EV v SLO
Re: EV v SLO
Dvomim, da ko bi ICE testirali kolk narediš z enim tankom bi štartali z 3/4
Ah sej bo, več kot je sovraštva, več časa bo poceni. Dokler ne začnejo delat fizične škode me komentarji sam nasmejejo. Če pa začneš argumentirat je pa itak brezveze.
Ah sej bo, več kot je sovraštva, več časa bo poceni. Dokler ne začnejo delat fizične škode me komentarji sam nasmejejo. Če pa začneš argumentirat je pa itak brezveze.
Re: EV v SLO
Da malce pfilozofiram, kaj se mi je utrnilo zjutraj
Vožnja z Ev, bo verjetno ena redkih stvari, ki se bo z maso dražil in ne cenila
Če se spomnimo internet priklopov, na začeku dragi ko žafran, zdaj skoraj zastonj. Isto mobiteli...
EVji so bili pred leti "zastonj", zdaj pa vedno dražje, ko/če pridemo do 2035 in če/ko bo res plan cesarja uspel, pa nas bodo hudo našpanali z štromom in sigurno bo na koncu še dražje, kot je bila vožnja z ICE. Ker se bo moralo silno vlagati v omrežje in strošek tega bo prevagal na stran potrošnika, ker pač omrežje bo vedno v lasti cesarja.
Vožnja z Ev, bo verjetno ena redkih stvari, ki se bo z maso dražil in ne cenila
Če se spomnimo internet priklopov, na začeku dragi ko žafran, zdaj skoraj zastonj. Isto mobiteli...
EVji so bili pred leti "zastonj", zdaj pa vedno dražje, ko/če pridemo do 2035 in če/ko bo res plan cesarja uspel, pa nas bodo hudo našpanali z štromom in sigurno bo na koncu še dražje, kot je bila vožnja z ICE. Ker se bo moralo silno vlagati v omrežje in strošek tega bo prevagal na stran potrošnika, ker pač omrežje bo vedno v lasti cesarja.
Re: EV v SLO
Objektivnosti v naši družbi že dolgo ni več in novinarji so čisto običajen del družbe. Povprečen folk pa tudi komaj čaka populistične informacije, ki potrjujejo tisto kar mislijo. Tale novinarska združba je hotel simulirat morebitno gnečo ob prometnih konicah (kar konec koncev tudi povedo v svojih objavah) in so štartali z manjšo kapaciteto, se potem vsi naenkrat "naguzili" na istih polnilnicah na poti dol in ob povratku nazaj ter opisali kako je bilo. Ker niso napisali da taka situacija ni realna saj normalni ljudje tako pot začnejo s polno baterijo ljudje razpravljajo le o predstavljenem kot o edini in sveti resnici.PogoreucJ napisal/-a: ↑15 Maj 2023, 21:36 To so res ene bedarije. Danes so mi na šihtu vsi hiteli pojasnjevat kako so “eksperti” potrdili njihove zaključke. Jaz pa do Zadra za teh 350km sploh ne bi filal. Vzel bi se ga bolj na izi. Tam pa bi iz apartmaja vrgel podaljšek in priklopil, pa se ga šel z družbo dobro najest pa nasekat pol pa spat in ko bi se zdramil bi šel domov. doma pa ponovil drugi del vaje.
Če pa znaš informacije presejati je lahko ugotoviti pravo stanje, a kaj ko se ljudje vedejo kot da razmišljanje povzroča raka (povzeto po Đ. Balaševiču). Sem gledal včeraj eno informativno oddajo v kateri pove mnenje tudi eden od sodelujočih novinarjev Prima testa EV. Isti ki je del ekipe v nedeljski oddaji na istem programu o tem testu (v njej tudi omenjajo "težave" potovanja z EV), je bil vprašan "kaj je bolje imeti za tako pot: EV ali ICE". In pove da sam potuje vsako leto s prikolico (!) v južno Dalmacijo (precej dlje torej) na družinski dopust in to brez težav, je pa res ICE udobnejši glede načrtovanja. Ta podatek pove vse, kar so v prestavitvi Prima test pozabili povedati.
Re: EV v SLO
Morebitna gneča == manjša poraba. To jim itak ni jasno.
In če se greš delat test, pač testiraš vse enako. Kako lahko rečeš neki stvari test če niso za vse enaki pogoji. Ene maš polne, druge na 3/4, ene polniš na DC, ene na AC.
In če se greš delat test, pač testiraš vse enako. Kako lahko rečeš neki stvari test če niso za vse enaki pogoji. Ene maš polne, druge na 3/4, ene polniš na DC, ene na AC.
Re: EV v SLO
- članek je razkačil ljudi
- o članku se govori
- ljudje ga klikajo
- ogaševalci plačujejo za oglede
- TRR avtorjev gre gor
A še kej ni jasn?
- o članku se govori
- ljudje ga klikajo
- ogaševalci plačujejo za oglede
- TRR avtorjev gre gor
A še kej ni jasn?
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: EV v SLO
Vse to je na naš mlin dečki. Naj gonijo proti EVjem. Jim bom še pomagal. Če me kdo vpraša kako sem zadovoljen z EV mu ga bom odsvetoval. Naj mislijo da so EVji slabi, mi se bomo pa tačas vozili naokoli za drobiž. Sam plus.
V teh debatah se boriš proti veri, ne proti dejstvom. Sogovornik je večinokrat že prepričan da so EVji slabi in si tega želi. Mu potrdiš in se smeješ ko odprda v svoji kišti s pogonom na dinosavrski sok.
V teh debatah se boriš proti veri, ne proti dejstvom. Sogovornik je večinokrat že prepričan da so EVji slabi in si tega želi. Mu potrdiš in se smeješ ko odprda v svoji kišti s pogonom na dinosavrski sok.
Re: EV v SLO
Zanimivo je tudi kako lahko 13 strokovnjakov tako lepo meša in povsod napiše kWh in za kapaciteto, hitrost polnjenja in porabo.
Ampak ja cilj je bil dosežen.
Ampak ja cilj je bil dosežen.
Re: EV v SLO
Pod črto je merodajno le eno vprašanje: koliko let zaostajamo za norveško?
In podvprašanje: se naš zaostanek povečuje / ne spreminja / zmanjšuje?
Bom zbrskal tut ta odgovor.
In podvprašanje: se naš zaostanek povečuje / ne spreminja / zmanjšuje?
Bom zbrskal tut ta odgovor.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: EV v SLO
Zaostanek se je povečeval. Čeprav bomo videli kako bo kaj sedaj, ko so tudi norvežani bistveno spremenili politiko do EV in hudo podražili "štroma doma" + uvedli celo kazni če nekdo čez dan preseže xy moč, ipd.
Re: EV v SLO
Takšne stvari so v veliki meri stvar denarja https://www.macrotrends.net/.
Slo GDP na prebivalca je cca. 30 k€. Takšnega je imela Norveška 1992.
Torej smo kakšnih 30 let zadaj.
- Blacksmith
- EV specialist
- Prispevkov: 652
- Kraj: Primorska
- Avto: MYLR
-
438108
Re: EV v SLO
Točno tako, vsak ki ima vsaj malo EV pameti v glavi bi štartal s 100% od doma (dofilanje do 100% na SC in se čudit da gre počasi haloooo) potem pa po potrebi malo šparal z gasom na AC. Garant bi prišel v 3h30 do cilja in to brez polnjenja vmes (MYLR). S M3LR pa verjetno še 15min prej na račun večje hitrosti na AC. Pol pa itak podaljšek na šuko in mrzla pivaPogoreucJ napisal/-a: ↑15 Maj 2023, 21:36To so res ene bedarije. Danes so mi na šihtu vsi hiteli pojasnjevat kako so “eksperti” potrdili njihove zaključke. Jaz pa do Zadra za teh 350km sploh ne bi filal. Vzel bi se ga bolj na izi. Tam pa bi iz apartmaja vrgel podaljšek in priklopil, pa se ga šel z družbo dobro najest pa nasekat pol pa spat in ko bi se zdramil bi šel domov. doma pa ponovil drugi del vaje.
Re: EV v SLO
Kdo torej še upošteva časopisne članke?
Kdo še plačuje zanje?
Kdo si še fila glavo z njihovo vsebino?
Čemu?
Kdo še plačuje zanje?
Kdo si še fila glavo z njihovo vsebino?
Čemu?
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: EV v SLO
Menda, naj bi novinar, ki je vozil teslo, sploh prvič sedel v ev, in tak naj napiše objektivno? No go.
Se pa strinjam, več bo govora o slabostih ev, dlje se bomo vozili zastonj.
Se pa strinjam, več bo govora o slabostih ev, dlje se bomo vozili zastonj.
FV 9 kw, ioniq 38, kmalu tudi deye z 10kwh hranilnik
Re: EV v SLO
Lahko je objektiven ampak je pač začetnik in še marsičesa ne ve. Jaz sem sedaj ravno eno leto električar in sem marsikaj ugotovil, česar nisem vedel na začetku in zato spremenil pri načinu uporabe avta.
Dolgoročno deluje tudi ekonomija obsega - več EV-jev se bo delalo, cenejši bodo,
Pa več polnilnic se bo gradilo - zato bo s časom uporaba postala enostavnejša.
Re: EV v SLO
Saj ravno zarad tega, ker je začetnik, ne more bit objektiven. On kot začetnik na ev pričakuje isto izkušnjo, kot prej ? X let na ice, ker pa je na poti skoraj 400 km z ev, ki se vozi drugače, uporablja drugače, je on nesiguren in to svojo nesigurnost prelije na papir/cajteng. Tud jaz pred nekaj leti, ob nabavi prvega ev, sem bil neizkušen, zato sem delal krajše relacije, probaval, se učil, sedaj mi ni problem po Evropi, ali Balkanu.niko6 napisal/-a: ↑16 Maj 2023, 10:30Lahko je objektiven ampak je pač začetnik in še marsičesa ne ve. Jaz sem sedaj ravno eno leto električar in sem marsikaj ugotovil, česar nisem vedel na začetku in zato spremenil pri načinu uporabe avta.
Dolgoročno deluje tudi ekonomija obsega - več EV-jev se bo delalo, cenejši bodo,
Pa več polnilnic se bo gradilo - zato bo s časom uporaba postala enostavnejša.
FV 9 kw, ioniq 38, kmalu tudi deye z 10kwh hranilnik
Re: EV v SLO
Objektiven si, ko nisi pristranski - koliko si pa kompetenten pa je drugo vprašanje.Janez napisal/-a: ↑16 Maj 2023, 10:43 Saj ravno zarad tega, ker je začetnik, ne more bit objektiven. On kot začetnik na ev pričakuje isto izkušnjo, kot prej ? X let na ice, ker pa je na poti skoraj 400 km z ev, ki se vozi drugače, uporablja drugače, je on nesiguren in to svojo nesigurnost prelije na papir/cajteng. Tud jaz pred nekaj leti, ob nabavi prvega ev, sem bil neizkušen, zato sem delal krajše relacije, probaval, se učil, sedaj mi ni problem po Evropi, ali Balkanu.
On je pač začetnik in je prikazal kakšna je začetniška izkušnja - pač ne tako dobra kot pri kakšnem ICE, ki jih je večina ljudi navajenih.
To da so EV-ji težavnejši za uporabo kot ICE-i je pač destvo - čez čas pa se bo to spremenilo - izboljšalo.
Re: EV v SLO
Potem naj pa naj bo v članku dopisano, da ni kompetenten, da bi ocenjeval, da je članek napisal objektivno kot začetnik ev. Ne pa kot gola dejstva, enaka za tistega, ki prvič vidi ev in tistega z kilometrino.
FV 9 kw, ioniq 38, kmalu tudi deye z 10kwh hranilnik
Re: EV v SLO
Sej v prejšnem članku(kater opisuje isto pot) je lepo pripopan video v katerem govorijo da avti so na nivoju infrastruktura pač ni.
Jst nevem kako lahko nekdo ki si je postavil ionity ali petrol še vedno domišlja da bodo tujci imeli po 20 aplikacij na telefonu. Žal stvar je že vedno na enakem nivoju kot konec leta 2015. POS bi moral postati standard, prav tako plačilo na šalterju. Razne kartice in ostale zadeve pa so namenjene lokalcem, kateri primarno ne bodo uporabljali dragih DC polnilnic. Skratka vrtimo se v krogu, posluša ne noben. Obljube velike, realnost se bo pa pokazala letos poleti, če ne še prej.
Jst nevem kako lahko nekdo ki si je postavil ionity ali petrol še vedno domišlja da bodo tujci imeli po 20 aplikacij na telefonu. Žal stvar je že vedno na enakem nivoju kot konec leta 2015. POS bi moral postati standard, prav tako plačilo na šalterju. Razne kartice in ostale zadeve pa so namenjene lokalcem, kateri primarno ne bodo uporabljali dragih DC polnilnic. Skratka vrtimo se v krogu, posluša ne noben. Obljube velike, realnost se bo pa pokazala letos poleti, če ne še prej.
Re: EV v SLO
@Petrol
@gremonaelektriko
@mol
@ionity
@gremonaelektriko
@mol
@ionity
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi