na EV-ju in ne vem če je opazna razlika tolk med ICE-ji s tem da so tudi ICE avti lahko težki.
Problem so kamjoni, vse na vlak pa bo manj tega...
Skratka hotel sem sam povedat da gume zdržijo veliko časa tudi na EV-ju in ne vem če je opazna razlika tolk med ICE-ji s tem da so tudi ICE avti lahko težki.
Problem so kamjoni, vse na vlak pa bo manj tega...
Re: Pnevmatike večji onesnaževalec od izpuhov
Kje sem pa napisal, da je profil vse? Še zdaleč ne, nekaj sem iz dirkališč odnesel.Gasper napisal/-a: ↑11 Nov 2022, 09:32 Ti že veš, življenjska doba pnevmatik je odvisna od marsičesa. Sem imel gume ki so bile že skoraj brez profila in so v mokrem prijele bolje kot nove, ki jih imam sedaj na avtu.
Profil ni vse, gumo je treba sporbat in takoj vidiš kje si.
Kako za boga bodo pa za EURO7 kontrolirali obrabo gum? A to so neke babje čenče, ali je kaj bolj oprijemljivega, vir?
Re: Pnevmatike večji onesnaževalec od izpuhov
>> Kako za boga bodo pa za EURO7 kontrolirali obrabo gum? A to so neke babje čenče, ali je kaj bolj oprijemljivega, vir?
https://www.tireagent.com/blog/understa ... ar-ratings
>> Problem so kamjoni, vse na vlak pa bo manj tega...
In ne njhove gume ampak mašina / teža.
https://www.tireagent.com/blog/understa ... ar-ratings
>> Problem so kamjoni, vse na vlak pa bo manj tega...
In ne njhove gume ampak mašina / teža.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Pnevmatike večji onesnaževalec od izpuhov
To da lahko pritiskaš na proizvajalca gum mi je jasno, ampak kako bo to prišlo do avtomobila. Bo avto homologiran samo z gumami, ki imajo nek minimalen Treadwear?
Re: Pnevmatike večji onesnaževalec od izpuhov
Nekako tako ja, cene bodo šle v nebo
Nekje morjo pobirat ane. Za zavorne ploščice pa upam da se šalijo...
Nekje morjo pobirat ane. Za zavorne ploščice pa upam da se šalijo...
Re: Pnevmatike večji onesnaževalec od izpuhov
Obraba gum se bo kot prvo izmerila na merilnih napravah, kjer se bo simuliralo dnevne vožnje. V drugi fazi se predvideva zajem direktno med vožnjo, je pa vprašanje če bo do tega prišlo.Kako za boga bodo pa za EURO7 kontrolirali obrabo gum
Lepa čista prihodnost zgleda nekako tako, da bo ob/nad cesti merilnik, kot so sedaj fiksni ali mobilni radarji. Izmerijo se trdi delci tako izpuha, zavor kot gum (spektroskopija) in podatek se primerja z podatkom o vozilu iz baze tehničnih pregledov.
V primeru odstopanja dobiš lepo poziv na izredni tehnični pregled...
Pa to ni znanstvena fantastika - na Graški univerzi sem že videl prve naprave in tudi že nekaj pozivov na pregled vozile je bilo izstavljenih (trenutno sicer samo trdi delci zaradi izrezanih/nedelujočih DPF filtrov).
Re: Pnevmatike večji onesnaževalec od izpuhov
Črn dim za avtom z odrezanim DPF je eno, merjenje odpadlih delcev iz tvojih gum pa nekaj čisto drugega. Karkoli bi meril v "naravi" bi itak dobi 99,99% delcev, ki so bili že na cesti od prej in se dvignejo zaradi "vetra" (resuspension).
Na proizvajalce gum se da pritisnit, da bi zdržale dlje, ampak to pomeni overall slabši oprijem gum, kar pomeni slabšo varnost.
Na proizvajalce gum se da pritisnit, da bi zdržale dlje, ampak to pomeni overall slabši oprijem gum, kar pomeni slabšo varnost.
Re: Pnevmatike večji onesnaževalec od izpuhov
Tehtanje, merjenje profila ipd. ni ravno "rocket scient". Že na oko se lahko vidi koliko je zadeva obrabljena. In material, ki manjka je polucija. Velja za gume, zavore, pa še kaj.
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek