EV v SLO v 2022

Razprave o vsem, kar se tiče električnih vozil, pa ne sodi v nobeno drdugo kategorijo
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 4581
Kraj: Slovenia
Avto: Tesla MY | VW eGolf
5861
7870

Re: EV v SLO v 2022

Odgovor Napisal/-a matija »

Gordon the legend, nois!

Anyhow, tule je priblizek kako bo zgledal worldwide BEV sales za 2022, ki je pravo merilo. Tudi VAG skupina je tule zdruzena. En trg je dokaj biased informacija, zato ste zgresili ce se prerekate kdo ima v SI najdaljsega. Recimo v Tuniziji so top3 proizvajalci Kia, Isuzu, Peugeot (pravilnejse bi bilo navesti Stellantis).

Se vrnem na svetovno prodajo BEV v 2022, najboljsi priblizek. Graf je izredno zgovoren, nekaj opazk:
- predvsem stevilka prodanih BEV s strani BYD
- 3/5 v top5 so kitajci

Globalno imajo BEV pri novoprodanih vozilih 14% delez, kar je bilo nekaj skoraj nemogocega pred par leti.
Priponke
Photo 06-01-2023, 18 05 33.png
FV-EV, edi-b
Uporabniški avatar
PogoreucJ
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1141
Avto: Dizl mašinca
526
448

Re: EV v SLO v 2022

Odgovor Napisal/-a PogoreucJ »

To je vse res. Sam se je za vprašat kakšne gajbice pretežno proda BYD kaj pa ostali.

https://m.racer-house.com/quality-14098 ... ectric-car

Novi modeli od BYD bodo oblikovno lepi ampak kot pravimo na balkanu isto sranje drugo pakovanje. Če pa bomo hotli kupit kot smo navajeni pa se bomo morali finančno stegnit kot se danes. Bomo hitro dajali za normalen avto 100jurjev, tudi kitajski.
bvs
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2960
1066
1306

Re: EV v SLO v 2022

Odgovor Napisal/-a bvs »

BYD bo vse prežvečil in izpljunil, razen, če se sprijaznite z manjšo kupno močjo, ki bo prišla sama po sebi tako ali tako.
Uporabniški avatar
warpedone
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 8254
Kraj: LJ
Avto: Tesla Model 3 LR 2019, 140k
5356
3483

Re: EV v SLO v 2022

Odgovor Napisal/-a warpedone »

Tema je kaj se dogaja pri nas: SLO
Najpogostejša znamka EVjev v SLO je že novi igralec.
V SLO, ki je definicija konzervativnega trga.
Kljub samo eni trgovini, kljub le enemu servisu, kljub 0 reklame, kljub 0 sponzorstev, kljub 0 plačanih predstavitvah novega modela na korziki.

Globalno so številke še bol krvavo boleče ampak same po sebi ne povejo vsega.
Podatek kje si, je le pol zgodbe, rezultat dela preteklih let. Šta je tu je, tle se ne da več nič spremenit. Si kjer si.
Bistveno pomembnejša je druga polovica zgodbe: kako hitro in v katero smer greš.

Kakšne kapacitete ima BYD trenutno v "ramp up" i.e. ni več le slikca in ideja ampak že postavljene stene fabrik in poln gas monitranja opreme in vsega kar je potrebno za proizvodnjo, dodatni kosi na cesti že jutri?
Skratka: kaj se BYD obeta v 2023? +50% glede na 2022?
Enako za SAIC, enako za VW, enako za Geely-Volvo.
A kdo od teh trenutno dela na +50% v 2023?

Hyundai pravi da mu gre tako dobro, da cilja na +10%.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Uporabniški avatar
PogoreucJ
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1141
Avto: Dizl mašinca
526
448

Re: EV v SLO v 2022

Odgovor Napisal/-a PogoreucJ »

bvs napisal/-a: 07 Jan 2023, 14:06 BYD bo vse prežvečil in izpljunil, razen, če se sprijaznite z manjšo kupno močjo, ki bo prišla sama po sebi tako ali tako.
Kakšne kozle pa ti streljaš. Jaojao. Niti pod razno. Ker če bodo kitajci prodali, evropejci pa ne, tudi kitajskih ne bomo kupovali ker ne bomo imeli s čim. Zato do tega scenarija tudi v tvojih mokrih sanjah ne bo.
Matej24
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 810
Kraj: Kuca/Posao/Kuca
Avto: Cupra Born
533
479

Re: EV v SLO v 2022

Odgovor Napisal/-a Matej24 »

warpedone napisal/-a: 07 Jan 2023, 13:45 Razen če majo škode in audiji in cupre iste buge kot volkswagni?
Ne boš verjel, ampak velika večina bugov je istih in čeprav naj bi SW Interface bil različen, je odzadaj sistemsko jedro enako.

Za škodo ne vem, ampak Cupra je enako ID.3 z nekaj drugače oblikovane plastike, sedeži in plehom. Vse ostalo je identično.
Hanzi
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2206
Avto: Y RWD, Kona 39
600
1781

Re: EV v SLO v 2022

Odgovor Napisal/-a Hanzi »

PogoreucJ napisal/-a: 07 Jan 2023, 14:01 To je vse res. Sam se je za vprašat kakšne gajbice pretežno proda BYD kaj pa ostali.

https://m.racer-house.com/quality-14098 ... ectric-car

Novi modeli od BYD bodo oblikovno lepi ampak kot pravimo na balkanu isto sranje drugo pakovanje. Če pa bomo hotli kupit kot smo navajeni pa se bomo morali finančno stegnit kot se danes. Bomo hitro dajali za normalen avto 100jurjev, tudi kitajski.
Ves da bi raje tega novega kitajca kupil za 10 jurjev kot pa 10 let starega citroenpeugotmicka trojcka?
Me zanima ali kitajc diktira evropske cene svojim avtomobilom, ali evropski diler postavi tako ceno in recimo v raje proda malo stevilo avtov za enak dobicek kot ce bi prodal veliko stevilo avtov za nizko ceno.
Ste zadnjic videli novega I3 ("kitajskega") za manj kot 20 jurjev
Zakaj je v evropi 40+
Kuoujes Teslo?
Bi jo kupil.ceneje?
https://ts.la/irma671472
Rubb
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1226
Kraj: Kp
Avto: Vw
764
677

Re: EV v SLO v 2022

Odgovor Napisal/-a Rubb »

Matej24 napisal/-a: 07 Jan 2023, 17:22
warpedone napisal/-a: 07 Jan 2023, 13:45 Razen če majo škode in audiji in cupre iste buge kot volkswagni?
Ne boš verjel, ampak velika večina bugov je istih in čeprav naj bi SW Interface bil različen, je odzadaj sistemsko jedro enako.

Za škodo ne vem, ampak Cupra je enako ID.3 z nekaj drugače oblikovane plastike, sedeži in plehom. Vse ostalo je identično.
Ja. SW je v ozadju enak, samo reskin je za UI. Cupre niso imele težav s SW ker so prišle par let po ID seriji, ko so težave že v 99% odpravljene. Tudi Škode so prišle malo kasneje kot VW in so le v par prvih primerkov imele še star, sub 3.0 sistem, v večini pa že novejšega.
mikrohard
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1201
Avto: ID.3
639
18

Re: EV v SLO v 2022

Odgovor Napisal/-a mikrohard »

Cupra, Škoda in VW imajo EV-je na isti osnovi (razlikuje se samo karoserija in skin v softwareu).

Tudi Audi ima "cenejše" modele na MEB platformi. Imajo pa pri vseh svoj software (ne samo skin). Pri dražjih modelih imajo tudi baterije in pogon svoj.

Porsche ima pa vse svoje.
Uporabniški avatar
PogoreucJ
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1141
Avto: Dizl mašinca
526
448

Re: EV v SLO v 2022

Odgovor Napisal/-a PogoreucJ »

mikrohard napisal/-a: 08 Jan 2023, 10:16 Cupra, Škoda in VW imajo EV-je na isti osnovi (razlikuje se samo karoserija in skin v softwareu).

Tudi Audi ima "cenejše" modele na MEB platformi. Imajo pa pri vseh svoj software (ne samo skin). Pri dražjih modelih imajo tudi baterije in pogon svoj.

Porsche ima pa vse svoje.
Vsi imajo skupno platformo. Porsche nima svoje ampak ima skupnega z audijem. Poglej samo etron GT pa taycana.
mikrohard
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1201
Avto: ID.3
639
18

Re: EV v SLO v 2022

Odgovor Napisal/-a mikrohard »

Ok... res je. Audi in Porsche imata skupne. VW in Porsche pa ne. Verjetno zato, ker nimata avtov v istem cenovnem rangu.
PogoreucJ
technic
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2231
1173
395

Re: EV v SLO v 2022

Odgovor Napisal/-a technic »

*opomba za bralce: priključni hibridi (PHEV) se lahko vozijo tudi samo na elektriko (BEV)
PHEV = ICE (hold charge mode) + BEV (EV mode) + BEVsŠoštanjem (charge battery mode)
RAV-4.jpeg
RAV-4.jpeg (62.35 KiB) Pogledano 2998 krat
BEVs cut CO2 emissions by 19% compared to FHEVs at the price of being bigger, heavier and more expensive, plus some elevated non-exhaust emissions such as tyre wear
https://www.emissionsanalytics.com/news ... to-nowhere
Uporabniški avatar
edi-b
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1249
Kraj: Laško
Avto: Hyundai kona EV 64
1241
1672

Re: EV v SLO v 2022

Odgovor Napisal/-a edi-b »

Pred 20 leti je bila kitajska roba krš, pred 10 leti so že delali boljše kopije od originalov, razen avtov, zadnja leta pa že veliko boljša, kar potrjujejo tudi crash testi, tako da bo veselica. Zmagovalec globalno pa bo kdo bo trgu masovno ponodil res dober BEV za 25k eur, konkurenca bo pač morala slediti
toplotna že 23 let + MSE 7 let in 2022 na 16 kW + BEV Kona 2019 in Corsa 2021
Uporabniški avatar
FV-EV
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 5256
Kraj: Slovenija
Avto: MY RWD in eKona 64 impression
6115
3999

Re: EV v SLO v 2022

Odgovor Napisal/-a FV-EV »

Zahodna prevlada se zaključuje, sedaj prihajajo negotovi časi polnih raznih bitk za svoj prostor/vpliv pod soncem.

Tale vojna v Ukrajini, čeprav morda ni bila mišljena tako bo na koncu izpadla kot začetek neke nove dobe v zgodovinskem smislu naše civilizacije.
mikrohard
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1201
Avto: ID.3
639
18

Re: EV v SLO v 2022

Odgovor Napisal/-a mikrohard »

Praviš, da so že 10 let kitajske kopije boljše od originalo? Ha ha ha... mogoče v posameznih segmentih. Večina je pa še vedno krš, ki crkne prej kot v enem letu.
Uporabniški avatar
PogoreucJ
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1141
Avto: Dizl mašinca
526
448

Re: EV v SLO v 2022

Odgovor Napisal/-a PogoreucJ »

Tisti, ki misli, da je zahod v zatonu bo najboljše, da se preseli, ker mu bo če ostane tukaj standard nenormalno padel.
BigWhale
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 352
Kraj: Slovenska Bistrica
Avto: Leaf 2018
206
11

Re: EV v SLO v 2022

Odgovor Napisal/-a BigWhale »

A imamo mogoce kaksno primerjavo s prejsnjimi leti? Lepo bi bilo videt kaksen je trend prodaje EVjev v primerjavi z ICE vozili zadnjih nekaj let.
aob01
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2064
Kraj: Metlika
Avto: C3
739
2

Re: EV v SLO v 2022

Odgovor Napisal/-a aob01 »

V Sloveniji? Smeh.
Uporabniški avatar
warpedone
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 8254
Kraj: LJ
Avto: Tesla Model 3 LR 2019, 140k
5356
3483

Re: EV v SLO v 2022

Odgovor Napisal/-a warpedone »

A imamo mogoce kaksno primerjavo s prejsnjimi leti?
Če me prime, bom zavrtel SQLe še za par preteklih let.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
De Rosa
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 370
Kraj: Celje
Avto: Audi Q4 SB 40
448
113

Re: EV v SLO v 2022

Odgovor Napisal/-a De Rosa »

Kako je v Sloveniji?
Leto 2022 je bilo tudi pri nas leto vnovične rasti prodaje električnih avtomobilov. Ta se je povečala za 33 odstotkov, na 2.293 vozil. Tržni delež pa je zrasel na 4,9 odstotka, kar je najboljši rezultat do zdaj. A vseeno krepko zaostajamo za deležem električnih avtomobilov na trgih zahodne Evrope, kjer večinoma presega deset odstotkov.

Najuspešnejša znamka je bila Tesla, ki je prepričala 382 kupcev. Sledila sta Volkswagen s 302 in Renault z 273 prodanimi električnimi avtomobili. Med vidnejšimi znamkami so bile tudi Škoda, ki je e z enim modelom (enyaq) prepričala 201 kupca. Hyundai je s tremi modeli prepričal 176 kupcev, BMW pa 151. Med prvimi registracijami se je decembra znašla tudi prva nova sedmica i7. Audi sledi z majhnim zaostankom, 133 vozil, od tega je bilo 96 Q4 e-tronov.

Mercedes-Benz sledi z 62 registracijami, med njimi je bilo tudi šest prestižnih EQS. Najdražji med njimi, EQS AMG 53 4Matic+, pa se je kot najdražji električni avto uvrstil tudi na lestvico najdražjih avtomobilov Slovencev v letu 2022. Mercedes-Benz ima letos precej večji načrt, prodati želi 160 električnih avtomobilov.
technic, SunnyDay, Ogo
Odgovori
  • Similar Topics
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek

Vrni se na “Splošne debate o EV”