EURO NCAP 2020 - 2022 Protocol

Razprave o vsem, kar se tiče električnih vozil, pa ne sodi v nobeno drdugo kategorijo
Uporabniški avatar
warpedone
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 8254
Kraj: LJ
Avto: Tesla Model 3 LR 2019, 140k
5356
3483

EURO NCAP 2020 - 2022 Protocol

Odgovor Napisal/-a warpedone »

Slika
.
.

Slika
.
.
Top Score for Tesla Vision

Model Y also received a leading score of 98 percent in Euro NCAP's Safety Assist category. This result was achieved with Model Y vehicles equipped with Tesla Vision, our camera vision and neural net processing system that now comes standard in all Tesla vehicles delivered in North America and Europe. This score was a result that many did not believe was possible without using radar.
Kdo bo drugi proizvajalec, ki bo sposoben varnost spravit višje, ko to omogoča radar?

Slika
Dzun Tao
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Uporabniški avatar
PogoreucJ
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1141
Avto: Dizl mašinca
526
448

Re: EURO NCAP 2020 - 2022 Protocol

Odgovor Napisal/-a PogoreucJ »

technic
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2231
1173
395

Re: EURO NCAP 2020 - 2022 Protocol

Odgovor Napisal/-a technic »

New Euro NCAP tests due in 2026 will encourage manufacturers to use separate, physical controls for basic functions in an intuitive manner, limiting eyes-off-road time and therefore promoting safer driving.
https://www.driving.co.uk/news/technolo ... y-ratings/
VW je že obljubil gumbe za next-gen 2026...
Toyota in Hyundai jih pa itak nista odstranila...
Kaj bo pa Elmo naredil? Verjetno eno oreng dozo...
:D
Uporabniški avatar
mlakar
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1561
Avto: Muskvič Model E Quattro
769
755

Re: EURO NCAP 2020 - 2022 Protocol

Odgovor Napisal/-a mlakar »

Elmo bo naredil kaj? Prilagodil se bo.
Če ne bo prej že kak EU avto-proizvajalec zlobiral umik zahtev.
Stalk-less žmigovci namreč originirajo iz Evrope. Elmo samo nadaljuje trend. ;)
BigWhale
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 352
Kraj: Slovenska Bistrica
Avto: Leaf 2018
206
11

Re: EURO NCAP 2020 - 2022 Protocol

Odgovor Napisal/-a BigWhale »

Proizvajalci avtomobilov pa :surprised pikachu: :D
ReBorn
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 49
Kraj: Lj
Avto: Škoda Enyaq (v prihodu)
35
23

Re: EURO NCAP 2020 - 2022 Protocol

Odgovor Napisal/-a ReBorn »

Še dobro da se je prebudila zdrava pamet, sem čakal počasi da umaknejo pedal za bremzo in ga nadomestijo s tipko na zaslonu...
amaterB, bvs
Uporabniški avatar
DGJ
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3000
Kraj: Kamnik
Avto: TESLA Y LR
3781
6403

Re: EURO NCAP 2020 - 2022 Protocol

Odgovor Napisal/-a DGJ »

Haha, pač iščejo grešnega kozla in so zelo domiselni kako onemogočiti napredek... ker ga sami niso sposobni.

Najbolje, da nam dajo nazaj kamen v roke in gremo lovit večerjo.
bvs
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2960
1066
1306

Re: EURO NCAP 2020 - 2022 Protocol

Odgovor Napisal/-a bvs »

DGJ napisal/-a: 05 Mar 2024, 14:31 Haha, pač iščejo grešnega kozla in so zelo domiselni kako onemogočiti napredek... ker ga sami niso sposobni.

Najbolje, da nam dajo nazaj kamen v roke in gremo lovit večerjo.
Zanimivo, lahko to malo bolj pojasniš za nas, ki ne zastopimo?
P. S. Gre se za ročke in nekaj tipk.
Uporabniški avatar
DGJ
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3000
Kraj: Kamnik
Avto: TESLA Y LR
3781
6403

Re: EURO NCAP 2020 - 2022 Protocol

Odgovor Napisal/-a DGJ »

Točno to... zaviranje napredka. Ne znam drugače pojasniti... aja lahko. Kdo še uporablja telefon na tipke?
bvs
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2960
1066
1306

Re: EURO NCAP 2020 - 2022 Protocol

Odgovor Napisal/-a bvs »

DGJ napisal/-a: 05 Mar 2024, 14:48 Točno to... zaviranje napredka. Ne znam drugače pojasniti... aja lahko. Kdo še uporablja telefon na tipke?
Dobra primerjava 🤣. Z avtom se voziš in lahko koga ubiješ, med tem,ko snofas po ekranu ali ne daš zmigavca. S telefonom pa to lahko izvedeš mnogo težje.
https://www.theverge.com/2024/1/3/24023 ... -placement
Uporabniški avatar
DGJ
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3000
Kraj: Kamnik
Avto: TESLA Y LR
3781
6403

Re: EURO NCAP 2020 - 2022 Protocol

Odgovor Napisal/-a DGJ »

Si že sam odgovoril vse kar je potrebno, problem je v vozniku. Pozornost voznika pa ni odvisna od gumba v fizični obliki ali narisanega gumba.
bvs
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2960
1066
1306

Re: EURO NCAP 2020 - 2022 Protocol

Odgovor Napisal/-a bvs »

DGJ napisal/-a: 05 Mar 2024, 15:04 Si že sam odgovoril vse kar je potrebno, problem je v vozniku. Pozornost voznika pa ni odvisna od gumba v fizični obliki ali narisanega gumba.
To seveda ne drži. Torej so si pri NCAP to zamislili samo zato, ker hočejo nagajat T 😁?
Tudi v firmah so včasih po domače delal, danes ne več. Moraš bit privezan na višini, oder postavljen, očala, zaščitni čevlji,... Včasih so še zaščite na strojih odstranili in jih namestili samo za inšpektorja, dvigovali na ho-ruk itd,...
Uporabniški avatar
DGJ
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3000
Kraj: Kamnik
Avto: TESLA Y LR
3781
6403

Re: EURO NCAP 2020 - 2022 Protocol

Odgovor Napisal/-a DGJ »

Nihče ne omenja T. Jaz omenjam napredek... in centralni zaslon je eden od produktov tega napredka, ki ga imajo dandanes vsi.

Realno mi povejte. Kaj je res NUJNO potrebno za vožnjo... samo izbira smerokazov, za kar so še vedno fizični gumbi v vseh vozilih.
Sem kaj pozabil?
Vse ostalo kriljenje po avtu in iskanje milijon aplikacij je povsem nepotrebno in samo motnja v osredotočenosti na vožnjo.
mlakar
Uporabniški avatar
warpedone
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 8254
Kraj: LJ
Avto: Tesla Model 3 LR 2019, 140k
5356
3483

Re: EURO NCAP 2020 - 2022 Protocol

Odgovor Napisal/-a warpedone »

hja.. je kdo videl kje kako študijo, statistiko .. nekaj kar vsaj smrdi po faktih iz prakse?

Al je le 'ustni material', enakega vonja in konstitucije kot tisti iz riti?
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
BigWhale
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 352
Kraj: Slovenska Bistrica
Avto: Leaf 2018
206
11

Re: EURO NCAP 2020 - 2022 Protocol

Odgovor Napisal/-a BigWhale »

DGJ napisal/-a: 05 Mar 2024, 15:04 Si že sam odgovoril vse kar je potrebno, problem je v vozniku. Pozornost voznika pa ni odvisna od gumba v fizični obliki ali narisanega gumba.
Tle se sicer motis. Gumbi, ki imajo "tactile feedback" so lazji za uporabo in bolj smiselni iz vidika UXa. Tudi telefoni dajejo feedback pri uporabi zaslonov na dotik. Gumb, ki vrne feedback bo vedno boljsi od gumba, ki ga MORAS pogledati, da bi videl ali se je spremenilo stanje gumba ali ne.

VW si je premislil in vrgel kapacitivne gumbe ven iz avtov, Teslin Model 3 ima tipke na volanu s feedbackom, hupo, ki je bila v Modelu S na tipki na volanu, so vrnili nazaj na klasicno mesto - velik gumb na sredini volana, ki ga ne rabis iskat.

To o zaviranju napredka je pac neumnost, ki nima smisla. Nic ni narobe s centralnim ekranom in HUD-om. Je pa vsekakor tezje za nastavitev temperature drsati ali tapkati po ekranu, kot pa samo obrniti fizicni gumb. Ali pa ce moras za izbiro hitrosti brisalcev tapkati na zaslon, namesto da samo obrnes rocko brez da bi umaknil pogled s ceste.

Napredek mora biti tudi iz vidika UXa, ne samo iz vidika, da za vsako ceno uporabis neko novo tehnologijo.
ReBorn, bvs
BigWhale
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 352
Kraj: Slovenska Bistrica
Avto: Leaf 2018
206
11

Re: EURO NCAP 2020 - 2022 Protocol

Odgovor Napisal/-a BigWhale »

DGJ napisal/-a: 05 Mar 2024, 17:57 Realno mi povejte. Kaj je res NUJNO potrebno za vožnjo... samo izbira smerokazov, za kar so še vedno fizični gumbi v vseh vozilih.
Nujno? Nic. :) Kaj pa vpliva na varnost?

- smerokazi
- brisalci, pranje stekel
- vklop vseh smerokazov
- nastavitev klime in temperature
- vklapljanje gretja sedezev, volana
- menjava izvora zvoka, radijske postaje, pesmi, ...

Zadnje tri stvari so nekaj kar ljudje vedno pocnejo med voznjo in bodo vedno poceli in ce te stvari zakompliciras, potem naredis vozilo manj varno. Novi Mercedes A recimo nima tipk za next/prev song na playlisti in se moras sprehajat s kurzorjem po menijih, kar je naravnost noro.

Uporabniske vmesnike se vedno dizajnira tako, da pogledas kaj uporabniki pocnejo in jim to olajsas in ne tako, da jim prepovedujes in otezujes stvari.
Uporabniški avatar
warpedone
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 8254
Kraj: LJ
Avto: Tesla Model 3 LR 2019, 140k
5356
3483

Re: EURO NCAP 2020 - 2022 Protocol

Odgovor Napisal/-a warpedone »

Je pa vsekakor tezje za nastavitev temperature drsati ali tapkati po ekranu, kot pa samo obrniti fizicni gumb.
100% blesav bulšit.

A je nekaj težje/lažje je v 100% odvisno od vseh detajlov izvedbe, kjer je ne-fizičnost komande zelo minoren in nepomemben detajl.

Najprej in najbol pomemna je postavite i.e. kolk daleč od običajne pozicije roke je stvar, kolk je sprejemljiva, kolk drugega je (preveč) blizu, kolk je treba gledat, kolk je treba iskat, kolk je odzivno, kolk je zanesljivo, kolk je to treba sploh šlatat itd, itn.
In še vse to nima čisto nobene teže brez konkretnih meritev. Dokler je le filozofiranje, je bulšit.

Moj prvi karambol sm vidu, ko je opica za volanom pobirala kaseto iz tal vozila, ker med vožnjo ni uspela kasete porinit v luknjo.
Tolk o varnih fizične kosih plastike.

P.S. nastavljanje temp na levem koleščku funkcionira čist fajn, še bolš pa funkcionira avtomatika ko v 99,999% časa ne nastavljam ničesar.

Set and forget.
niko6, DGJ
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Kegelj
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 728
Kraj: Dolenjska
Avto: e-golf
539
486

Re: EURO NCAP 2020 - 2022 Protocol

Odgovor Napisal/-a Kegelj »

Saj bi človek še mislil, da se nekateri tukaj delajo norca, ampak ne. Oni še vedno vztrajajo, da je umik fizičnih stikal doprinesel k varnosti.

Imamo tukaj gor večje strokovnjake za varnost kot v NCAP.
ReBorn, technic, bvs, EVH
technic
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2231
1173
395

Re: EURO NCAP 2020 - 2022 Protocol

Odgovor Napisal/-a technic »

adac.png
adac.png (56.18 KiB) Pogledano 95 krat
https://www.adac.de/rund-ums-fahrzeug/a ... nelemente/
https://blog.burhoff.de/2020/07/57937/
PS: Pred kratkim sem videl predlog, da bi se neumnost merila v elonih... :D
bvs, Sebastijan
Odisej
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 190
Kraj: Ljubljana
Avto: M3H
82
208

Re: EURO NCAP 2020 - 2022 Protocol

Odgovor Napisal/-a Odisej »

technic napisal/-a: 06 Mar 2024, 10:55 adac.png
https://www.adac.de/rund-ums-fahrzeug/a ... nelemente/
https://blog.burhoff.de/2020/07/57937/
PS: Pred kratkim sem videl predlog, da bi se neumnost merila v elonih... :D
A se kdo še spomni?

https://www.avto-fokus.si/Novice/ADAC_S ... lubu_ADAC/

Ne rečem sicer, da je bilo tukaj kaj prirejenega, ampak sem res vozil ogromno različnih avtomobilov in so se mi zdeli daleč najbolj okorni in najmanj intuitivni VW. Od raznih T-rok, passata, tiguana, golfa, pola ... Tako da ne vem, kakšen kriterij točno uporabljajo. Mimogrede, odlični glede nastavitev in vsega, kar so tukaj očitno merili, so se mi zdeli pa Renaulti.

Nemcem preprosto ne verjamem več oziroma vse novice od tam jemljem s precejšnjo mero skepse, ker so domala vse organizacije, od inženirske zbornice do medijev, močno prepleteni z avtomobilsko industrijo.
warpedone
Odgovori
  • Similar Topics
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek

Vrni se na “Splošne debate o EV”