E-Up! - predstavitev
Re: E-Up! - predstavitev
Za Eko točke štejejo prodane enote, in E-UP pokuri nekje pol resourcov, kot pa nek ID.3. Torej lahko sestaviš dva avta s podobnim vložkom. Kako se jim bo to sešlo je pa odvisno od prodajne cene, nisem tako prepričan da bo e-UP zanimiv če bo imel ceno 20+k €.
Re: E-Up! - predstavitev
Sigurno je dosti zanimanja za poceni EV. Npr kak twingo je za po mestu čisto ok. Škoda, da so UP in Citigo umaknili tako hitro. Še Golfe bi folk kupoval.
Re: E-Up! - predstavitev
egolfu praktično nič ne manjka. Do sedaj edini spodoben EV avto, za spodobno ceno (akcijsko).
EV razred golfa za 20k.
EV razred golfa za 20k.
Re: E-Up! - predstavitev
Tole je osnovna cena na italjanskem konfiguratorju. Lita platišča serijsko, torej že v ceni.
Re: E-Up! - predstavitev
Res me zanima kako dolgo bo take cene "zanimive"
Za up a dati 20 ni problem
Za elektrarno dati 10 pa vsi znamo racunat v cent in dan natancno amortizacijo.
Za up a dati 20 ni problem
Za elektrarno dati 10 pa vsi znamo racunat v cent in dan natancno amortizacijo.
Re: E-Up! - predstavitev
Cenejši kot je avto, bolj se splača. Porabo ma majhno, razen na avtocesti.
Vsekakor bolje dat 20k za e-Up kot 30k+ za ID.3 ali pa 40k, 50k+ za kakšenkoli drug avto, seveda če misliš avto znucat do konca in se voziš sam.
Nedolgo nazaj je veljalo da si za več denarja kupil pač večjo baterijo, zdej je mal drugače(ampak v večji meri vela).
Problem je da si včasih tak avto dobil za zelo manj denarja.
Vsekakor bolje dat 20k za e-Up kot 30k+ za ID.3 ali pa 40k, 50k+ za kakšenkoli drug avto, seveda če misliš avto znucat do konca in se voziš sam.
Nedolgo nazaj je veljalo da si za več denarja kupil pač večjo baterijo, zdej je mal drugače(ampak v večji meri vela).
Problem je da si včasih tak avto dobil za zelo manj denarja.
Re: E-Up! - predstavitev
Pišejo, da ga bodo švabi dobili od 17000€ naprej s subvencijo, kar se sovpada z njihovo subvencijo 9000€. Najcenejši rabljeni e-Up nove generacije na mobile.de je trenutno 18000€.
Re: E-Up! - predstavitev
S pridržkom, da e-up vseeno ni primeren, če sediš vsak dan v avtu več kot uro. Predvsem zaradi sedežev, ampak v takem avtu pač ni prostora za dosti boljše, niti v dimenzijskem niti v cenovnem smislu. Za krajša skakanja sem ter tja pa je izjemno praktičen.
Re: E-Up! - predstavitev
Seveda se strinjam, ni bilo govora o luksuzi, ampak kaj se bolj splača.
Seveda je to kar grda poteza od VW, ker e-UP se je dobro prodajal ampak so ga zanalašč umaknili vsaj iz našega področja zato da bi folk kupil druge avte. Zdej pa delajo nazaj ker majo probleme.
Seveda je to kar grda poteza od VW, ker e-UP se je dobro prodajal ampak so ga zanalašč umaknili vsaj iz našega področja zato da bi folk kupil druge avte. Zdej pa delajo nazaj ker majo probleme.
Re: E-Up! - predstavitev
E-Up bo zanimiv edino po takšni ceni kot je bil, torej po odbiti subvenciji ne več kot 15k EUR, vse ostalo bo predrago. Moje mnenje.
Re: E-Up! - predstavitev
To se smeji sedanjim lastnikom E Upov. Čez par let ga bodo lahko prodali za podoben denar, kot so ga kupili v akciji.
Re: E-Up! - predstavitev
Morda res, ampak kaj bo pa tak lastnik kupil za zamenjavo? Starega dizla iz Nemčije?
Re: E-Up! - predstavitev
Samo, če se takrat še vedno ne bo dobilo znosnega malega EVja po nizki ceni. Ampak v tem primeru ne bomo prodajali. Smeji se nam pa vseeno, ja.
Re: E-Up! - predstavitev
E-Up!, ki je spet na voljo v Nemčiji, se v Sloveniji NE bo prodajal. Razlog je situacija s polprevodniki ter dobavljivost baterij...