Audi e-tron - prva tema

Zaklenjeno
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 4581
Kraj: Slovenia
Avto: Tesla MY | VW eGolf
5861
7870

Re: Audi e-tron

Odgovor Napisal/-a matija »

Heh, vedno ko se vsedem v nasega bmw-ja me pozdravi podoben blackberry s 100 gumbki. Vsakic znova me preseneti kako zastarelo vse skupaj deluje.

Ko sem vozil e-trona je bilo podobno. Le da ni imel toliko carbon nalepkic po armaturki.
Uporabniški avatar
FV-EV
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 5257
Kraj: Slovenija
Avto: MY RWD in eKona 64 impression
6115
4002

Re: Audi e-tron

Odgovor Napisal/-a FV-EV »

Vsakemu je kaj drugega bolj pomembno. Ljudje smo si pač različni in super je tako. Sicer so pri vsaki stvari neke družbene meje, ali naravne meje ali kaj podobnega, da stvari stojijo na koncu na nekem imenovalcu. Jaz obožujem različnost, ker mi to zagotavlja tudi neko osebno svobodo in sovražim uniformiranost. Všeč so mi tudi avti nenanavadnih oblik, čeprav večina pravi da so grdi, skupni imenovalec so pa kolesa, pa določene varnostne zadeve..... Zakaj pa bi morali imeti vsi isti okus? Ali pa vsi vozit podobne avte? Bogastvo je v različnosti in v možnosti izbire.
matija, Matej, DGJ, elbic, Robie, Vodokotlic
crunchy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2257
Kraj: Cerklje na Gorenjskem
Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
1668
2197

Re: Audi e-tron

Odgovor Napisal/-a crunchy »

matija napisal/-a:Nekaj branja, da ne bo samo antiTesla propagande.
Ker ni nihče do sedaj komentiral, bom pa jaz. Imam namreč obraten občutek, in sicer, da je na tem forumu veliko več Tesline propagande kot anti-propagande. Na forumu namreč še nisem srečal zagrižene propagandiste posamezne znamke vozila, ki ne bi bili Teslaši. Just my 5 cents...
@CRF, lahko ustrezno prestaviš, ker po moje ne spada v to tematiko.
Goran, prijazen, prgrmr
DCT
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 540
Kraj: Ljubljana
Avto: (zaenkrat še) Mondeo
496
214

Re: Audi e-tron

Odgovor Napisal/-a DCT »

mher napisal/-a:Aja baterije (celoten sklop) za e.trona stanejo 58.000 EUR.
Koga baterije stanejo toliko?
timo
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 265
Kraj: Logatec
Avto: Hyundai Kona 3f 64 -2021
425
1665

Re: Audi e-tron

Odgovor Napisal/-a timo »

DCT napisal/-a:
mher napisal/-a:Aja baterije (celoten sklop) za e.trona stanejo 58.000 EUR.
Koga baterije stanejo toliko?
Samo kupca!
Kona 64 50kkm prej IONIQ 28kWh - 218kkm, SE 33kW, Smart&Simple 3F CRF
Uporabniški avatar
warpedone
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 8262
Kraj: LJ
Avto: Tesla Model 3 LR 2019, 140k
5358
3483

Re: Audi e-tron

Odgovor Napisal/-a warpedone »

>>> materialov tiče pa mene osebeno ne prepriča.

So be it... tesla je ob enga kupca, full se majo za sekirat.
Audi on the other hand ne najde dovolj tebi podobnih.

Sploh mi je fascinantno kako folk meša dnevno sobo z avtomobilom.
Poanta avta je da te pripelje od A do B kar se da dobro. Poanta dnevne je, da ti ponudi uživanje v materialih in počitek.

P.S. Višek udobja je dvojni tap na hebl ... vozi miško.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Uporabniški avatar
Dzun Tao
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 653
Kraj: GO
Avto: V40, TESLA MY SR
629
2714

Re: Audi e-tron

Odgovor Napisal/-a Dzun Tao »

mher napisal/-a:.....Enostavno je drug filing ko se vsedeš v avto na spodnji fotki al pa Teslo. Ta spodaj sicer ni EV ampak govorim o občutkih in materialih.
Saj ravno v tem je poanta. Ker si pač na EV forumu, večino zanima "EV filing", ki prinaša gladko speljevanje, odlične pospeške, udobno vožnjo, nizko težišče, manjše onesnaževanje v mestih samih, manj hrupa, doseg vozila, cenejšo vožnjo (pustimo tu ob strani celoten paket cene)... Tu je filing blaga in gumbov trenutno drugotnega pomena. Ko pa bodo enkrat vsi proizvajalci vozil masovno proizvajali in prodajali EV-je (ne razkazovale koncepte), takrat pa bomo le te med seboj dejansko primerjali tudi po parametrih, ki jih ti omenjaš. In če bo takrat Tesla (ali še kateri drug) še vedno manj kvaliteten, bodo kritike postale zelo relevantne.
Argo
-
Prispevkov: 1566
Kraj: Slovenija
Avto: Kona EV 64
969
701

Re: Audi e-tron

Odgovor Napisal/-a Argo »

Že danes je dodelanost pomemben faktor. Če nekdo najde nekaj modelov z ustreznim dometom med katerimi lahko izbira, se bo verjetno odločil za bolj premium kvaliteto. Eni dajo na performanse, eni na kvaliteto, eni na domet. Tako pač je in tudi prav. Jaz zagotovo spadam med tiste, ki izberejo domet in kvaliteto izdelave. Vozil sem vse od teh EVjev pa etron izstopa po kvaliteti izdelave. Razmerje med kvalitetami posameznih znamk je podobna kot pri ICE modelih. Teslo pa jaz po kvaliteti umeščam ne kaj dosti nad hyundaja, v posameznih segmentih pa celo pod njega. Je pa res da tesla stavi na performanse in vozniško izkušnjo, tako kot Volvo na varnost in recimo škoda na praktičnost.
Uporabniški avatar
Stromcek
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 953
Kraj: Ljubljana
Avto: Tesla S 100D
2689
1163

Re: Audi e-tron

Odgovor Napisal/-a Stromcek »

Ali bi tudi temu lahko rekli zavajajoče oglaševanje?

Sem videl danes na Brniku... Navigacija od tam do Gardskega jezera pokaže 425 km.

Ima kdo izkušnje, bi res šlo?
Priponke
Screenshot_20200126_094447.jpg
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 4581
Kraj: Slovenia
Avto: Tesla MY | VW eGolf
5861
7870

Re: Audi e-tron

Odgovor Napisal/-a matija »

Stromcek napisal/-a:Ali bi tudi temu lahko rekli zavajajoče oglaševanje?

Sem videl danes na Brniku... Navigacija od tam do Gardskega jezera pokaže 425 km.

Ima kdo izkušnje, bi res šlo?
Pozabi, dobrih 300km naredi ce vozis 90km/h. Bjørn testiral. Z normalno voznjo je domet tak, da ne prides od Ionity do Ionity, torej polnis vmes na 50kW kar traja 1.5h. Ampak to ni za v reklamo.

Skratka bi slo, iz Sezane je 330km. Ce je dan s 25°C in tempat na 90km/h, potem na tesno ampak bi znalo it.
Stromcek
kavka
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 642
293
684

Re: Audi e-tron

Odgovor Napisal/-a kavka »

Saj so napisali. Z enim "vmesnim" polnjenjem
matija, DGJ
Uporabniški avatar
warpedone
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 8262
Kraj: LJ
Avto: Tesla Model 3 LR 2019, 140k
5358
3483

Re: Audi e-tron

Odgovor Napisal/-a warpedone »

Lol..
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Hanzi
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2206
Avto: Y RWD, Kona 39
601
1781

Re: Audi e-tron

Odgovor Napisal/-a Hanzi »

Haha
Kuoujes Teslo?
Bi jo kupil.ceneje?
https://ts.la/irma671472
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 4581
Kraj: Slovenia
Avto: Tesla MY | VW eGolf
5861
7870

Re: Audi e-tron

Odgovor Napisal/-a matija »

Ce sem "malo" piker, ajde. Recimo da so se s tem zascitili "saj smo mislili vmesno polnjenje, ne pred potjo" Ko odprem ionity.eu in pogledam polnilnice na poti do Lago di Garda vidim da ni nobena obratujoca.

Torej je ta vmesni postanek vsaj 1.5h na 50kW polnilnici. Laaaaaagano di Garda ?
Stromcek, talker2
Uporabniški avatar
Dzun Tao
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 653
Kraj: GO
Avto: V40, TESLA MY SR
629
2714

Re: Audi e-tron

Odgovor Napisal/-a Dzun Tao »

Pozabili ste autovleko, ki je za tak luksuz gotovo brezplačna. Potem se izide brez polnjenja
Uporabniški avatar
FV-EV
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 5257
Kraj: Slovenija
Avto: MY RWD in eKona 64 impression
6115
4002

Re: Audi e-tron

Odgovor Napisal/-a FV-EV »

Pa saj nikjer ne piše od kje bi naj štartal, verjetno od Benetk pa res pride tudi brez vmesnega
warpedone, matija
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 4581
Kraj: Slovenia
Avto: Tesla MY | VW eGolf
5861
7870

Re: Audi e-tron

Odgovor Napisal/-a matija »

E-tron se jim je polnil na DC z vsega 22kW na Petrolovi DC hitri polnilnici. To pomeni v 45min polnjenja 60km dometa za avtocestne hitrosti oz. glede na njihovo porabo na avtocesti — za 51km Hm, preheatinga baterije nima kot EQC ?

https://www.zurnal24.si/avto/testi/z-el ... zaj-339540
Priponke
1.PNG
1.PNG (29.03 KiB) Pogledano 4531 krat
EV+PV entuziast
EV+PV entuziast
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 169
391
673

Re: Audi e-tron

Odgovor Napisal/-a EV+PV entuziast »

Matija hvala za pripet prispevek! Takšni prispevki pa tudi meni poženejo kri po žilah. Ne rabiš biti highly intelligent, da prepoznaš, da iz članka zeva popolna antipropaganda proti emobilnosti. To je huje, kot bi bral spake od člankov na 24 kur ali rtv-ju. Redno spremljam nemške youtube kanale, kjer se meceni emobilnosti (govorim o ljudeh, ki živijo od in z elektromobilnostjo), samo držijo za glavo. Npr. Porsche Taycan ima sofisticiran menjalnik z dvema prestavama, čeprav (tako pravi insider, ki je imel v lasti vse živo od Huracana, Porscheja itd. in je kot pravi "petrolhead" presedlal na Teslo), se večino časa pelje v eni prestavi. Samo z namenom, da bo to mogoče v kasnejših letih servisirat. In kot ste že povedali mnogi med vami, da če se ne prilagodiš na novo situacijo, Te razvoj enostavno požre in izpljune. Tudi VW z nekimi mild hibridi, samo podaljšuje agonijo zamenjave pogonske tehnologije. C'est passé! Upam, da nisem bil preveč kritičen.
matija, Stanko, timo, Stromcek, warpedone
rgornik
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 992
Kraj: Dragomelj
Avto: pešhonda
712
275

Re: Audi e-tron

Odgovor Napisal/-a rgornik »

Audi confirmed that it is temporarily suspending production of its e-tron electric SUV due to supply problems. Battery cell supply issues are suspected.
...
The electric SUV has been fairly well-received, but the German automaker has been having issues with high-volume production.

Last year, shortly after starting volume production, local reports from Belgium, where Audi is producing the vehicle, claimed that the automaker reduced planned e-tron production due to a battery shortage.

Now, new reports from Belgium and Germany state that Audi confirmed that it is suspending production for four days due to “bottlenecks in the parts supply,” according to Manager Magazin.

The automaker didn’t want to confirm the nature of those bottlenecks or the parts affected, but they did confirm that it’s not related to the coronavirus and parts coming from China.

As was the case before, battery cell supply, which Audi is getting from LG Chem for the e-tron, is suspected to be the cause of the production delay.

Audi is not the only automaker to have its electric car production affected by battery supply.

We previously reported on Mercedes-Benz, Hyundai, and Jaguar having issues ramping up production and even suspending production of their own electric vehicles at times.
....
Some of the reports suggest that Audi was planning to produce as many as 70,000 units between the two vehicles this year, but they have now revised that number to 40,000 units.
matija
OVE, OVE, OVE
gidooo
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 103
Kraj: Ljubljana
Avto: VW
24
52

Re: Audi e-tron

Odgovor Napisal/-a gidooo »

Zaklenjeno
  • Similar Topics
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek

Vrni se na “e-Tron”