Če sem prav zasledil, se trenutno oglašuje 150 kW polnjenje.matija napisal/-a:V nemciji so testirali polnjenje etrona na ionity s hlajenimi kabli torej do 350kW. Krivulja polnjenja je bistveno slabsa od tiste ki je priletela v splet s strani audija, hm.
Se eno razocaranje vec ? Avto z najslabso porabo med EVji naj bi se vsaj hitro polnil in to deloma tako casovno kompenziral (financno zal ne), in sicer tapering pri 85% ter zlahka nad 150kW.
Realnost na spodnjem grafu je cisto nekaj drugega.
Ta rezultat je zame odličen. 95kWh v 47 minutah. Tudi če to pomeni le 350 km dosega, je to mnogo hitreje kot se za naslednjih 350 km napolnijo naša vozila.
Na tem forumu poskušamo primerjati E-tron, i-Pace ali Model X z Zoe, Kono, Zerom, Polom, Leaf.
Kot bi v ICE svetu primerjali Q8 s Cliom, Polom, bencinskp Kono....
Tam nam je vsem jasno, da premium vozilo stane 5 x več kot vozilca iz spodnjega razreda. In razloga, da si ne kupimo premium vozila ne iščemo v dejstvu, da več popije in da je vzdrževanje dražje. Ker nam premium vozilo nič ne pomeni ali pa si ga ne moremo privoščiti, raje enostavno rećemo, da premiuma za 100 jurjev pač ne potrebujemo.