Dejansko je toliko razlike + 3k subvencije za privat osebo še poveča razliko na 18k. Med business in advanced v Avstriji glede opreme ni razlike, razen dveh optičnih detajlov. Ampak podobna logika kot pri T očitno, cene za SLO trg so zaradi višjega standarda znatno višje.alfy napisal/-a: ↑15 Nov 2022, 07:11Jaz med konfigiratorjema AT in SI nisem prišel di take razlike. Res pa da ti v AT ponudi v štartu gol avto z nizko ceno, pri nas pa je že z "najnujnešo" opremo.beno778 napisal/-a: ↑14 Nov 2022, 21:07 Razlika v ceni za Q8 50 je med AT in SLO 15k eur za enako opremljen model. Kje je fora - požrešnost Porsche Slovenija (me ne bi presenetilo glede na izkušnje z njimi) ali ima AT cena že upoštevano kakšno subvencijo? Kako je z možnostjo naročila avta v AT kot tuja oseba?
Naj dodam, da je v Italiji najdražji.
Audi Q8 e-tron
Re: Audi Q8 e-tron
Re: Audi Q8 e-tron
Višji davek, manj subvencije, manjši trg, bolj požrešen zastopnik + prodajalec.... vsi navajeni da se prosjači za popuste.
In pol se čudite za razlike?
In pol se čudite za razlike?
Re: Audi Q8 e-tron
Meni je vseeno, trg je svoboden in prost znotraj EU. Popusti so sicer tudi gor stalnica.
Re: Audi Q8 e-tron
Opremo osnovne SLO verzije se pokrije z manj kot 1000 eur v AT konfiguratorju. Vseeno se mi zdi že taka razlika, da se nakup v Sloveniji ne splača. Četudi upoštevam še razliko med davkoma in prej omenjenih 2400eur.alfy napisal/-a: ↑15 Nov 2022, 07:11Jaz med konfigiratorjema AT in SI nisem prišel di take razlike. Res pa da ti v AT ponudi v štartu gol avto z nizko ceno, pri nas pa je že z "najnujnešo" opremo.beno778 napisal/-a: ↑14 Nov 2022, 21:07 Razlika v ceni za Q8 50 je med AT in SLO 15k eur za enako opremljen model. Kje je fora - požrešnost Porsche Slovenija (me ne bi presenetilo glede na izkušnje z njimi) ali ima AT cena že upoštevano kakšno subvencijo? Kako je z možnostjo naročila avta v AT kot tuja oseba?
Naj dodam, da je v Italiji najdražji.
Kje je 2400eur omenjeno na AT strani? Ne najdem.
Re: Audi Q8 e-tron
Slovenske plače : avstrijske plače
Slovenski dopusti : avstrijski dopusti
Slovenski prazniki : avstrijski prazniki
Slovenski davki za podjetja : avstrijski davki za podjetja
Slovenske odpravnine : avstrijske odpravnine
Slovenska kupna moč : avstrijska kupna moč
Velikost SLO trga : velikost AT trga
Ker je to vse isto, je SLO cena enaka AT ceni ...
Privat uvoz novega vozila iz tujine ni nikakršno sramotno početje. Komur se da s tem ubadat, si lahko omisli biznis ... tarife so okrog jurja/dva na postopek. Izi moni!
Slovenski dopusti : avstrijski dopusti
Slovenski prazniki : avstrijski prazniki
Slovenski davki za podjetja : avstrijski davki za podjetja
Slovenske odpravnine : avstrijske odpravnine
Slovenska kupna moč : avstrijska kupna moč
Velikost SLO trga : velikost AT trga
Ker je to vse isto, je SLO cena enaka AT ceni ...
Privat uvoz novega vozila iz tujine ni nikakršno sramotno početje. Komur se da s tem ubadat, si lahko omisli biznis ... tarife so okrog jurja/dva na postopek. Izi moni!
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Audi Q8 e-tron
https://www.audi.at/innovation/e-mobilitaet/foerderung
Očitno je to celo brez proizvajalčeve subvencije.
Očitno je to celo brez proizvajalčeve subvencije.
Re: Audi Q8 e-tron
Cenik pri sportbacku se začne 2 jurja nad q4 v Slo. Bom kar premislil ob menjavi, če bi se v večji fotelj prestavil..
Re: Audi Q8 e-tron
Je pa čisto možno, da je v AT konfiguratorju napaka. Je kdo preverjal? Ker nemški base price je 75k, avstrijski pa 60k. Tako velike razlike niso logične.
Re: Audi Q8 e-tron
Ni napaka. V Avstriji je cena osnovnega modela max 60k pogoj za subvencijo. Tak avto lahko dejansko avto kupiš. Je bilo pri prejšnjem enako. Za mojega ex je prvi lastnik dobil subvencijo.
Re: Audi Q8 e-tron
Pa o objektivnosti tudi ne, ste objektivni kot 24ur o Golobovi vladi , aja tudi politika ne spada tu, se opravičujem.
Re: Audi Q8 e-tron
Če bi se moral odločati med MY in Q8 etron, bi po veliko kriterijih zmagal MY. Ko pa dodam zraven še kakovost izdelave potem, se stvar hitro obrne.
Post od Apolona v drugi temi (18. točk o lastništvu model Y) je zelo zgovoren. Če ima nekdo ogromno časa, da se ukvarja/igra z avtom, bi bila Tesla boljša izbira. Ker ga sam nimam, bi se v tem primeru odločil za (bolj) preverjeno opcijo. Črički v armaturi, žvižganje med vožnjo na AC ali ukvarjanje z odpravljanjem teh težav so zame totalni deal breaker. Iz izkušenj tudi vem, da so možnosti pri Audiju za kaj takega zelo majhne. Sem upal, da se bodo stvari pri Tesli po 2018/2019 popravile in dejansko so se, a so še predaleč od cilja (zame).
Post od Apolona v drugi temi (18. točk o lastništvu model Y) je zelo zgovoren. Če ima nekdo ogromno časa, da se ukvarja/igra z avtom, bi bila Tesla boljša izbira. Ker ga sam nimam, bi se v tem primeru odločil za (bolj) preverjeno opcijo. Črički v armaturi, žvižganje med vožnjo na AC ali ukvarjanje z odpravljanjem teh težav so zame totalni deal breaker. Iz izkušenj tudi vem, da so možnosti pri Audiju za kaj takega zelo majhne. Sem upal, da se bodo stvari pri Tesli po 2018/2019 popravile in dejansko so se, a so še predaleč od cilja (zame).
Re: Audi Q8 e-tron
Vozil sem Q4 e-tron, E-tron in ModelY. Kvaliteta izdelave pri premium nemcih nezadrzno pada (o Q4 si lahko moj detajlnejsi post s slikami preberes v sosednji temi o Q4).beno778 napisal/-a: ↑15 Nov 2022, 21:48 Če bi se moral odločati med MY in Q8 etron, bi po veliko kriterijih zmagal MY. Ko pa dodam zraven še kakovost izdelave potem, se stvar hitro obrne.
Post od Apolona v drugi temi (18. točk o lastništvu model Y) je zelo zgovoren. Če ima nekdo ogromno časa, da se ukvarja/igra z avtom, bi bila Tesla boljša izbira. Ker ga sam nimam, bi se v tem primeru odločil za (bolj) preverjeno opcijo. Črički v armaturi, žvižganje med vožnjo na AC ali ukvarjanje z odpravljanjem teh težav so zame totalni deal breaker. Iz izkušenj tudi vem, da so možnosti pri Audiju za kaj takega zelo majhne. Sem upal, da se bodo stvari pri Tesli po 2018/2019 popravile in dejansko so se, a so še predaleč od cilja (zame).
Notranjost je bila taksno razocaranje s kupom plastike, da sem vec vprasanj po testni voznji v salonu namenil temu. Prodajna svetovalka je zagotavljala, da ima avto vso opremo, MPC je bil ce se ne motim 82.000€ (danes je verjetno drazji). MY iz Shanghaia dobesedno preseneca po kvaliteti izdelave, napredek je enormen tudi v direktni korelaciji s par let staro Teslo (2018-2019).
Stvari se zelo zelo hitro spreminjajo, na eni strani navzdol na drugi navzgor, tocko preseka smo ze dosegli.
Re: Audi Q8 e-tron
Se strinjam glede q4, ampak v primerjavi z vozilom ki je tu on topic, se lahko oba prej omenjena glede občutka v notranjosti lahko skrijeta v najgloblji gozd.matija napisal/-a: ↑16 Nov 2022, 07:58
Vozil sem Q4 e-tron, E-tron in ModelY. Kvaliteta izdelave pri premium nemcih nezadrzno pada (o Q4 si lahko moj detajlnejsi post s slikami preberes v sosednji temi o Q4).
Notranjost je bila taksno razocaranje s kupom plastike, da sem vec vprasanj po testni voznji v salonu namenil temu. Prodajna svetovalka je zagotavljala, da ima avto vso opremo, MPC je bil ce se ne motim 82.000€ (danes je verjetno drazji). MY iz Shanghaia dobesedno preseneca po kvaliteti izdelave, napredek je enormen tudi v direktni korelaciji s par let staro Teslo (2018-2019).
Re: Audi Q8 e-tron
Sem gledal cenik pa si s tem Q8 in še nekaj dodatne opreme hitro kreko preko 100 jurjev. Ne glede na to moram it en giro.
Re: Audi Q8 e-tron
Q4 so enormno podražili (moj je po konfiguratorju sedaj za cca 8k € dražji), tako da po mojem Q8 ga ne boš dobil pod 100k € s popusti vred. Pa še je vprašanje z dobavljivostjo/dobavnimi roki, ki je za Audi še vedno velik problem. MY drugače nima za burek proti Q8.
Re: Audi Q8 e-tron
Q4ever napisal/-a: ↑19 Nov 2022, 22:42 Q4 so enormno podražili (moj je po konfiguratorju sedaj za cca 8k € dražji), tako da po mojem Q8 ga ne boš dobil pod 100k € s popusti vred. Pa še je vprašanje z dobavljivostjo/dobavnimi roki, ki je za Audi še vedno velik problem. MY drugače nima za burek proti Q8.
Na osnovi cesa model Y proti Q8.....
Po mojem glih obratno. Sploh glede na ceno...Primerljiv Audi je kot si sam dejal 100k eur....tako da edino kar se da primerjat je Tesla X. kjer pa audi spet pade.
Kakorkoli obrnes se legacy car makerji nikoli ne bodo priblizali Tesli, Lucidi, Fiskerju ipd nikoli.....
Vsi legacy car makerji so "Nokia proti Appleu"...prej ko slej bodo sli vsi zu grund....ce ne zaradi Tesle pa zaradi Kitajcev..
Re: Audi Q8 e-tron
Konfiguriranega imam za 75k v Avstriji (59,9 business varianta + 15k dodatne opreme, vse asistence, b&o, temen strop in se nekaj malenkosti, tako da avto izgleda kot audi in ne kot octavia iz 2015). Grem ta teden vprašat v salon kdaj/če je tak avto dobavljiv. 75 je bruto cena minus subvencija 5,4k, na popuste pri business modelu ne računam.
V Slo dejansko pridem na ca. 88k za enakega. Business je v Avstriji enak kot advanced (v SLO ali AT), le odbijačev nima v barvi karoserije (400 EUR) in adaptivnega tempomata, kar itak doda tour asistenčni paket.
V Slo dejansko pridem na ca. 88k za enakega. Business je v Avstriji enak kot advanced (v SLO ali AT), le odbijačev nima v barvi karoserije (400 EUR) in adaptivnega tempomata, kar itak doda tour asistenčni paket.
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek