Zagoreli EV-ji v Slo
Re: Zagoreli EV-ji v Slo
Ta je cenejša: https://www.bolha.com/zbirateljstvo-ost ... las-372908
-
- Prispevkov: 6
- Kraj: Lj
- Avto: Tesla
-
11
Re: Zagoreli EV-ji v Slo
Okej res je ja, ta avto zmaga. Samo policaji bi nerabijo vsatvit za vsak razlog.Tyler1763343ax napisal/-a: ↑25 Okt 2021, 01:33mitjap napisal/-a: ↑25 Okt 2021, 00:10 Evidenca registriranih vozil v sloveniji vsebuje dve električni Mazdi RX-8. Le ena je rdeča, lastnik je moški, 60, fizična oseba, letnik vozila 2005, uvožen v SI 2018. Kot občina uporabnika vozila navedena občina "Šmarješke toplice". Tehnični pregled je bil opravljen na AMZS Otočec.
Zagorela: https://www.telprom.si/sistemska-integracija-in-vzdrzevanje/
To ne kaže kot da bi bilo vozilo od Pečjaka. Glede na to da druge rdeče ni v registru ugibam da nima več registrirane.
Pečjakova: https://avtolog.si/search/JMZSE17N250126855/
Joj kako se obnašaji ljudje, kot da smo v humoristični seriji. HVallla za slike
- Vodokotlic
- EV ambasador
- Prispevkov: 2163
- Kraj: Ljubljana/Vipava
- Avto: Model 3 LR AWD
-
12581045
Re: Zagoreli EV-ji v Slo
Ne vem kje in kdaj in kako.
Live long and prosper TESLA popust koda: https://ts.la/dejan44094
Re: Zagoreli EV-ji v Slo
Lepi avti lepo gorijo.
Tole izgleda britanska ali nizozemska tablica, torej ne spada v zagorele v slo?
Tole izgleda britanska ali nizozemska tablica, torej ne spada v zagorele v slo?
Re: Zagoreli EV-ji v Slo
Po plamenih zgleda da se je odzadi neki užgalo, mogoče ReX motor (če je bil pač ReX)?
Re: Zagoreli EV-ji v Slo
Ja, tam i3 poleg el.motorja ima rex.
V tem primeru, glede na to, da je LCI model i3, zelo malo verjetno, da je z REXom. Bol zgleda kot "wanna burn my car".
Re: Zagoreli EV-ji v Slo
Avto tako majhnih gabaritov, pa cez parking crto tako spredaj kot levo. Ni cudno da ga je nekdo zazgal.
-
- Prispevkov: 6
- Kraj: Lj
- Avto: Tesla
-
11
-
- Prispevkov: 6
- Kraj: Lj
- Avto: Tesla
-
11
Re: Zagoreli EV-ji v Slo
RX8 Common IssuesTyler1763343ax napisal/-a: ↑26 Okt 2021, 11:21Okej res je ja, ta avto zmaga. Samo policaji bi nerabijo vsatvit za vsak razlog.Tyler1763343ax napisal/-a: ↑25 Okt 2021, 01:33mitjap napisal/-a: ↑25 Okt 2021, 00:10 Evidenca registriranih vozil v sloveniji vsebuje dve električni Mazdi RX-8. Le ena je rdeča, lastnik je moški, 60, fizična oseba, letnik vozila 2005, uvožen v SI 2018. Kot občina uporabnika vozila navedena občina "Šmarješke toplice". Tehnični pregled je bil opravljen na AMZS Otočec.
Zagorela: https://manituherbs.com/sl/trgovina/cbg ... i-vrsicki/
To ne kaže kot da bi bilo vozilo od Pečjaka. Glede na to da druge rdeče ni v registru ugibam da nima več registrirane.
Pečjakova: https://avtolog.si/search/JMZSE17N250126855/
Joj kako se obnašaji ljudje, kot da smo v humoristični seriji. HVallla za slike
Hot start problems (signs of poor compression). Growling noise and loss of power (sticking SSV or tune valves). Engine Management Light flashing whilst driving (real time detection of engine misfire). Rattling Exhaust (catalyst damaged with ceramic in rear section of exhaust).
Ima malce problemov a je vseeno top
Re: Zagoreli EV-ji v Slo
SIOL, 18.11.2021
https://siol.net/avtomoto/novice/avstri ... oto-566161
Avstrijci se ne šalijo: tako bodo po novem gasili električne avtomobile
Avstrijski Rosenbauer je predstavil nov sistem za gašenje električnih avtomobilov oziroma, kot bi lahko rekli, sistem za gašenje gorečih baterij v električnih avtomobilih. Z njim lahko pogasijo visokonapetostne litij-ionske baterije varno in učinkovito, saj neposredno dostopajo do baterijskih modulov ter s tem preprečijo verižno reakcijo in posledičen vžig sosednjih modulov.
Varno in učinkovito - varno predvsem zaradi časa, ki ga mora gasilec prebiti pri gorečem električnem avtomobilu, in učinkovito zato, ker gašenje neposredno hladi baterijske module znotraj celic. Pri Rosenbauerju se gasilni sistem postavi pod avtomobil, če ta sloni na štirih kolesih. Če je goreče električno vozilo prevrnjeno na bok, se do baterij dostopa prek notranjosti, od tam poteka tudi gašenje. Gasilni sistem je povezan z nadzorno enoto, ki je od požara odmaknjena osem metrov.
Voda mora prodreti v ohišje baterije
Ko gasilec pri kontrolni enoti aktivira sistem, silen gasilni curek vode, usmerjen v baterijo, prodre v samo baterijsko ohišje. To je mogoče le z nekaj tonami potiska curka, zato se voda hitro razširi čez celoten baterijski paket in ohišje se napolni z vodo. Pri Rosenbauerju so med drugim opozorili, da mora biti količina vode "običajnega TLF/HLF" (tj. cisterne ali pomožnega gasilskega vozila) zadostna, da bo gašenje uspešno.
Pri Rosenbauerju so pri razvoju sistem preizkusili na različnih baterijskih paketih. Uspešno so pogasili električne avtomobile z baterijskimi paketi z uporabo t. i. celic "pouch" in prizmatičnih celic. Pri razvoju so sodelovale različne gasilne brigade (tudi tista, ki deluje v Porschejevi tovarni v Leipzigu), tako profesionalne kot prostovoljne. Gasilni sistem je preprost za uporabo in prav vsi so se hitro navadili na upravljanje in taktične rešitve, ki so pomagale pri gašenju električnih avtomobilov.
Nova težava? Gašenje električnih avtov v predorih.
Našo pozornost je pritegnila tudi raziskava glede gašenja električnih avtov v predorih. Tudi tukaj so v ospredju Avstrijci. Raziskavo so namreč opravili ekipa z univerze za tehnologijo iz Gradca, univerza v Leobnu, državna gasilna zveza in avstrijsko svetovalno podjetje ILF Consulting Engineers. Raziskovali so učinke požarov na električnih vozili v predorih na varnost in iskali nove načine, kako gasiti takšne požare. Ugotovili so, da požar električnega vozila v predoru varnostno ni nič bolj nevaren kot vžig običajnega avtomobila v predoru.
Za poglobljeno raziskavo so se odločili predvsem zaradi pomanjkljivega znanja na tem področju. Prej so imeli podatke le o požarih električnih avtomobilov, pri katerih so gašenje opravljali na posameznih baterijskih celicah in na majhnih baterijskih sklopih. Na podlagi teh rezultatov so izsledke razširili in jih upoštevali, kot da bi v celoti zagorel električni avtomobil. Za nove teste so v raziskovalnem centru za predore, imenovanem Zentrum am Berg, na univerzi v Leobnu namenoma zažgali tri vozila na električni pogon in dve vozili na dizelski pogon. Nekateri kompaktni avtomobili, terenci in kombiji so bili novi avtomobili, izdelani leta 2020, in tako predstavljajo najnovejšo tehnologijo litij-ionskih baterij, ki je na voljo na trgu.
Ker so želeli realne rezultate, so pustili, da so avtomobili goreli deset minut. Šele potem je v igro vstopila gasilna brigada in začela gašenje. A za gašenje niso uporabili gasilnega sistema Rosenbauerja. Meritve so izvedli z več kot 30 temperaturnimi senzorji. Oddana toplotna energija gorečega običajnega avtomobila je pet megavatov, pri električnih vozilih pa se je ta toplotna energija povečala na šest ali sedem megavatov. A kljub temu povišanju se v praksi to ne pozna, predori pa morajo brez težav prenesti do 30 megavatov (tolikšna je oddana toplotna energija tovornjaka).
https://siol.net/avtomoto/novice/avstri ... oto-566161
Avstrijci se ne šalijo: tako bodo po novem gasili električne avtomobile
Avstrijski Rosenbauer je predstavil nov sistem za gašenje električnih avtomobilov oziroma, kot bi lahko rekli, sistem za gašenje gorečih baterij v električnih avtomobilih. Z njim lahko pogasijo visokonapetostne litij-ionske baterije varno in učinkovito, saj neposredno dostopajo do baterijskih modulov ter s tem preprečijo verižno reakcijo in posledičen vžig sosednjih modulov.
Varno in učinkovito - varno predvsem zaradi časa, ki ga mora gasilec prebiti pri gorečem električnem avtomobilu, in učinkovito zato, ker gašenje neposredno hladi baterijske module znotraj celic. Pri Rosenbauerju se gasilni sistem postavi pod avtomobil, če ta sloni na štirih kolesih. Če je goreče električno vozilo prevrnjeno na bok, se do baterij dostopa prek notranjosti, od tam poteka tudi gašenje. Gasilni sistem je povezan z nadzorno enoto, ki je od požara odmaknjena osem metrov.
Voda mora prodreti v ohišje baterije
Ko gasilec pri kontrolni enoti aktivira sistem, silen gasilni curek vode, usmerjen v baterijo, prodre v samo baterijsko ohišje. To je mogoče le z nekaj tonami potiska curka, zato se voda hitro razširi čez celoten baterijski paket in ohišje se napolni z vodo. Pri Rosenbauerju so med drugim opozorili, da mora biti količina vode "običajnega TLF/HLF" (tj. cisterne ali pomožnega gasilskega vozila) zadostna, da bo gašenje uspešno.
Pri Rosenbauerju so pri razvoju sistem preizkusili na različnih baterijskih paketih. Uspešno so pogasili električne avtomobile z baterijskimi paketi z uporabo t. i. celic "pouch" in prizmatičnih celic. Pri razvoju so sodelovale različne gasilne brigade (tudi tista, ki deluje v Porschejevi tovarni v Leipzigu), tako profesionalne kot prostovoljne. Gasilni sistem je preprost za uporabo in prav vsi so se hitro navadili na upravljanje in taktične rešitve, ki so pomagale pri gašenju električnih avtomobilov.
Nova težava? Gašenje električnih avtov v predorih.
Našo pozornost je pritegnila tudi raziskava glede gašenja električnih avtov v predorih. Tudi tukaj so v ospredju Avstrijci. Raziskavo so namreč opravili ekipa z univerze za tehnologijo iz Gradca, univerza v Leobnu, državna gasilna zveza in avstrijsko svetovalno podjetje ILF Consulting Engineers. Raziskovali so učinke požarov na električnih vozili v predorih na varnost in iskali nove načine, kako gasiti takšne požare. Ugotovili so, da požar električnega vozila v predoru varnostno ni nič bolj nevaren kot vžig običajnega avtomobila v predoru.
Za poglobljeno raziskavo so se odločili predvsem zaradi pomanjkljivega znanja na tem področju. Prej so imeli podatke le o požarih električnih avtomobilov, pri katerih so gašenje opravljali na posameznih baterijskih celicah in na majhnih baterijskih sklopih. Na podlagi teh rezultatov so izsledke razširili in jih upoštevali, kot da bi v celoti zagorel električni avtomobil. Za nove teste so v raziskovalnem centru za predore, imenovanem Zentrum am Berg, na univerzi v Leobnu namenoma zažgali tri vozila na električni pogon in dve vozili na dizelski pogon. Nekateri kompaktni avtomobili, terenci in kombiji so bili novi avtomobili, izdelani leta 2020, in tako predstavljajo najnovejšo tehnologijo litij-ionskih baterij, ki je na voljo na trgu.
Ker so želeli realne rezultate, so pustili, da so avtomobili goreli deset minut. Šele potem je v igro vstopila gasilna brigada in začela gašenje. A za gašenje niso uporabili gasilnega sistema Rosenbauerja. Meritve so izvedli z več kot 30 temperaturnimi senzorji. Oddana toplotna energija gorečega običajnega avtomobila je pet megavatov, pri električnih vozilih pa se je ta toplotna energija povečala na šest ali sedem megavatov. A kljub temu povišanju se v praksi to ne pozna, predori pa morajo brez težav prenesti do 30 megavatov (tolikšna je oddana toplotna energija tovornjaka).
Re: Zagoreli EV-ji v Slo
Avstrijci res rinejo naprej v vseh segmentih so kar dosti pred ostalimi.
Sistem gašenja baterijskih sklopov
Kurz-u odvzel imuniteto
Najavili obvezno cepljenje s 1.2.2022
Sistem gašenja baterijskih sklopov
Kurz-u odvzel imuniteto
Najavili obvezno cepljenje s 1.2.2022
Re: Zagoreli EV-ji v Slo
Re: Zagoreli EV-ji v Slo
Re: Zagoreli EV-ji v Slo
Enostavna, ampak zelo učinkovita rešitev. Ostali BEV proizvajali bi morali slediti.
Re: Zagoreli EV-ji v Slo
To bo sigurno čez nekaj let obvezno, podobne odprtine ima mednarodna postaja v vesolju, čudno res da niso že prej tega uzakonili pri vseh proizvajalcih...
Re: Zagoreli EV-ji v Slo
Kako pa to deluje? Odprtina sklepam da ne vodi v samo notranjost baterije med celice? Torej samo ovoj baterije hladijo/gasijo al kako?
Re: Zagoreli EV-ji v Slo
https://www.renaultgroup.com/en/news-on ... -vehicles/
In addition, we worked with firefighters to create the design of our extremely effective Firefighting Access feature, which enables first responders to entirely extinguish a fire in the battery caused by external sources of flames. Renault is currently the only manufacturer that offers this feature. All our electric vehicles are equipped with two heat-sensitive parts positioned opposite each other, one on the chassis side and the other on the battery side. If a fire starts, they melt and leave a hole, giving the firefighters clear access to the battery with their hose. By soaking the battery, they can put the fire out in under a minute.
In addition, we worked with firefighters to create the design of our extremely effective Firefighting Access feature, which enables first responders to entirely extinguish a fire in the battery caused by external sources of flames. Renault is currently the only manufacturer that offers this feature. All our electric vehicles are equipped with two heat-sensitive parts positioned opposite each other, one on the chassis side and the other on the battery side. If a fire starts, they melt and leave a hole, giving the firefighters clear access to the battery with their hose. By soaking the battery, they can put the fire out in under a minute.
Re: Zagoreli EV-ji v Slo
"which enables first responders to entirely extinguish a fire in the battery caused by external sources of flames"
Torej samo ko je vir ognja zunaj baterije. Če zagori baterija še vedno ugibam da ne pomaga drugega, kot potopit baterijo v vodo.
Torej samo ko je vir ognja zunaj baterije. Če zagori baterija še vedno ugibam da ne pomaga drugega, kot potopit baterijo v vodo.