Audi e-tron - prva tema
Re: Audi e-tron
Heh, vedno ko se vsedem v nasega bmw-ja me pozdravi podoben blackberry s 100 gumbki. Vsakic znova me preseneti kako zastarelo vse skupaj deluje.
Ko sem vozil e-trona je bilo podobno. Le da ni imel toliko carbon nalepkic po armaturki.
Ko sem vozil e-trona je bilo podobno. Le da ni imel toliko carbon nalepkic po armaturki.
Re: Audi e-tron
Vsakemu je kaj drugega bolj pomembno. Ljudje smo si pač različni in super je tako. Sicer so pri vsaki stvari neke družbene meje, ali naravne meje ali kaj podobnega, da stvari stojijo na koncu na nekem imenovalcu. Jaz obožujem različnost, ker mi to zagotavlja tudi neko osebno svobodo in sovražim uniformiranost. Všeč so mi tudi avti nenanavadnih oblik, čeprav večina pravi da so grdi, skupni imenovalec so pa kolesa, pa določene varnostne zadeve..... Zakaj pa bi morali imeti vsi isti okus? Ali pa vsi vozit podobne avte? Bogastvo je v različnosti in v možnosti izbire.
-
- EV ambasador
- Prispevkov: 2257
- Kraj: Cerklje na Gorenjskem
- Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
-
16682197
Re: Audi e-tron
Ker ni nihče do sedaj komentiral, bom pa jaz. Imam namreč obraten občutek, in sicer, da je na tem forumu veliko več Tesline propagande kot anti-propagande. Na forumu namreč še nisem srečal zagrižene propagandiste posamezne znamke vozila, ki ne bi bili Teslaši. Just my 5 cents...matija napisal/-a:Nekaj branja, da ne bo samo antiTesla propagande.
@CRF, lahko ustrezno prestaviš, ker po moje ne spada v to tematiko.
Re: Audi e-tron
Koga baterije stanejo toliko?mher napisal/-a:Aja baterije (celoten sklop) za e.trona stanejo 58.000 EUR.
Re: Audi e-tron
Samo kupca!DCT napisal/-a:Koga baterije stanejo toliko?mher napisal/-a:Aja baterije (celoten sklop) za e.trona stanejo 58.000 EUR.
Kona 64 50kkm prej IONIQ 28kWh - 218kkm, SE 33kW, Smart&Simple 3F CRF
Re: Audi e-tron
>>> materialov tiče pa mene osebeno ne prepriča.
So be it... tesla je ob enga kupca, full se majo za sekirat.
Audi on the other hand ne najde dovolj tebi podobnih.
Sploh mi je fascinantno kako folk meša dnevno sobo z avtomobilom.
Poanta avta je da te pripelje od A do B kar se da dobro. Poanta dnevne je, da ti ponudi uživanje v materialih in počitek.
P.S. Višek udobja je dvojni tap na hebl ... vozi miško.
So be it... tesla je ob enga kupca, full se majo za sekirat.
Audi on the other hand ne najde dovolj tebi podobnih.
Sploh mi je fascinantno kako folk meša dnevno sobo z avtomobilom.
Poanta avta je da te pripelje od A do B kar se da dobro. Poanta dnevne je, da ti ponudi uživanje v materialih in počitek.
P.S. Višek udobja je dvojni tap na hebl ... vozi miško.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Audi e-tron
Saj ravno v tem je poanta. Ker si pač na EV forumu, večino zanima "EV filing", ki prinaša gladko speljevanje, odlične pospeške, udobno vožnjo, nizko težišče, manjše onesnaževanje v mestih samih, manj hrupa, doseg vozila, cenejšo vožnjo (pustimo tu ob strani celoten paket cene)... Tu je filing blaga in gumbov trenutno drugotnega pomena. Ko pa bodo enkrat vsi proizvajalci vozil masovno proizvajali in prodajali EV-je (ne razkazovale koncepte), takrat pa bomo le te med seboj dejansko primerjali tudi po parametrih, ki jih ti omenjaš. In če bo takrat Tesla (ali še kateri drug) še vedno manj kvaliteten, bodo kritike postale zelo relevantne.mher napisal/-a:.....Enostavno je drug filing ko se vsedeš v avto na spodnji fotki al pa Teslo. Ta spodaj sicer ni EV ampak govorim o občutkih in materialih.
Re: Audi e-tron
Že danes je dodelanost pomemben faktor. Če nekdo najde nekaj modelov z ustreznim dometom med katerimi lahko izbira, se bo verjetno odločil za bolj premium kvaliteto. Eni dajo na performanse, eni na kvaliteto, eni na domet. Tako pač je in tudi prav. Jaz zagotovo spadam med tiste, ki izberejo domet in kvaliteto izdelave. Vozil sem vse od teh EVjev pa etron izstopa po kvaliteti izdelave. Razmerje med kvalitetami posameznih znamk je podobna kot pri ICE modelih. Teslo pa jaz po kvaliteti umeščam ne kaj dosti nad hyundaja, v posameznih segmentih pa celo pod njega. Je pa res da tesla stavi na performanse in vozniško izkušnjo, tako kot Volvo na varnost in recimo škoda na praktičnost.
Re: Audi e-tron
Ali bi tudi temu lahko rekli zavajajoče oglaševanje?
Sem videl danes na Brniku... Navigacija od tam do Gardskega jezera pokaže 425 km.
Ima kdo izkušnje, bi res šlo?
Sem videl danes na Brniku... Navigacija od tam do Gardskega jezera pokaže 425 km.
Ima kdo izkušnje, bi res šlo?
Re: Audi e-tron
Pozabi, dobrih 300km naredi ce vozis 90km/h. Bjørn testiral. Z normalno voznjo je domet tak, da ne prides od Ionity do Ionity, torej polnis vmes na 50kW kar traja 1.5h. Ampak to ni za v reklamo.Stromcek napisal/-a:Ali bi tudi temu lahko rekli zavajajoče oglaševanje?
Sem videl danes na Brniku... Navigacija od tam do Gardskega jezera pokaže 425 km.
Ima kdo izkušnje, bi res šlo?
Skratka bi slo, iz Sezane je 330km. Ce je dan s 25°C in tempat na 90km/h, potem na tesno ampak bi znalo it.
Re: Audi e-tron
Ce sem "malo" piker, ajde. Recimo da so se s tem zascitili "saj smo mislili vmesno polnjenje, ne pred potjo" Ko odprem ionity.eu in pogledam polnilnice na poti do Lago di Garda vidim da ni nobena obratujoca.
Torej je ta vmesni postanek vsaj 1.5h na 50kW polnilnici. Laaaaaagano di Garda ?
Torej je ta vmesni postanek vsaj 1.5h na 50kW polnilnici. Laaaaaagano di Garda ?
Re: Audi e-tron
Pozabili ste autovleko, ki je za tak luksuz gotovo brezplačna. Potem se izide brez polnjenja
Re: Audi e-tron
Pa saj nikjer ne piše od kje bi naj štartal, verjetno od Benetk pa res pride tudi brez vmesnega
Re: Audi e-tron
E-tron se jim je polnil na DC z vsega 22kW na Petrolovi DC hitri polnilnici. To pomeni v 45min polnjenja 60km dometa za avtocestne hitrosti oz. glede na njihovo porabo na avtocesti — za 51km Hm, preheatinga baterije nima kot EQC ?
https://www.zurnal24.si/avto/testi/z-el ... zaj-339540
https://www.zurnal24.si/avto/testi/z-el ... zaj-339540
- Priponke
-
- 1.PNG (29.03 KiB) Pogledano 4531 krat
-
- EV entuziast
- Prispevkov: 169
-
391673
Re: Audi e-tron
Matija hvala za pripet prispevek! Takšni prispevki pa tudi meni poženejo kri po žilah. Ne rabiš biti highly intelligent, da prepoznaš, da iz članka zeva popolna antipropaganda proti emobilnosti. To je huje, kot bi bral spake od člankov na 24 kur ali rtv-ju. Redno spremljam nemške youtube kanale, kjer se meceni emobilnosti (govorim o ljudeh, ki živijo od in z elektromobilnostjo), samo držijo za glavo. Npr. Porsche Taycan ima sofisticiran menjalnik z dvema prestavama, čeprav (tako pravi insider, ki je imel v lasti vse živo od Huracana, Porscheja itd. in je kot pravi "petrolhead" presedlal na Teslo), se večino časa pelje v eni prestavi. Samo z namenom, da bo to mogoče v kasnejših letih servisirat. In kot ste že povedali mnogi med vami, da če se ne prilagodiš na novo situacijo, Te razvoj enostavno požre in izpljune. Tudi VW z nekimi mild hibridi, samo podaljšuje agonijo zamenjave pogonske tehnologije. C'est passé! Upam, da nisem bil preveč kritičen.
Re: Audi e-tron
Audi confirmed that it is temporarily suspending production of its e-tron electric SUV due to supply problems. Battery cell supply issues are suspected.
...
The electric SUV has been fairly well-received, but the German automaker has been having issues with high-volume production.
Last year, shortly after starting volume production, local reports from Belgium, where Audi is producing the vehicle, claimed that the automaker reduced planned e-tron production due to a battery shortage.
Now, new reports from Belgium and Germany state that Audi confirmed that it is suspending production for four days due to “bottlenecks in the parts supply,” according to Manager Magazin.
The automaker didn’t want to confirm the nature of those bottlenecks or the parts affected, but they did confirm that it’s not related to the coronavirus and parts coming from China.
As was the case before, battery cell supply, which Audi is getting from LG Chem for the e-tron, is suspected to be the cause of the production delay.
Audi is not the only automaker to have its electric car production affected by battery supply.
We previously reported on Mercedes-Benz, Hyundai, and Jaguar having issues ramping up production and even suspending production of their own electric vehicles at times.
....
Some of the reports suggest that Audi was planning to produce as many as 70,000 units between the two vehicles this year, but they have now revised that number to 40,000 units.
OVE, OVE, OVE
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek