V2G, V2L, V2H sistemi

Razprave o vsem, kar se tiče električnih vozil, pa ne sodi v nobeno drdugo kategorijo
Odgovori
crunchy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1916
Kraj: Cerklje na Gorenjskem
Avto: Nissan Leaf 2.zero
1522
1987

V2G, V2L, V2H sistemi

Odgovor Napisal/-a crunchy »

Premišljujem o testnem sistemu pri katerem bi uporabil električno vozilo kot potrošnik in shrambo energije, torej kot baterijo ki jo lahko polnim in praznim (kar ponekod v svetu že preizkušajo). Vem da V2G deluje na Nissanu (npr. polnilnica Quasar, razen kitajskih variant). Nekje sem prebral tudi o adapterju za Ioniq 5, ki da ven par kW oziroma bral o rešitvi za MG vozila (ne vem, če deluje na vseh). Za zadnja dva predvidevam, da ne delujeta dvosmerno (torej, moraš se odločiti ali želiš EV polniti ali pa prazniti). Nekje sem tudi zasledil, da bi Ioniqov adapter lahko deloval tudi na novih Kiah EV6. Seveda pa so Ioniq 5 in MG variante V2L in ne V2G.

Za MG:
https://www.ioniqforum.com/attachments/ ... peg.40637/

Ioniq 5:
https://hyundaishop.com/shop-by-model/2 ... ctor-q006/

Quasar:
https://wallbox.com/en_catalog/quasar-dc-charger

Tudi Pirpi mi je dal par zanimivih informacij glede Zoe in tistega "slepega konektorja", čeprav še vedno čakam odgovor ali omogoča dvosmerno polnjenje in praznjenje. Je pa res, da je varianta z Zoe "na črno" in da bi morali biti zelo previdni pri preizkušanju.

Kljub vsem naštetim variantam tudi pri Quasarju še nisem prepričan ali mu lahko "od zunaj" ukažemo kolikšno moč polnjenja ali praznjenja želimo v določenem trenutku.

Ali morda kdo ve še za kakšno možno varianto pri drugih vozilih?
Avrelij
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 665
Kraj: Zasavje
Avto: ice Hyundai i30
481
572

Re: V2G, V2L, V2H sistemi

Odgovor Napisal/-a Avrelij »

Hyundai in Kia EV modeli s "ta vel'kimi" baterijami in na platformi E-GMP imajo V2L, ki omogoča odjem do 3,6 kW iz baterije vozila. Softwer omogoča omejitev, da ne dovoli več odjema pod 20% napolnjenosti shrambe. Enako bo tudi z EV Genesisa, ki bodo delili isto tehnologijo.
crunchy
Uporabniški avatar
pirpy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3212
Kraj: Topolšica
Avto: ZOE R240 41kWh i,leaf 2 35 kWh
2764
1368

Re: V2G, V2L, V2H sistemi

Odgovor Napisal/-a pirpy »

Jaz imam narejen kabel za Zoe, s katerim povežem baterijo avta na 30 kW UPS za primer izpada omrežja, na ups se poveže elektrarna in odvečno energijo ups spravi v baterije, torej v avto, če je lepo vreme sem lahko brez mreže več dni, če bi bilo izpadov več, bi si moral narediti avtomatski izklop elektrarne ko je baterija v avtu polna in zagon agregatako ko je prazna.
Je pa precejšen problem mojega UPS-a, ker samo zase skuri okoli 20 kWh na dan, dodatno pa zoe kuri skoraj 400 W, ker mora bit vklopljen, dodatnih 10 kW na dan, tako da to imam samo za primer izpada omrežja.

Preizkusil sem tudi avto priklopit na enofazni solarni inverter KACO Powador 4500, in z njim več kot 60 % baterije spustil nazaj v omrežje, potem je bila pa napetost baterije prenizka in inverter se je ustavil.
Potreboval bi 3 fazni inverter z nižjo začetno napetostjo.
Na omenjenemu inverterju sem tudi dodelal regulacijo izhodne moči, da bi lahko spreminjal moč, glede na porabo hiše.
Torej avto priklopim na dinamično polnilnico in z dodatnim kablom na solarni razsmernik in imam rešeno V2G in nazaj.
Vse preizkušeno, vendar trenutno v Slo ni potrebe, in mislim, da tudi v prihodnosti ne bo potreba po tem ker se bodo baterije tipa powerwall pocenile. Če ne komercialne pa DIY
crunchy, timo, FrediZ
rgornik
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 977
Kraj: Dragomelj
Avto: pešhonda
703
271

Re: V2G, V2L, V2H sistemi

Odgovor Napisal/-a rgornik »

pirpy napisal/-a: 10 Apr 2022, 09:06 Jaz imam narejen kabel za Zoe, s katerim povežem baterijo avta na 30 kW UPS za primer izpada omrežja, na ups se poveže elektrarna in odvečno energijo ups spravi v baterije, torej v avto, če je lepo vreme sem lahko brez mreže več dni, če bi bilo izpadov več, bi si moral narediti avtomatski izklop elektrarne ko je baterija v avtu polna in zagon agregatako ko je prazna.
Je pa precejšen problem mojega UPS-a, ker samo zase skuri okoli 20 kWh na dan, dodatno pa zoe kuri skoraj 400 W, ker mora bit vklopljen, dodatnih 10 kW na dan, tako da to imam samo za primer izpada omrežja.

Preizkusil sem tudi avto priklopit na enofazni solarni inverter KACO Powador 4500, in z njim več kot 60 % baterije spustil nazaj v omrežje, potem je bila pa napetost baterije prenizka in inverter se je ustavil.
Potreboval bi 3 fazni inverter z nižjo začetno napetostjo.
Na omenjenemu inverterju sem tudi dodelal regulacijo izhodne moči, da bi lahko spreminjal moč, glede na porabo hiše.
Torej avto priklopim na dinamično polnilnico in z dodatnim kablom na solarni razsmernik in imam rešeno V2G in nazaj.
Vse preizkušeno, vendar trenutno v Slo ni potrebe, in mislim, da tudi v prihodnosti ne bo potreba po tem ker se bodo baterije tipa powerwall pocenile. Če ne komercialne pa DIY
Kako ti je pa uspelo, da si Zoe "prepričal", da da energijo nazaj ven iz baterije? A si se priklopil na motor, da je Zoe mislil, da se voziš?
OVE, OVE, OVE
Uporabniški avatar
pirpy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3212
Kraj: Topolšica
Avto: ZOE R240 41kWh i,leaf 2 35 kWh
2764
1368

Re: V2G, V2L, V2H sistemi

Odgovor Napisal/-a pirpy »

skoraj ja.
Avto misli da stojim v zastoju.
Avrelij
hribovc0601
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 540
Kraj: Ljubljana
Avto: Kia Soul EV
483
653

Re: V2G, V2L, V2H sistemi

Odgovor Napisal/-a hribovc0601 »

Ali pri nas kdo že prodaja za MG-ja kabel V2L? Bi ga rabil do zime za rezervno napajanje namesto agregata, ko zmanjka elektrike. Do sedaj nam je 2 kw agregat vse nujne zadeve pokril, tukaj gre pa za isto moč..
1. SE 2010, TČ 2006, 1. EV 2018, 2. SE 2020, 2. EV 2022
alfy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1429
Kraj: Koper
Avto: i3 94 rex
772
693

Re: V2G, V2L, V2H sistemi

Odgovor Napisal/-a alfy »

hribovc0601 napisal/-a: 17 Apr 2022, 20:26 Ali pri nas kdo že prodaja za MG-ja kabel V2L? Bi ga rabil do zime za rezervno napajanje namesto agregata, ko zmanjka elektrike. Do sedaj nam je 2 kw agregat vse nujne zadeve pokril, tukaj gre pa za isto moč..
Na spletu sem našu DIY izvedbo V2L kabla in sicer se spremeni le upor na navadnem Type2 kablu, da ga vozilo prepozna.
hribovc0601
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 540
Kraj: Ljubljana
Avto: Kia Soul EV
483
653

Re: V2G, V2L, V2H sistemi

Odgovor Napisal/-a hribovc0601 »

Sem mal gledal, ampak se nebi rad igral s temi zadevami... Bom pisal parim dobaviteljem polnilnic tekom poletja, pa da vidimo.
1. SE 2010, TČ 2006, 1. EV 2018, 2. SE 2020, 2. EV 2022
Uporabniški avatar
DeCoRawr
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3925
Avto: Kona 64_2018
1962
287

Re: V2G, V2L, V2H sistemi

Odgovor Napisal/-a DeCoRawr »

Sej je simple, sem napisal tudi eno temo glede tega. Vsak type2 kabel se da predelat da dela kot V2L za MG avte.
Uporabniški avatar
DeCoRawr
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3925
Avto: Kona 64_2018
1962
287

Re: V2G, V2L, V2H sistemi

Odgovor Napisal/-a DeCoRawr »

MG pelje do 3kW čist ok
crunchy
hribovc0601
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 540
Kraj: Ljubljana
Avto: Kia Soul EV
483
653

Re: V2G, V2L, V2H sistemi

Odgovor Napisal/-a hribovc0601 »

Evo sem našel kabe v UK. Cca 200 eur pride. Toliko so najcenejši agregati. Mislim, da bo tole idealno za mirno zimo.

https://evcables.co.uk/products/mg-vehi ... 7226851578
1. SE 2010, TČ 2006, 1. EV 2018, 2. SE 2020, 2. EV 2022
darjan
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3280
Kraj: Maribor
Avto: Hyundai Ioniq 2017
754
1503

Re: V2G, V2L, V2H sistemi

Odgovor Napisal/-a darjan »

Saj načeloma se lahko vsak EV "predela", da da od sebe vsaj kw ali dva, potem pa imaš lokalno pri bajti "neko baterijo", katera se potem lahko "priklopi" na omrežje v bajti...pa bi nekako moralo delat, v teoriji :)

Torej iz avta filaš to baterijo, baterija pa potem bajto, ko/če je sila.
Janez
Ogo
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2466
Avto: Hyundai Kona EV
1366
1361

Re: V2G, V2L, V2H sistemi

Odgovor Napisal/-a Ogo »

Zakaj pa dvojna konverzija in s tem dvojne izgube?
darjan
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3280
Kraj: Maribor
Avto: Hyundai Ioniq 2017
754
1503

Re: V2G, V2L, V2H sistemi

Odgovor Napisal/-a darjan »

Ker bajte ne boš mogel "gor držat" z samo 1kw iz avta..no..lahko boš, ampak te bo zeblo in vse do trenutka ko bo žena vklopila fen :)

in, brez dodatne baterije, in če avta ni doma, bo tudi izpad.

Torej Tesla wall recimo, poleg pa si urediš, da ga lahko polniš iz avta.
Ogo
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2466
Avto: Hyundai Kona EV
1366
1361

Re: V2G, V2L, V2H sistemi

Odgovor Napisal/-a Ogo »

Če imaš konkreten izpad elektrike, boš pač deloval v sili - omejil luksuz. Za tistih nekaj ur na 5 let, brez veze komplicirat.
bvs
Uporabniški avatar
warpedone
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 5602
Kraj: LJ
Avto: Tesla Model 3 LR
3843
2473

Re: V2G, V2L, V2H sistemi

Odgovor Napisal/-a warpedone »

Backup ...
.
Slika
Matej24, bvs, Matej
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Matej24
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 290
Kraj: Kuca/Posao/Kuca
Avto: Dizel
147
198

Re: V2G, V2L, V2H sistemi

Odgovor Napisal/-a Matej24 »

Si me spomnil, moram koš za drva naredit se pred zimo.
warpedone
hribovc0601
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 540
Kraj: Ljubljana
Avto: Kia Soul EV
483
653

Re: V2G, V2L, V2H sistemi

Odgovor Napisal/-a hribovc0601 »

Z 2 kw agregatom oziroma v tem primeru V2L lahko gor držim peč na ELKO (ki jo imam kot vršni vir poleg TČ), obtočne črpalke za talno gretje, 2 skrinje in 2 hladilnika. Pa šr kakšno luč. To je 2014 delovalo ob žledu. In to je čisto super luksuz v primeru izpafa elektrike za par dni.

Konektor V2L je samo povečanje luksuza, da ni treba agregat laufat in smradit okolico.
darjan
1. SE 2010, TČ 2006, 1. EV 2018, 2. SE 2020, 2. EV 2022
Odgovori
  • Similar Topics
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek