Vprašanje 1: Ali bi bilo za zimske razmere bolj pametno imeti tudi zadaj 235, kljub navzkrižju s homologacijo, ker šibkejši model Enyaq ima lahko zadaj tudi 235 dimenzijo?
Poleg tega gledam gume z nižjim kotalnim uporom zaradi dosega, ki je pozimi že tako ali tako manjši. Ampak ko gledam te oznake (fuel, wet, noise) BBB, CBB, BAB ipd... so za iste pnevmatike na različnih spletnih mestih različne oznake in se včasih razlikujejo od tistih, ki so na EPREL strani.
Ali je velika procentualna razlika v dosegu s pnevmatikami, ki imajo kotalni upor B in tistimi, ki imajo C? Zimske pnevmatike namreč nobene nimajo A. Nekje sem zasledil da kotalni upor načeloma ni isto kot "grip". Kar pomeni, da so kljub nizkemu kotalnemu uporu lahko gume dobre.
Potem pa še znamke. Prav zaradi teh razlik v oznakah mi ni jasno katere kupiti. Izbiram med:
- Bridgestone Blizzak LM005
- Continental Winter Contact TS870P
- Goodyear Ultragrip Performance +
- Pirelli Scorpion Winter Elect (namenske električne)
- Hankook i*Cept iOn X (namenske električne)
- Nokian WR SUV 4
In še zadnje vprašanje 4: Nekatere imajo pri isti dimenziji in enakem indeksu obremenitve tudi oznako SUV. V česm so potem sploh drugačne, če imajo prav tako enak indeks obremenitve in identične dimenzije? Nekatere imajo celo posebne oznake, da so AO, VM, MO ipd. Skratka za izbrano znamko avtomobilov. Ali so sploh kaj drogačne od tistih, ki takšnih oznak nimajo?