Porsche Mission E - Taycan
Re: Porsche Mission E - Taycan
Zmanjkuje argumentov, ali pa se jim preprosto ne da ? A napisem vseeno? Itak ne bo zaleglo. Pa saj je prav tako, nekaj mora ostat ljudi ki imajo druge prioritete in želje.
Slabosti Taycana:
- 800V sistem je katastrofa na vseh polnilnicah ki tega nimajo, to so nekatere 150kW in vse 50kW. Na 50kW se zato polni s 36kW, ker polni preko DC-DC konverterja
- ce lastnik sploh zeli da mu avto zmore polnit na 50kW in veliko 150kW polnilnicah, mora doplacati 800€ za ta kos opreme
- OTA je nedelujoc za vecje popravke, avto je kupljen tak kot je, kaj manjsega bo scasoma prislo na avto za ostalo: pocakaj & kupi facelift. Te zgodbe so stare desetletja, poznamo
- ni polnilne infrastrukture, ampak za do kafane bo OK
- ni autopilota, kar je meni po uporabi le tega postala nuja, ostalim pa bo, ko ga poskusijo v zivo vozit nekaj casa
- ni sentry mode in/ali dashcam
- manjsi domet
- bolj nevaren v nesreci in slabsi v preprecevanju le teh
- s tem avtom je utopicno it na dopust, prtljaznik ima 365 litrov kot nek Polo.
- slike taycanovih panel gapov smo ze postali semle. Waste of my time, dovolj alinej zaenkrat. To je sportnik na elektriko, ki s sabo vlece celoten legacy vlak tehnologij in omejitev. Ce tesle ne bi bilo, bi bil to zadnji krik tehnike. Ampak fajn da obstaja, cim vec naj jih naredijo se ostali proizvajalci. Za vse alineje nisem navajal virov, google it. Ajde, dva. Malo o panel gapih malo o gorenju taycanov:
https://www.motorbiscuit.com/theres-a-l ... mpetitors/
https://insideevs.com/news/404335/porsc ... anel-gaps/
Ne vem kdaj bodo ljudje dojeli, da poanta ostalih EVjev ni "to kill a tesla", ampak "to kill the ICE cars". Pomojem da nikoli. Ceprav to tudi Taycanu definitivno dobro uspeva.
In ja, imamo teslo pri bajti. Pa bo naslednji avto tesla? To lahko ze odgovorim: ne. Ker je to ze past tense, naslednji je bil Renault. Kaj pa bo prislo za tem, ne vem & me trenutno ne zanima.
Now flame me all you want.
Slabosti Taycana:
- 800V sistem je katastrofa na vseh polnilnicah ki tega nimajo, to so nekatere 150kW in vse 50kW. Na 50kW se zato polni s 36kW, ker polni preko DC-DC konverterja
- ce lastnik sploh zeli da mu avto zmore polnit na 50kW in veliko 150kW polnilnicah, mora doplacati 800€ za ta kos opreme
- OTA je nedelujoc za vecje popravke, avto je kupljen tak kot je, kaj manjsega bo scasoma prislo na avto za ostalo: pocakaj & kupi facelift. Te zgodbe so stare desetletja, poznamo
- ni polnilne infrastrukture, ampak za do kafane bo OK
- ni autopilota, kar je meni po uporabi le tega postala nuja, ostalim pa bo, ko ga poskusijo v zivo vozit nekaj casa
- ni sentry mode in/ali dashcam
- manjsi domet
- bolj nevaren v nesreci in slabsi v preprecevanju le teh
- s tem avtom je utopicno it na dopust, prtljaznik ima 365 litrov kot nek Polo.
- slike taycanovih panel gapov smo ze postali semle. Waste of my time, dovolj alinej zaenkrat. To je sportnik na elektriko, ki s sabo vlece celoten legacy vlak tehnologij in omejitev. Ce tesle ne bi bilo, bi bil to zadnji krik tehnike. Ampak fajn da obstaja, cim vec naj jih naredijo se ostali proizvajalci. Za vse alineje nisem navajal virov, google it. Ajde, dva. Malo o panel gapih malo o gorenju taycanov:
https://www.motorbiscuit.com/theres-a-l ... mpetitors/
https://insideevs.com/news/404335/porsc ... anel-gaps/
Ne vem kdaj bodo ljudje dojeli, da poanta ostalih EVjev ni "to kill a tesla", ampak "to kill the ICE cars". Pomojem da nikoli. Ceprav to tudi Taycanu definitivno dobro uspeva.
In ja, imamo teslo pri bajti. Pa bo naslednji avto tesla? To lahko ze odgovorim: ne. Ker je to ze past tense, naslednji je bil Renault. Kaj pa bo prislo za tem, ne vem & me trenutno ne zanima.
Now flame me all you want.
Re: Porsche Mission E - Taycan
matija napisal/-a:Zmanjkuje argumentov, ali pa se jim preprosto ne da ? A napisem vseeno? Itak ne bo zaleglo. Pa saj je prav tako, nekaj mora ostat ljudi ki imajo druge prioritete in želje.
Slabosti Taycana:
- 800V sistem je katastrofa na vseh polnilnicah ki tega nimajo, to so nekatere 150kW in vse 50kW. Na 50kW se zato polni s 36kW, ker polni preko DC-DC konverterja
- ce lastnik sploh zeli da mu avto zmore polnit na 50kW in veliko 150kW polnilnicah, mora doplacati 800€ za ta kos opreme
- OTA je nedelujoc za vecje popravke, avto je kupljen tak kot je, kaj manjsega bo scasoma prislo na avto za ostalo: pocakaj & kupi facelift. Te zgodbe so stare desetletja, poznamo
- ni polnilne infrastrukture, ampak za do kafane bo OK
- ni autopilota, kar je meni po uporabi le tega postala nuja, ostalim pa bo, ko ga poskusijo v zivo vozit nekaj casa
- ni sentry mode in/ali dashcam
- manjsi domet
- bolj nevaren v nesreci in slabsi v preprecevanju le teh
- s tem avtom je utopicno it na dopust, prtljaznik ima 365 litrov kot nek Polo.
- slike taycanovih panel gapov smo ze postali semle. Waste of my time, dovolj alinej zaenkrat. To je sportnik na elektriko, ki s sabo vlece celoten legacy vlak tehnologij in omejitev. Ce tesle ne bi bilo, bi bil to zadnji krik tehnike. Ampak fajn da obstaja, cim vec naj jih naredijo se ostali proizvajalci. Za vse alineje nisem navajal virov, google it. Ajde, dva. Malo o panel gapih malo o gorenju taycanov:
https://www.motorbiscuit.com/theres-a-l ... mpetitors/
https://insideevs.com/news/404335/porsc ... anel-gaps/
Ne vem kdaj bodo ljudje dojeli, da poanta ostalih EVjev ni "to kill a tesla", ampak "to kill the ICE cars". Pomojem da nikoli. Ceprav to tudi Taycanu definitivno dobro uspeva.
In ja, imamo teslo pri bajti. Pa bo naslednji avto tesla? To lahko ze odgovorim: ne. Ker je to ze past tense, naslednji je bil Renault. Kaj pa bo prislo za tem, ne vem & me trenutno ne zanima.
Now flame me all you want.
Re: Porsche Mission E - Taycan
Dost dolg da bi ga ornk izboljšalVodokotlic napisal/-a:Koliko časa je tesla S že na trgu?
- Vodokotlic
- EV ambasador
- Prispevkov: 2163
- Kraj: Ljubljana/Vipava
- Avto: Model 3 LR AWD
-
12581045
Re: Porsche Mission E - Taycan
Ali pa je tako dober, da je konkurenca bolj meh?Maybe napisal/-a:Dost dolg da bi ga ornk izboljšalVodokotlic napisal/-a:Koliko časa je tesla S že na trgu?
Live long and prosper TESLA popust koda: https://ts.la/dejan44094
Re: Porsche Mission E - Taycan
Dvomim. Ko bo interes naredit podoben EV jih bo kot smeti tako dobrih Ali pa še boljših. Ta trenutek pa je res med boljšimi.Vodokotlic napisal/-a:Ali pa je tako dober, da je konkurenca bolj meh?Maybe napisal/-a:Dost dolg da bi ga ornk izboljšalVodokotlic napisal/-a:Koliko časa je tesla S že na trgu?
- Vodokotlic
- EV ambasador
- Prispevkov: 2163
- Kraj: Ljubljana/Vipava
- Avto: Model 3 LR AWD
-
12581045
Re: Porsche Mission E - Taycan
Sam res. Sem hotel nabavit S pa mi je taycan boljši.
Not
Not
Live long and prosper TESLA popust koda: https://ts.la/dejan44094
Re: Porsche Mission E - Taycan
Taycan je malo bolj resno skupaj narejen. Premium feeling, ki ga pri Tesli pogrešam. Si ga že vozil, da take klanfaš? Jaz sem obadva in vem kaj govorim.Vodokotlic napisal/-a:Sam res. Sem hotel nabavit S pa mi je taycan boljši.
Not
Saj vse lepo in prav, da imaš, teslo. To je tko kot en kolega ko je imel Sava Gume gor so bile najboljše. Ko pa je dal dunlopke gor so ble dunlopke najboljše, Sava pa za en klinc.
Tudi vem in ni za zamerit, da nobeden dokaj normalen ne bo priznal, da se je pri nakupu zajebal. Ko se človek zajebe, trajba non stop kako je tisto kar je kupil najboljše. Pri tem gre v ekstreme in s tem, Ko prepričuje druge v bistvu želi prepričati samega sebe. Dokaj pogost pojav.
- Vodokotlic
- EV ambasador
- Prispevkov: 2163
- Kraj: Ljubljana/Vipava
- Avto: Model 3 LR AWD
-
12581045
Re: Porsche Mission E - Taycan
Jp imam Teslo in se vsak dan z veseljem vozim kot prvič. Če bi imel denar ne bi kupil niti S niti Taycana. Taycan za ta denar je žalost. Sem mislil, da bo precej boljši. Ne vem čem sem se zajebal. Isto bi izbral. Da se nisi ti zajebal?
Live long and prosper TESLA popust koda: https://ts.la/dejan44094
Re: Porsche Mission E - Taycan
Moje besede so potrjene.Vodokotlic napisal/-a:Jp imam Teslo in se vsak dan z veseljem vozim kot prvič. Če bi imel denar ne bi kupil niti S niti Taycana. Taycan za ta denar je žalost. Sem mislil, da bo precej boljši. Ne vem čem sem se zajebal. Isto bi izbral. Da se nisi ti zajebal?
- Vodokotlic
- EV ambasador
- Prispevkov: 2163
- Kraj: Ljubljana/Vipava
- Avto: Model 3 LR AWD
-
12581045
Re: Porsche Mission E - Taycan
Tvoje besede tukaj na forumu so se izkazale prazne buče. S tvoje strani si že potrdil
Live long and prosper TESLA popust koda: https://ts.la/dejan44094
Re: Porsche Mission E - Taycan
Komedijant.Vodokotlic napisal/-a:Tvoje besede tukaj na forumu so se izkazale prazne buče. S tvoje strani si že potrdil
Re: Porsche Mission E - Taycan
Meni se ne zdi komediantArgo napisal/-a:Komedijant.Vodokotlic napisal/-a:Tvoje besede tukaj na forumu so se izkazale prazne buče. S tvoje strani si že potrdil
Re: Porsche Mission E - Taycan
Ukvarjate se z brezveznimi stvarmi. To, da si je Bill Gates omislil Taycana in ne pol-izdelek Tesle, pove vse. Elon pa lahko surlo vleče še leta na to temo, pa mu ne bo nič pomagalo.
In lastnikom Taycana dol visi okrog 800/400V konverzij in a bo moral plačat teh 800 EUR, oz dolarjev za ta dodatek. Tudi 0,8 EUR na kWh na Ionityu jih bo večina odcolala brez nobenega problema. V vsakem slučaju bo tudi Taycan 95% kilometrov odšpilal iz domače polnilnice, kjer bo za 90% lastnikov Taycanov dovolj tudi čisto navadno Šuko 12 A polnjenje čez noč.
Dajte si v glavo, da Tesla pač ni vse na tem svetu. Elon je pa itak dobesedno firmo spizdil iz rok drugih in tudi bistvo Tesle, kot firme in izdelkov, sploh ni bila njegova ideja. In pozabite na sanje, da bo Tesla imela EV tržni delež 50%+. V parih letih bo padla pod 5% in bo samo še eden izmed proizvajalcev.
In lastnikom Taycana dol visi okrog 800/400V konverzij in a bo moral plačat teh 800 EUR, oz dolarjev za ta dodatek. Tudi 0,8 EUR na kWh na Ionityu jih bo večina odcolala brez nobenega problema. V vsakem slučaju bo tudi Taycan 95% kilometrov odšpilal iz domače polnilnice, kjer bo za 90% lastnikov Taycanov dovolj tudi čisto navadno Šuko 12 A polnjenje čez noč.
Dajte si v glavo, da Tesla pač ni vse na tem svetu. Elon je pa itak dobesedno firmo spizdil iz rok drugih in tudi bistvo Tesle, kot firme in izdelkov, sploh ni bila njegova ideja. In pozabite na sanje, da bo Tesla imela EV tržni delež 50%+. V parih letih bo padla pod 5% in bo samo še eden izmed proizvajalcev.
Re: Porsche Mission E - Taycan
>> V parih letih bo padla pod 5% in bo samo še eden izmed proizvajalcev.
Fremont + Shanghai + Berlin + Texas = 1.5M letna proizvodnja konec '21
+ 1 fabrika na leto => x2 oz 3M letne proizvodnje v '25
Teh 3M bo 5% le, če bo skupna proizvodnja EVjev leta 2025 enaka 20 milijonov
Plani vseh drugih proizvajalcev avtomobilov skupaj so pol tega (10M) čez 10 let (2030).
Realnost je tisto kar ostane, ko se želje razblinijo ...
Fremont + Shanghai + Berlin + Texas = 1.5M letna proizvodnja konec '21
+ 1 fabrika na leto => x2 oz 3M letne proizvodnje v '25
Teh 3M bo 5% le, če bo skupna proizvodnja EVjev leta 2025 enaka 20 milijonov
Plani vseh drugih proizvajalcev avtomobilov skupaj so pol tega (10M) čez 10 let (2030).
Realnost je tisto kar ostane, ko se želje razblinijo ...
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Porsche Mission E - Taycan
Fanboy scena kot z delnicami.
Realno pa je treba vse te avte prodat, ne zgolj proizvest. Kar bo malo problem, ko bo trg že preplavljen z izdelki, ki ne pridejo ferdirbani iz fabrike ...
Realno pa je treba vse te avte prodat, ne zgolj proizvest. Kar bo malo problem, ko bo trg že preplavljen z izdelki, ki ne pridejo ferdirbani iz fabrike ...
Re: Porsche Mission E - Taycan
Sej tu je keč. Cena. Folk, ki zbere al pa se zapufa za 50k in kupi teslo ima občutek, da je bill Če bi bla najcenejša tesla 100+ bi se tud warde vozil v kiji in bi bla kia super. Poln forum bi bil kieOgo napisal/-a: In lastnikom Taycana dol visi okrog 800/400V konverzij in a bo moral plačat teh 800 EUR, oz dolarjev za ta dodatek. Tudi 0,8 EUR na kWh na Ionityu jih bo večina odcolala brez nobenega problema. V vsakem slučaju bo tudi Taycan 95% kilometrov odšpilal iz domače polnilnice, kjer bo za 90% lastnikov Taycanov dovolj tudi čisto navadno Šuko 12 A polnjenje čez noč.
Re: Porsche Mission E - Taycan
Gre pač za rang vozila, kjer so tudi pričakovanja kupcev višja. Ni prostora za pol-izdelke in zajebancijo strank.
Re: Porsche Mission E - Taycan
Visoka pričakovanja?
The Porsche Taycan Turbo S Had A Hard Time With The Moose Test
[youtube]https://youtu.be/Vdsh0OTOOjc[/youtube]
The Porsche Taycan Turbo S Had A Hard Time With The Moose Test
https://www.carscoops.com/2020/08/did-t ... oose-test/it did pass at 48 mph (78 km/h)
[youtube]https://youtu.be/Vdsh0OTOOjc[/youtube]
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek
-
- 4 Odgovori
- 343 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a torentino