E-Up! - predstavitev
Re: E-Up! - predstavitev
Ne potrebuješ e remote. Naložiš si app 'maps+more' ki je brezplačna in se povežeš z avtom - bluetooth in vse urediš v telefonu. Ta app je zamenjava Garmina ki ga je imel prvi model. Pol so pa vidli da je vse že na telefonih in so samo razvili aplikacijo. Imaš pa veliko podatkov notri, od potovalnega računalnika do navifacije in navsezadnje kateri radio poslušaš ali pa kako ti deluje avto
Re: E-Up! - predstavitev
Brez skrbi, nobenemu avtu še ni "skurilo" baterije zaradi polne baterije in regeneracije Ko je baterija polna, regeneracija pač izgine in normalno voziš dalje.ericsson napisal/-a:Doma smo na vrhu hriba, zato ni zaželjeno da bi se avto kadarkoli napolnil do 100%, ker ga takoj po štartu čaka še par kilometrov regeneracije. Pri nisanih je tako menda parim skurilo baterijo. Funkcionalnost omejevanja napolnjenosti je tako dokaj kjučnega pomena.
Ni pa fajn občutek, ker pričakuješ drugačen odziv avta.
-
- EV ambasador
- Prispevkov: 2257
- Kraj: Cerklje na Gorenjskem
- Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
-
16682197
Re: E-Up! - predstavitev
Tako je. Prav včeraj smo štartali s hriba s 100% napolnjenim Leafom 2018 (ni bila moja napaka! ). Na dnu hriba je bila poraba vozila pozitivna, torej se je baterija malce spraznila. Ponavadi imam na dnu hriba negativno porabo (torej pridobim nekaj energije glede na stanje ob štartu vozila).CRF napisal/-a:Brez skrbi, nobenemu avtu še ni "skurilo" baterije zaradi polne baterije in regeneracije Ko je baterija polna, regeneracija pač izgine in normalno voziš dalje. Ni pa fajn občutek, ker pričakuješ drugačen odziv avta.
Re: E-Up! - predstavitev
>> regeneracija pač izgine
Ne izgine, le maksimalna moč je nižja, pri višjih hitrostih je to čutut kot manj bremzanja, pri nižjih lahko tudi ni razlike.
Ne izgine, le maksimalna moč je nižja, pri višjih hitrostih je to čutut kot manj bremzanja, pri nižjih lahko tudi ni razlike.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: E-Up! - predstavitev
Porsche ima enega E-Up-a za test in nakup če vas zanima. Novi je skoraj isti le baterije je nekoliko več.
Re: E-Up! - predstavitev
Baterije je precej več, še enkrat več ...Upup napisal/-a:Porsche ima enega E-Up-a za test in nakup če vas zanima. Novi je skoraj isti le baterije je nekoliko več.
Re: E-Up! - predstavitev
Izgine, izgine... čisto do ničle. Ko je baterija polna je polna.warpedone napisal/-a:>> regeneracija pač izgine
Ne izgine, le maksimalna moč je nižja, pri višjih hitrostih je to čutut kot manj bremzanja, pri nižjih lahko tudi ni razlike.
Re: E-Up! - predstavitev
Bravničarjeva?Upup napisal/-a:Porsche ima enega E-Up-a za test in nakup če vas zanima. Novi je skoraj isti le baterije je nekoliko več.
Re: E-Up! - predstavitev
OK, hvala za konkreten odgovor. Nikjer na netu ni nobene konkretne info, tako da sem predpostavil, da vw namesto z letnimi menjavami olja namerava služiti z naročnino CarNet, brez katerega je avto praktično neuporaben.Luka napisal/-a:Ne potrebuješ e remote. Naložiš si app 'maps+more' ki je brezplačna in se povežeš z avtom - bluetooth in vse urediš v telefonu.
Re: E-Up! - predstavitev
https://www.avto.net/Ads/media.asp?ID=14845862
Ga je kdo s foruma kupil? Upam da ga še kdaj opazim kje
Ga je kdo s foruma kupil? Upam da ga še kdaj opazim kje
Re: E-Up! - predstavitev
Z 158kkm in za 2,5 Jurja manj kot nov? (če bo dodeljena subvencija v višini 7,5) .
Osebno bi začel razmišljati o nakupu tega vozila pri ceni okoli 5-6 jurjev.
Osebno bi začel razmišljati o nakupu tega vozila pri ceni okoli 5-6 jurjev.
Re: E-Up! - predstavitev
E-Up bo kmalu spet na voljo za naročilo. Ampak cena ne bo niti malo takšna kot je bila v zadnji akciji.
- Vodokotlic
- EV ambasador
- Prispevkov: 2159
- Kraj: Ljubljana/Vipava
- Avto: Model 3 LR AWD
-
12571044
Re: E-Up! - predstavitev
Od Dacije je lahko dražji za tisto razliko v bateriji. 100eur po kWh. Drugače ne bo nič.
Live long and prosper TESLA popust koda: https://ts.la/dejan44094
Re: E-Up! - predstavitev
Italijani ga imajo ponovno v konfiguratorju. Mogoče pa je več povpraševanja kot so predvidevali, verjetno ga je tudi lažje proizvesti, cena pa je visoka.
-
- EV specialist
- Prispevkov: 556
- Kraj: Laško
- Avto: Leaf, Kona, Kangoo, Rifter
-
208242