
audi q4 e tron
Re: audi q4 e tron
Pol višja poraba kot fat Y se ti ne zdi 'zadosti'?
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: audi q4 e tron
Huh, tole pa je dober podatek: https://www.spritmonitor.de/en/overview ... owerunit=2
Re: audi q4 e tron
Za Q4 ja 50 % več kot preveč, ampak bo tam voznik očitno excluding factor, za fat e-trona SB pa je 30 % glede na skoraj +500 kg in neprimerno boljše udobje vožnje za moje pojme odlično. Sploh če obrnemo in Y porabi samo 20 % manj, kot pa debeluh.

Re: audi q4 e tron
+500 kg za manj avta ni olajševalna okoliščina ampak dodaten WTF.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: audi q4 e tron
Avto je za številko do dve večji od MY in tudi po masi povsem primerljiv z MX, to je menda jasno.
Re: audi q4 e tron
Primerjati različne avte in različen način vožnje je brez veze. Sam sem že sedaj z dizlom imel precej umirjen slog vožnje in zelo nizko porabo in vam čez kakšen mesec poročam kaj bo pokazal Q4. Je pa 2/3 avtoceste že sedaj do 130 ker preko Trojan tako ali tako kaj dosti več ne gre. Je pa isto pri bencinarjih, ko lahko porabiš 6 ali 9 litrov z istim avtom. Še bolj je očitno to pri EV-jih. K sreči se moramo zavedat, da tista poraba +- zelo malo pomeni v denarnici. Meni bo važno predvsem, da imam doseg s katerim bom vsakodnevne vožnje opravil brez iskanja polnilnic. Nekajkrat na leto se bomo pa še malo s tem pozabaval.
Re: audi q4 e tron
>> Primerjati različne avte in različen način vožnje je brez veze.
Spiritmonitor.de počne točno to.
>> K sreči se moramo zavedat, da tista poraba +- zelo malo pomeni v denarnici.
Drži.
Različna poraba se precej bolj pozna v različno dolgem čakanju na polnilnici da se nafila dovolj da greš lahko naprej - hitrost filanje se meri z km/h. Ista polnilnica, ista razdalja, različno dolgo filanje.
Pozna se tudi v minimalni zadostni domači polnilnici.
Večja poraba, močnejšo polnilnico potrebuješ za enako dnevno razdaljo.
Spiritmonitor.de počne točno to.
>> K sreči se moramo zavedat, da tista poraba +- zelo malo pomeni v denarnici.
Drži.
Različna poraba se precej bolj pozna v različno dolgem čakanju na polnilnici da se nafila dovolj da greš lahko naprej - hitrost filanje se meri z km/h. Ista polnilnica, ista razdalja, različno dolgo filanje.
Pozna se tudi v minimalni zadostni domači polnilnici.
Večja poraba, močnejšo polnilnico potrebuješ za enako dnevno razdaljo.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: audi q4 e tron
Kako kaj vas kaže z dobavo avta. Moj je prispel.. Včeraj bi ga lahko prevzel pa je bolezen malo preložila. Po planu ga v torek grem iskat. sem si ga pa na parkingu pred salonom na hitro pogledal in sem kar vesel z videnimQ4ever napisal/-a: ↑19 Feb 2022, 11:34 Kljuka, ki jo mimogrede imam tudi jaz naročeno, je ena od kosov opreme, za katero se govori da povzroča daljše dobavne roke. Sicer boš videl. Meni so najprej obljubljali avgusta/septembra (očitno, ker me je prodajalec hotel zvabit v nakup vozila). Potem julija ko sem prodajalca samoiniciativno klical (sam namreč ne vidi smisla, da bi me vsake toliko kontaktiral in poročal o stanju dobave vozila) mi je najavil novembra, potem januarja in sedaj konec marca. Torej rok je že 3krat preložen. Sem zelo skeptičen, da ga bom videl pred poletjem. Če bi vedel prej, bi po mojem šel drugam po vozilo.

Re: audi q4 e tron
Sm ti foušDe Rosa napisal/-a: ↑22 Apr 2022, 08:01Kako kaj vas kaže z dobavo avta. Moj je prispel.. Včeraj bi ga lahko prevzel pa je bolezen malo preložila. Po planu ga v torek grem iskat. sem si ga pa na parkingu pred salonom na hitro pogledal in sem kar vesel z videnimQ4ever napisal/-a: ↑19 Feb 2022, 11:34 Kljuka, ki jo mimogrede imam tudi jaz naročeno, je ena od kosov opreme, za katero se govori da povzroča daljše dobavne roke. Sicer boš videl. Meni so najprej obljubljali avgusta/septembra (očitno, ker me je prodajalec hotel zvabit v nakup vozila). Potem julija ko sem prodajalca samoiniciativno klical (sam namreč ne vidi smisla, da bi me vsake toliko kontaktiral in poročal o stanju dobave vozila) mi je najavil novembra, potem januarja in sedaj konec marca. Torej rok je že 3krat preložen. Sem zelo skeptičen, da ga bom videl pred poletjem. Če bi vedel prej, bi po mojem šel drugam po vozilo.![]()

Klical pred 10 dnevi, zaenkrat je datum nespremenjen. Enkrat junija. Bo pa pravi test klic sredi maja. Upam, da ne bojo več prelagali. Samo garancij nimam.
Ko ga dobiš, javi če imaš posodobitve kot so 135 kwh polnjenje pa 12 inčni sredinski zaslon. Pa povej kako je kaj z voznimi lastnosti modela 40. Mene malo skrbi, da je malo preveč zaspan motor za moje okuse. Samo takrat, ko sem ga kupoval sem raje vzel več opcij, kot pa močnejši motor. Če ne bi sklepal kompromisov, bi bila na koncu cena ubitačna. Pa racionalno sem ocenil, da je doseg vozila bolj važna lastnost, kot pa pospeški (in končna hitrost).
Re: audi q4 e tron
Meni se zdi že 50 zaspan, ostali so še toliko bolj. Če nekdo želi hiter avto, potem je to napačna znamka. V primerjavi z bencinarjem ali dizlom bo kljub temu kot noč in dan.
Re: audi q4 e tron
Zanimivo, da noben skoraj ne ve po kakem konceptu potrjujejo proizvodnjo avtov in dobave. Prodajalka mi je rekla, da je od njenih naročil samo moj šel skozi in ji ni jasen razlog. Dokler ga nisem videl na parkingu tudi nisem verjel, da bo dejansko prišel.Q4ever napisal/-a: ↑22 Apr 2022, 19:29Sm ti foušDe Rosa napisal/-a: ↑22 Apr 2022, 08:01Kako kaj vas kaže z dobavo avta. Moj je prispel.. Včeraj bi ga lahko prevzel pa je bolezen malo preložila. Po planu ga v torek grem iskat. sem si ga pa na parkingu pred salonom na hitro pogledal in sem kar vesel z videnimQ4ever napisal/-a: ↑19 Feb 2022, 11:34 Kljuka, ki jo mimogrede imam tudi jaz naročeno, je ena od kosov opreme, za katero se govori da povzroča daljše dobavne roke. Sicer boš videl. Meni so najprej obljubljali avgusta/septembra (očitno, ker me je prodajalec hotel zvabit v nakup vozila). Potem julija ko sem prodajalca samoiniciativno klical (sam namreč ne vidi smisla, da bi me vsake toliko kontaktiral in poročal o stanju dobave vozila) mi je najavil novembra, potem januarja in sedaj konec marca. Torej rok je že 3krat preložen. Sem zelo skeptičen, da ga bom videl pred poletjem. Če bi vedel prej, bi po mojem šel drugam po vozilo.![]()
![]()
Klical pred 10 dnevi, zaenkrat je datum nespremenjen. Enkrat junija. Bo pa pravi test klic sredi maja. Upam, da ne bojo več prelagali. Samo garancij nimam.
Ko ga dobiš, javi če imaš posodobitve kot so 135 kwh polnjenje pa 12 inčni sredinski zaslon. Pa povej kako je kaj z voznimi lastnosti modela 40. Mene malo skrbi, da je malo preveč zaspan motor za moje okuse. Samo takrat, ko sem ga kupoval sem raje vzel več opcij, kot pa močnejši motor. Če ne bi sklepal kompromisov, bi bila na koncu cena ubitačna. Pa racionalno sem ocenil, da je doseg vozila bolj važna lastnost, kot pa pospeški (in končna hitrost).
Bom sporočil glede opreme kako in kaj in tudi prve občutke z vožnjo. Čeprav kot sem že enkrat omenil me končne hitrosti in razni pospeški že nekaj let ne zanimajo več in sem iskal predvsem avto, ki mi bo dal dovolj udobja, niti ni prevelik, v katerega lahko po potrebi spravim kolo in smuči, se z njim lahko tudi po kakem bolj grdem makadamu zapeljem, ko grem v kake hribe, mi bo vsak mesec nekaj privarčeval v primerjavi z dizlom in predvsem, da mi je tudi lep. Upam, da bom večji del želja s tem izpolnil.
Čez kako leto bomo morda kaj več vedeli..
Re: audi q4 e tron
Samo tako, informativno me zanima, zakaj vzameš e-trona Q4 namesto ID.4 ali Enyaqa? V čem je razlika oz. kaj te prepriča, da je Audijeva značka boljš od ostalih dveh, čeprav vse tri delajo isti delavci v isti tovarni?
Re: audi q4 e tron
Q4 mi je bil skoraj prvi EV, ki mi je potegnil kot avto. Zakaj? Sovražim ta futuristični pristop pri večini in te ogromne displaye v avtu. Ko sem se odločal o nabavi avta sam celo za merilo vzel velikost garaže, ki je žal točno za passata variant in nič več. Zato so vsi večji avti odpadli in jih niti ne rabim ker se 90% časa sam vozim okoli (služba). Enyaq mi je nekako grd in mi ne potegne (morda nov model) in tudi notranjost je drugačna z zaslonom in čudnimi barvami.. ID4 mi je zunaj v redu vendar me notri ne prepriča.
Audi sploh sportback varianta mi je od vseh daleč najlepši tako zunaj kot notri in dimenzijsko idealen za to kar rabim.
Res je, da sem tudi v preteklosti bil izključno na Audiju in morda cena ni bila najpomembnejši faktor. Pa še glavni razlog

Re: audi q4 e tron
Aha, sportback varianta, ok, ta je ID.5, ki ga trenutno pri nas dobiš malo težje, če prav vem.
Re: audi q4 e tron
Moj prodajalec pravi, da je odvisno od kombinacije opcij, ki si jih ti izbral in trenutno razpoložljivosti polprevodnikov. Če imaš srečo in se vse poklopi, dobiš avto relativno hitro. Če ne pa čakaš 1 leto. Je pa znotraj koncertna Audi še posebej problematičen, ker načeloma avto si lahko komplet sestaviš po svojem okusu in debelini denarnice. Ker je lahko kombinacij ful in s tem tudi več različnih delov, to potem predstavlja dodatni logistično-dobaviteljski problem. Je pa problem predvsem tovarna Zwickau z njegovimi el. modeli. Ostali ICE avti niso tako problematični.De Rosa napisal/-a: ↑23 Apr 2022, 08:46Zanimivo, da noben skoraj ne ve po kakem konceptu potrjujejo proizvodnjo avtov in dobave. Prodajalka mi je rekla, da je od njenih naročil samo moj šel skozi in ji ni jasen razlog. Dokler ga nisem videl na parkingu tudi nisem verjel, da bo dejansko prišel.Q4ever napisal/-a: ↑22 Apr 2022, 19:29Sm ti fouš![]()
Klical pred 10 dnevi, zaenkrat je datum nespremenjen. Enkrat junija. Bo pa pravi test klic sredi maja. Upam, da ne bojo več prelagali. Samo garancij nimam.
Ko ga dobiš, javi če imaš posodobitve kot so 135 kwh polnjenje pa 12 inčni sredinski zaslon. Pa povej kako je kaj z voznimi lastnosti modela 40. Mene malo skrbi, da je malo preveč zaspan motor za moje okuse. Samo takrat, ko sem ga kupoval sem raje vzel več opcij, kot pa močnejši motor. Če ne bi sklepal kompromisov, bi bila na koncu cena ubitačna. Pa racionalno sem ocenil, da je doseg vozila bolj važna lastnost, kot pa pospeški (in končna hitrost).
Bom sporočil glede opreme kako in kaj in tudi prve občutke z vožnjo. Čeprav kot sem že enkrat omenil me končne hitrosti in razni pospeški že nekaj let ne zanimajo več in sem iskal predvsem avto, ki mi bo dal dovolj udobja, niti ni prevelik, v katerega lahko po potrebi spravim kolo in smuči, se z njim lahko tudi po kakem bolj grdem makadamu zapeljem, ko grem v kake hribe, mi bo vsak mesec nekaj privarčeval v primerjavi z dizlom in predvsem, da mi je tudi lep. Upam, da bom večji del želja s tem izpolnil.
Čez kako leto bomo morda kaj več vedeli..
Re: audi q4 e tron
Bi bilo zanimivo primerjat celoten seznam opreme in bi videli kaj je v tvojem primeru odstopalo in povzročilo daljši rok..Q4ever napisal/-a: ↑24 Apr 2022, 16:38Moj prodajalec pravi, da je odvisno od kombinacije opcij, ki si jih ti izbral in trenutno razpoložljivosti polprevodnikov. Če imaš srečo in se vse poklopi, dobiš avto relativno hitro. Če ne pa čakaš 1 leto. Je pa znotraj koncertna Audi še posebej problematičen, ker načeloma avto si lahko komplet sestaviš po svojem okusu in debelini denarnice. Ker je lahko kombinacij ful in s tem tudi več različnih delov, to potem predstavlja dodatni logistično-dobaviteljski problem. Je pa problem predvsem tovarna Zwickau z njegovimi el. modeli. Ostali ICE avti niso tako problematični.De Rosa napisal/-a: ↑23 Apr 2022, 08:46Zanimivo, da noben skoraj ne ve po kakem konceptu potrjujejo proizvodnjo avtov in dobave. Prodajalka mi je rekla, da je od njenih naročil samo moj šel skozi in ji ni jasen razlog. Dokler ga nisem videl na parkingu tudi nisem verjel, da bo dejansko prišel.Q4ever napisal/-a: ↑22 Apr 2022, 19:29
Sm ti fouš![]()
Klical pred 10 dnevi, zaenkrat je datum nespremenjen. Enkrat junija. Bo pa pravi test klic sredi maja. Upam, da ne bojo več prelagali. Samo garancij nimam.
Ko ga dobiš, javi če imaš posodobitve kot so 135 kwh polnjenje pa 12 inčni sredinski zaslon. Pa povej kako je kaj z voznimi lastnosti modela 40. Mene malo skrbi, da je malo preveč zaspan motor za moje okuse. Samo takrat, ko sem ga kupoval sem raje vzel več opcij, kot pa močnejši motor. Če ne bi sklepal kompromisov, bi bila na koncu cena ubitačna. Pa racionalno sem ocenil, da je doseg vozila bolj važna lastnost, kot pa pospeški (in končna hitrost).
Bom sporočil glede opreme kako in kaj in tudi prve občutke z vožnjo. Čeprav kot sem že enkrat omenil me končne hitrosti in razni pospeški že nekaj let ne zanimajo več in sem iskal predvsem avto, ki mi bo dal dovolj udobja, niti ni prevelik, v katerega lahko po potrebi spravim kolo in smuči, se z njim lahko tudi po kakem bolj grdem makadamu zapeljem, ko grem v kake hribe, mi bo vsak mesec nekaj privarčeval v primerjavi z dizlom in predvsem, da mi je tudi lep. Upam, da bom večji del želja s tem izpolnil.
Čez kako leto bomo morda kaj več vedeli..
Re: audi q4 e tron
tko na pamet opcije, ki so nabasane s polprevodniki in ki sem jih jaz vzel:
Paket s vzvratno kamero in senzorji spredaj in zadaj, aktivni tempomat
Zapiranje zadnjih vrat na gumb
matrix led
MMI PRO navigacija
SONOS ozvočenje
S line notranjost (mislim, da je tu lahko problem LED osvetlitev, ki na izbiro različne barve)
Varnost plus (pomagala levo desno, spredaj zadaj; mrtvi kot;...)
Udobje plus (električna sedeža spredaj, samozatemnitev luči ogledal, poklopna ogledala,...)
Kljuka
TČ
Potem je še black optics, pa zatemnjene šipe... itn itn... samo tole mislim, da nima veze z dobavljivostjo.
Paket s vzvratno kamero in senzorji spredaj in zadaj, aktivni tempomat
Zapiranje zadnjih vrat na gumb
matrix led
MMI PRO navigacija
SONOS ozvočenje
S line notranjost (mislim, da je tu lahko problem LED osvetlitev, ki na izbiro različne barve)
Varnost plus (pomagala levo desno, spredaj zadaj; mrtvi kot;...)
Udobje plus (električna sedeža spredaj, samozatemnitev luči ogledal, poklopna ogledala,...)
Kljuka
TČ
Potem je še black optics, pa zatemnjene šipe... itn itn... samo tole mislim, da nima veze z dobavljivostjo.
Re: audi q4 e tron
Jaz nisem dodal MMI Pro nav. in sonos ozvočenja, ostalo pa isto..Q4ever napisal/-a: ↑25 Apr 2022, 16:52 tko na pamet opcije, ki so nabasane s polprevodniki in ki sem jih jaz vzel:
Paket s vzvratno kamero in senzorji spredaj in zadaj, aktivni tempomat
Zapiranje zadnjih vrat na gumb
matrix led
MMI PRO navigacija
SONOS ozvočenje
S line notranjost (mislim, da je tu lahko problem LED osvetlitev, ki na izbiro različne barve)
Varnost plus (pomagala levo desno, spredaj zadaj; mrtvi kot;...)
Udobje plus (električna sedeža spredaj, samozatemnitev luči ogledal, poklopna ogledala,...)
Kljuka
TČ
Potem je še black optics, pa zatemnjene šipe... itn itn... samo tole mislim, da nima veze z dobavljivostjo.
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek